X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 14/09-13 21:46 
scavenger>
KillerBean2>
Jeg kan smile lige så tosset jeg vil, men det æder stadigvæk 1/4 af de penge, jeg skulle leve af i den her måned :(

Da de "opdagede" en af mine kammerater ikke betalte licens, sendte de ham en opkrævning der gik 2½ år tilbage, da han havde boet på den samme adresse i den tid.

Han skal bare skrive en mail til dem at han ikke er licens pligtig og ikke har været det. Så skal de afmelde ham. Bevis byrden er på DR's siden i sådanne sager. Men de prøver at "skræmme" folk til at betale.
Se mere på http://farvellicens.dk/faq-sa-nemt-slipper-du-for-medielicens/
De sender ham sikker en tilmeldings blanket igen senere.

Hvis man ser og bruger DR's kanaler og services, så skal man også betale for det, det helt ok. Men at tvinge alle til det. Det virker noget forældet i dag.
BeanoBeanoSkrevet 14/09-13 22:05 
@Azzkikr: Kunne ikke være mere enig.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/09-13 23:35, rettet 14/09-13 23:36 
Det samme her!
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/09-13 00:26, rettet 15/09-13 00:26 
Lol, så blev jeg lige stemplet som kordreng :D

Det er sjovt. Normalt ser jeg ikke mig selv spor hellig på det område. Jeg var fløjtende ligeglad med muhammed-tegningerne og kunne slet ikke se et behov for at der skulle undskyldes for dem, og jeg kunne sikkert hurtigt få trådt en masse religiøse mennesker over tæerne, hvis jeg havde nogen former for mediebevågenheden. Men det er de her små hændelser, jeg betragter som det ægte brændstof til det bål af had og fordomme, som man kalder racisme.

@KroeboCop: Jeg skal nok lige huske at gi' dig et sydstatsflag næste gang, du har fødselsdag ;)
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 15/09-13 00:46, rettet 15/09-13 13:51 
Med den omgangskreds jeg har haft gennem min opvækst, tror jeg dog der skal mere til at forvandle mig til racist, men jeg kan godt se hvor du vil hen. :)

For mit vedkommende har jeg oplevet langt mere racisme rettet mod os kartofler (spørg mig ikke hvorfor de netop valgte det udtryk i håb om at kunne fornærme), end jeg har mod flygtninge eller indvandrere af X'ende generation.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/09-13 01:45 
@KB2
Tak, du ved hvad jeg kan lide ;=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/09-13 12:10 
Jeg kan som sådan også godt forstå Azzkikr. Det er en meget menneskelig reaktion. Men menneskelige reaktioner er lidt som at spille hazzard. Det kan lede til noget fantastisk, men ofte også til noget forfærdeligt, på trods af, at de virker uskyldige.

Jeg tror bare ikke, det vil gøre manden mindre racistisk, hvis man klager over ham.

Jeg bor i Århus og er blevet udsat for den slags forskelsbehandling så ofte, at jeg kunne havde skrevet bunkevis af klager. Tror bare ikke, det ville nytte noget. Tværtimod.
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 19/09-13 12:09 
IE... Javascript... Aaaarg!
j/k
millenniummillenniumSkrevet 19/09-13 12:10 
Du behøver bare skrive IE. Det er Aaaargh nok i sig selv.
The medium is the message.
amnesiaamnesiaSkrevet 19/09-13 13:29 
1500 for at få fjernet en lille del af en hårnål som åbenbart havde fundet sig vej igennem vaskemaskinens huller og jammet sig fast på bagesiden af tromlen.

Det er billigt... eller noget..
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 19/09-13 14:27 
Er det ikke en bedre løsning at købe en hel ny vaskemaskine i sådan en situation? :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 19/09-13 14:46 
Hvis man med garanti kunne sige at det var en udefrakommende genstand der havde fundet sig vej derind, så jo.

Dette var dog ikke til at sige med den måde maskinen opførte sig på, hvorfor det ville være ærgerligt, hvis problemet kunne afhjælpes og dækkes af garantien. Det var derfor et sats og huset vinder som bekendt altid.
Græsset ER grønnere på den anden side!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/09-13 15:57 
Sumez>
Er det ikke en bedre løsning at købe en hel ny vaskemaskine i sådan en situation? :S

Billigere, men på igen måde bedre.

[Endnu en hippie rant]

Det er så sindssygt ulækkert, at ting ikke længere bliver lavet til at skulle slides op. Det er sådan noget, der giver mig lyst til at losse tilfældige mennesker i skridet, bare fordi, vi er sådan nogle afsindigt nederen dyr.

[/Endnu en hippie rant]

:)
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/09-13 16:05 
Synes det er mere "almindelig fornuft" og mindre "hippie" :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/09-13 16:14 
Har bare skrevet ret mange indlæg på det seneste, hvor jeg giver indtryk af, at jeg er typen, der tror, at alle problemer kan løses med en krammer. Synes, jeg skal prøve at styre mig lidt. Men det er svært :)
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 19/09-13 16:50 
Du lyder som en, der trænger til en krammer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/09-13 16:52 
Det er også snart et år siden jeg gav ham en krammer hos Hanky... Du må være i underskud KB!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
dRxLdRxLSkrevet 19/09-13 16:53 
Det er en rimelig pointe at vores ressourceforbrug ikke er bæredygtigt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
scavengerscavengerSkrevet 19/09-13 18:54 
Amnesia: Prøv at høre dit forsikringsselskab, om din indboforsikring evt. giver et tilskud. Det er jo trods alt hændeligt uheld, eller?
Nemo me impune lacessit
amnesiaamnesiaSkrevet 19/09-13 20:30 
Det er bestemt værd at undersøge nærmere, samt overveje at trimme familiemedlemmer der gør brug af hårnåle og diverse andet der finder vej derind :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 19/09-13 22:46 
Ja, den mest økologiske løsning er i virkeligheden nok bare at skære fra på familien
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/09-13 23:03 
Så er der også kød til fryseren!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 22/09-13 10:55 
Folk der ringer på dba annoncer og spørg hvad det er man har til salg... Christ.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 22/09-13 13:37 
90% af alle DBA henvendelser er useriøse, i hvert fald min erfaring.
SonicSonicSkrevet 22/09-13 14:09 
Enig! Har haft rigtigt meget bøvl med useriøse købere, skide træls.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 22/09-13 21:34 
Fucking lorte pis Haskell ( http://en.wikipedia.org/wiki/Haskell_(programming_language) ).

Alt ved det sprog er sexet, men jeg har så utroligt svært ved at omstille mig til at løse problemer i det :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/09-13 21:46, rettet 22/09-13 22:36 
EDIT: Jeg sov, da jeg skrev det her indlæg :/
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 22/09-13 21:52 
Jeg har af flere omgange perifert mødt Haskell ifm studier af diverse DSL. Har længe gerne ville lære det bedre at kende, men har endnu ikke kunnet finde tiden til det }:-S
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 22/09-13 23:04 
KillerBean2>
Du brokker dig over noget, du ikke har prøvet endnu?

Jeg har et kursus hvor jeg kæmper med at lære at bruge Monader i Haskell.

Hvis I keder jer kan I lave følgende tre Haskell opgaver fra kurset:

http://www.diku.dk/~kflarsen/ap-e2013/curves/curves.html (<- den her har jeg lavet en rimeli refernceløsning til)
http://www.diku.dk/~kflarsen/ap-e2013/curves/curves-syntax.html (<- har jeg snart en rimelig referenceløsning til)
http://www.diku.dk/~kflarsen/ap-e2013/notes/lisp.html <- er jeg lige gået fuldstændig ned på i forsøget i at lave en fortolker... men jeg skal nok få det lært
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/09-13 23:58 
Jeg sov seriøst, da jeg læste dit indlæg. Af en eller anden grund så jeg "omstille mig til at" som "forestille mig at skulle". Jeg har bare en af de dage, hvor alting virker uvirkeligt, og sanserne gør lidt, hvad der passer dem.
AV Intelligent Terminal
slk486slk486Skrevet 23/09-13 01:53 
Nordisk Film PlayStation support, der snart efter et halvt år endnu ikke engang har kigget på at jeg ikke kan gendownloade Bionic Commando...
j/k
slk486slk486Skrevet 27/09-13 21:35 
Oh, come on!

http://www.vg247.com/2013/09/27/day-of-the-tentacle-remake-was-in-the-works-before-lucasarts-was-shuttered-report/
j/k
millenniummillenniumSkrevet 27/09-13 21:47 
Aaarrrgh-tråden
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 28/09-13 04:26 
Det spil er jo perfekt i forvejen. Hvilket formål skulle et remake tjene?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 28/09-13 09:52 
Ja. CD udgaven var allerede med fantastisk voiceacting.
slk486slk486Skrevet 28/09-13 10:00 
@Sumez: Tjene flere penge på det? Et kunne have vist (eller modbevist) at verden var klar til nye adventure spil?:)
Dunno, men du har nok ret.
j/k
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/09-13 11:06 
Det har Walking Dead vel allerede mere eller mindre bevist at verden er!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 29/09-13 10:29 
I denne uge er artimetik i "pure prolog"...

Det er fandeme omvendt logik der vil noget...

Jeg er ikke glad.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 29/09-13 12:49 
Har aldrig før hørt om artimetik og Google giver meget mærkelige hits; hvad er det?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 29/09-13 12:51 
Min frustrerede stavning af aritmetik...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 29/09-13 23:01 
Ah, det giver mere mening, så };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 02/10-13 17:47 
Fik lige lyst til at spille Golden Axe og hvilken bedre udgave end det originale board. Uden Sega 16 adapter, selvfølgelig. DOH! :(
j/k
ElgenElgenSkrevet 02/10-13 18:58 
På med vanten og frem med loddekolben };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
WonderboyWonderboySkrevet 02/10-13 19:05 
Hvad sker der så?.
I love monster land
ElgenElgenSkrevet 02/10-13 19:09, rettet 02/10-13 19:13 
I værste fald, POOF!, røg og underlig lugt };-S

http://www.jammaboards.com/jcenter_jamma_pinout.html

http://wiki.arcadeotaku.com/w/Sega_System_16_Pinout
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 02/10-13 19:20, rettet 02/10-13 19:21 
Underlig lugt, ja, men ingen poof eller røg:) Jeg tror jeg var heldig denne gang. Spiller fint - inkl. lyd. Pyha!
j/k
ElgenElgenSkrevet 02/10-13 19:41 
Cool...man har lov at være heldig };-P ... Det var Chassis-drengene ikke da de for nogle måneder siden satte det bootleg Wonderboy In Monsterland jeg lige havde reppet for dem, direkte på et JK-stik };-S
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 02/10-13 19:42 
Oook :( Jeg ved ikke hvem Chassis-drengene er, men det er lige så dumt som det jeg lige gjorde :D
j/k
ElgenElgenSkrevet 02/10-13 19:57 
http://chassisarcade.dk
De var heller ikke just stolte };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 04/10-13 11:57 
Folk der betaler i en anden valuta end man beder om...

Jeg skal have 100 DKK for den her. Ok, her er 14 EUR. WTF.
j/k
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig