X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/09-12 19:38 
Greaseball>
Der da også Nokia C2-01 som hverken har app-dit eller touch-dat. Bare en normal mobil som de gode gamle Nokia'er.

Den er da ikke ret meget anderledes end en C5-00? De er begge 3G-mobiler med mulighed for GSM.

Måske skulle jeg bare bide i det sure æble og snakke tingene igennem med min udbyder. Nu har jeg også haft det samme SIM-kort og det samme abonnement i 12 år. Det ser ikke ud til, jeg kan strække det ret meget længere :)
AV Intelligent Terminal
scavengerscavengerSkrevet 29/09-12 12:25 
scavenger>
Havde glædet mig meget til at spille og anmelde Borderlands 2, men der er en støbefejl i skiven på mit anmelder-eksemplar, så der er en "perle" på 1x1 mm og konsollen nægter at læse den.

Så kom der et friskt anmeldereksemplar ind af døren, CHARGE!!!!
Nemo me impune lacessit
--Skrevet 08/10-12 11:31 
En nat med opkast, feber og den samme drøm som kørte i loop! Føj...
Spiller nu: Animal Soccer World
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/10-12 14:51 
KillerBean2>
Aaarrrgh, min trofaste Nokia 6303i Classic er begyndt at opføre sig ekstraordinært åndssvagt. Er bange for, at den synger på sidste vers. Den har altid været lidt retarderet, men jeg er glad for den :/

Det viste sig så bare at være fordi, SIM-kortet havde fået dårlig forbindelse til mobilen. Det skulle bare lige hives ud og gnubbes lidt og så smækkes i igen. Nu opfører min mobil sig igen "normalt" retarderet.

Men...

Aaarrrgh, hvad fanden sker det pludselig for min mus?! Når jeg prøver på at markere et stykke tekst, er det kun en tilfældig stump, som bliver markeret. Medmindre jeg markerer teksten laaaaaangsomt. Det er da til at blive sindssyg af!
AV Intelligent Terminal
DarkenDarkenSkrevet 09/10-12 19:48 
Af den type det er det typisk pga sensor er snavset eller at det er en trådløs mus der er for langt fra receiveren eller at der er en forstyrrelse.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 19/10-12 11:04 
Når man får en Track & Trace kode fra Korea, ved man at told-"bøden" er garanteret...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/11-12 21:40 
Åhhh, lykke. Når jeg hopper på YouTube, får jeg bare et sort rektangel. Den eneste video, jeg kan få lov til at se, er den på forsiden med den lille pige, som græder over præsidentvalgkampagnen. Når jeg søger efter en løsning, får jeg bare en liste over en kvart milliard ting, som kan være årsagen. Det kan jeg jo ikke bruge til noget :(
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 03/11-12 22:10 
Sumez>
Når man får en Track & Trace kode fra Korea, ved man at told-"bøden" er garanteret...

...og ganske rigtigt
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlSvovlSkrevet 04/11-12 22:26 
Min første Aaarrrgh post, men en stor en af slagsen!

Mit elskede Progear board viste bare orange skærm da jeg tændte min maskine her til aften. Det har kørt upåklageligt hele dagen, men nu pludseligt vil det ikke længere. Har prøvet forskellige motherboards, skilt det ad, sat det sammen igen og renset kontakter men no luck.

Det underligste var at anden gang jeg forsøgte at sætte det til efter det var holdt op med at virke begyndte coin meteret at tælle op på maskinen! Virker som om der er noget ubehageligt overgang i boardet :S

Boardet er phoenixet, så det er vidst ikke et traditionelt suicide...
SumezSumezSkrevet 04/11-12 23:10 
Av for den :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlSvovlSkrevet 04/11-12 23:26 
Sumez>
Av for den :(

Ah min nattesøvn er reddet!

Fandt en post på SHMUPs forummet der beskrev at på phoenixed cps2 boards kan der ophobe sig ladning omkring EXC3 kondensatoren. Jeg kortsluttede så benene på denne og så var der sgu liv i boardet igen !!!

Jeg kan nu lettet gå i seng!
SumezSumezSkrevet 05/11-12 08:41 
Fedt! Det er et skidt board at miste.
Jeg tror også jeg kommer til at skifte batteriet i mit mindst hver andet år, bare "for en sikkerheds skyld". Phoenix vil jeg helst gerne udenom med mindre ulykken rent faktisk er ude på et tidspunkt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 05/11-12 13:59 
Jeg forstår simpelthen ikke dem der frivilligt Phoenix'er et ikke-dødt board, men ved at tit foregår };-S
Synes lidt det er at ødelægge det...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 05/11-12 15:19 
Jeg har det lidt på samme måde, men det er en ret personlig indstilling.
Jeg kan godt forstå at folk ikke gider bekymre sig om den fordømte batterilevetid, men samtidig kan jeg godt lide tanken om at mit ProGear er 100% originalt (især fordi de bliver sværere og sværere at opspore), og der ikke står "Phoenix edition" når spillet starter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SvovlSvovlSkrevet 05/11-12 15:39 
Sumez>
Jeg har det lidt på samme måde, men det er en ret personlig indstilling.
Jeg kan godt forstå at folk ikke gider bekymre sig om den fordømte batterilevetid, men samtidig kan jeg godt lide tanken om at mit ProGear er 100% originalt (især fordi de bliver sværere og sværere at opspore), og der ikke står "Phoenix edition" når spillet starter.

Jeg har det også lidt blandet med det. Mit Progear var Phoenixed da jeg købte det, så det er ikke til at sige om det var i live eller ej da det blev behandlet. Har også et Hyper Street Fighter 2 som ikke er Phoenixed, som jeg regner med at holde i live så længe det er muligt.

Men det ville også være tragisk hvis det så døde efter 10 år og der ikke var nogen længere der Phoenixede boards!

Nogengange kan jeg også blive ret begejstret når jeg ser teksten "Phoenix Edition" når mit board booter – det er sgu meget sejt at der er nogen der har gennemskuet at gøre det!
ProzelProzelSkrevet 19/11-12 14:15 
Post Danmark pisser mig efterhånden af... der er vel tredje gang, jeg venter en pakke, og jeg er hjemme i god tid, men alligevel får en lunken lorte seddel.

De plejer at kigge forbi mellem 13 og 14, og jeg var altså hjemme kl. 12 og da huset er relativ lille, så kan man sagtens høre ringeklokken uanset hvad. Problemet er at jeg bor ude på landet, og busserne er elendige så selvom jeg godt kan komme til pakhuset fra randers efter skole, så er det er stort problem at komme hjem...
millenniummillenniumSkrevet 19/11-12 15:18 
Aaaaaaargh. Har netop modtaget prisen for bilens serviceeftersyn.

Jeg kunne få meget subwoofer for de penge.
The medium is the message.
solid snakesolid snakeSkrevet 29/12-12 11:02 
Aaaarrrrgggggh
Jeg var i GameStop for at bruge mit gavekort, men så siger sælgeren det er ikke er systemet... WTF
Han taster nummeret ind igen, men nej det findes ikke i deres system. Han prøver endda at kradse de ekstra nummere fri på kortet. Men stadig er der ingen hjælp.. Han siger så, det kan han ikke gøre noget ved..

500-600kr lige ud i toilet. Tak for dårlig service GameStop....... Aaaaaarrrrrrrrrrggggggggh.......!!!!
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
ElgenElgenSkrevet 29/12-12 11:52 
@Prozel: Hvis du har et skur el. lign. så tilmeld dig ModtagerFlex...det virker super for mig.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ProzelProzelSkrevet 29/12-12 13:15 
Har jeg faktisk fået gjort siden sidst, men tak for tippet :D
NaieraNaieraSkrevet 29/12-12 13:18 
solid snake>
Aaaarrrrgggggh
Jeg var i GameStop for at bruge mit gavekort, men så siger sælgeren det er ikke er systemet... WTF
Han taster nummeret ind igen, men nej det findes ikke i deres system. Han prøver endda at kradse de ekstra nummere fri på kortet. Men stadig er der ingen hjælp.. Han siger så, det kan han ikke gøre noget ved..

500-600kr lige ud i toilet. Tak for dårlig service GameStop....... Aaaaaarrrrrrrrrrggggggggh.......!!!!

Det må være karma.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 29/12-12 13:19 
^
Lige i skabet! :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
solid snakesolid snakeSkrevet 29/12-12 14:46 
De lever jo bare op til deres navn Game------Stop de vil åbenbart ikke have at jeg skal købe mine spil der..

Efter jeg har kigget på kortet, står der med meget småt skal bruges inden 2år, så vidt jeg ved er den slags ulovligt, det skal fremgå tydeligt, eller også skal ekspedienten nævne det.
Hvilket ikke er sket, nogen af de gange jeg har fået et gavekort..

Så måske Forbrugerstyrelsen skal indover for at hjælpe her..
Fordi jeg kan ikke være den eneste der har oplevet det her..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
PapandPapandSkrevet 29/12-12 15:49 
solid snake>

Held og lykke med det.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SonicSonicSkrevet 29/12-12 16:22 
Er gavekortet over 2 år gammelt da? Det er, mig bekendt, meget normalt, at et gavekort har en udløbsdato, de fleste gælder et år mener jeg.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NaieraNaieraSkrevet 29/12-12 16:23 
To års varighed på at gavekort, om det så er ulovligt eller ej, virker, for mig at se, fair nok.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 29/12-12 17:32 
3 år er default, hvis der ikke står noget om det. At det står med småt, er vist ikke nogen undskyldning.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
FancyPantsFancyPantsSkrevet 29/12-12 17:37 
Inden du går Forbrugerstyrelsen i hælene, bør du nok kigge her:
http://www.forbrug.dk/Dine-rettigheder/Forbrugerguides/Gavekort-og-tilgodebeviser

Selvom der ikke står noget, som ikke allerede er blevet nævnt i tråden :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
solid snakesolid snakeSkrevet 29/12-12 18:41 
Nederen........ Aaaaaaaarrrrrrrrrrrgh.....
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
--Skrevet 04/01-13 16:49 
AAAAARRRRRRRRRRRRRGGHHH!!!!!

Købte en brugt PS2 slim på DBA til en god pris, men den vil ikke hverken spinne skiven rundt, eller læse den!
Troede ellers at jeg lavede en god handel for en PS2 slim + 13 spil, joystick, memcard for 300 kr, men så det her! AAARRRGGH!!!

Hvis en af jer evt ligger inde med en PS2 (SOM VIRKER 100%) som i vil sælge for en skilling, så skriv endelig! behøver ikke kabler eller andet, kun selve maskinen!
Spiller nu: Animal Soccer World
Captain NCaptain NSkrevet 10/01-13 23:50, rettet 10/01-13 23:51 
Så fik jeg mig lige 2 toldregninger på hver omkring 800kr -__-;
Toldvæsnet måtte virkelig gerne bare til at lægge sig ned og dø for min skyld.

Og så er jeg muggen over at det smarte nye batteri til Wii U gamepadden der skulle forlænge levetiden med 300% ikke kan fås nogle steder uden for USA.

Aaarrrgh-tråden

Power Pak for Wii U
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
amnesiaamnesiaSkrevet 11/01-13 13:07 
Bestilte en ny røremaskine i mandags, som havde 2-3 dages leveringstid.

Får i dag en e-mail om at den er udsolgt hos deres leverandør, så de må annullere min ordre.

Øv bøv, ingen nem hjemmebag til weekendens gæster, da jeg har afleveret min lånte maskine tilbage :O
Græsset ER grønnere på den anden side!
solid snakesolid snakeSkrevet 13/01-13 21:22 
Arrrrrgg: Jeg havde en drøm hvor mit barndomshjem brændte. Jeg ville tømme mit værelse for mine konsoller og spil, men ilden var så voldsom, at jeg måtte give slip på dette hele. For at jeg ikke skulle ende med blive forbrændt.
Fuck det var et mareridt, og man ønsker bare at vågne, for at finde ud af det hele bare var en drøm.
Pyh ha...... Det var det heldigvis
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 23/01-13 18:47, rettet 24/01-13 00:12 
Game Stop er bare i top, fordi efter jeg har forklaret dem sagen, så har de åbnet mit kort igen, da det blev lukket før tid.. Fedt.. Så er det ikke Arrrrrrrrrgg længere men Wiiiiiiiiiiiiii fedt.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/01-13 15:07 
Aaarrrgh, så fik jeg lige mit første klip i kørekortet :(

Nørreport og Mejlgade i Århus. Man må ikke svinge til højre, men skiltningen, der gør opmærksom på det, er elendig. Jeg snakkede med en medarbejder i banken på hjørnet, og han sagde, at han 10-20 gange hver dag ser folk, som kommer til at kører derind, fordi de ikke kan se skiltet.

Jeg gjorde det så bare lige mens jeg havde en patruljevogn i røven.

Flåååååårt....
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 28/01-13 15:08 
Fyy skamme sig! ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/01-13 15:13 
Jeg skammer mig sgu ikke. Jeg ærgrer mig bare over, at jeg ikke klodsede bremserne. De par meter, jeg trillede, da jeg gjorde plads til politibilen, gælder som "kørsel mod kørselsretningen". Fuldstændig åndssvagt.
AV Intelligent Terminal
spectrespectreSkrevet 28/01-13 15:19 
AAAAAAAAAAAAAAAARGH de nye pensionsregler har lige straffet mig for 3000 udbetalt denne måned.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 28/01-13 15:58 
Surt. For 3.000 kunne du bl.a. have fået denne lækre Cambridge Sub, bare for at smøre lidt i det.

Link...
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 28/01-13 16:12 
Eller bare mit mad og spas budget for februar...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
ElgenElgenSkrevet 28/01-13 16:28 
...fordi du har oprettet en af de nye ordninger (aldersforsikring/-opsparing) og konverteret en kapitalpension eller hvordan?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
spectrespectreSkrevet 28/01-13 16:41 
Lige præcis. Jeg fik dog forkert rådgivning, for der var ingen der fortalte mig at skatten blev trukket på lønsedlen ved en aldersopsparing, men fik at vide, at aldersopsparingen erstattede kapitalpensionen, og at alting kom til at køre som det plejede.

Har dog fået rettet op på det, og fradraget bliver fordelt ud over de resterende 10 måneder, så de 3000 kommer ind igen, men det bliver sq stramt i denne måned.

Mad er alligevel overvurderet.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
ElgenElgenSkrevet 28/01-13 17:26 
Lorterådgiver! Jeg ved også kun hvordan det hænger sammen fordi jeg har arbejdet med det de sidste måneder op til nytår (nej, jeg har arbejder ikke i SKAT }:-P); har ikke selv kapitalpension...

De nye ordninger er vist heller ikke videre populære };-P
http://politiken.dk/tjek/penge/dinepenge/ECE1881017/vi-dumper-ny-pensionsform/
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dpldplSkrevet 30/01-13 21:49, rettet 30/01-13 22:28 
ARGHH!!!!

Sad og spillede lidt Guild wars 2, alt går fint, så fik jeg sort skærm og pc´en havde slukket sig. Undre mig lidt over det, lige da jeg skal over for at tjekke min PC, så kommer lugten af brændt elektronik.

Vidste godt mit grafikkort var "defekt"(Kun 1 udgang virker) og skulle til spare penge op til en ny, Men efter åbnet min PC er jeg ret sikker på den er PSU´en der døde. Så en nye PSU.... Så nu er der 2 dele der skal udskiftet med næsten ingen penge på konto :(

ØVVV der røg hele min weekend med DmC, dishonored og Path of exile :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-13 21:50 
Sikke noget tis :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 30/01-13 22:14 
Der er heldigvis væsentlig værre dele, der kan stå af i en computer end PSU'en, så det er alligevel "heldigt" sluppet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ProzelProzelSkrevet 30/01-13 22:35 
Jeg synes PSU er det værste man skal købe. Den absolut kedeligt del men koster alligevel en slat, hvis den skal lave nok power til high-end kort.
dpldplSkrevet 30/01-13 22:43, rettet 30/01-13 22:44 
Kommer vel an på hvilken type PSU man har, lige tjekket priser, fandme noget af en pris forskel på dem. Faktisk heller have haft det var noget letter at skifte ud, da så bøvlet med alle de ledninger skal skal ud og i igen, når man har brugt lang tid med gemme dem og holde dem væk fra airflow.

Tro jeg ender med en XFX ProSeries 850W, nok god ide med bedre kvalitet denne gang og 5 års garanti er altid godt. Men den kommer ikke inden weekenden, så ingen gaming (Sønderborg skolehjem og ingen pakker fredag er skod!)

EDIT: Også helt enig med prozel, den er nok den mest kedelig del at køb til en PC, da den ikke giver nogen boost eller mere plads..

XFX ProSeries 850W
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-13 22:48 
Jeg tror jeg har den samme, men kun i 550W. Den er ikke brudt i brand endnu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ProzelProzelSkrevet 31/01-13 07:34 
Nogle af XFXs PSU'er er rebrandet SeaSonic, som laver nogle af bedste på markedet. Jeg har en Coolermaster på 550w hvilket trækker mit dyr helt fint. ;)
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig