X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 08/02-13 00:58 
Hvis jeg bare have vidst det... Så kunne jeg have startet en klub, hvor folk kunne slanke sig.. :D

Se råd nummer 8
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
la0sla0sSkrevet 08/02-13 20:30, rettet 08/02-13 20:30 
At der er kommet en JUBIIII-tråd. ;)
Hvad sker der?
ElgenElgenSkrevet 15/02-13 07:38 
Tror jeg er kommet til at smadre min Fluke9010 };-S
Den stod på en klapstol hvor sædet kan vippe (fan'me også stupidt at stille den der };-( ).
Pludselig vipper sædet og den glider ned på flisegulvet.
Strømstik-bøsningen bagpå har fået et tryk16, så noget af plastikken er smadret, men det virket stadig.

Den booter op, men kun 2 af mine 3 pods går gennem selftest; før uheldet gik de alle igennem. Og når jeg forsøger at bruge den sammen med en UUT, får jeg hele time "POD TIMEOUT"s...

Håber virkelig at det er noget jeg kan fixe...

ØV ALTSÅ!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/02-13 19:47 
ARRRRRRRgh 2dage 4timer til ps4!!!!! vente tiden er ikke til at holde ud!! ><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
GreaseballGreaseballSkrevet 19/02-13 02:06 
og VIPS! Sony viser deres nye VITA! Med 3D skærm :p
BeanoBeanoSkrevet 19/02-13 07:33 
Jeg tror du bliver skuffet :)
GreaseballGreaseballSkrevet 19/02-13 15:25 
Beano>
Jeg tror du bliver skuffet :)

Hvem Chrono eller mig XD Jeg er ikke Sony Fan så jeg bliver ikke skuffet lige meget hvad. Men vil dog være RET surt hvis de ikke viste PS4 nu hvor alle tror det.

Men tilbage til AAARRGH!
Først et afslag på et godt job og så lå der et brev fra DR licens i postkassen da jeg kom hjem
*RAGE!!!* (brevet er nu KONFETTI) DR kan bare lære at sende reklamer som alle andre. Gider F...king ikke betale for noget jeg ikke bruger!
millenniummillenniumSkrevet 19/02-13 16:10 
Greaseball, så du Kaj & Andrea som barn? Bamses Billedebog? Nissebanden på Grønland?

Nogle gang må man også betale for noget man HAR brugt :-P
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 19/02-13 16:49 
@Greaseball: Dig :D
GreaseballGreaseballSkrevet 19/02-13 21:43 
@millennium: Det forklare hvorfor de også syns man skal betale for genudsendelser. :p

@Beano: Tænk jeg troede ellers de ville komme med en Vita med 3D skærm :p Er det ikke det alt hypen går på for tiden? -.-
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/02-13 21:53 
Ahhhhhhhhhh 26 timer .... Someone kill me now!!! ><
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
GreaseballGreaseballSkrevet 19/02-13 21:59 
@ChronoSousa: Lyder næsten som et lille barn der venter på det snart skal blive juleaften.. De syns også tiden er gået i stå.
Kan I huske den følelse som barn? :p Aaarrgh! Det kunne blive aften hurtig nok!

Heh.. Christmas comes but once a year.. But this year.. It comes 3 times :)
(hvis Xbox-next også bliver vist frem i år altså)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 19/02-13 22:13 
Den kommer nok frem på e3 ? :p og wiiu viser nok masser af nye spil? 2013 bliver super!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ElgenElgenSkrevet 20/02-13 05:12 
@Greaseball: Nåååå, det vil sige at du hverken har en internet opkobling via kobbernet eller mobiltnetværk? ...for der er DR-Licensen nemlig inkluderet når du betaler din Medie-Licens };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
GreaseballGreaseballSkrevet 20/02-13 10:44 
Nej jeg har ikke noget net. Har jeg ikke råd til. ;p

Hvad er Medie-Licens, har jeg aldrig betalt noget af XD Jo jeg gjorde engang indtil jeg fandt ud af jeg aldrig brugte noget af det og det tog for hårdt på mit allerede presset budget. Så væk med det.
Jeg syns det en gammeldags løsning model som de bruger og DR burde komme ind i kampen. Så lav det pay-per-view betaling, reklamer, eller smid det over skatten. Så betaler alle(næsten) og de ville bliver langt mindre de skulle kradse ind. Lav det som kirke skat. Frivilligt at betale. Hvis du ikke gør, så har du bare ikke lov til at gøre brug af deres tjenester.
WehnerWehnerSkrevet 20/02-13 10:46 
Det er svært at blokere for P3...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 20/02-13 10:51 
Engang drømte jeg, at vi kun havde TV2 kanaler. Så vågnede jeg heldigvis op. Det var et frygteligt, frygteligt mareridt.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 20/02-13 10:57, rettet 20/02-13 10:57 
Elgen>
@Greaseball: Nåååå, det vil sige at du hverken har en internet opkobling via kobbernet eller mobiltnetværk? ...for der er DR-Licensen nemlig inkluderet når du betaler din Medie-Licens };-P

Så hvis man bruger sin net-opkobling til f.eks. at besøge Play:Right, hvordan er det lige det berettiger DR til en stor sum penge hvert halve år? Det er simpelthen for sort.

Jeg betaler licens og kan ikke engang tage DR1 på mit TV, jeg synes det er en dybt, dybt kritisabel ordning, og det er helt hovedløst at den overhovedet kan eksistere i dag, og at der stadig findes folk der forsvarer den. Må den dø snarest muligt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 20/02-13 11:15 
millennium>
Engang drømte jeg, at vi kun havde TV2 kanaler. Så vågnede jeg heldigvis op. Det var et frygteligt, frygteligt mareridt.

Engang drømte jeg, at vi kun havde kommercielle radistationer. Så vågnede jeg heldigvis op. Det var et frygteligt, frygteligt mareridt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 20/02-13 11:27 
Jeg drømte om sony, og det var den mest epic sony-møde ever!
Og jeg fik lov til at gå hjem med en ps4 under armen. Aaaaaargh 12 timer i nu.
Man kan finde mig i: Landet-hvor-tiden-står-stille!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ElgenElgenSkrevet 20/02-13 13:47 
Sumez>
Så hvis man bruger sin net-opkobling til f.eks. at besøge Play:Right, hvordan er det lige det berettiger DR til en stor sum penge hvert halve år? Det er simpelthen for sort.

Jeg betaler licens og kan ikke engang tage DR1 på mit TV, jeg synes det er en dybt, dybt kritisabel ordning, og det er helt hovedløst at den overhovedet kan eksistere i dag, og at der stadig findes folk der forsvarer den. Må den dø snarest muligt.

Jeg bryder mig heller ikke om ordningen, men mener ikke at vejen frem er at unddrage sig licens...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 20/02-13 14:41 
Nej selvfølgelig. Vejen frem er at lovgivningen tager sig sammen og følger med tiden på det område.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/02-13 14:46, rettet 21/02-13 14:48 
Jeg betaler licens og kan ikke engang tage DR1 på mit TV, jeg synes det er en dybt, dybt kritisabel ordning, og det er helt hovedløst at den overhovedet kan eksistere i dag, og at der stadig findes folk der forsvarer den. Må den dø snarest muligt.

Kan kun være enig. Hvis det var et par hundrede om året, så kunne jeg se gennem fingre med det som et irritationsmoment. Når det er over 2000 kr. om året for at se latterlige DR og høre latterlige P3, så er der altså noget galt. Jeg har ikke set DR eller hørt Px i mindst 10 år. Seriøst. DR er kun til nyheder, og den slags foretrækker jeg at få fra CNN eller BBC.
Netflix i et helt år koster under 1000, mens KUN DR koster 2000! Det er jo ufatteligt!

Som man nok kan se, så fik jeg en frivillig tilmeldingsblanke til licensen i dag :) No way, jose.
Det der gjorde mig tosset var den pjece, der fulgte med 'Licens er noget vi giver hinanden'. Øhhh...? What? Det er da det lammeste forsøg på at retfærdiggøre licensen, jeg har set :D
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 21/02-13 15:17, rettet 21/02-13 15:17 
Det er faktisk hele 2400,- pr år for medielicensen i 2013 :P

Kunne ikke være mere enig ellers.
spectrespectreSkrevet 21/02-13 22:46 
DBL AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Først får jeg en rykker på min bilforsikring om at jeg ikke har betalt? Regningen skulle være betalt i januar, men JEG HAR ALDRIG MODTAGET ET GIROKORT...

Og goddamn madcatz ps3 fighstick. Virker på den ene PC, men ikke på den anden. Har surfet rundt i en times tid og prøvet alt muligt crap, men intet virker.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
spectrespectreSkrevet 18/03-13 18:16 
AAAAAAAAAAAAARgh

Blev fritstillet idag. 5 mdr. med løn...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SonicSonicSkrevet 18/03-13 19:41 
Av, så starter den altopædende jobjagt :/ Pøj pøj med det.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/03-13 22:13 
Shit mand, when it rains it pours :(
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 19/03-13 00:57 
Fy for pokker! :\
Håber sgu du kommer op på hesten igen.

Havde også sidste arbejdsdag i fredags, men der _vidste_ jeg i det mindste at det ville være sidste dag... Har stadig lidt under halvandet års dagpengeret, men jeg håber nu alligevel at komme i gang med noget snart.
Desværre hænger pædagogjobs ikke rigtig på træerne, her i området.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
spectrespectreSkrevet 19/03-13 10:42 
Lige nu nyder jeg det. Har fuld løn til og med august, og så har jeg en fantastisk a-kasse der udbetaler 90% indtil august 2015. Mon ikke der dukker noget spændende op inden da?

Men ikke så fed en måde at starte ugen på lol
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
fumfumSkrevet 19/03-13 11:49 
Ja, 90%, men max 17.355 pr måned.
Så det vil være noget af en lønnedgang for de fleste.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
millenniummillenniumSkrevet 23/03-13 08:07 
Aaargh, så har sønnens skole meldt totalt lockout efter påske med alt hans undervisning meldt aflyst.
Det skal åbenbart bare være svært at have børn+arbejde i Danmark.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 23/03-13 11:33 
Hva ba'?!
Er det en privatskole eller sådan noget?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 23/03-13 12:12, rettet 23/03-13 12:13 
Nej folkeskole i københavn. Nogle alderstrin har begrænset åbent, men sønnens 1. klasse har alt aflyst.

Seriøst, denne konflikt har overhovedet ikke handlet om børnene. Kun lærerne.
The medium is the message.
ElgenElgenSkrevet 23/03-13 17:45 
Hvis du virkelig mener at det er lærerne der 'skurkene' i det her spil, så faldt du lige et par meter i agtelse hos undertegnede...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
millenniummillenniumSkrevet 23/03-13 18:06 
Der er ingen der taler om børnene. Hverken KL eller bondo. I det hele tage en konflikt med en mærkelig afstumpet retorik. Lidt som en sygeplejekonflikt der ikke handler om patienter.

Måske er jeg også frustreret over, at det er anden gang sønnens institution lukkes af konflikter. Sidst i børnehaven og det var et lige stort mavesår dengang.
The medium is the message.
ElgenElgenSkrevet 23/03-13 18:13 
Jeg synes, at hvis ikke sådan en konflikt rammer de folk der skal stemme og rammer mange af dem, så bliver våben som strejke og lock-out ligegyldige trusler...
PS Jeg har også selv 3 unger; 2 af dem går i skole...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 23/03-13 18:29, rettet 23/03-13 18:31 
Jeg kan garantere dig for at lærerne tænker på børnene. Det er deres hverdag og størstedelen af deres liv. De er pædagoger, der følger de samme unger gennem 9 år af deres opvækst.
Der er ingen der bliver lærer hvis der ikke er fordi de føler noget for deres erhverv.

Elgen>
Jeg synes, at hvis ikke sådan en konflikt rammer de folk der skal stemme og rammer mange af dem, så bliver våben som strejke og lock-out ligegyldige trusler...

Mit problem, som vælger, er bare hvem f.... der så er rigtig at stemme på....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 23/03-13 18:55 
For første gang i mange år, må jeg desværre melde, at jeg har det på præcis samme måde, Sumez. Stemte selv på Villy & Co her ved sidste valg, og fuck hvor er jeg bare mere og mere skuffet for hver dag der går };-(
...bliver sgu nok Johanne næste gang...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ProzelProzelSkrevet 23/03-13 19:00 
Ja mere magt til enhedslisten skal sku nok gavne Danmark! :D
3of193of19Skrevet 25/03-13 23:12 
Hmm, min PS3 controller virkede fint i morges, da jeg så her til aften ville spille virkede R1 ikke mere. Lidt skidt når man vil spille God of War: Ascension :(
Le RoofLe RoofSkrevet 26/03-13 02:26 
Damn. Det minder mig lidt om dengang jeg fik Garou ind af døren, smed den i AES'en, spillede 10 minutter og så virkede player 1 porten pludselig ikke ordentlig længere (kunne ikke gå til højre/fremad).
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
nerosnerosSkrevet 26/03-13 06:48, rettet 26/03-13 06:48 
Sumez>
Mit problem, som vælger, er bare hvem f.... der så er rigtig at stemme på....

DF de er de nye social demokrater og Danmarks næst største parti. Dem stemmer alle på....

Host (sarkasme!) ;-)
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 26/03-13 11:52 
Et surt opstød rettet til sælger(e) på DBA. Jeg er på udkig efter en monitor til træfbrug og havde efter længere tids søgen, fundet lige den model jeg skulle bruge. Specsene var til stede og jeg kontaktede sælger. Alt i orden, så jeg starter bilen og kører en små 100km til sælger.
Da jeg så ankommer, ser det lovende ud. Skærmen fremstår som ny og han demonstrerer hvordan den virker. Da han så skal til at rode i menuerne, kan jeg se at der fremgår et andet modelnummer end den er til salg. Jeg spørger ind til om det er den han sælger i DBA og han nikker og siger" ja, ja." Jeg kigger så bagpå og kan se på den vedhæftede label at det ikke er den. Han forklarer det med at han bare har skrevet modelnummeret af efter manualen bla bla.. Lidt ærgeligt at skulle bruge tiden (og penge) på dette, men hellere det fremfor at skulle til at have bøvl med at have penge retur og sende skærm tilbage igen i det tilfælde at den var sendt med posten.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SonicSonicSkrevet 28/03-13 00:02 
Ahrg! Er ramt af den fejl Danske Bank idag har været skyld i, og har derfor ikke fået løn endnu D:
Jeg skal skifte bank, og overvejer NyKredit. Nogen der har erfaringer, eller kan anbefale en god bank, der også eksisterer om 5 år?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NaieraNaieraSkrevet 28/03-13 03:02 
Jeg er lige skiftet til Lån og Spar, også fra Danske Bank. Der lå dog mere bag skiftet end for de fleste.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ElgenElgenSkrevet 28/03-13 05:38 
Jeg kan varmt anbefale Arbejdernes Landbank.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
fumfumSkrevet 28/03-13 11:50 
Jeg vil anbefale Ringkøbing Landbobank. Ikke Ringkøbing Bank.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
scavengerscavengerSkrevet 28/03-13 12:42 
Jeg var til loppemarked i Valby Hallen. Der var en sælger med en hel kasse Xbox360 spil, men når man kom derhen, var hele l..tet piratkopier, og covers var virkelig dårlige inkjet kopier :-(
Nemo me impune lacessit
Captain NCaptain NSkrevet 31/03-13 01:16 
En eller anden splejs skrev til mig for nogle få dage siden om han kunne bruge den video jeg lavede fra J-Popconen i år i sin egen video.
Her for 2 dage siden skrev jeg så at det var ok at bruge en bid/bidder af videoen.

Nu ser jeg så at han fandeme 3 dage før jeg overhoved gav lov, har brugt min video i sin egen.
Udover det er det heller ikke bare en BID han har taget. Han har sgu bare taget HELE min video og lagt noget andet musik ind over og strøget creditsne fra enden af videoen.

Om jeg begriber hvordan fanden han kan være kvalificeret til at være Youtube Partner, det kan jeg ikke engang fordi jeg vist havde en videoe engang som havde noget lyd der blev fjernet.

Fandt videoen her
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig