X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/08-11 20:31, rettet 21/08-11 20:33 
Meget mystisk. Gad vide om de har troet at det var en garrage de kunne komme ind i eller noget? Måske er han bare gået forkert? Du må købe en hånd-økse i Silvan til hvis de kommer tilbage.

Ved ikke om det er noget man kan politianmelde? De gidder nok ikke gøre noget ved det egentlig, men det er måske meget godt så det er rapporteret eller noget...
nerosnerosSkrevet 21/08-11 20:42, rettet 21/08-11 20:46 
Killer Bean 2>
Puha, hvor har jeg bare paranoia lige nu :(

Køb en shotgun NU....!

Ej det er da pænt scary. Bor der ikke nogen ovenover som du lige kan fortælle det til og drøfte situationen?
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/08-11 20:56 
Jeg tror seriøst det var en eller anden helt kold gut, som kørte rundt og "testede" for at se, om han kunne finde nogle steder, hvor folk havde glemt at låse efter sig.

Min udlejer fortalte også at der tit er indbrud i området. Så det undrer mig egentlig ikke så meget. Men det var stadigvæk en pænt ulækker oplevelse.

Jeg ejer ganske vist ikke noget, som jeg kunne forestille mig, indbrudstyve kunne være interesseret i. Men jeg har hørt skrækhistorier om den slags, hvor idioterne bare smadrede alting i huset, når de ikke kunne finde det, de ville have :/
AV Intelligent Terminal
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/08-11 11:27 
Aaaargh! Hjemmeside-reklamer med lyd skulle kraftedme forbydes! Enten kan man ikke finde dem på siden og slukke dem, eller også får man et chok når man muser lidt rundt og rammer hen over aktiveringsfeltet. >:-(

Findes der en ad-blocker, som tager sig af den slags forbandet svineri?
KeenKeenSkrevet 22/08-11 11:43, rettet 22/08-11 11:44 
Killer Bean 2>
Aaarrrgh! Jeg hører lige pludselig at der er en person, som tager i håndtaget på min hoveddør. Ikke noget med at banke på eller trykke på ringeknappen. Da jeg så går ud for at se, hvad der sker, når jeg bare lige at se bagsiden af en gut, som kører væk på en scooter. Og jeg kender ikke nogen, der har en scooter! Puha, hvor har jeg bare paranoia lige nu :(

Det sker ret tit hos mig, og det er at lige fra pizza leverings folk, til folk der tror at min lejlighed er deres vens, fordi de tror min dør er 1.sal og ikke stuen, og til folk som tror at det er et kollegie som man bare kan gå ind i, og self folk der tjekker om der er nogle hjemme... XD
DarkenDarkenSkrevet 22/08-11 15:10 
Hyakotake>
Findes der en ad-blocker, som tager sig af den slags forbandet svineri?

Hvilken browser bruger du? Jeg bruger Firefox og har Adblock Plus samt NoScript installeret. Nogen sider har dog nogle skarpe folk, så hvis man vil se dele af deres side, skal man godkende dem (delvis eller helt). Men personligt er det meget minimalt hvad der slipper igennem.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
WonderboyWonderboySkrevet 22/08-11 17:22 
Øv mit drev i min Xbox 360 vil ikke åbne, nogle der ved hvad det kan skyldes?
I love monster land
SumezSumezSkrevet 22/08-11 17:27 
Lyder det som om den prøver, eller reagerer den slet ikke på knaptrykket?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WonderboyWonderboySkrevet 22/08-11 17:28, rettet 22/08-11 17:30 
Skal jeg lige tjekke, hvad koster den billigste Xbox 360 idag?.
I love monster land
KTCKTCSkrevet 22/08-11 17:37 
Wonderboy>
Skal jeg lige tjekke, hvad koster den billigste Xbox 360 idag?.

Jeg har ikke oplevet det på 360'eren, men på den gamle Xbox kunne drevet godt have svært ved at få skuffen ud, fordi der sidder en magnet, som godt kan holde for godt fast. Dette har jeg dog kun oplevet, når der ikke er disc i skuffen. Man kan høre, at drevet forsøger at åbne nogle gange, hvorefter det giver op.
Løsningen på dette problem er et veltimet klap lige oven på drevet, når man kan høre at den forsøger at åbne (lidt som et forsigtigt dask i ryggen på én, der har fået noget galt i halsen).
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 23/08-11 11:32 
Crap! Feck! Har netop modtaget et brev fra kære Post Danmark vedrørende en pakke fra Hong Kong. Så er det næppe sikkert, at jeg når at få min maskine inden træffet:-(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 23/08-11 11:41 
I så fald gider jeg ikke slæbe et AES-spil med - de kassetter vejer jo 10 kg stykket :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 23/08-11 11:58 
Selvfølgelig ikke. I øvrigt har jeg selv 3 spil på vej. Lad du bare spillene blive hjemme.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/08-11 12:21 
Darken>
Hvilken browser bruger du?

Jeg bruger primært Explorer (og det er så min egen fejl - jeg burde jo nok bare gå all-in med Firefox). :-) Tak for tip med Ad-Block.
SumezSumezSkrevet 23/08-11 12:23 
Hah, efter at have vænnet mig til Chrone, kan jeg slet ikke holde ud at bruge Firefox længere :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 23/08-11 13:26 
igoogle virker bare ikke ordenligt i chrome :/ derfor bruger jeg stadig firefox...
HankyHankySkrevet 23/08-11 14:29 
iGoogle virker da fint i Chrome? ;P

Er Chrome-bruger og iGoogle er min startside.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 23/08-11 15:15 
det er også min startside :) men sidst jeg prøvede kunne jeg ikke lave nyt faneblad på mine rss-feeds uden at skulle ind i den der talebobbel først, og det irriterede mig grænseløst :P
KeenKeenSkrevet 23/08-11 15:15 
men det er måske blevet rettet?
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-11 15:42 
For pokker. Har lige fået en mail fra Post Danmark vedr. min pakke fra Hong Kong. De insisterer på at få et item nummer og en faktura, til trods for at jeg allerede har gjort rede for at den ikke er handlet over Ebay. De har fået en screencapture af min Paypal overførsel.
Det kommer vist til at tage lang tid...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 25/08-11 15:49, rettet 25/08-11 15:49 
Nåja, du skal nok ikke regne med at have den i weekenden så...
Sidst jeg sendte en faktura ind til PostDanmarks toldservice tog det dem 3 uger at få fingeren ud og sende pakken videre.
Tror jeg undlader at tage AES spil med :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-11 16:53 
Forståeligt nok:-(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
amnesiaamnesiaSkrevet 25/08-11 17:45 
Er selv i samme situation, de har fået Paypal kvittering som det første, efterfølgende e-mailkommunikation med sælger, som skete forud for købet.

Efter at have tygget en uges tid på det, får man så denne e-mail:


Hej XXXX
Du skal sende os en kopi af dine betalingsbeviser, bank, paypal osv.
mvh
importservice


Eftersom det var det første jeg sendte afsted til dem, kan jeg ikke rigtig tage det seriøst længere.
Græsset ER grønnere på den anden side!
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-11 18:07 
Det lyder lidt som en vittighed. Man skulle næsten tro, at det er kommunalt arbejde.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/08-11 20:47 
Hvordan kan de kalde sig "Importservice" når det intet har med service at gøre... de skulle kalde sig "Importfascisterne" eller noget andet rammende... >:-(
JuggernautJuggernautSkrevet 25/08-11 21:09, rettet 25/08-11 21:09 
Hehe, ja den har jeg også studset over. Nu er jeg spændt på om de trækker min sag i så tåbeligt langdrag som tilfældet er med amnesia.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/09-11 12:35 
Jeg er syg og træt, så jeg tillader mig lige at lukke lidt galde ud: Fra Skrot Til Slot. Jeg får kvalme af det program. Det omhandler altid en bolig, der med minimale udgifter og en masse knofedt kunne blive skide hyggelig at bo i. I stedet vælger fjolserne at skrotte tonsvis af fuldt funktionsdygtige brugsgenstande og "modernisere" så det hele kommer til at ligne lort. Det burde være ulovligt at promovere brug-og-smid-væk-kulturen på den måde.... Desuden bliver jeg noget så træt og opgivende, når jeg gang på gang hører politikere, som understreger, hvor vigtigt det er, at vi får gang i vækst, vækst og atter vækst. Når boblen lige er sprunget, hvad er så logikken i straks at begynde på at blæse varm luft i en ny? Ville det ikke give mere mening at sigte efter en mere bæredygtig form for økonomi?... sur, træt hippie out.
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/09-11 12:59 
Jeg er glad for at der er andre derude, som også ryster på hovedet...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 01/09-11 13:09 
Jeg har endnu ikke set et moderne "reality" tv-show der ikke har forarget mig på adskillige punkter på baggrund af den kultur de promoverer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/09-11 13:58 
Jow, Spise med Price :D
SumezSumezSkrevet 01/09-11 14:50 
Hvad går det ud på? Er det ikke bare sådan noget tv-køkken noget?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/09-11 20:46 
Jow :)
SumezSumezSkrevet 01/09-11 23:56 
Det er der vel heller ikke meget "reality" over, så :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/09-11 00:02 
Lidt... :D
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/09-11 16:18, rettet 03/09-11 16:18 
Aaarrrgh! For ¤%&#@¤, hvor er jeg træt af at skulle lige til at klikke på et link, hvorefter site'et loader færdigt og alting rykker rundt, så jeg ender med at klikke på noget helt andet!

Tager jeg helt fejl, eller er hjemmesideadministratorer generelt bare elendige til at holde deres CSS opdateret?
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 06/09-11 12:39 
Aarghh.. Lige en opdatering omkring min pakke hos det såkaldte Importservice. Jeg har netop ringet for at høre status i min sag. Da jeg ikke har fået mails i et par dage fra Importservice, mente jeg at det var på sin plads at rykke for pakken.

Det viser sig så at pakken er til "toldbehandling" hvad det så end betyder. Det kunne damen i røret ikke forklare mig. Men jeg burde have pakken senest den 11/9. Hvis ikke, bliver den sendt retur til Hong Kong. Ah hvadba', sagde jeg. Bliver jeg eventuelt informeret hvis den ryger retur? Nej, det skulle jeg ikke regne med.

De er satme sløve derinde. Og når de så ikke engang magter at at lave deres arbejde, sender de bare pakken retur. Så er den l*** ligesom tørret af.

Er der noget at sige til at man bliver frustreret?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
amnesiaamnesiaSkrevet 06/09-11 12:50 
Juggernaut>
Aarghh.. Lige en opdatering omkring min pakke hos det såkaldte Importservice. Jeg har netop ringet for at høre status i min sag. Da jeg ikke har fået mails i et par dage fra Importservice, mente jeg at det var på sin plads at rykke for pakken.

Det viser sig så at pakken er til "toldbehandling" hvad det så end betyder. Det kunne damen i røret ikke forklare mig. Men jeg burde have pakken senest den 11/9. Hvis ikke, bliver den sendt retur til Hong Kong. Ah hvadba', sagde jeg. Bliver jeg eventuelt informeret hvis den ryger retur? Nej, det skulle jeg ikke regne med.

De er satme sløve derinde. Og når de så ikke engang magter at at lave deres arbejde, sender de bare pakken retur. Så er den l*** ligesom tørret af.

Er der noget at sige til at man bliver frustreret?

Det samme gør sig gældende for den stak Saturn spil jeg har liggende hos dem. Jeg har sendt alt hvad jeg kan sende dem og mere til. Ringede til dem i fredags, da der var gået ~11 dage siden jeg havde hørt fra dem sidst, hvor jeg fik den samme smørre som du også fik.

Han sagde dog at der gerne skulle komme en afklaring i denne uge, hvor jeg så skulle få pakken eller høre nærmere.

Der afventes i spænding.
Græsset ER grønnere på den anden side!
amnesiaamnesiaSkrevet 12/09-11 15:10 
Galskaben vil ingen ende tage.

Unclaimed - Item returned to sender, September 12, 2011, 10:51 am, DENMARK

WHAT THE F***

Kontaktede dem så pr. telefon, hvor jeg fik at vide at de slet ikke kunne se at de havde modtaget noget dokumentation på mit referencenummer.

Jeg ved snart ikke om jeg skal grine eller græde, men min pakke er i hvert fald på vej over atlanten endnu engang.

Har nu udfærdiget en klage, som jeg har sendt til importservice, forventer dog ikke det store - min pakke er jo på vej til afsenderen.

Suk
Græsset ER grønnere på den anden side!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/09-11 19:14 
Aaarrrgh! Hvad sker der med det sindssygt elendige vejr?!
Jeg kan mærke, at jeg bliver nødt til at købe noget perikon en af de nærmeste dage. Det plejer ikke at være nødvendigt før engang i December :(
AV Intelligent Terminal
WonderboyWonderboySkrevet 12/09-11 19:38 
Hvad er perikon for noget?.
I love monster land
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 12/09-11 19:42 


"Perikon kaldes under tiden “grønne lykkepiller”."
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Alf81Alf81Skrevet 17/09-11 19:36 
Lige inden man ikke orker sådan noget her.

Shanghai, China
Shanghai, China
Koeln, Germany
Shanghai, China
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-11 20:52 
Kan du ikke lide Kina og Tyskland?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 17/09-11 21:03 
Det er T&T opdateringer.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-11 21:12 
Ah :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 19/10-11 16:31 
Må havde luft! Denne tråd passer så dejligt til det.

Her den 3. Oktober gik strømforsyningen til min nye Xbox360 S. Så det var bare at fatte knoglen til MS og de sendte gerne en UPS ud for hente den. Så ser man her i starten af forrige uge at den er på vej tilbage.. SUPER! Tænker man så, for det tog ikke UPS lang tid at få den ned til dem.
MEN! AAARRRGH! Jo fordi det er en strømforsyning så sender de den retur med normal post og ikke UPS. Så PT har jeg stadig ingen strøm til maskinen.
Hvorfor har de også lavet om på stikket mellem den gamle og nye Xbox360 model.
SumezSumezSkrevet 19/10-11 16:56 
Fordi de nyere modeller bruger mindre strøm, og de vil ikke risikere at man sætter de nyere strømforsyninger til de gamle modeller, der kræver mere strøm. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 19/10-11 17:23 
Ja den havde jeg gættet. Men stadig væk irriterende at man ikke kan bruge sit gamle stik. Hvis de så bare havde valgt en eller anden standard så man kunne "låne" fra en anden maskine
dpldplSkrevet 19/10-11 22:53 
Købte nogen nice IEM´s(In ear monitors/øretelefoner) til 1800kr sidste uge og idag fik jeg så en email for Logitech der siger "Spar 40% på en enkel vare i vores online shop", og da Logitech har opkøbt Ultimate Ears, så sælger de også mine IEM´s, også kommer prisen jo ned på 1080kr.

Ikke noget jorden går under af, men når det er noget man har skulle spare op til(er på SU) og glædet sig til i lang tid. Føler man sig stadig irriteret over det, da 700kr er mange penge når man er på SU.

Og så en argh der pisset mig af de sidste 4 uger. Folk der har styre over ting til skolehjem er flok idioter. Sønderborg skolehjem er gået rent trødlåst og lukket alle port man skal bruge til game med. Fuck det kan blive kedeligt her nede.
Bare helt forkert når de både har IT og elektronik uddannelser, hvor der som mange gamers.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 20/10-11 10:02 
Greaseball>
Ja den havde jeg gættet. Men stadig væk irriterende at man ikke kan bruge sit gamle stik. Hvis de så bare havde valgt en eller anden standard så man kunne "låne" fra en anden maskine

Kan man ikke det, da? På den originale X360-model er de netop designet så smart at de nyere PSU'er ikke kan bruges på ældre maskiner, men at man godt kan gøre det omvendt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3'660 emne(r).
« < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig