X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/03-13 06:54 
Sådan en tyv. Tag og report-flag hans video.
XiwanaXiwanaSkrevet 03/04-13 22:49 
Suk... en ære er forbi! Disney har lukket Lucasarts ned. 150 medarbejdere fyret. SW: First Assault og 1313 er aflyst.

Kotaku-link
[inspirational quote here]
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/04-13 23:22 
Argh :(
Captain NCaptain NSkrevet 03/04-13 23:39 
Jeg er nok lidt sløv her men har først idag fundet ud af at Code of Princess til 3DS her i Europa kun kan købes digitalt, og eftersom Nintendo jo syntes 3DSeren skal være region låst så kan man ikke bare importere den fra USA heller.
Jeg er generelt ikke særlig glad for download spil og slet ikke når man har valget mellem en fysisk udgave også.
Udover det tror jeg aldrig jeg har betalt mere end 100kr for et download spil (hvor spillet også findes i fysisk form)
da jeg ikke føler jeg får noget håndgribeligt for pengene.
Havde faktisk glædet mig til at prøve Code of Princess men medmindre det udkommer senere hen i fysiks form eller får en stor pris nedsættelse tror jeg, jeg vil springe den over. 'Øv.

Modtog også idag en masse pakker med spil som jeg havde håbet var nået frem i sidste uge så man lige kunne havde brugt noget af ferien på dem. Istedet modtager jeg så 4-5 pakker idag bundet sammen med en stor elastik
-__-*
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 03/04-13 23:57 
Carsten N, du er velkommen til at prøve Code of Princess her i weekenden, så kan du se om det er noget du har lyst til at investere i. Jeg var ikke selv imponeret i starten, men efter jeg har fordybet mig i de forskellige figurer, er jeg blevet noget gladere for det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 04/04-13 00:01 
Så vidt jeg har læst og set af screenshoots skulle spillet jo være lidt af et love letter til Guardian Heroes som jeg syntes var et ret fedt spil, så jeg vil meget gern prøve den hvis du tager den med :)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 13/04-13 13:28 
Jeg glemte at lade min 3DS blive hjemme, da jeg var i byen i går, og nu er der gudhjælpemig nogen der har haft fisket den op af min jakkelomme, og stjålet Code of Princess! Det er helt væk! Jeg har mit dankort, mit pas, mine penge, selve 3DS'en, alt andet. Men Code of Princess har de stjålet. Hva ba?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 13/04-13 13:30 
Øh, det var da en kvalitetsbevist tyv :( Men han får da en lang næse, når han finder ud af, at det er regionslåst. Tag komfort i det ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 13/04-13 13:46, rettet 13/04-13 13:47 
Allerede gjort :P
Det er irriterende da jeg endte med at give en del for spillet pga. told osv. men i det mindste nåede jeg at gennemføre det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 13/04-13 23:18 
Wtf! Føler med dig!
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-13 23:21 
Det er så sort :/ Havde du maskinen fremme og vise spillet til nogen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 14/04-13 01:06 
Nej det er det der er sort, for jeg ville gerne kunne skyde skylden på min egen brandert, men jakken har ligget i en sofa det meste af natten
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 14/04-13 09:47 
Det kan ikke være faldet ud af jakkelommen?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 14/04-13 10:17 
Kigget mellem sofa puderne?
SonicSonicSkrevet 14/04-13 11:27 
Jeg vil lige komme med en lille historie, der handler meget om det samme :)
For noget tid siden, var jeg ude og svinge træbenet med to kammerater. Vi sidder et lille hyggeligt sted, hvor man bl.a. må ryge, og hvor der ikke spilles techno :P De har nogle julebajer på tilbud, som vi dykker ned i. Bordet skiftes til at give runder, meget normalt. På et tidspunkt meget senere, og mange glas senere, er det min tur igen til at give en runde. Jeg dingler op til disken, bestiller en runde, og prøver at famle mit dankort frem. Men på magisk vis var det fuldkommen forsvundet fra min pung. Efter lidt leden ender det med, at mine kammerater, og også andre gæster, kravler rundt på gulvet for at finde det. Vi finder det aldrig, og en kammerat må tage over med betalingen.

Næste dag går jeg alt mit tøj igennem, og kan bare ikke finde det skide kort. Nå, øv! Om mandagen får jeg bestilt et nyt kort, og nogle dage senere har jeg det, og så er den skid ude af verdenen.

Nogle måneder senere skal jeg finde et visitkort frem i min pung. Dykker ned i lommen jeg har til det i min pung, og vupti, der kom mit mistede dankort. Det viste sig, jeg havde proppet det i et forkert rum i min pung, som så udløste panik. Vi var også godt stive, for ikke at sige æskelamme.

Moralen af historien er; Når man er æskelam, aner man ikke hvad man laver :D Det kan derfor godt være du har taget dit spil ud, og gemt det specielt godt, fordi det har en så høj værdi for dig :) I mean, it happens all the time :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 14/04-13 17:43 
dRxL>
Det kan ikke være faldet ud af jakkelommen?

Det er egentlig også det jeg forestiller mig, men det sad i 3ds'en
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WonderboyWonderboySkrevet 14/04-13 20:01, rettet 14/04-13 20:03 
har fået min højre hånd i gips 2 knogler brækket, sidste mandag efter 10 timer på odense skadestue,og på tirsdag skal jeg til nyborg og have sat dem på plads,det lykkes ikke i mandags at trække knoglerne på plads
så slut med at spille lige desværre ;-(
I love monster land
SonicSonicSkrevet 14/04-13 20:08 
Damn! Hvordan er det sket? D:
Du har min fulde medfølelse, jeg ville ikke kunne undvære min højre hånd ever, mit arbejde afhænger af den hånd more or less.
Jeg har en makker i Odense der brækkede begge arme ved et sygeligt uheldigt cykelstyrt for nogle år siden, og det har vist været meget besværligt for ham, men han kunne spille igen efter nogle måneder mener jeg, selvom det først er nu, et par år efter uheldet, at det er begyndt at gå ham rigtigt godt igen.

Hang in there!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WonderboyWonderboySkrevet 14/04-13 20:15 
spillede lidt bold med min nevø da jeg gled og faldt
I love monster land
SonicSonicSkrevet 14/04-13 20:20 
Omtrent ligeså uheldig som min kammerat så. Øv!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 15/04-13 08:54 
Aaaaaarghh!

Jeg har bare lyst til at sige aaaargh over lockoutens tredje uge. Troede der var lov imod børnemishandling i Danmark.
The medium is the message.
WonderboyWonderboySkrevet 16/04-13 16:16, rettet 16/04-13 16:19 
Så fik jeg ordnet min hånd, 4 uger i gips og så fjerner de ståltråd og stink, og så blev det brormands tur væltede på sin cykel i går og slog sit ansigt, bla. sin læbe og måske tand, men ville ikke gøre vores Mor ked af det når nu at jeg lige var kommet til skade,men vores Mor fik ham på skadestuen idag. tror det hænger en ond stjerne over og lige nu

edit: og vores Mor har også lige for 2 dage siden fået en kæmpe bule i sin bagskærm på hendes bil, da hun holde på en p plads, og dem der har lavet den lage ikke nogen sedel.
I love monster land
JmogJmogSkrevet 17/04-13 20:33, rettet 17/04-13 20:37 
Det her er en personlig rekord i "aaaaargh!"

I går fik jeg min pung stjålet inklusiv Visakort, Mastercard, kørekort, sygesikringskort, diverse rabat og medlemskort. Og et gavekort til Accord på 500kr. Og mit NemID nøglekort. Og mit vaskekort (med penge på) til vaskekælderen i min bygning.

Det er selvfølgelig dødirriterende, men (næsten) alt sammen noget der forholdsvist nemt kan erstattes. De relevante kort er blokeret og nye er bestilt (dog ikke kørekort og sygesikring - der skal man vente fjorten dage). Der skal dog føjes lidt ekstra problemer til. Samme dag, som jeg fik pungen stjålet, udløb mit Movia månedskort, som jeg bruger til at komme på arbejde såvel som at komme rundt i byen til biografer, forretninger osv. Og de eneste kontanter, jeg ved et lykketræf(*) havde liggende derhjemme, er en halvtredser, så jeg har ikke penge til at forny det.

Så den næste uges tid skal jeg leve for 50 kroner og er nødt til at punge 48kroner ud om dagen via sms-billetter for at komme til/fra arbejde. At købe et mobilklippekort kræver nemlig et kreditkort og kan ikke tages på mobilregningen. Det er ikke noget der vælter min økonomi, og jeg kan såmænd godt klare det madmæssigt (levede for 700kr om måneden, da jeg studerede), men det er noget RØV. På den positive side er jeg nu ENORMT opmærksom og interesseret i hvad jeg har liggende i min fryser og mine skabe, og jeg havde da også længe tænkt på at købe mig en ny pung, da den gamle var ret slidt. Jeg tager sandelig også lige hjem fra arbejde, da jeg ikke skal risikere at være nødt til at betale for en ny billet. Men motivationen til at tage nogen steder hen er godt nok ikke stor, når jeg ingen penge har.

*: var ude at rejse for et par uger siden og tømte derfor min pung for danske penge. Glemte heldigvis at lægge dem tilbage i pungen, da jeg kom hjem.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/04-13 09:55 
Aaarrrgh, myrer i mit køkken! :(
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-13 15:16 
Argh! Har lige fået en Lumagen VisionPro HDP scaler ind ad døren for et par dage siden. I går da jeg sad ved computeren hørte jeg så et brag. Det viste sig at strømforsyningen var stået af :(

Aaarrrgh-tråden

En størrelse på 5V 8A. Lige nu har jeg den tilsluttet en arcade PSU på 5V 10A og maskinen virker heldigvis perfekt endnu :) Desværre er det alt andet end optimalt at bruge sådan en åben PSU over længere tid så jeg skal ha' fundet en ny ASAP. Sælger har tilbudt at betale halvdelen så det er super pænt af ham, han informerede også at Lumagen's replacement PSU'er var på 5V 5A så de 8A er slet ikke nødvendigt. Men må hellere lede efter noget på en 6A bare for en sikkerheds skyld ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 25/04-13 15:20 
Damn! Hvilken komponent sad der?
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-13 15:21, rettet 25/04-13 15:22 
Kan jeg ikke se, den sidder mellem en spole og en elektrolyt og er dækket af sådan noget gult "skumlim".
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 25/04-13 17:30, rettet 25/04-13 17:30 
Damn. Men det er vel godt at det skete for dig, og ikke for mig :)

(ikke fordi jeg er satanist eller noget, men fordi du har en jordisk chance for at løse problemet selv)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GreaseballGreaseballSkrevet 25/04-13 17:32 
Ser lidt voldsomt ud. Nogen tilskadekommen?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-13 18:27 
Haha nej det var ikke så slemt :)

Jeg har fundet en erstatning her:
http://elsupply.dk/?Gid=439&VNr=7750.052

Den er også 5V/5A som dem Lumagen selv sender ud som erstatning, så den vil virke fint. Sælger skrev også at maskinen kun brugte 18W under brug, så det er fint :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/05-13 20:23 
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Folk der shipper pap æsker (nes snes OSV) i en kuvert skulle ha' en røvfuld! ><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 06/05-13 20:37 
Enig. Har lige modtaget en Duke PS3 Collectors Edition i en bubble kuvert! :(
j/k
OlimarOlimarSkrevet 06/05-13 20:42 
En lort er en lort uanset hvordan den bliver sendt :D J/K ja det er pisse irriterende og det hjælper ikke at post dk, virker til at spille rugby med brevene/pakkerne.
slk486slk486Skrevet 06/05-13 23:49 
Hentyder du til at Duke Forever er en lort, eller hvad?
j/k
ElgenElgenSkrevet 07/05-13 00:01 
Er det ikke velkendt, at rigtig mange synes det var en kæmpe skuffelse?!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
slk486slk486Skrevet 07/05-13 00:14, rettet 07/05-13 00:16 
Skulle lige være sikker på jeg havde forstået joken :)

De fleste Duke fans var/er sådan set nogenlunde tilfredse, men anmelderne havde forventet noget andet end det vi fik - et old school Duke spil.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/05-13 00:25 
Mener du dermed at anmelderne forventede et old school-spil, eller at resultatet blev et old school-spil? Synes den kan forstås på begge måder.

Jeg har dog ikke hørt om nogen der var tilfredse med det endelige resultat, men jeg kender heller ikke så meget til serien og har heller ikke så mange venner der gør :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 07/05-13 00:50, rettet 07/05-13 00:54 
Kan jeg godt se. Anmelderne forventede et innovativt og moderne spil, der var fuldt med tiden, men vi fik et old school Duke 3D istedet.
j/k
SumezSumezSkrevet 07/05-13 08:57 
slk486>
De fleste Duke fans var/er sådan set nogenlunde tilfredse, men anmelderne havde forventet noget andet end det vi fik - et old school Duke spil.

Det kan vist så diskuteres (men tror dog det bliver en kort diskussion hvor alle opfattelser om at det skulle være et "old school Duke spil" hurtigt bliver overtrumfet)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 07/05-13 09:14 
Det er dejlilgt du er så skråsikker.
j/k
SumezSumezSkrevet 07/05-13 09:30 
Tag den endelig i http://www.playright.dk/forum/emne/23930-duke-nukem-forever]spillets tråd[/LINK]" target="">spillets tråd ;) Jeg er stor fan af Duke 3D, og har meget svært ved at se forbindelsen i det nye spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 07/05-13 09:54 
He he, maybe :D

Tænkte ikke over der jo nok var en dedikeret intellektuel tråd ;)
j/k
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/05-13 15:43 
Knap så meget en "Aaarrrgh" post, men:

I nat besluttede jeg mig for at bilen trængte til en køretur, siden små prut-ture er alt andet end godt til en bil.
Da det samtidig bare var en tøffetur, kørte jeg ad parallelveje til hovedvejen når det var muligt.

På et tidspunkt passerer jeg en hvid Passat St. Car med fint firmalogo og lys, som straks efter vender om og viser mig noget fint blåt discolys.
Den flinke betjent låner mit kørekort, og spørger naturligvis om jeg har drukket, hvilket jeg ikke har.
For at være sikker, får jeg lov at lege pusterør, hvilket så åbenbart giver en måling på 0.46, som jo ligger lige lovlig tæt på det tilladte.
Han spørger om jeg ikke lige vil stige ud imens han går tilbage til patruljevognen, så jeg står og snakker lidt med hans makker, der i starten belærer mig om, at med den målte promille så har en fyr på min størrelse mindst hældt 3-4 genstande i systemet kort forinden - Hvortil jeg kun kan svare ham, at vi ikke snakker timer men uger siden jeg sidst har drukket alkohol.
Han spørger pænt om han lige må kigge ind i bilen, for at se om der skulle ligge noget henkastet alkohol, og jeg viser ham også indholdet af min rygsæk der ligger i bilen, og får ham til at grine lidt da jeg nævner at Ikast Værkerne nok hellere må undersøge indholdet af deres postevand.
Vi snakker lidt videre, og han går hen for at høre sin makker hvordan det står til.

I mellemtiden har makkeren valgt selv at prøve et pusterør, som for hans vedkommende gav stort set samme høje udslag.
De bliver enige om at de nok hellere må komme tilbage til stationen og få hentet en der rent faktisk virker, og de undskylder begge to ulejligheden. Jeg ønsker dem en fortsat god aften, og så futter jeg ellers lige så stille hjemad, en lille oplevelse rigere.


TL;DR: Hvis det ikke var for en flink betjent, burde jeg nok have taget en alvorssnak med det lokale vandværk.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/05-13 15:47 
Heh det er da alligevel vildt at de kan vise så meget forkert :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/05-13 15:49 
Det lyder til at jeg skal flytte til Ikast hvis i har øl i hanerne.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 09/05-13 15:54 
Jeg vidste ikke helt hvordan jeg lige skulle reagere da han viste mig displayet.
Selvom jeg intet havde drukket, så følte jeg mig næsten som en af de idioter der forsøger at stå og lyve om det :D

Ved ikke hvad de har ret til ved en måling på 0.46, men jeg er glad for at han selv valgte at prøve, frem for at insistere på at jeg skulle med dem.


Bo: Jeg må hellere få spurgt min kammerat hvad fanden det var for noget saftevand han fik blandet til os, især nu hvor både hans datter, nevø og niecer også drak af det.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/05-13 16:21 
Så har der nok været rohybnol i
dRxLdRxLSkrevet 09/05-13 16:25 
Du mener selvf. http://da.wikipedia.org/wiki/Rohypnol
Virkeligt godt til at spike den første drink med på en date... :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/05-13 17:21 
Det får de mindste til at slappe af. Sådan et lille opdragelses tip til forældre der har svært ved at få børnene til at sove.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/05-13 17:27 
Sludder! Mine unger har altid klaret sig fint med vodka.
AV Intelligent Terminal
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig