X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 13/10-13 18:45, rettet 13/10-13 18:52 
Konsolkongen>
Jeg synes det er ret utroligt at du bliver ved at med at overse, at jeg startede med at snakke konsollerne.

Det er muligt vi har snakket lidt forbi hinanden på det punkt. For mig har det handlet om helheden, ikke enkelte formater.

Konsolkongen>
Derudover undrer det mig at du ikke har forståelse for, at det ikke er alle der gider spille på PC når det er så meget mere ligetil på konsollerne. PlayRight har altid været et forum der primært bestod af konsolspillere og det formoder jeg det stadig er.

Det synes jeg da der gives klart udtryk for, at jeg har forståelse for, når jeg skriver, at man må gøre op med sig selv, om man kan holde til at spille på PC. Mht. hvad P:R har været/er forstår jeg ikke relevansen ift. diskussionen.

Konsolkongen>Jeg vil stadig foretrække originale fysiske udgivelser, og ville endda glædeligt betale overpris for dem sammenlignet med download alternativet, såfremt spillet interesser mig altså :)


Fint, men det jeg forsøgte var at besvare den del af dit argument der gik på, at du var bange for at miste spillene, fordi de ikke var fysiske. Så giver jeg en løsning til det - smæk dem på en disk - hvorefter du flytter målstolpen til, at det ikke er det med at de er fysiske som er problemet, men mere at de ikke er "originale".

Din tone (Bede-x) synes jeg i øvrigt er rigtig irriterende her...

Det er jeg ked af. At jeg bringer andre folk på banen er ikke for at være fornærmende, men mere for at vise lidt af den begejstring der er at finde omkring spillene og måske med flere kilder få tankerne hen på, at der kunne være noget om sagen.

Konsolkongen>Tak det vil jeg kigge nærmere på.

Super. Vi når nok ikke længere her, men jeg synes det er fedt, at du er villig til at være åben for forslag. Det er ikke sikkert de falder i din smag, men så har de da fået chancen. Crimson Shroud bør du dog ikke snyde dig selv for. Er noget af det bedste på 3DS'en.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CamousCamousSkrevet 13/10-13 19:04, rettet 13/10-13 20:57 
Jeg tror ​problemet her er at du glemmer at diskussioner om smag er subjektive af natur.

Hvis mine beskrivelser omkring min smag virker ret vag er det fordi en detaljeret beskrivelse ville tage for lang tid og ville også være meningsløst på grund af subjektivitet.

Hvis jeg forstår din holdning ret så mener du at hvis mig, og Kongen, ikke bryder os om moderne spil er det fordi vi har skyklapper for, fordi hvordan kan der virkelig ikke være meget nyt derude for os når du personlig nyder så mange indie og DD releases.

Problemet med den indstilling er at du der antager at du forstår vores smag i spil bedre end os selv. Man kan ikke have været gamer så længe og have spillet så mange spil som os uden at have ret god greb om ens eget smag.

Så når jeg siger at moderne konsol spil er noget lort, og indie/DD'er ikke formår at skabe noget så godt som retro klasikker er det fordi det udsagn er 100% gældene for mig. Beviset finder man i den faktum at jeg kender udmærket til de fleste titler som du nævner men jeg vælger istedet for at bruge alt min tid og penge på spil der udkom for 20 år siden. Det er ikke fordi jeg er stædig, ignorant eller har skyklapper på.

Det er rart for dig at du synes at PC indie/DD spil er så fantastiske. Men idet at jeg ikke kan nyde spil baseret på andres smag end mit eget kan jeg ikke rigtigt bruge det til noget, que sera...
HeroldHeroldSkrevet 14/10-13 00:54 
Så når jeg siger at moderne konsol spil er noget lort, og indie/DD'er ikke formår at skabe noget så godt som retro klasikker er det fordi det udsagn er 100% gældene for mig.

Hvorfor så overhovedet åbne munden? Hvis man er så fast besluttet på at moderne spil er noget lort, og så stædig at man ikke vil røre ved det med en ildtang, så ser jeg ingen grund til at overhovedet at deltage i en diskussion om det pågældende.

Selvom smag måske er subjektivt, så er kvalitet det ikke nødvendigvis. Det er fair nok at du synes at moderne spil er noget lort og indie-spil ikke har noget at byde på - det har du alt mulig ret til. Uanset hvad, går du glip af nogle kvantificerbart gode spil - det behøver du da ikke at slå på tromme over.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CamousCamousSkrevet 14/10-13 01:45 
Jeg tror vist jeg åbnede munden fordi jeg blev spurgt... mener jeg i hvertfald, de var mange post siden.

Og endu engang bliver folk ved med at insistere på at hvis man ikke kan lide noget som de synes er fed er det fordi man er stædig og ikke giver det en chance. Det er det som pisser mig mest af. Folk der siger sådan lyder som om de ved bedre end dig selv hvad du kan eller burde kunne lide.

Once and for all, jeg kender de fleste af de spil, jeg har set videoer af dem og i mange tilfælde også prøvet dem via demoer osv. men synes nu stadigvæk at de ikke har noget at byde på.

Er man stædig bare fordi ens smag ikke er i sync med the sheitgeist eller hvad? Hvis ja, så lad gå, jeg er bare stædig så, lad det bare være ved det.
GreaseballGreaseballSkrevet 15/10-13 17:45 
GRRRRR! Så får man en f...king p-bøde for man holder 6,7meter fra et hjørne. Godt nok nogen sure penge af skulle af med.
Nu skal der hamsters offentlige ejet ting som kan erstatte det tab :p
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/10-13 18:37 
Næste uge: Greaseball får en bøde for at stjæle vejskilte i håb om at kunne smelte dem om til mønter.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SonicSonicSkrevet 15/10-13 18:51, rettet 15/10-13 18:52 
Føler med dig Grease, fik lige en p-bøde, fordi de højre dæk lige snittede et standsning-forbudt felt, kl. 22.30 om aftenen. Dertil kommer, at det felt befinder sig et sted, som ikke er blevet brugt i gud ved hvor mange år til erhverv. Sure penge? Jo det! Politibetjente der keder sig om aftenen? Jo det!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 15/10-13 19:41 
Hvor giver politiet bøder? I kbh er det de private p-selskaber der er bøde-crazies.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 15/10-13 19:43 
Det gør de i Sønderborg, når de keder sig, eller når nogle civile får ondt i røven. Jeg kunne næsten heller ikke tro det, da p-vagten jo ikke vader rundt på det tidspunkt. Nogle af dem render rundt i aaaalt for små sko.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/10-13 19:56 
Politiet giver bøder, P-selskaber giver "afgifter". :P
Nogle gange giver p-vagterne så bare en afgift til den forkerte, fordi de ikke lige har gidet at kigge to gange imens de skrev nummerpladen ned.

Kan huske et indslag med en gammel gubbe fra en lille flække i det mørke Jylland, der havde fået et girokort ind ad døren, fordi hans grønne Opel Kadett åbenbart havde parkeret ulovligt et sted i København - Selvom det godt nok var ejeren en blå Toyota der egentlig burde have haft den... Men ud fra p-vagtens sirlige barnehåndskrift, havde de bare selv stykket en nummerplade sammen.
Jeg ved ikke en gang om staklen stadig kæmper med det selskab. De var i hvert fald hverken til at hugge eller stikke i, uanset hvad han kom med af beviser for at det ikke var ham.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 16/10-13 20:18 
Sonic>
Føler med dig Grease, fik lige en p-bøde, fordi de højre dæk lige snittede et standsning-forbudt felt, kl. 22.30 om aftenen. Dertil kommer, at det felt befinder sig et sted, som ikke er blevet brugt i gud ved hvor mange år til erhverv. Sure penge? Jo det! Politibetjente der keder sig om aftenen? Jo det!

Tak tak :D
Jo det med p-bøder det godt nogen skumle folk der arbejder med det. Jeg tror ikke jeg kunne være kynisk nok til sådan et arbejde.
I Søborg er det sådan lidt at der ikke sker noget i 11 måneder og så en måned om året der kommer de og skriver bøder, for så har folk vænget sig til at parkere som de vil. Når de så har lusket rundt her et stykke tid, så tager de over til en anden by. Har lidt på fornemmelsen det bare tager på rundfart når der mangler penge i kassen.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/10-13 20:38 
De har sikkert en årlig kvote de skal have nået, og det går så op for dem hver 11. måned :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
millenniummillenniumSkrevet 16/10-13 20:42, rettet 16/10-13 20:45 
Nej nej. De HAR skam en årlig kvote de skal opnå. Ikke noget "sikkert". :) det har været debatteret en del, fordi den systematiske bødeindtægt har ødelagt politiets brand og PR. Det er ikke længere nogen befolkningen har tillid til når lortet brænder på. Det er bare betragtet som stråmænd for statskassen.
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/10-13 21:01 
Lidt ligesom politiets kvote for uddelte bøder i trafikken.
Jeg har aldrig set en fartkontrol på den strækning i området, hvor flest mennesker er omkommet i trafikken over årene.
Vist mest fordi ikke rigtig kan gemme sig, og derved ville få folk til at køre pænere frem for at kunne give dem bøder :)

Tro mig, jeg hader folk der kører med hovedet oppe i røven, og en blyklump på speederen - men jeg går mere ind for kontrol på relevante steder hvor det måske kan sænke antallet af uheld. End at de opstiller kontrol hvor det lige er lettest at skrabe penge ind.

Da jeg tog styrepap til knallert for 10+ år siden, var fartkontrol også det min underviser hadede mest, af sine opgaver som færdselsbetjent. Dengang var det også bare en ren pengemaskine, fordi cheferne får en bonus når kvoterne er blevet opfyldt... Trist at det skal hænge sådan sammen.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 16/10-13 21:31 
@millennium & FancyPants: Kunne ikke være mere enig. Ser det samme på den strækning til/fra mit arbejde - sker aldrig uheld der men bilisterne kører per automatik hurtigere der fordi det et en lige strækning med en kunstig lavt sat fartgrænse. Ærgerligt politiets prioritet er at skrabe penge ind til statskassen frem for at forhindre og opklare rigtigt kriminalitet der batter.
Kan trøste mig lidt med at lokalradioen er begyndt at advare om fartfælder.
scavengerscavengerSkrevet 19/10-13 13:52, rettet 19/10-13 13:55 
Er der nogen der har prøvet at sælge brugte spil til Coolshop gennem deres Tradeshop?

Jeg ville sælge 28 af mine dubletter til dem og jeg tjekkede alle spil for ridser etc. inden de gik af sted. Der var et enkelt jeg tog en chance med som de også har afvist, fair nok.

I deres betingelser står der "Priserne forudsætter komplette spil/enheder med dansk/engelsk boks og manual og at spillet er fuldt fungerede og i god stand. Skulle der være noget på din liste som ikke stemmer, forbeholder vi os ret til at ændre indkøbsprisen".

Nu har jeg fået min pointoversigt fra dem, hvor de på 14 af spillene har trukket 10,- pr. stk. fra købsprisen fordi DE mener skiverne skulle renses. Desuden har de fratrukket 40,- for Castlevania: Lament Of Innocence (PS2) fordi de påstår det er den forkerte version jeg har sendt. Ved selvsyn kan de jo f.eks. herinde tjekke at det er den korrekte version jeg har sendt.

Jeg har klaget til deres "kundeservice" men ikke fået svar. Skal man bare finde sig i det?

Coolshop betingelser
Nemo me impune lacessit
slk486slk486Skrevet 20/10-13 21:54 
^ Nej! :)
j/k
vyssenvyssenSkrevet 21/10-13 10:26, rettet 21/10-13 11:37 
Synes klart at du skal brokke dig. Har du gennemlæst betingelserne for dealen?

Edit. De stod så lige der... Jeg tror du er fucked... Med mindre du kører en sag på dem.
millenniummillenniumSkrevet 21/10-13 10:42 
Bare du ikke truer dem med at skrive en negativ anmeldelse på Trustpilot. Det ville være at gå fra den ene fusker til den næste. :)
The medium is the message.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 08/11-13 12:13, rettet 08/11-13 13:22 
Ville lige hæve lidt penge her til middag og så der var reserveret et mystisk beløb. Ringer så til banken der siger det er et eller andet børs halløj i London som jeg absolut aldrig har hørt om.

Reservationen blev slettet og kortet spæret, men beløbet bliver sandsynligvis trukket alligevel, så skal jeg til at igennem at sende indsigelse og vente på der ikke sker en skid bagefter....

Perfekt start på weekenden.

Er der nogen her der har erfaringer med at gøre indsigelse efter sådanne episoder? Og hvad kan man regne med?

Edit: Min konto kan ikke overtrækkes og eftersom som banken slettede reservationen, kan jeg pt hæve alt på kontoen. Hvis jeg nu trækker alt ud af kontoen nu, kan transaktionen så overhovedet gå igennem?
vyssenvyssenSkrevet 10/11-13 10:13 
Tror faktisk generelt du er safe. Man er godt beskyttet mod den slags crap herhjemme. Kan ikke forestille mig du kommer til at miste penge på den episode.
DarklynoonDarklynoonSkrevet 10/11-13 10:51 
jeg har kun prøvet at et firma reservede et beløb på spil som jeg aldrig fik, først havde de på lager, så blev det ændret til at det ikke var på lager, og til sidst udkom det aldrig, banken ville ikke slette reservationen før firmaet sendte en kreditnota, firmaet var slet ikke til at komme i kontakt med, og ingen mails blev besvaret selv om jeg allerede ville annullere fra de da ændrede spillet staus fra på lager til ikke på lager, til de til sidst slettede det fra deres side.

jeg måtte bare vente til at reservationen udløb for at blive herre over egne penge igen
Mortal Kombat the mother of all fighting games
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-13 18:56 
YouTube...

Én ting er at de nu tvinger Google+ ned i halsen på alle, selvom alle brokker sig over det, men jeg mistænker dem også for at have begyndt at bruge en noget slatten video compressor lige pludselig.

I videoer hvor der sker for meget bliver alting nu super pixeleret. Se f.eks: http://youtu.be/uuAs7SnorbY
slk486slk486Skrevet 10/11-13 21:08 
Holy damn, den er slem.
j/k
RJKRJKSkrevet 10/11-13 22:52 
Azzkikr>
Er der nogen her der har erfaringer med at gøre indsigelse efter sådanne episoder? Og hvad kan man regne med?

Jeg har været det igennem et par gange. Hver gang er kortet blevet lukket og pengene kommet tilbage uden større problemer, som det skal være. Til gengæld endte det så med at banken nægtede at give mig et nyt kort, så jeg var tvunget til at skifte bank...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/11-13 23:53 
Darkbeat>
... men jeg mistænker dem også for at have begyndt at bruge en noget slatten video compressor lige pludselig.

Holy shit. Jeg husker tydeligt hvor meget mindre horribel den video plejede at se ud før. o_o
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SonicSonicSkrevet 11/11-13 07:50 
RJK>
Til gengæld endte det så med at banken nægtede at give mig et nyt kort, så jeg var tvunget til at skifte bank...

Det er en af de vildere! :o Danske Bank? ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
AzzkikrAzzkikrSkrevet 11/11-13 18:41 
RJK>
Azzkikr>
Er der nogen her der har erfaringer med at gøre indsigelse efter sådanne episoder? Og hvad kan man regne med?

Jeg har været det igennem et par gange. Hver gang er kortet blevet lukket og pengene kommet tilbage uden større problemer, som det skal være. Til gengæld endte det så med at banken nægtede at give mig et nyt kort, så jeg var tvunget til at skifte bank...

Ok godt at vide.

Pengene blev trukket i dag og var derfor nede og sende indsigelsen til banken, så håber jeg også det går problemfrit igennem.

Vildt nok de ikke gad give dig et nyt kort.
scavengerscavengerSkrevet 14/11-13 19:23 
Jeg skylder en opdatering om Coolchops Tradeshop. Efter lang tids tovtrækning og flere chats med deres kundeservice har jeg faktisk fået ret i alle mine påstande og fået fulde point for alle mine spil.
Nemo me impune lacessit
slk486slk486Skrevet 14/11-13 21:25 
Well done scav!
j/k
slk486slk486Skrevet 18/11-13 14:38 
Ikke at det er en speciel "aaarg" situation, men det her er da den mest intetsigende follow op fra amazon customer service:

Hello,

I'm writing to follow up on your conversation with Amazon Customer Service.


Warmest regards,
Sakthivel S.


Nogen gange får man bare på fornemmelsen at de bare trykker på knapperne... :D
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/11-13 14:51 
Haha hvor flabet :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 18/11-13 15:01, rettet 18/11-13 15:01 
Azzkikr>
Vildt nok de ikke gad give dig et nyt kort.

De mente at når jeg havde haft hele to indsigelser på et halvt år*, så måtte det være fordi det var min egen skyld - at jeg simpelthen var skødesløs med mine kort eller bare brugte indsigelser som annullering af ordrer, og dermed ikke kunne betroes at have et kreditkort. Det var i øvrigt Jyske Bank.

* Pengene var i øvrigt hævet af hhv. en stor pizzakæde i Canada (jeg har aldrig været i Canada og var i Danmark i perioden) og en religiøs norsk støtteorganisation til fremme af Israel (som jeg aldrig ville røre med en ildtang).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/11-13 16:03 
Hehe ja det er utroligt hvor ens kort info kan havne... Det her var ved noget der hed "Plus500uk ltd" som jeg heller aldrig havde hørt om.

Jeg sendte indsigelsen sidste mandag og pengene var allerede tilbage i fredags, så thumbs up til danske bank for rimelig hurtig behandling.

Det største problem i sagen var faktisk at finde et frimærke til det indsigelses brev, det er da helt utroligt at man ikke kan købe et enkelt frimærke nogen steder længere, alle steder ville kun sælge 10 af gangen, udover posthuset hvor jeg så måtte stå i kø i 35 minutter for at købe et frimærke til 8 kr, fordi jeg ikke kunne bruge automaten da den totalt ulogisk ikke modtager mønter men kun kort og mit kort var jo spæret og et nyt bestilt på daværende tidspunkt...
ElgenElgenSkrevet 18/11-13 16:07 
Mobilporto FTW! };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 18/11-13 16:38 
Jeg fik engang et kort spærret hos Danske Bank. Der var blevet hævet vist nok $1.97 fra noget surferværk et sted i USA, og det vidste man åbenbart var et farligt sted :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 18/11-13 17:36 
Det her er aaargh tråden værdigt: det ser ud til at Crimson Dragon er noget møg. Hvordan man kan gå galt i skoven med Panzer Dragoon formlen er mig et mysterium uden lige, men det ser ud til at de fandt en vej. AAAARGH!
SumezSumezSkrevet 18/11-13 18:08 
Naiera>
Jeg fik engang et kort spærret hos Danske Bank. Der var blevet hævet vist nok $1.97 fra noget surferværk et sted i USA, og det vidste man åbenbart var et farligt sted :p

Som jeg har hørt det, er det ikke unormalt at der hæves små beløber først for at teste et kort, for så først derefter hæve det store beløb (årsagen er jeg ikke helt med på), så nogle banker kan finde på at spærre kort pga. mistænkelige små beløb fra udlandet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 18/11-13 22:54 
3of19>
Det her er aaargh tråden værdigt: det ser ud til at Crimson Dragon er noget møg. Hvordan man kan gå galt i skoven med Panzer Dragoon formlen er mig et mysterium uden lige, men det ser ud til at de fandt en vej. AAAARGH!

Tjah, Escapist skriver at hvis man er til de gamle Dragoon, skal man bare købe det med det samme.
j/k
3of193of19Skrevet 18/11-13 23:03, rettet 18/11-13 23:09 
Må lige checke deres anmeldelse... Men alt det grinderi lyder uhumsk...

Edit:
Hmm ja det lyder lidt beroligende.
slk486slk486Skrevet 19/11-13 09:24 
Nogen gange hjælper det med processen at dele, så here goes:

Vores yngste hund på 4 år fik i fredags konstateret lymfekræft, men havde det egentlig fint. Pludselig i går eftermiddag blev han dårlig og lad og det endte med besøg på dyrehospital kl. 3 i nat, hvor vi vurderede det var best for ham at sove ind. No fun :(
j/k
dchangdchangSkrevet 19/11-13 09:33 
Kondolerer. Har selv hund så ved hvor tæt man knytter sig til dem. Heldigvis har den ikke skullet lide, det ville jeg også selv foretrække.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
vyssenvyssenSkrevet 19/11-13 14:49 
slk486>
Nogen gange hjælper det med processen at dele, så here goes:

Vores yngste hund på 4 år fik i fredags konstateret lymfekræft, men havde det egentlig fint. Pludselig i går eftermiddag blev han dårlig og lad og det endte med besøg på dyrehospital kl. 3 i nat, hvor vi vurderede det var best for ham at sove ind. No fun :(

Mega træls. Kæledyr er bare nederen at miste, uanset man er klar over fra starten af, at man nok kommer til at overleve dem.
enfenenfenSkrevet 19/11-13 16:38 
Øv hvor sørgeligt :(
What is the Matrix?
WehnerWehnerSkrevet 20/11-13 00:12 
Min elskede, gamle Xbox, købt med chip af Koluda og med større hd, styresystem og bios eftermonteret af KTC valgte i dag at brænde totalt sammen. Mens jeg så Mallrats med en date endda!! AAaarrghHh
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
scavengerscavengerSkrevet 27/11-13 18:23 
Hvorfor sker det aldrig for en selv?

Gratis Wii-U
Nemo me impune lacessit
SonicSonicSkrevet 27/11-13 18:48 
Lol, nationen! Classy som altid ^^
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CamousCamousSkrevet 27/11-13 18:52 
Skal snart tage mig sammen og købe den Wii U. Bliver nok den eneste af de "nye" systemer jeg køber.

Can I get a price drop? Helst i tide med den nye DKC.
3of193of19Skrevet 28/11-13 23:37 
Gah. Smadrede skærmen på min iPhone 5 på min natte overtid. Godt det er firmatelefon. Ville være surt at skulle bruge de penge jeg får for tjansen til at skifte skærmen som ikke var røget hvis ikke jeg havde taget den :)
slk486slk486Skrevet 06/12-13 16:26 
Forældre der køber GTA V til deres 11-12 årige knægt...
j/k
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig