X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/08-13 21:50 
Det er simpelthen ikke sjovt længere! Gammel elsket franchise får endelig en opdateringi form af Facebook, freemium, online og røv og nøgler. Vi er nu nået til Evil Genius.

Rebillion Twitter
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 15/08-13 22:04 
"Gammel elsket franchise" og kommentarer som "killing my childhood"...

Det eneste spil jeg kan finde som hedder "Evil Genius" er det der dungeon keeper-agtige spil fra 2004, er der noget jeg har misforstået? :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 16/08-13 00:21 
Well, det er også næsten 10 år siden. Det er måske bare os der er nogle gamle røvhuller.

Twist: Det var slet ikke Rebellion der lavede det oprindeligt.
Twist 2: Rebellion har ikke lavet noget, der var godt siden det første Aliens Vs. Predator (til pc). Jo, Sniper Elite V2 var okay, men det er ellers det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 16/08-13 09:19 
Ja, tror også det er lige før jeg ville stole mere på Zynga end på Rebellion til at lave noget godt :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 17/08-13 02:20 
Dødtræt af online sælgere der ikke sørger for ordentlig indpakning, så man ender med crushing og ødelagte covers.
j/k
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/08-13 02:27 
Eller når de beslutter sig for, at den originale emballage er fin nok indpakning og bare klasker en pakkelabel på staklen :(
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/08-13 02:32 
Bilka pakkede i det mindste min lampe og PS3 remote ind i bubblewrap inden de klaskede en label på.
Havde helt glemt at de lavede præcis samme nummer da jeg bestilte min lille HTPC i sin tid, bare uden bubblewrap.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ElgenElgenSkrevet 17/08-13 10:42 
Har sikkert fortalt det før, men fik engang tilsendt en DC incl 5 EU spil i en plastikindkøbspose };-S
Samtlige crystalboxes var på det nærmeste pulveriserede...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
--Skrevet 17/08-13 10:55 
Herligt... Har oplevet NØJAGTIG det samme :D En boxed DC m. 5 spil. Samtlige spil var blevet presset ned i DC kassen, og det hele har derefter "pakket ind" i en bilkapose :S
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 17/08-13 12:16 
Elgen>
Har sikkert fortalt det før, men fik engang tilsendt en DC incl 5 EU spil i en plastikindkøbspose };-S
Samtlige crystalboxes var på det nærmeste pulveriserede...

Du kan forsegle EU DC spil i 30 lags bobleplast, og de vil stadig tilintetgøre sig selv...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/08-13 03:33 
For satan jeg fåŕ det ringe i morgenn >.<

Godnat"
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/08-13 03:35 
ikke slemmer end mig ;)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 20/08-13 09:55 
Aaaarrgh til ebay sælgere, hvor man er tvunget til at holde feedback over deres hoveder, for overhovedet at få svar på tiltale.
j/k
slk486slk486Skrevet 26/08-13 13:02, rettet 26/08-13 13:16 
Re-seals :(

Re-seals og Canadiske covers. Aarg..
j/k
Captain NCaptain NSkrevet 28/08-13 04:12 
Jeg er fanden vred på Post Danmark lige nu.

Jeg bestilte en konsol fra Japan her i Juli og har ventet i et godt stykke tid på den. Nu skrev jeg så til sælgeren om hvor den blev af. Så får jeg at vide at Post Danmark sgu har sendt lortet tilbage til ham efter den har ligget på Posthuset i 3 uger. Jeg har hver eneste dag tjekket min postkasse for at se om der var kommet noget og jeg har INGENTING fået fra dem. Og nu vil sælgeren så have $150 for at skulle sende den igen.

Det er simpelthen ikke iorden at man skal betale sådan et beløb 2 gange fordi Post Danmark ikke kan finde ud af at aflevere en en note til en.

Kan man ikke på en eller anden måde få post Danmark til at erstatte den udgift?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/08-13 06:13 
Det er satmer surt, men prøv at skrive en reklamation til dem på mail.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 28/08-13 06:14, rettet 28/08-13 06:18 
Er sket for mig 2 gange. Men den blev ikke sent retur ,da jeg havde tracking nummer . Og kunne se pakken lå på posthuset. Havde jeg ikke tjekket på nettet hvor den var? Så var den 100% sent retur.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 28/08-13 08:21 
Jeg har også været ude for der flere gange, og PostDanmark er fuldstændig ligeglade
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 28/08-13 11:43 
Man får 80 MS Points konverteret til £0.68, men det man lige skal købe koster £0.69...
j/k
WonderboyWonderboySkrevet 28/08-13 11:44 
Surt :-(
I love monster land
slk486slk486Skrevet 28/08-13 11:51 
Især fordi spillet jo nøjagtigt ville have kostet de 80 point jeg startede med :D
j/k
KTCKTCSkrevet 28/08-13 12:05 
Ja, de er sgu' smarte.
Først siger de at konverteringen fra point til penge vil give en fordelagtig kurs i forhold til det man købte dem til, og samtidig sætter de så alting på marketplace op med endnu mere. Bastards...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Captain NCaptain NSkrevet 28/08-13 12:23 
Sumez>
Jeg har også været ude for der flere gange, og PostDanmark er fuldstændig ligeglade

Ja.. Det var lidt det jeg også ville regne med. Er fandeme bare for dårligt man ikke blive gjort opmærksom på det en ekstra gang før den sidste dag i tilfælde af sådan noget her :/
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
scavengerscavengerSkrevet 28/08-13 14:31 
Jeg har prøvet det med en pakke fra England.
Sælgeren sendte mit køb i to pakker. Den ene kom frem som normalt, mens den anden bare blev ved med at stå som "Ankommet til Danmark" på Post DK's hjemmeside.
Postens "Kundeservice" gav mig en song-and-dance historie om, at pakker ikke nødvendigvis blev sendt ad samme rute osv. osv.
Jeg fik refunderet prisen på de manglende ting fra sælgeren.
Efter 3½ måned dukkede pakken op hos sælgeren med labelen "Uafhentet".
Der var stadig ingen andre scanninger hos Post DK.
Nemo me impune lacessit
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-13 10:58 
Min router begik selvmord i går :/ Godt at der trods alt er noget der hedder 3G over mobiltelefonen og at min Linux bearbar gider arbejde sammen med en iPhone der er tilsluttet USB :)

Skulle modtage en anden router i morgen ifølge den rare mand fra Fullrate.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 04/09-13 13:08 
Jeg måtte også undvære internet hele weekenden og mandag.
Min udbyder havde åbenbart lukket for det, fordi den forrige lejer ikke rigtig brugte det der med at betale regninger (selvom forbindelsen er oprettet i mit navn).

Når det ikke var for tunge sites, kunne jeg heldigvis også bruge min mobil som access point... Selvom jeg kun kan hive Edge og ikke 3G ned herude.

I det mindste kører jeg så pt med en 100/100 forbindelse måneden ud, selvom jeg er begrænset til 50/50 via wifi :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/09-13 16:13 
Jeg troede også først at det måske var mig der havde glemt at betale regningen. Routeren ville dog hverken det ene eller andet, så det var heldigvis her problemet lå :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/09-13 16:19 
Blev grebet af en ebay auktion bidding war.

røg på næsten 200$ for Kiki kaikai 2.
ElgenElgenSkrevet 06/09-13 16:21 
^arcade PCB?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/09-13 16:24 
Nej Sfc :)
ElgenElgenSkrevet 06/09-13 16:26 
Av, ja det lyder sgu lidt peberet.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/09-13 16:30 
Er nu ikke så slemt, de ligger i det pris niveau generelt. Det er et af dyre SFC spil.

Men havde håbet på at få det billigere.
ElgenElgenSkrevet 06/09-13 16:40 
Kender det kun alt for godt};-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
3of193of19Skrevet 06/09-13 17:01 
Aaargh. Knækket en tand på arbejde idag. Der ryger min PS4 (hvis det kan gøre det :()
GreaseballGreaseballSkrevet 06/09-13 18:14 
AV AV!!! Hvordan skete det dog?
3of193of19Skrevet 06/09-13 22:50 
Gumlede på en Menthos. Har før haft problemer med den tand, den er blevet repareret på før.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 07/09-13 00:06 
Menthos: the toothbreaker!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-13 01:18 
Virkelig ærgerlige penge at skulle af med :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/09-13 16:42 
Aaarrrgh, så blev der lige trukket licens på kontoen :(

Er der overhovedet nogen måde at undgå det 100% på, nu hvor de har lavet den finte med internettet?
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 08/09-13 16:45, rettet 08/09-13 16:45 
Hvis du flytter ind i en hule og at du kan dokumentere at du bruger en Nokia 5110.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/09-13 16:47, rettet 08/09-13 16:49 
Det er jo ren bondefangeri. Fatter ikke, at det er lovligt.

Jeg kunne forstå det, hvis man skulle bruge sit CPR-nummer og en personlig kode for at komme ind på DR's hjemmeside, men som det er nu, er det jo direkte svindel.
AV Intelligent Terminal
WonderboyWonderboySkrevet 08/09-13 16:48 
Betal med et smil, så gør det ikke så ondt :-)
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/09-13 16:52, rettet 08/09-13 16:53 
Jeg kan smile lige så tosset jeg vil, men det æder stadigvæk 1/4 af de penge, jeg skulle leve af i den her måned :(
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 08/09-13 16:54 
Du må sætte en budgetkonto op, og lægge til side hver måned. Sådan en har jeg også, og lige nu er den PROPFYLDT med penge, som jeg ikke må bruge på noget sjovt :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/09-13 16:57 
Ja, det ender nok med, at jeg må bide i det sure æble og lægge budget.
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 08/09-13 17:02 
KillerBean2>
Det er jo ren bondefangeri. Fatter ikke, at det er lovligt.

Jeg kunne forstå det, hvis man skulle bruge sit CPR-nummer og en personlig kode for at komme ind på DR's hjemmeside, men som det er nu, er det jo direkte svindel.

Det hedder "public service"... a.k.a. bend over and take it in the poop-hole.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 08/09-13 17:15 
De ville sagtens kunne lave et login system til deres online services, og sikkert også et system ala Boxer til TV delen.

Men så er problemet jo at de kun får penge fra dem der rent faktisk ser deres kanaler eller bruger deres elendige og sløve streaming tjeneste på nettet.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 08/09-13 17:25 
Jeg tror virkelig ikke på, at der er mange som ALDRIG ser DR1/2/3/K, etc., lytter til radio eller i et eller andet omfang benytter sig af dr.dk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 08/09-13 17:28, rettet 08/09-13 17:29 
Men det er stadig tvunget. Lav det til betalingskanaler, afskaf licensen og indfør reklamer og hvad der ellers skal til.

Jeg ser vitterlig aldrig DR's tv-kanaler, lytter til DR's radiokanaler eller bruger dr.dk.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 08/09-13 17:33, rettet 08/09-13 17:33 
Hanky>
Men det er stadig tvunget. Lav det til betalingskanaler, afskaf licensen og indfør reklamer og hvad der ellers skal til.

Ellers tak! ALDRIG i livet! Føj for helvede. Så går der reality-pis i hele lortet, ligesom på de kommercielle kanaler. Og DR har jo rigeligt i forvejen, desværre. Jeg BRÆKKER mig over tanken om reklamer på DR eller P3.

Jeg synes også at licensen er helt vildt dyr for folk under uddannelse eller på laveste overførselsindkomst (hejsa!), men jeg finder tanken om et brugerbetalt og reklamefinansieret DR MODBYDELIG.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig