X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/02-14 07:48 
I yderste instans er Parappa vidst også på PSN
vyssenvyssenSkrevet 21/02-14 09:48 
Posten i Århus midtby åbner kl 10.00 på en hverdag. Det burde ikke være sandt...
scavengerscavengerSkrevet 21/02-14 09:50 
Er det ikke alle posthuse der først åbner kl. 10?
Nemo me impune lacessit
vyssenvyssenSkrevet 21/02-14 09:59 
Aner jeg ikke. Det kan da næsten ikke være rigtigt. Plejer at undgå fysisk at møde op dernede hvis jeg kan. Min bank åbner også først kl 10. Stenede åbningstider.
SumezSumezSkrevet 21/02-14 10:27 
vyssen>
Posten i Århus midtby åbner kl 10.00 på en hverdag. Det burde ikke være sandt...

På en hverdag er der næppe den store efterspørgsel før 10. Problemet er at de lukker allerede kl 17, hvilket gør det tæt ved umuligt at benytte dem for de fleste med et fuldtidsjob - og KAN man nå det, kan man til gengæld godt regne med en kø på en halv times tid. I hvert fald herinde i byen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WonderboyWonderboySkrevet 21/02-14 10:30 
Hvad med at bruge Pakkeboksen det gør jeg selv, det er super dejligt at man selv bestemmer hvornår man vil hente sin pakke.
I love monster land
slk486slk486Skrevet 21/02-14 10:32, rettet 21/02-14 10:32 
dRxL>
Nej den står på min hylde. Hentede den selv i Super Potato i Osaka tilbage i 2009.

Så er det nok derfor jeg ikke kunne finde den;) Ville bare se hvad den stod til?

Darkbeat>
I yderste instans er Parappa vidst også på PSN

Ah, ja, men vil helst ikke spille det på PS3 :)
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/02-14 16:37 
@Sumez
Helt enig.
For mit vedkommende blev det ikke bedre af, at posthuset er en postbutik, beliggende midt i Føtex.
= endnu flere mennesker at sparke sig igennem før man får lov at komme hen til postbutikken.
De lukker også klokken 17, men hvis man blot skal afhente en pakke, så kan den da heldigvis stadig udleveres via Føtex kiosken der ligger lige ved siden af.

Lige pt. er jeg dog arbejdsløs, så der er åbningstiderne ikke et problem. Jeg sørger bare for at få hentet mine pakker tidligere på dagen, så jeg ikke er en af dem de andre skal vente på, når de har skyndt sig alt hvad de kunne for at nå det direkte fra arbejde. :)

@Wonderboy
Jeg bruger den også selv hver gang det er muligt.
Men når man f.eks. bestiller med gratis fragt fra ElGiraffen, så ryger pakken 19 ud af 20 gange på posthuset, selvom man har sat pakkeboksen som leveringsadresse (teknisk set er det vel også omdeling hvis de skal flytte den til en pakkeboks).
Eller hvis pakken nu er for stor til at kunne være i pakkeboksen, så skal man også en tur forbi posthuset/postbutikken. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
dRxLdRxLSkrevet 21/02-14 17:48, rettet 21/02-14 18:16 
Hov vent lidt jeg havde helt overset at det var slkX86 der efterspurget Parappa, samme slk286 der valgte at gå glip af en potentiel fortjeneste ved ikke at skalpe den ps4 han havde reserveret hos coolshop til under udsalgspris og i stedet sælge direkte videre til mig til sammen pris.

Mit Parappa er selvfølgelig gratis for dig + fri forsendelse. Skriv mig din adresse og så kan det jo være at jeg kan få sendt det jeg har lovet Hanky for alt for længe siden i samme ombæring :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/02-14 17:50 
God stil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 21/02-14 17:52 
Yay :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 21/02-14 17:54 
God karma. Far er glad:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
slk486slk486Skrevet 21/02-14 19:11 
Du er sgu en guttermand! Jeg smider en PM. På forhånd mange tak!
j/k
dRxLdRxLSkrevet 21/02-14 19:39, rettet 21/02-14 19:40 
Karma's a bitch! ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
vyssenvyssenSkrevet 21/02-14 22:44 
Yes. Fedt med plus-karma. Det ser man ikke hver dag.
slk486slk486Skrevet 24/02-14 19:54 
we do not ship items over 1kg internationally and we are therefore not able to fulfil your order, which has now been cancelled

En collectors edition, 4 dage før release. Kunne de ikke have skrevet før?! Var nu heldig at finde den hos ShopTo - ellers er den udsolgt alle steder.

Aaargh!
j/k
SumezSumezSkrevet 24/02-14 20:03 
Dammit! Hvad var det for en?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 24/02-14 21:19 
Symphonia
j/k
ElgenElgenSkrevet 27/02-14 17:18 
Prikke-dag på arbejdet; 19 kollegaer er blevet afskediget }:-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 27/02-14 17:22 
Det er virkeligt trist. Jeg har selv oplevet det på mit job, dog kun med 4 kollegaer men alligevel en meget utryg situation.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/02-14 17:23 
Shit :(
Det er aldrig sjovt. Jeg har selv kun været med til sådan en omgang én gang.
SumezSumezSkrevet 27/02-14 17:45, rettet 27/02-14 17:45 
Elgen>
Prikke-dag på arbejdet; 19 kollegaer er blevet afskediget }:-(

Av for den, håber din stilling er sikret :( (eller søger vi .Net programmører hos os for tiden :P)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 27/02-14 18:01, rettet 27/02-14 18:02 
Sumez: Jeg følte mig ikke på noget tidspunkt i farezonen. Men her efter at listen kom ud (da alle der skulle fyres havde været til samtale; øjeblikkelig fritstilling), var der da nogle overraskelser imellem; folk som er (næsten) lige så seje som mig og også en enkelt der har været der længere end mig... Så hmmm }:-S
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
scavengerscavengerSkrevet 27/02-14 19:08 
Jeg røg selv ud på den måde i august 2012.
Det var sgu ingen trøst at 172 andre røg samme dag :-/
Nemo me impune lacessit
SonicSonicSkrevet 27/02-14 19:45, rettet 27/02-14 19:45 
Ahrg! Får ikke råd til Second Son i marts, har lige fået indkaldelse til periodisk syn >:(
First world problems and all, men øv biler er dyre!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 28/02-14 11:52, rettet 28/02-14 11:52 
Aaarg. Kan godt begynde at mærke presset fra udgivelser i marts-april. Symphonia, Dark Souls, South Park, Bittyfall, MGSGZ, bare for at nævne et par stykker. Bliver travlt!
j/k
BeanoBeanoSkrevet 28/02-14 12:00 
Don't forget Second Son, Son! :)
slk486slk486Skrevet 28/02-14 12:21, rettet 28/02-14 12:21 
Har kun spillet en smule af den første. Ikke noget der greb mig udtrykkeligt, så det bliver nok ikke en day-1 for mig :)
j/k
SonicSonicSkrevet 28/02-14 13:46 
Nævn ikke second son :( For mig bliver det lost son i denne måned, TUD!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
scavengerscavengerSkrevet 28/02-14 13:53 
Sonic>
Ahrg! Får ikke råd til Second Son i marts, har lige fået indkaldelse til periodisk syn >:(
First world problems and all, men øv biler er dyre!

Ja, biler og kvinder er dyre fornøjelser :-)
Nemo me impune lacessit
ProzelProzelSkrevet 28/02-14 14:07 
Uden tvivl men friheden som en bil giver er også fantastisk. (kommer fra en som betal 4k i vægtafgift.. tunge dieselhakker) :)

Indrømmet, jeg var heldig at det kun var én styrekugle, dengang dyret blev synet sidste måned. :D
3of193of19Skrevet 01/03-14 14:22 
Kom hjem fra en at ude med to kammerater for at finde en pakkeseddel i postkassen fra Amazon: Thor Dark World og TNG Bluray sæson 5. Det var ellers lige hvad jeg havde lyst til denne weekend, men de kan først hentes mandag :(
BeanoBeanoSkrevet 01/03-14 15:13, rettet 01/03-14 15:24 
^ Wow, næsten samme scenario her. ST:TNG S2+S3+S4 bluray fra Amazon som posten ikke kunne aflevere fordi jeg var ude i en time. Og tåben i postbutikken ville ikke udlevere pakken fordi den skal scannes men han har ikke adgang. Grr.

Vidste ikke at PostDanmark er begyndt at levere pakkeforsendelser om lørdagen her.
scavengerscavengerSkrevet 04/03-14 19:49, rettet 04/03-14 19:49 
Så sælger CDON _IGEN_ PSP Essentials spil uden at skrive det i varebetegnelserne på deres webshop.
Jeg har gjort dem opmærksom på det to gange allerede, aaaargh!!!
Nemo me impune lacessit
GreaseballGreaseballSkrevet 05/03-14 12:19 
Beano>
^ Wow, næsten samme scenario her. ST:TNG S2+S3+S4 bluray fra Amazon som posten ikke kunne aflevere fordi jeg var ude i en time. Og tåben i postbutikken ville ikke udlevere pakken fordi den skal scannes men han har ikke adgang. Grr.

Vidste ikke at PostDanmark er begyndt at levere pakkeforsendelser om lørdagen her.

Sådan tilfælde gør at jeg er glad for deres Pakkeboks maskiner. Så man "nogenlunde" sikker på at kunne hente sin pakke.
BeanoBeanoSkrevet 05/03-14 12:36, rettet 05/03-14 12:37 
Ja "nogenlunde" :) Jeg har oplevet to gange at PostDanmark ikke har sendt mig SMS eller e-mail med koderne for at åbne boksen (som jeg aldrig har tilmeldt mig), så jeg måtte ringe til den og tale for min syge moster for at få en speciel kode udleveret :O
GreaseballGreaseballSkrevet 05/03-14 20:18 
Den har jeg så ikke prøvet.. Har så prøvet, da GTA V skulle havde ligget der til om aften når jeg kom hjem fra ferie. At de havde leveret den i den lokale kvickly fordi maskinen havde været i stykker den dag. Det tog en krig for dem i butikken at finde ud af hvor ens pakke lå. Åndssvagt at nedlægge posthuse for at lægge dem sammen med supermarkeder.
Captain NCaptain NSkrevet 12/03-14 00:20 
Øv. Fandt lige nogle registrerings koder fra nogle af mine DS spil. Men de udløb allesammen for ca et halvt år siden.
Det var da så lige 3-4000 gode points jeg ikke kunne få redeemed :/
Kunne ellers havde givet nogle fede ting hos Club Nintendo.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ProzelProzelSkrevet 12/03-14 18:15 
Argh, fik en bøde fra Post DK på 38,- kr. fordi jeg glemte 1,- i porto. Selvom jeg ved, regler er regler, så har jeg alligevel lyst at brokke mig, og så betale inden fristen. :P
SumezSumezSkrevet 13/03-14 12:29 
En regning på 280kr for en importmoms på under 90 kr, suk....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 13/03-14 12:31 
What? Det er da lige emsigt nok!
j/k
6 Pac6 PacSkrevet 13/03-14 17:05 
Gamestop og deres forpulede void stickers..... "Tak fordi du lige har betalt 549,- for de Titanfall, lad os vise vores taknemmelighed ved at skamfere dit cover.......". Det er fandme godt almindelige tape og isopropyl alkohol er opfundet.........
SumezSumezSkrevet 13/03-14 17:28 
Ja, og webshops, hvor spillet kan fås billigere, uden grimme mærkater :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 13/03-14 17:30 
Sumez kigger du om du har fået PM? :D?
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 13/03-14 20:02 
Void stickers fjernes nemt og elegant med tape.
j/k
Per SPer SSkrevet 13/03-14 20:50, rettet 13/03-14 20:51 
Jeg gik og rydede op i kælderen i dag, efter stormfloden tidligere i år, fordi de vandskadede og ødelagte ting skulle destrueres, og fordi colibakterier fra kloadvandet og svamperisiko har gjort det nødvendigt at få kælderummene desinficeret.

Tidligere i år havde jeg flyttet en kasse med tomme spilkassetter derned i en måneds tid, fordi jeg skulle flytte lidt rundt på indretningen i min lejlighed, og jeg havde skam også hentet kasssen op igen, men..

En enkelt spilæske, som jeg åbenbart havde overset manglede, var smuttet ud af kassen og havde så ligget på kældergulvet og var blevet fuldstændig ødelagt af kloadvand.

Æsken tilhørte Legend of Oasis (Story of Thor 2 i PAL) til US Sega Saturn. Aaaarrrghhh!

Jeg har dog spil CD'en og manualen, men for h...... hvor er det bare ærgerligt. Prisen på spillet i mint, eller meget god stand lige nu er bestemt meget langt fra det jeg gav dengang.

Jeg gentager: Aaaarrrghh.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
slk486slk486Skrevet 14/03-14 15:05 
Fjollede UPS chauffører kan ikke finde ud af at en pakke fra udlandet, med ukendt gadenavn indeholdende 'o', måske kunne findes med 'ø'. Hold da op.
j/k
NaieraNaieraSkrevet 14/03-14 17:18 
Jeg prøvede engang at nægte modtagelse af en pakke via dørtelefonen. Det fattede chaufføren ikke en skid af, men han gik da sin vej efter lidt tid. Senere ringede de til mig fra GLS (ikke UPS, men næsten det samme), for at spørge hvad der skulle ske med min pakke. Jeg fortalte hvad chaufføren ikke havde fattet, og hende jeg snakkede med sagde også, at de ikke altid var de skarpeste knive i skuffen, de chauffører :p

Så var der også dengang for ikke så længe siden, hvor en pakke var blevet forsøgt afleveret, altså uden at ringe på overhovedet...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 14/03-14 20:46 
Jep.
Aaarrrgh-tråden
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
millenniummillenniumSkrevet 20/03-14 08:46 
Aaaaarghh..... !!!! Den sidste bane i Hotline Miama gjorde mig næsten sindssyg i går aftes. Og den er ikke klaret.
The medium is the message.
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig