X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 05/01-14 21:34, rettet 05/01-14 21:47 
AAAARRRGGH! Det var hvad jeg sagde da jeg ville lidt Zelda for lidt siden og finder ud af min forstærker ikke vil tænde.. Den er helt død! Fandens til tidspunkt. Zero på kontoen og ikke noget arbejde. Så man tvangs indlagt til lyd fra TV.
Jo el-mutanten har en pioneer forstærker, ok en af slagsen, til lige omkring 1500. Men kun på lager i Jylland, af alle bøvlede steder. Så ja... jeg var TO skridt fra kaste skidtet ud fra fjedre sal! FUCK! X(

UPDATE!: Never mind... den kom til live igen. Tror det power knappen der ved at stå af. Så forbliver trykket ind nu.
SumezSumezSkrevet 05/01-14 21:48, rettet 05/01-14 21:48 
Hvad er dine minimumkrav til sådan en forstærker? Jeg har en ret fornuftig Sony surround forstærker, som jeg ikke bruger, og gerne slipper for en 500,-, hvilket er en brøkdel af hvad jeg gav. Der er et par optiske indgange, men ingen HDMI.

edit: Nå okay, tillykke med at den virkede :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 06/01-14 04:17 
Den er noget ustabil min forstærker. Selv om jeg får gang i den. Så hopper den fra når jeg sætter på standby. Så det svært om den vil starte igen.

Har sendt dig en PM Sumez.
DunwichDunwichSkrevet 07/01-14 11:06 
Har lige læst om en hipster "kunstner" der har lavet en hat, som han ikke ku holde ud at se i et landsdækkende tv program, fordi det ikke lige var meningen hans "hatte brand" var tiltænkt at sidde på hovedet af en bestemt kvinde i et bestemt tv program. Oven i hatten (ha ha, så I hvad jeg lige gjorde der) eksploderer det hele tilsyneladende ud på facebook og andre pseudo sociale medier, hvor hipsterne står i kø med likes og kommentarer. Kære hipstere, hvis I absolut skal slås, så gør det dog ordentligt og i karakter; Mød nu op på Joe and the juice, hvor I kaster med juice koncentrat og tæver løs på hinanden med jeres Burberry tasker, og så få det overstået. Ellers må vi ha et landsdækkende forbud mod jer, så JEG slipper for at læse om jeres issues igen.
scavengerscavengerSkrevet 07/01-14 14:22 
Den bedste (og gratis) reklame ham "kunstneren" nogensinde har fået
Nemo me impune lacessit
GreaseballGreaseballSkrevet 07/01-14 16:58 
Update ang. min halv døde forstærker. Den er godt nok anstrenge at dele hus med PT. Skal man tænde for den, så kræver det at man trykker på powerknappen et par gange eller 20 før den kommer igang. Sætter man den på standby med fjernbetjeningen så sker det at bare går over i standby og man kan tænde igen. Men de fleste gang så dør den helt og det forfra med at nærmest at "pumpe" liv i den. Den mangler snart bare et håndsving på siden X(

Har snakket lidt med Jmog og ja, det ser nok sort ud for den. Så må havde fat i en anden.
Håber lidt Sumez stadig vil af med sin Sony.
slk486slk486Skrevet 08/01-14 10:57 
Mirror of Fate HD...

Jeg forsøgte forleden at prøve demoen af MoF HD på 360. Man kan sikkert sige mange ting om gameplayet, men LAD MIG DOG FOR F... PRØVE DET! Man bliver jo konstant afbrudt af en tut eller noget exposition eller en cutscene. Kunne ikke holde det ud, så jeg slukkede og slettede. Var fandme værre end Nintendo.

Det er selvfølgelig et meget bredere problem, men nu kom samme frustrationen fra mange andre spil, lige med her :)
j/k
SonicSonicSkrevet 08/01-14 11:00 
Jeg var inde og forudbestille det kommende Donkey Kong til WiiU på amazon, det er jo tilpas billigt derinde med supersaver og alt. Jeg tror en ny kopi med fragt kommer op i godt 309 kr. Samtidigtmed kigger jeg så på en Mario Galaxy 2 kopi, og gudhjælpemig om det ikke er dyrere end det Donkey Kong der ikke engang er ude endnu.
Jeg er målløs og imponeret over, at de kan holde prisen på den måde! Jeg må nok hellere få bidt i det sure æble, og betale prisen :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 08/01-14 11:27 
slk486>
Jeg forsøgte forleden at prøve demoen af MoF HD på 360. Man kan sikkert sige mange ting om gameplayet, men LAD MIG DOG FOR F... PRØVE DET! Man bliver jo konstant afbrudt af en tut eller noget exposition eller en cutscene. Kunne ikke holde det ud, så jeg slukkede og slettede. Var fandme værre end Nintendo.

Det beskriver 100% min oplevelse med den demo. Jeg kunne ikke have mindre lyst til at købe spillet efter at have prøvet den.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 08/01-14 13:39 
Aaaaargghh.... jeg har lige smagt ÉN jellybean med baconsmag. Og det har ødelagt resten af min dag.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 08/01-14 13:49 
Så skulle du prøve en Bertie Bott's Every Flavour Beans med bræksmag!
j/k
millenniummillenniumSkrevet 08/01-14 13:53 
Seriøst. Det var ikke baconsmag. Det var en blanding af sukker og røg. Smagen sidder fast, selvom jeg har skyllet ned med Cola, og er nu begyndt at arbejde sig op i hjernen som hovedpine. Geez...!
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 08/01-14 14:01 
Jeg er helt seriøs. Det lyder slemt, men det slår altså ikke bræksmag :)
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/01-14 21:37 
slk486>
Så skulle du prøve en Bertie Bott's Every Flavour Beans med bræksmag!

Eller spillet hvor hver farve jelly bean enten kan smage af noget godt eller noget virkelig skidt.
Jeg er stadig glad for at det ikke er noget jeg selv har prøvet. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JuggernautJuggernautSkrevet 08/01-14 21:40 
millennium>
Aaaaargghh.... jeg har lige smagt ÉN jellybean med baconsmag. Og det har ødelagt resten af min dag.

Fandme da også klamt. En bean skal smage af bean. Og ikke shampoo, bacon eller børnehave.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
teddyboyblueteddyboyblueSkrevet 16/01-14 15:35 
Har været nød til at formatere min pc og glemte, at tage en kopi af Game Collectorz databasen, så nu skal der ligges små 1100 spil ind igen :-(
Youtube er min ven
slk486slk486Skrevet 16/01-14 15:36 
Du har ikke sync`et med deres online db?
j/k
teddyboyblueteddyboyblueSkrevet 16/01-14 15:39 
Nej jeg havde en ældre version, så desværre
Youtube er min ven
slk486slk486Skrevet 16/01-14 15:42 
Godt de har scanning - gør det væsentligt hurtigere - hvis man har muligheden :)
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/01-14 15:43 
Så skete det!!! Gta 5 fik mig til at købe GTA penge. Som man kan bruge til online mode!!!

PIS ><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SonicSonicSkrevet 16/01-14 15:45 
Sucker :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 16/01-14 15:47 
Så må man gerne pege fingre!
j/k
teddyboyblueteddyboyblueSkrevet 16/01-14 15:55 
slk486>
Godt de har scanning - gør det væsentligt hurtigere - hvis man har muligheden :)

Har lige købt deres scanning app til telefonen, håber det kan spare et par timers arbejde
Youtube er min ven
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/01-14 15:55 
Er bare blevet hook!! Spiller flere timer. Mit crew og jeg ,sad næsten 10 timer på skype her i weekenden, og det er 10 timer i træk! Oo
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SonicSonicSkrevet 16/01-14 16:06 
De må igang med at lave et GTA MMO :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 16/01-14 16:16 
HELL NO!!!
Aaaaarrrgh

Ben in the world, the world of warcraft
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/01-14 16:23 
Hvaffor nogle ben?
AV Intelligent Terminal
SonicSonicSkrevet 16/01-14 16:48 
Haha, har selv været der, i godt 7 år. Godt det blev så casual som det gjorde, så man mistede interessen :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 16/01-14 17:21 
WoW suger folk ind i en tidslomme. Starter man først op i dette univers, passerer livet for næsen af en. Efter 5 år, sidder personen stadig i samme sæt tøj, og tror årstallet er 2009 :D

Argh okay... Ja, der findes sikkert enkelte individer, som kan føre et "normalt" liv ved siden af WoW.
Spiller nu: Animal Soccer World
slk486slk486Skrevet 16/01-14 17:41 
teddyboyblue>
Har lige købt deres scanning app til telefonen, håber det kan spare et par timers arbejde

Det er meget hurtigere og et godt køb.
j/k
spectrespectreSkrevet 16/01-14 21:54 
Ligger på langs herhjemme med influenza, og fandt en side hvor man kan streame samtlige afsnit af Game Center CX.

Nu har jeg en ustyrlig trang til at erhverve mig sådan en famicom. De cartridges er alt for awesome. The moneypit demands my money....aaaargh!
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JuggernautJuggernautSkrevet 16/01-14 22:54 
Har du et link? Jeg har aldrig haft æren af at se et afsnit.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CamousCamousSkrevet 16/01-14 23:14 
Ha ha, kender den følelse. Jeg fandt selv en god source for alle afsnit og begyndte på at se alle fra start sidste måned.

Det gav mig lyst til at spille spil som jeg ellers aldrig ville have overvejet som Atlantis no Nazo, Quest of Ki, Spelunker og en masse andre.

Kunne være sjovt at lave en Game Challenge Club hvor man prøver på at komme igennem nogle af de mest tricky af slagsen i fælleskab.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/01-14 23:16 
19 timers Mario Cart run, go!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 17/01-14 10:53, rettet 17/01-14 10:54 
VG+ brugte DHL express til min seneste pakke. Fedt nok med 2 dages levering, desværre betyder det bare også import gebyr. Glæder mig dog til at dykke ned i Rapture igen, med Minerva's Den. På disk :)
j/k
slk486slk486Skrevet 22/01-14 11:17, rettet 22/01-14 11:17 
Brugeranmeldelse af 3D tv:

Billederne er knivskarpe og jeg oplever en 3D-effekt, selv uden brug af de medfølgende aktive briller.

Man blinker nok hurtigt... *facepalm*
j/k
SumezSumezSkrevet 22/01-14 11:19 
Knivskarpt!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 22/01-14 11:29 
Jeg ved sgu ikke lige om det er "3D" jeg vil kalde det, de gange jeg har kigget på mit uden at få taget brillerne på og tændt dem... o_Ó
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/01-14 15:53 
LOL :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 25/01-14 14:54, rettet 25/01-14 14:54 
Toldbødlerne snuppede lige en uskyldig film jeg havde på vej fra Amazon, som ellers har været helt toldsikker i flere år.

Løsesummen er på 188,-, hvilket er 35% mere end hvad filmen kostede, inklusive forsendelse. Fuck jer, røvhuller!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 25/01-14 14:59 
Jeg troede at Amazon prefortoldede/-momsede inden afsendelse?!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 25/01-14 15:02 
Nej, det er kun hvis man køber spil eller gadgets, ala en Roku Streaming Player, eller sådan noget.

De har til gengæld sendt igennem andre EU-lande i flere år nu, så det har været sikkert at handle film der.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 25/01-14 15:06 
Ah ok.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
fumfumSkrevet 25/01-14 17:59 
Altså Naiera, du mener amazon.com?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 25/01-14 18:25 
Ja.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 25/01-14 18:29 
Ah, så forstår jeg bedre. Men er det fordi at amazon.co.uk ikke har de film du skal bruge?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 25/01-14 18:35 
Selvfølgelig. The Spectacular Now er kun udgivet i USA.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
slk486slk486Skrevet 30/01-14 14:40, rettet 30/01-14 14:40 
Hmmm...

Der har aldrig været problemer med computer. Den fik nyt motherboard i, i 2012.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-14 16:13 
Hvor er det fra? :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 30/01-14 16:17 
Dba - where else? :D
j/k
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig