X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 29/12-13 19:18 
Nej
SonicSonicSkrevet 29/12-13 19:28 
Det er rummet inden alt det pjat begynder. They just don't know when to end their shit :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 29/12-13 21:41 
Aaaaaargh i retroperspektiv. Jeg har brugt fem dage i min juleferie på at have 1) dårlig mave 2) øjenbetændelse 3) småfeber 4) lidt ondt i halsen.

Og nu er ferien snart slut.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 29/12-13 23:02 
Wat da. Har også lige fået øjebetændelse. Irriterende.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NaieraNaieraSkrevet 29/12-13 23:15, rettet 30/12-13 04:00 
Jeg er ved at blive sindssyg af mine lorterygernaboer. Det stinker som ind i helvede på mit værelse, så snart jeg ikke har luftet ud i to-tre timer. For at kunne opholde mig på værelset og sove der, bliver jeg nødt til at lufte ud i noget der ligner ti timer om dagen, hvilket betyder at det også er omsonst at tænde for varmen derinde.

Jeg har fået at vide af boligforeningen at der ikke er noget at gøre. "Sådan er husene lavet". Måske man så skulle forbyde rygning indenfor i det hele taget! Men det fatter nogle gamle, åndsforsnævrede storrygere jo ikke en meter af.

Ikke nok med, at det lige nu har stor effekt på min livskvalitet, så er det nok heller ikke så godt for mit helbred, såen i praksis at være passiv ryger. Min eneste mulighed er tilsyneladende at flytte, og så håbe på, at der ikke flytter rygere ind ved siden af et halvt år efter, som der gjorde her.

Hvorfor helvede skal rygernes klamme vaner gå ud over mig? Jeg har valget imellem at flytte alt mit crap, IGEN, eller leve et nærmest utåleligt liv som passiv ryger. Luften er sgu renere hvis jeg sætter mig ude ved Vestre Ringgade, som ligger få skridt herfra.

Og rygerne fatter stadig ikke hvorfor folk hader dem...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 29/12-13 23:28 
Du skal bare tage noget Ajax og gnide i deres øjne og så ruske dem i 34 sek, hvis det ikke virker så spørg dem om de ryrger 50hz Prince, det kan være det er derfor.

KH
Nikolaj Kroebocopsen
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 29/12-13 23:49 
Jeg forstår slet ikke at nogen kan holde ud at bo i et rygerhjem.
Jeg ryger selv i tide og utide, men hvis det skal foregå i mit hjem, skal det være ud ad vinduet, og meget sjældent, med god udluftning bagefter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 30/12-13 00:15 
Det er vel også dig der bliver den heldige vinder, som får lov at betale for en omgang maling når du engang flytter derfra, fordi væggene er blevet dejligt nikotingule. (medmindre det selvfølgelig er som med mit boligselskab, hvor der skal males uanset hvad) - og forudsat det er selve røgen der kommer ind i din hybel.

Synes heller ikke det ville være for meget forlangt at gøre et lejemål røgfrit indenfor.
Jeg har en terasse til selv samme formål.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 30/12-13 00:38 
Der må være ualmindeligt dårligt opbyggede vægge mellem lejlighederne, hvis det siver igennem den vej...
j/k
SonicSonicSkrevet 30/12-13 00:54 
Hvis man ikke må ryge indenfor, vil jeg også have forbudt, at folk under 30 fester i deres lejligheder. De larmer for meget, og har som regel dårlig musiksmag ;) Desuden sviner de som bare fanden, og pisser alle steder.

Er selv eks-ryger, damper nu her, men hvor går grænsen for, hvor meget folk skal blande sig i? Flyt dog i anden lejlighed hvis stedet ikke passer dig?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FancyPantsFancyPantsSkrevet 30/12-13 00:54, rettet 30/12-13 01:04 
@slk
Det var tilfældet da min bror boede i rækkehus i Aalborg, sammen med en daværende kæreste :\
Når nabokonen sad og pulsede løs i sin stue, bredte der sig en liflig stank af røg inde hos min bror... Det kunne sikkert sive igennem væggen hvor trappen til værelse+soveværelse var fastgjort i begge lejligheder.

@Sonic
Jeg kunne forstå hvis det bare var irritation over at naboen røg udenfor, og der kunne sive minimale mængder ind når man luftede ud.
Men hvis det drejer sig om, at ens møbler, tøj og sengetøj passivt kommer til at lugte som om man har puffet 20 smøger om dagen, så kan jeg sagtens forstå frustrationen.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 30/12-13 01:01 
Grænsen går vel, når det er en daglig gene, for ikke at nævne decideret sundhedsskadeligt?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 30/12-13 01:53 
Sonic>
Er selv eks-ryger, damper nu her, men hvor går grænsen for, hvor meget folk skal blande sig i? Flyt dog i anden lejlighed hvis stedet ikke passer dig?

Hvad med at rygerne med den klamme, usunde vane flyttede i stedet? Et sted hen med andre rygere. Hvorfor skal deres beskidte vane jage mig ud af min bolig? Der kan da ikke være nogen tvivl om, at det er dem der burde tage hensyn til mig. Det er dem der skader mig, og min livskvalitet. Men det er typisk rygere; de tager ikke hensyn og forstår ikke at andre tager skade, på mere end én måde.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 30/12-13 01:56, rettet 30/12-13 03:58 
Sumez>
Grænsen går vel, når det er en daglig gene, for ikke at nævne decideret sundhedsskadeligt?

Netop. I starten troede jeg, at det var noget jeg ville kunne lugte engang imellem. Men nu sker det hver eneste dag, og her til aften var det helt ekstremt. Det sidder stadigvæk i halsen på mig, selvom det er seks timer siden jeg flygtede ud af MIT EGET værelse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/12-13 03:09 
Har du prøvet at tale med dem på en rolig og assertiv måde. De ved nok ikke at det er et problem og måske er de villige til at ændre lidt på deres vaner så det ikke generer dig så meget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 30/12-13 08:36 
Sonic>
Hvis man ikke må ryge indenfor, vil jeg også have forbudt, at folk under 30 fester i deres lejligheder. De larmer for meget, og har som regel dårlig musiksmag ;)

Ja. Og de hører dub step!!!
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 30/12-13 08:56 
:)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 30/12-13 15:39 
Har ikke brugt min XO i et godt stykke tid, så nu ville jeg spille lidt Spartan Assault i mangel af andet, men nu vil den sku ikke afspille lyd i nogen afskygning. Aaarg...
j/k
CamousCamousSkrevet 30/12-13 22:31, rettet 30/12-13 22:45 
Damn, den MD Castle of Illusion jeg fik med post idag virker ikke.

Hvad er det med mig og den spil? Første gang jeg købte den viste det sig at være SMS versionen som sælgeren sendte mig, og anden gang er vist heller ikke lykkens.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 30/12-13 22:41 
Du har prøvet det tricks med at ikke sætte spillet helt i bund? Nogle af mine spil virker ikke hvis jeg trykker dem helt ned!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
CamousCamousSkrevet 30/12-13 22:45 
Prøvede lige, men no dice. Den Genesis jeg bruger booter alle mine spil første forsøg, no prob. Tror der er noget galt med denne cart. Kan ikke finde de bits man skal bruge for at åbne lortet så kan ikke tag en kig under the hood.
slk486slk486Skrevet 30/12-13 23:36 
Du har selvfølgelig renset cart'en?
j/k
CamousCamousSkrevet 31/12-13 01:07 
Ja, flere gange. Det gør jeg altid før jeg spiller et nyt køb.
slk486slk486Skrevet 31/12-13 03:27 
Good, good :)
j/k
ElgenElgenSkrevet 31/12-13 06:14 
Nu skriver du eksplicit, at det er MD-versionen du har købt, men at du prøver at boote den på en Genesis...
Kan det være noget regions-noget?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CamousCamousSkrevet 31/12-13 10:53, rettet 31/12-13 10:53 
Nej, det er faktisk Genesis version jeg har købt, og mit maskine er Genesis også. Desuden er den regionmodded.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/12-13 11:03 
Så hut jeg hvidsker er Castle of Illusion også regionsfrit?
AV Intelligent Terminal
CamousCamousSkrevet 31/12-13 11:08 
Min kopi når slet ikke lang nok til at bekræfte. Black screen of death.

Hvor fanden er den gamebit? Hvorfor skal der også være så mange forskellige måder at skrue på ting?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 31/12-13 12:41 
På mega drive er skruen ikke bag klistermærket?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/12-13 12:58 
Nope. Kun på de japanske cartridges (?).
AV Intelligent Terminal
CamousCamousSkrevet 31/12-13 13:50, rettet 31/12-13 13:51 
Jeg kan ikke føle huller bag på mit Japanske cart labels. Tror de bruger plastic tabs for at holde lortet lukket og det betyder st nok er umuligt at åbne sådan en op uden at knække noget.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/12-13 13:56 
De eneste MD-cartridges, jeg har haft, der var uden skruer, var bootlegs.

Jeg vil næsten garantere for, at der er skruer i dine japanske carts. Man kan bare først se dem, når man begynder at mishandle klistermærket.
AV Intelligent Terminal
CamousCamousSkrevet 31/12-13 14:31, rettet 31/12-13 17:41 
Okay, det eneste japanske carts jeg har åbnet er bootlegs så troede det var det samme for legit releases.

Det er dog synd at man slal ødelægge den flotte label for at komme til skruerne for repairs eller batteri skift.

Heldigvis ha jeg ikke mange Japanske releases.
CamousCamousSkrevet 31/12-13 16:31 
Arrrgh, hvorfor drak jeg dog også mit sidste par øl igår?

Jeg har sådan løst til et par dåser lige. Er der et sted som er åben lige nu der sælger øl mon?
SonicSonicSkrevet 31/12-13 16:52 
Best bet er tankstationerne :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CamousCamousSkrevet 31/12-13 17:41, rettet 01/01-14 20:04 
Prøver lige at se om jeg ikke kan komme igennem sidste boss i Alisia Dragoon denne gang med de liv jeg har tilbage og bagefter er der tid til the big beer hunt.
CamousCamousSkrevet 31/12-13 18:03 
Yes sidste boss beaten på første forsøg.

http://imageshack.us/a/img802/1527/lihf.jpg

Fantastisk spil, god note at slutte året på. Now the beer hunt is on.
JuggernautJuggernautSkrevet 31/12-13 18:59 
Skål;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CamousCamousSkrevet 31/12-13 19:03 
Det kostede ikke lidt, men sådan er prisen på luxury.

Skål!
slk486slk486Skrevet 01/01-14 19:01 
Contraaaa...
j/k
3of193of19Skrevet 01/01-14 22:04 
Forstuet fod og mistet iPhone... Fed start på året :(
slk486slk486Skrevet 05/01-14 01:38 
Fik lige spillet lidt Nightmare Busters. Vil hellere spille Ghouls'n Ghosts på ultra hard.. Daaam :)
j/k
SumezSumezSkrevet 05/01-14 02:59 
Som i, Ghouls'n Ghosts på hard er sværere? :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 05/01-14 03:29 
Nej, Ghouls'n Ghosts på hard er nemmere. Et vagt forsøg på at sige ucking umuligt og at GnG på en imaginær endnu højere sværhedsgrad ville være mindre hård :)
j/k
WonderboyWonderboySkrevet 05/01-14 10:53 
Har du ikke Find My iPhone på din iPhone så du kan finde den igen?.
3of19>
Forstuet fod og mistet iPhone... Fed start på året :(
I love monster land
3of193of19Skrevet 05/01-14 10:58 
Jeg fandt den. Findiphone hjalp ikke da den var løbet tør for strøm da jeg vågnede. Det viste sig så at den lå hjemme og at jeg i min beduggede forstuede tilstand havde skubbet den under sengen.
JuggernautJuggernautSkrevet 05/01-14 12:15 
Trods alt bedre end Sandholmlejren.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 05/01-14 16:16 
slk486>
Nej, Ghouls'n Ghosts på hard er nemmere.

Det var vist også det jeg ville have skrevet :S
Lyder absurd at man vil lave et spil så svært, tror du ikke du har overset noget vigtigt? :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 05/01-14 17:04 
Det kan sagtens være der er en eller anden specifik tactic i våben vs modstander, men det er svært fordi man bliver bombaderet med fjender der skal have flere skud, samt at det føles meget random. Bosserne er "nemme" nok. Der er introduceret en easy mode i SFTs release, som folk åbenbart har bedt om. Lidt nemmere, men stadig ..
j/k
CamousCamousSkrevet 05/01-14 20:49 
Bedste strategi for umulige spil er at kigge på youtube video af pros der bare raper spillet.

Man lærer mange små tricks som man ikke var klar over.
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig