X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-13 01:00 
Så er det måske brightness på dit TV der er sat forkert.

Hvis det er indstillet rigtigt så skal du så godt som aldrig indstille brightness eller gamma i spillene.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 13/12-13 01:15, rettet 13/12-13 03:33 
Argh, PSN ville have mig til at skifte password midt under weekendens juletræf hos mig, så jeg skiftede selvfølgelig til et andet. Jeg havde dog fået lidt for mange øl ind, så jeg kan ikke huske hvad jeg brugte som kode nu :(

Når jeg prøver at udfylde formularen på SEN for "glemt password" beder den om e-mail, fødselsdato og captcha, men når jeg udfylder korrekt mail og dato siger den, at det ikke kan genkendes.

EDIT:
Nevermind, koden er fundet! (takket være Vyssen der ledte mig på rette spor), selvom den rigtige kode godt
nok var et longshot :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ElgenElgenSkrevet 13/12-13 10:31 
Hankys nye PSN-passwd: ølfissehornmusikogmasserafgaming };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
3of193of19Skrevet 13/12-13 12:33 
Lige fået en ny iPhone 5 fra arbejde i går til at erstatte min gamle med en smadrede skærm... og prompte brændte iOS opdateringen wifi/blutooth chippen. Tester Apple overhoveet deres egen software?
Elsker også det typiske Apple "ingen fejl her" håndtering af det i telefonen. Wifi switchen er bare grå. Ingen fejlmeddelelse eller noget i den stil.
HankyHankySkrevet 13/12-13 12:55, rettet 13/12-13 12:55 
Har du prøvet at gendanne og smide opdateringen på igen?


Elgen>
Hankys nye PSN-passwd: ølfissehornmusikogmasserafgaming };-P

Det kunne det sagtens ha' været :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 13/12-13 12:57 
3of19>
Lige fået en ny iPhone 5 fra arbejde i går til at erstatte min gamle med en smadrede skærm... og prompte brændte iOS opdateringen wifi/blutooth chippen. Tester Apple overhoveet deres egen software?
Elsker også det typiske Apple "ingen fejl her" håndtering af det i telefonen. Wifi switchen er bare grå. Ingen fejlmeddelelse eller noget i den stil.

Sjovt at der rent faktisk er en visuel setting til at den ikke virker - hvis den bare var brændt af, burde du vel reelt kunne slå den til og fra. Men det visuelle er nok generelt over hele linien, I guess.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 15/12-13 07:53 
Speltmostre og urtekusser (m/k iøvrigt) der velmenende forsøger at stoppe EnKerneSundFamile (og andre kost-"teorier" uden nogen form for videnskabelig evidens) ned i halsen på stakkels forældre til børn med ADHD og/eller Autisme/AspergersSyndrom. }:-S
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/12-13 08:12 
Jeg har godt nok hørt udtrykket "brain food", men det er vist lige så effektivt, som skønhedssøvn er for mig og andre grimme mennesker. :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/12-13 10:02, rettet 15/12-13 10:02 
Jeg forstår heller ikke, hvorfor brødindustrien efterhånden har fået hjernevasket alle til, at hele kerner er det sundeste pis, man overhovedet kan forestille sig.

Jeg har en sygdom, som gør det nødvendigt for mig at passe temmelig meget på, hvad jeg spiser. Mht. hele kerner i brød (specielt rugbrød) er jeg kommet frem til, at det i små mængder kan være gavnligt, men at det i store mængder har stor risiko for at klumpe sammen i tarmene og give forstoppelse, hvormed det er direkte skadeligt.

Alt med måde.

Industrien lader til at opføre sig lidt som gamle mennesker, der ikke kan finde ud af at tage deres medicin. Så tager man lige lidt ekstra, fordi gode ting i store mængder jo må være ekstra godt. Det er så hjernedødt. Jeg er altid på skideren (pun intended), når jeg står ved brødhylden i et supermarked og skal vælge noget rugbrød. Enten er det proppet ustyrligt fuld af kerner, eller også er det så billigt, at jeg lige så godt kan spise pap.

Så skulle man tro, at man bare skal holde sig fra hele kerner, og at fuldkorn er vejen frem. Men jeg kender en tidligere bager, som har fortalt mig, at han rystede seriøst på hovedet, da folk pludselig gik helt amok med at skulle have enorme mængder fuldkorn i brød. Hvis man er bager, er det vist almen viden, at skaldelene på kornene muligvis indeholder mange fibrer, men at de også har et højt indhold af kræftfremkaldende stoffer. Så man bør være en smule forsigtig med brugen.

I det hele taget er mennesker bare elendige til fatte, at god ting kun er gode, hvis man spiser dem i tilpasse mængder.
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 15/12-13 10:58 
"Alt med måde" er det ikke det man siger?
SumezSumezSkrevet 16/12-13 13:56, rettet 16/12-13 13:57 
Fuldkorn og hele kerne er generelt godt for mig fordi det smager væsentlig bedre end kedeligt lyst brød, og ofte også mætter bedre. Det er så langt jeg selv vil tage den - hvis jeg prøver at være sund, begrænser jeg mit brødforbrug i det hele taget, og hvis jeg prøver at tabe mig, undgår jeg det fuldstændig. Uanset hvad, kommer man ikke udenom at der er masser af stivelse og kulhydrater i skidtet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 17/12-13 23:31 
Aaaaarg når den nye Eizo skærm har gult teint i forhold til den 2 mdr. gamle :(
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/12-13 23:32 
Shit :( Kan det ikke indstilles manuelt? Eller er det en fejl?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 18/12-13 00:15, rettet 18/12-13 01:17 
Jeg håber det er en fejl. Det virker som om den har en gullig coating på displayet og min holdning er egentlig at de, med samme indstillinger, skal have nøjagtig samme billede. Jeg har taget fat i Eizo, så må vi se.
Jeg har forsøgt at pille ved RGB gain, men jeg kan ikke rigtig få det væk.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/12-13 01:37 
Hvis du ikke kan få det væk er det nok desværre en fejl. Som du sikkert ved kan billedet være ret forskelligt på to ellers ens skærme. Men det er ikke for heldigt hvis du har dem ved siden af hinanden :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 18/12-13 01:48 
Det er ikke acceptabelt når der er så stor forskel. Det ser ud som om skærmen har stået i et par år i en rygehytte :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/12-13 01:51 
Ja jeg tænkte nok at du var klar over det. Men det ville også undre mig meget hvis man kunne se så tydelig forskel :(

Købt i Danmark og til at få ombyttet?
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 18/12-13 01:55, rettet 18/12-13 01:55 
Ja, ingen problemer tror jeg - købt hos computersalg, men gennem firmaet. Afventer dog lige Eizo, da det kan være mere effektivt at tage fat i producentens stolthed :)
j/k
CamousCamousSkrevet 18/12-13 13:51 
Import dokumentation cirkus med post.dk

Jeg kan godt huske det der absurde process og savner det bestemt ikke.

I det mindste er det meget hurtigere over email som det er nu. Før i tiden var det frem og tilbage over brev.
solid snakesolid snakeSkrevet 20/12-13 01:02 
Arggggggg hvor er de nye Star Wars film fezzen, i forhold til de gamle... Alt for meget tydlig computer grafik..
Det er synd, og gør jeg ikke engang gider se dem 2 gang... :(
De gamle har jeg set mindst 30-35 gange hvis ikke flere.. De er altså bare bedre..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
slk486slk486Skrevet 20/12-13 09:55 
+ 1.000.000.000

Samme gælder special editions.
j/k
CamousCamousSkrevet 20/12-13 14:42 
Hold da helt ferie hvor var der mange mennesker på posthuset i kvikly idag. Tog ned for at hente et fortoldet pakke og efter et glans på den time lange kø valgte jeg at gå tilbage med tomme hænder.
SonicSonicSkrevet 20/12-13 14:42 
Et bette ahrg herfra. Hvorfor er det så dælens svært, at lande et nyt job, der ikke sutter maks numse? WHY???
Parental Advisory: Explicit Lyrics
GreaseballGreaseballSkrevet 20/12-13 16:42 
@Sonic. You and me both brother...
Kan dog trøste dig lidt med at December er en skod måned at søge job i. Prøvede jeg også sidste år. I januar og februar der var der mere gang i den og landede da også noget vikar arbejde i marts(hvilke så gør at jeg søger igen, Ahrg! ).
3of193of19Skrevet 21/12-13 01:22 
Camous>
Hold da helt ferie hvor var der mange mennesker på posthuset i kvikly idag. Tog ned for at hente et fortoldet pakke og efter et glans på den time lange kø valgte jeg at gå tilbage med tomme hænder.

Protip: Træk et nummer, gå ind i Kvikly for at handle, kom tilbage i køen senere :)
CamousCamousSkrevet 21/12-13 10:55, rettet 21/12-13 10:57 
Ja, det gjord jeg også. Men jeg havde ikke indkøb der tog over en time.

Prøver igen på mandag fordi så har jeg hele 2 pakker med told der skal hentes.
scavengerscavengerSkrevet 21/12-13 11:59 
@Sonic og Greaseball: Skal vi starte en klub?
Min kontrakt udløber 28/2, så jeg er også "arbedsleder".
Måske vi skulle arrangere noget gaming hvis vi ikke får noget andet at lave ;-)
Nemo me impune lacessit
slk486slk486Skrevet 21/12-13 12:17 
Pro-gaming? :)

Starte et bureau, hvor folk betaler jer for at spille det de ikke selv har tid til :D
j/k
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/12-13 12:40 
Hvis i bliver enige om at starte et spilfirma udelukkende med arbejdsløse P:R-folk, er jeg SÅ klar på at hoppe med på vognen.

Jeg kan næsten ikke beskrive, hvor meget mit liv trænger til noget forandring. Jeg kan sagtens se for mig, at det ville ende i en katastrofe, men der er vel også en lille chance for, at det kunne blive en succes. Det er nok for mig :D
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 21/12-13 12:45 
Jeg er også klar til den klub... Lad os vise dem hvad vi kan.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/12-13 13:32 
Der kommer til at mangle noget pædagogisk supervision, så jeg burde også springe på! :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JuggernautJuggernautSkrevet 21/12-13 13:35 
Nej nej, den tager jeg;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/12-13 13:36 
Jeg har lige færdiggjort et kursus i social inklusion, så vær nu lidt inkluderende! ;)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
JuggernautJuggernautSkrevet 21/12-13 14:11 
Det er jo jul, så vi deler tjansen. Lidt inkluderende er man jo:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 21/12-13 14:36 
Camous>
Prøver igen på mandag fordi så har jeg hele 2 pakker med told der skal hentes.

Hvis det ikke er gaver til den 24., er det måske en god idé at vente til efter juleaften?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 21/12-13 16:38 
Den postbutik er helt håbløs dog. Det har været sådan i alt den tid jeg har hentet pakker dernede.
dRxLdRxLSkrevet 21/12-13 19:21 
Hos mig i Vanløse er nærmeste postafhentningsted den lokale OK tank pg der sejler udleveringen også legendarisk/katastrofalt. Lige som man troede post dk havde nået bunden udviklede de et helt nyt niveau af dårligdom man slet ikke havde regnet med...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/12-13 19:32 
Vil SÅ gerne have denne her jakke, men hvorfor skal den være SÅ kort for neden! Mon den hjælper at købe den i en større størrelse? Kan ikke finde nogle steder der står længder på jakken og ærmerne >:=C

Carhartt
Hoid to colony C05 where the computer is...
3of193of19Skrevet 21/12-13 19:38 
Det er da også en jakke hvor man skal kunne se røven. :) ligesom de der Alpha industries Flight/skinhead jakker.
SonicSonicSkrevet 21/12-13 19:43 
PestDK's fremtidige initiativ bliver, at man selv skal hente pakken hos afsenderen, og det koster 200,- kr. i en eller anden afgift, de lige skal finde på.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JuggernautJuggernautSkrevet 21/12-13 19:52 
LOL:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/12-13 20:02 
Carhartt jakken der nu også kan bruger som top...
Hoid to colony C05 where the computer is...
GreaseballGreaseballSkrevet 21/12-13 20:54 
scavenger>
@Sonic og Greaseball: Skal vi starte en klub?
Min kontrakt udløber 28/2, så jeg er også "arbedsleder".
Måske vi skulle arrangere noget gaming hvis vi ikke får noget andet at lave ;-)

Hvis ikke kan finde noget. Så laver vi da et sted hvor folk der søger arbejde kan komme ind og få blæst lidt damp af og få lov til at råbe af nogen computer spil... så skriver de nogen ansøgninger for nu er de helt tændte.. ;-)
Kalder det noget fancy og får støtte af staten til at hjælpe folk til at søge arbejde ;-)
slk486slk486Skrevet 28/12-13 18:58 
Gik lige op for mig der er en rigtig god port af Thunderblade på x68000. Nu vil jeg effing gerne have en x68000 igen... Aaaarg :D
j/k
SonicSonicSkrevet 29/12-13 15:06 
Hold nu kæft hvor er slutningen på Killzone dog bare fantastisk ringe. Alt efter endboss er tudeværdigt.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 29/12-13 18:08 
Killzone 1,2,3,4 eller Mercs?
j/k
SonicSonicSkrevet 29/12-13 18:09 
Shadow Fall :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 29/12-13 18:11 
Syntes nu slutmissionen var meget cool.
j/k
SonicSonicSkrevet 29/12-13 18:42 
Jo helt sikkert, men det sidste rum, for dælen!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
slk486slk486Skrevet 29/12-13 19:05, rettet 29/12-13 19:06 
Hmm, min hukommelse fejler mig..
SPOILER-TEKST:
Er der andet efter stealth missionen?
j/k
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig