X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).

Svar
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/08-12 21:54, rettet 30/08-12 21:54 
solid snake>
God Torsdag allesammen :-)

Det var da ellers en rimelig nederen historie at slutte lillefredag af på. Et stort menneske gemmer der sig godt nok ikke i dig...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HankyHankySkrevet 30/08-12 21:58 
Seriøst - what the fuck?!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 30/08-12 22:05 
Aaarrrgh-tråden
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 30/08-12 22:18 
Til alle tak for den herlige nysgerrighed herpå. Jeg vil nu løfte sløret for denne fantastiske lille historie og fortælle hvad der var i pakken.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
BeanoBeanoSkrevet 30/08-12 22:20 
Jeg kan næsten ikke få luft...
solid snakesolid snakeSkrevet 30/08-12 22:27 
I pakken var den sjove Joke/historie jeg har fortalt til jer...
Det er da humor, fordi man bliver forarget, også bagefter går det op for en, at det er slet ikke som man troede..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 30/08-12 22:28 
Ja, den er god med dig...
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/08-12 22:28, rettet 30/08-12 22:28 
Jaja, nu skal du ikke hive i land igen og sige "det var bare for sjov" bare fordi der er flok herinde der er blevet forargede.

Lad os nu høre hvad der var i pakken?
solid snakesolid snakeSkrevet 30/08-12 22:29 
Sumez>
Aaarrrgh-tråden

Kæft hvor var det godt fundet på Sumez.. :D
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 30/08-12 22:35, rettet 30/08-12 22:35 
Ja okay så afsløre jeg det, der var en Playstation 3 og en Ny Nintendo 3DS stadig i emballagen med kvitteringen, samt et bundt penge, jeg er stadig ikke færdig med at tælle dem.. Men indtil videre er der langt over 20.000kr


Nej helt ærligt... Det er faktisk bare en joke ikke andet.. Jeg må tilstå at jeg har lånt den af en anden, jeg var bare færdig af grim, så jeg blev nød til at dele den med jer..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HankyHankySkrevet 30/08-12 22:36 
Aaarrrgh-tråden

Ikke mere af den slags.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
solid snakesolid snakeSkrevet 30/08-12 22:41 
Mr Hanky den var også sjov.. :D
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 04/09-12 10:48 
Jeg har lige fyret denne joke af til mine venner, og nu har jeg fortalt dem, at jeg tror at den gamle dame lige havde hævet sin pension opsparing, og der er mere end 20.000kr i pakken.. I kan nok tror de bliver nysgerrig..
Fordi jeg skrev, at nu skulle jeg ud og partye....

Lad mig lige komme med et spørgsmål, hvordan havde i reageret, hvis det var en punker, istedet for en gammel dame.?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SonicSonicSkrevet 04/09-12 10:53 
Same shit, havde det været en punker, havde personen nok heller ikke haft alverden at leve for. Havde det derimod været direktøren for [indsæt vilkårlig bank her der flår deres kunder], såååh... :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 04/09-12 11:21 
Sonic>
havde det været en punker, havde personen nok heller ikke haft alverden at leve for.

Jeg tror du skal tilbage til 80'erne før der er nogen form for hold i dit indtryk af "nå-generationen"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 04/09-12 11:43 
Nå ja, vi har ikke så mange autonome hernede sydpå, nok derfor :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 04/09-12 11:44, rettet 04/09-12 11:44 
Skal det nu også gå ud over de autonome? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 04/09-12 11:52 
Er det ikke autonome der hører punk? Og du siger andre troller ;)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-12 11:56, rettet 04/09-12 11:57 
Rimelig grov generalisering må man sige...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 04/09-12 11:58 
Sonic>
Er det ikke autonome der hører punk? Og du siger andre troller ;)

Men han er passiv-aggressiv, når han gør det. Det er pænt :)
Ting om dét og pis.
SonicSonicSkrevet 04/09-12 12:01 
Ok, man kan støde folk uanset hvad man gør herinde, hold da op :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-12 12:05 
Haha.. Jeg føler mig bestemt ikke stødt. Har bare svært ved at holde mig i skindet, når man udtaler sig om noget der overhovedet ikke er hold i :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 04/09-12 12:06, rettet 04/09-12 12:06 
Ditto :) Jeg er hverken punker eller autonom (kan dog godt finde på at høre lidt punk hvis det er godt) og føler mig ikke stødt, jeg morer mig bare over folks fordomme, jeg er ked af det hvis du føler dig angrebet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 04/09-12 12:09 
Ok, så det er ikke punkere der hører punk, og nudagens punkere har mere end rigeligt at leve for. Punkere er ikke autonome, og autonome er ikke punkere. Er vi ude i, at punkere slet ikke eksisterer i Danmark mere? Eller er vi ude i, at punk er blevet mainstream nu? Belær mig, i folk der er vise i kulturer fra vidt og fjern :)
For, de punkere jeg har set i nordtyskland, er sådanne nogle typer, der som regel har en hund, render i laset tøj, ikke laver noget andet end at kværne pilsner hele dagen, imens de får Harz4 (tysk version af social hjælp). Jeg kender selv et par af dem, der dog er kommet videre, har droppet det billige øl, og er begyndt på uddannelser, netop tyskere :) Så jeg ved ikke hvordan punk fungerer i staden, eller forstaden :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/09-12 12:24, rettet 04/09-12 12:25 
Sonic>
Er vi ude i, at punkere slet ikke eksisterer i Danmark mere? Eller er vi ude i, at punk er blevet mainstream nu?

Begge dele. De gamle punkere er blevet fortidslevn, og de ny "punkere" har formodentligt ingen anelse om, hvad bevægelsen gik ud på i sin tid. De interesserer sig ikke en hat for anarkisme, hullerne i deres tøj er lavet af designere, de går i bad lige så tit som os andre, og hvis de har en rotte, omtaler de den sikkert som "accessory".
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 04/09-12 12:29, rettet 04/09-12 12:31 
Det passer nu ikke helt :) Men det er en fordom der, sjovt nok, især eksisterer i punkmiljøet. :P
Mit indtryk er at det nutidige punkmiljø primært eksisterer som et uafhængigt DIY-miljø. Der er flere anarkister iblandt, men størstedelen er venstreorienterede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/09-12 12:50 
Overdrivelse fremmer forståelsen ;)

Rart nok at vide, at der stadigvæk er lidt liv i den "ægte" punk. De eneste personer med hanekam og huller i tøjet, jeg har set i Århus, har dog været den moderigtige af slagsen.
AV Intelligent Terminal
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/09-12 13:58 
Sonic>
Punkere er ikke autonome, og autonome er ikke punkere.

Jeg vil nu mene man sagtens kan definerer "punkere" som værende autonome, i hvert fald de oprindelige "punkere" som jo også var med i autonom og bz bevægelse osv. Deres hjernedøde livssyn og ideologier er næsten ens.
SonicSonicSkrevet 04/09-12 14:05 
Det er netop ideologien bag punk jeg forbinder med ægte punk. Jeg forstår ikke, at en punker i visse munde kan blive kaldt for en del af et DIY-miljø som noget af det primære man forstår ved punk. Ved punk forstår jeg, med de ting jeg har set og oplevet, at det netop er en kultur hvor anarki, bz, og den slags, er en stor del af ideologien. Det andet der omtales må være noget neo-punk noget, med folk der har romantiske forestillinger om tingene :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
XiwanaXiwanaSkrevet 04/09-12 15:33 
Et lille argh:

Først måtte Axel Music bukke under, og nu går TP-Musik Marked den samme vej. Der er snart ingen film- og musikdetailkæder tilbage i det ganske danske land.

TP-Musik Marked går konkurs
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 04/09-12 15:39, rettet 04/09-12 15:39 
Den var jeg virkelig også ked af at høre! Tror over 50% af mine film kommer fra TP Musikmarked.

Håber de der StereoStudio-butikker der er dukket op i København på det seneste, er i stand til at blive.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 04/09-12 16:03 
Er det egentlig ikke underordnet? Om det er en gammel dame med paryk eller en fyr med læderjakke og hanekam, så tror jeg reaktionen er den samme. Var det derimod Hitler, så tror jeg folk havde været ligeglade.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/09-12 16:19 
Hvis det var Hitler, havde de nok travlt med at tage billeder af ham med deres AaayPhones.

Jeg synes, det er mere foruroligende, at jeg ikke på noget tidspunkt tolkede teksten som en joke.
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/09-12 16:50 
Måske fordi det ikke var bare det mindste sjovt, men bare plat?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Alf81Alf81Skrevet 04/09-12 16:53 
Ja, dét, og så hvis man bruger sin hukommelse ;P
Ting om dét og pis.
TheDukeTheDukeSkrevet 04/09-12 18:13 
KillerBean2>
Hvis det var Hitler, havde de nok travlt med at tage billeder af ham med deres AaayPhones.

Jeg synes, det er mere foruroligende, at jeg ikke på noget tidspunkt tolkede teksten som en joke.

Samme her, måske fordi jeg stadig kunne huske denne tråd: http://www.playright.dk/forum/emne/12552-hvad-er-rigtige-venner?start=0
ElgenElgenSkrevet 04/09-12 19:56 
Sejt med et morsomt gensyn Duke...havde helt glemt hvor morsom den tråd var...A P:R Classic };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 04/09-12 20:16 
Alf81>
Ja, dét, og så hvis man bruger sin hukommelse ;P

:)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 04/09-12 21:37 
Jeg ville mene, at netop hvis man brugte sin hukommelse, ville man være endnu mere tilbøjelig til at tro, det var sandt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 04/09-12 21:44 
Det var også sådan jeg læste det Alfcharter skrev?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 04/09-12 21:46 
Hov ja, det kan jeg godt se nu. Man skal ikke skrive indlæg efter rødvin og True Blood :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/09-12 14:24 
Aaarrrgh, jeg starter dagen med at opdage, at der er kommet mug på undersiden af min madras. Nu har jeg så lige sovset dyret ind i Rodalon og tænker, jeg kan åbne vinduet på vid gab og gå en lang hyggelig tur, mens lortet tørrer. Og så begynder det ellers bare at stå ned i lårtykke stråler. Tak, lortenatur!
AV Intelligent Terminal
jaesjaesSkrevet 11/09-12 15:04, rettet 11/09-12 23:36 
Aarrgh, der er for mange ilands-problemer i denne tråd ;)

(PS. Jeg skal snart cykle 15 km i regn, K.O.!).

EDIT: Vil godt tilstå, at jeg fokuserede mest på det med regn, kender selvfølgelig godt det med, at når to ting går galt lige efter hinanden, kan det være lidt irriterende. Meeen, alligevel lidt ilands-agtigt, som flere andre indlæg :P
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/09-12 17:38 
Jeg har i dag stået i silende regn, og råbt af unger knap to og en halv time i dag!
Det formildes dog en anelse af, at der var fodboldturnering for alle klub-børn i kommunen, og at jeg får løn for det :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/09-12 12:12 
Aaarrrgh, min trofaste Nokia 6303i Classic er begyndt at opføre sig ekstraordinært åndssvagt. Er bange for, at den synger på sidste vers. Den har altid været lidt retarderet, men jeg er glad for den :/

Man kan jo fanme ikke få sig en rigtig mobiltelefon længere, kun sådan nogle "smarte" PalmPilots med indbyggede evigt-stress-aps. Jeg orker simpelt hen ikke den form for ligestilling :(
AV Intelligent Terminal
dchangdchangSkrevet 27/09-12 12:16 
KillerBean2>

Man kan jo fanme ikke få sig en rigtig mobiltelefon længere, kun sådan nogle "smarte" PalmPilots med indbyggede evigt-stress-aps.

Det kan du da, der er mange muligheder...

Rigtige mobiltelefoner...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/09-12 12:40 
dchang>
Det kan du da, der er mange muligheder...

Hehe ja, jeg købte også sådan en Doro til min mormor. Ville heller ikke have noget imod at købe en, hvis de ikke var designet, så de ligner noget, man kan købe i Toys"R"Us. Er mere til børstet stål ;)
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 27/09-12 14:58 
Min kære moder er vist ganske tilfreds med sin Nokia C5-00.
Var lige ved at foreslå en Nokia E52 pga designet, den ser ud til at være udgået :(
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
GreaseballGreaseballSkrevet 27/09-12 18:08 
Der da også Nokia C2-01 som hverken har app-dit eller touch-dat. Bare en normal mobil som de gode gamle Nokia'er.
scavengerscavengerSkrevet 27/09-12 18:28 
Havde glædet mig meget til at spille og anmelde Borderlands 2, men der er en støbefejl i skiven på mit anmelder-eksemplar, så der er en "perle" på 1x1 mm og konsollen nægter at læse den.
Nemo me impune lacessit
3'660 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig