X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-11 17:17 
Du har ikke fået det i en af deres emails?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 06/04-11 17:40 
I stedet for den søde skrankeneger der plejer at sidde ved kassen på posthuset sad der idag en muggen skrankebitch!
Apparatet nægtede at udlevere min (momsede) pakke udelukkende på den T&T-udskrift jeg havde med (det plejer ellers ikke at være et problem hos den søde skrankeneger). Hun FORLANGTE at se trusselsbrevet fra ToldOndManden, der sikkert først dukker op i morgen eller i overmorgen. Hun stod fan'me med pakken i hånden, men ville ikke udlevere den. ARRRGH...JEG VIL HA' MIN EPROMBRÆNDER!!!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 06/04-11 18:46 
Konsolkongen>
Du har ikke fået det i en af deres emails?

Nej det mener jeg ikke?
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-11 18:50 
Elgen>
Hun FORLANGTE at se trusselsbrevet fra ToldOndManden, der sikkert først dukker op i morgen eller i overmorgen. Hun stod fan'me med pakken i hånden, men ville ikke udlevere den. ARRRGH...JEG VIL HA' MIN EPROMBRÆNDER!!!

Sådan er det altid her :( Kan nogen huske dengang man kunne hente en pakke på posthuset samme dag som man fik en seddel i postkassen? Det var tider...
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/04-11 14:14 
Crap, min ovn er begyndt at trække HFI-afbryderen :(
AV Intelligent Terminal
KeenKeenSkrevet 10/04-11 14:36, rettet 10/04-11 14:36 
jaah så kan du få lov til at skille den ad og lave fejlfinding! :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/04-11 15:14 
No way, jeg er svagstrømsmand ;)
AV Intelligent Terminal
Captain NCaptain NSkrevet 10/04-11 19:19 
UUUUURRGGHHH. Så skete det altså endelig.... Igen.

Aaarrrgh-tråden

Jeg har først lige fået min PS3 tilbage fra reperation for en måned siden og nu skal jeg til det her igen. Hvad pokker er det der er galt med den her generation af konsoller. Ingen anden konsol generation har sådan en omfattende failure rate
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/04-11 19:29 
Well, ingen anden konsol generation var nær så kompliceret/advanceret.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Captain NCaptain NSkrevet 10/04-11 19:33, rettet 10/04-11 19:43 
Næh, men det kan man jo i princippet sige om hver eneste generation;)

Og i såfald vil alle næste generations konsoller jo alle være dømt til at dø efter få måneders spil.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/04-11 19:57 
Det giver ingen mening at sige, hvis man ikke tager kompleksiteten af konsollernes teknologiske konstruktion med i vurderingen.
Det svarer til at sammenligne en cykel med en bil, hvilket man jo af gode grunde ikke kan.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Captain NCaptain NSkrevet 10/04-11 20:23 
Det giver da perfekt mening.

Da CD konsoller tog over for cartridge konsollerne var de da også teknologisk meget mere komplicerede men min gamle PS1 virker da stadig den dag idag. Hvilket de fleste af mine konsoller da gør. Det er åbenbart kun de nye konsoller der er teknologisk så komplekse at så mange af dem dør efter brug. Alle jeg kender fra min vennekreds der har haft en 360 har på et eller andet tidspunkt haft et alvorligt problem med dem.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/04-11 20:26 
I mine øjne modsiger du dig selv. Jeg påpeger kompleksiteten, hvilket du netop selv fremhæver på de nyere konsoller.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Captain NCaptain NSkrevet 10/04-11 20:38 
Okay jeg forstår ikke helt hvad det er du mener her.

Jeg siger bare.

Hver gang der kommer en ny konsol er den mere kompliceret end den forrige.

Men alle tidligere generationer gik stortset aldrig ned uanset hvor kompliceret de var i forhold til den forrige.

Den her generation er efter min mening ikke et kvantespring foran sidste generation, men går alligevel ned.

Så næste generation må hvis tindensen fortsætter have en endnu større risiko for at gå ned.

Det er bare det jeg mener.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
CoreCoreSkrevet 10/04-11 20:51, rettet 10/04-11 20:56 
Captain N>
Det er åbenbart kun de nye konsoller der er teknologisk så komplekse at så mange af dem dør efter brug.

Arj, Wiien kører da fint. Men på den anden side, er den også næsten "Last Gen".

I denne generation har konsollerne da langt mere avanceret drev (PS3), indbyggede harddiske, trådløst netværk og alverdens andre funktioner, der ikke var med i sidste generation. Jo flere funktioner, des flere komponenter, og derved flere dele der kan have defekter.

Men det er rigtigt, at de fakta ikke gør det mere acceptabelt, at hverken MS eller SCE har styr på deres hardware. Derudover må denne generation da også snart have rekorden i "nye versioner" af gamle konsoller, og det er selvfølgelig svært at tjene penge på dette, hvis launch-konsollerne ikke går ned med jævnlige mellemrum :S
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/04-11 21:08, rettet 10/04-11 21:20 
Captain N>
Okay jeg forstår ikke helt hvad det er du mener her.

Han mener nok mere den samlede akkumulerede komplekcitet af hardware end blot komplekcitet i forhold til forrige generation. Det er i virkeligheden bare et spørgsmål om mængden af transistorer. En Z80-CPU bruger feks. meget lidt støm, har ikke behov for aktiv køling og kører klippestabilt under selv relativt vanskelige forhold. Det er også årsagen til, at denne snart 30 år(?) gamle CPU stadig bruges forskellige stedder i industrihardware, hvor stabilitet er vigtigere end hastighed. Hardwaren i en moderne konsol(måske lige undtagen Wii'en) er så kompliceret og har så højt et effekttab, at det er helt fantastisk, at man overhovedet kan få det til at virke i første omgang.

Det korte og det lange er nok bare: Aktiv køling er noget lort.
AV Intelligent Terminal
Captain NCaptain NSkrevet 10/04-11 22:36 
Det giver lidt mere mening:)

Men frygter stadig for hvad vi kan forvente af næste generations stabilitet.

Gad egentlig også vide. Man høre jo hele tiden om at Xboxens failure rate først var på ca 30%, så var det 50%, så var det 70% og mit spørgsmål er nok om det i virkeligheden ikke bare er 99-100% af dem men bare et spørgsmål om tid.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 10/04-11 23:17 
CenobiteDK>
Det giver ingen mening at sige, hvis man ikke tager kompleksiteten af konsollernes teknologiske konstruktion med i vurderingen.
Det svarer til at sammenligne en cykel med en bil, hvilket man jo af gode grunde ikke kan.

Til gengæld giver det heller ikke mening at producere en bil, der går i stykker efter et år, og feje det af vejen med at "sådan er det jo, når den er langt mere kompleks end en cykel". :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/04-11 08:32, rettet 11/04-11 08:35 
Captain N>
Gad egentlig også vide. Man høre jo hele tiden om at Xboxens failure rate først var på ca 30%, så var det 50%, så var det 70% og mit spørgsmål er nok om det i virkeligheden ikke bare er 99-100% af dem men bare et spørgsmål om tid.

Alt hardware har en fejlrate på 100%, men det har som regel bare en MTBF (Mean Time Between Failures), der er meget høj. Xbox360'eren har tilsyneladende en foruroligende lav MTBF, hvilket betyder at Microsoft enten ikke har testet hardwaren godt nok, inden de sendte den på gaden, eller også er de bare fløjtende ligeglade med, hvor længe deres hardware holder, så længe de bare kan få solgt lortet.. hvilket det jo tyder på.

Xbox'en er blevet, hvad TV'et var i 70'erne :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 11/04-11 09:34 
Sumez>
Hvad hjælper det at Japans postvæsen er supersmart og får sendt min pakke afsted til Danmark på kun to dage, når den alligevel skal ligge hos det danske postvæsen i tre dage før de får sendt den til toldbehandling, hvor pakken så igen skal ligge to dage før de konkluderer at der ikke er nogen faktura i pakken (hvilket jeg heller ikke kan forstå), og nu skal jeg så vente på at få et brev fra dem, sende faktura retur til dem, og igen vente på at få pakken tilsendt, hvilket sikkert tager mindst en uge endnu...

Ovennævnte pakke har nu ligget i Danmark i 10 dage. Jeg sendte fakturaen til dem i torsdags (samme dag jeg modtog svarkuvert fra dem), og T&T er ikke engang blevet opdateret siden i onsdags.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 11/04-11 15:39 
Killer Bean 2>
Alt hardware har en fejlrate på 100%, men det har som regel bare en MTBF (Mean Time Between Failures), der er meget høj.

Det selvfølgelig rigtigt.
Men de fleste konsoller fra de gamle dage har ofte holdt hele generationen ud, hvis ikke længere:)

Er der egentlig nogle nye aktuelle Xbox failure percentage at finde nogen steder?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JonassoeJonassoeSkrevet 11/04-11 16:09 
Core>
Arj, Wiien kører da fint. Men på den anden side, er den også næsten "Last Gen".

Svjv er der en del der har haft problemer med konsollens diskdrev. Mig selv inkluderet :)
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
GreaseballGreaseballSkrevet 21/06-11 01:23 
ØV ØV ØV!!! Her finder man BlazBlue: Continuum Shift i en collectors udgave på udsalg. Kommer hjem, så ligger der disken fra Calamity Trigger i kassetten. Ringer til butikken og fortæller det. De undskylder mange gange. Man tager ud til dem igen for at få at vide at de ikke kan finde disken alligevel. Sådan noget L...!!
millenniummillenniumSkrevet 21/06-11 09:41 
He He, der var nok en amoralsk sælger som var riiigtig smart! ;) Jeg har et par gange købt brugte spil i Accord, som tydeligvis havde nogle flaws - og det vidste sælgeren garanteret.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 21/06-11 10:49 
Måske måske ikke... han troede Blazblue var et rollespil så var ikke spillet han var efter og det var ikke brugt. Bare nedsat.
SumezSumezSkrevet 23/06-11 22:46 
Det er vist også ret nemt at bytte rundt på de to...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 24/06-11 01:45 
Update! Jeg var forbi samme butik igår.. og de havde faktisk fundet disken og spurgte om jeg stadig var intr. i spillet.. så HAPS! Fik det X3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/06-11 08:15 
Hvad skal du med tre stk?
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/06-11 02:15 
Det har da godt nok været en uge hvor man føler man er i den forkerte ende af verdenen.

Trenched udkom ikke på XBLA i Europa i Onsdags pga. "Et eller andet" og der er ingen tidshorisont for hvornår det kommer eller hvad der er galt.

Kotaku er begyndt at vise Retro Game Master episoder som er IP låst til Nord-Amerika.
http://kotaku.com/rgm/

Giantbomb har en musikradio kørende for tiden på TurntableFM som man kun har adgang til i Nord-Amerika.
GreaseballGreaseballSkrevet 26/06-11 13:50 
Konsolkongen>
Hvad skal du med tre stk?

X3 er en smilie :3 som den her.. prøv at følg lidt med ok ;p
ElgenElgenSkrevet 26/06-11 14:19, rettet 26/06-11 14:19 
Hmmm, jeg troede at et 3-tal under en smiley betød store patter, men det er nok bare mig };-P3
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-11 16:02 
Er "XD" så også en smiley?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BazeBazeSkrevet 26/06-11 16:13 
Ja, det ser bare dumt ud når man skriver "XD", det skal være "xD". :P
GreaseballGreaseballSkrevet 26/06-11 16:30 
Kommer an på hvem man spørger. De fleste jeg kender skriver den sådan her "XD" og ikke "xD" eller man kan lave den her "Xp" X kan man erstatter : i :D og :p hvis vi skal være tekniske. Samme som hvis man laver den her :3 og nej det ikke patter(perverse mennesker)
HeroldHeroldSkrevet 26/06-11 16:44 
Jeg synes slet ikke to bogstaver bør udgøre en smiley. Næeh, kolon-stortp, det ved man hvad er!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/06-11 16:48, rettet 26/06-11 16:49 
:3 = peter fra family guy :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-11 17:18 
Enig med Herold. Alt det nye kan jeg slet ikke finde ud af.

Jeg har i lang tid troet at Greaseball var så stor fan af Pokemon XD til GameCuben at det skulle nævnes alle steder :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 26/06-11 18:02 
lol.. Du så morsom KK. Sandheden er at når mere at det blive en vane at lave det XD se... Gjorde det igen
ligesom du skal sige "det ser ikke for kønt ud" hver gang et nyt spil bliver vist frem :p
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-11 18:23 
LOL, der kom lidt Duke fanboy op i dig :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 26/06-11 18:55 
Skal du være fræk LOL! det spil er ikke kønt.. Har jeg aldrig sagt.
Du har tilgengæld sagt det samme om mange nye spil :p så hvis nogen er fanboy er det vist dig.. 2D 8bit fan that is.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-11 21:00 
8Bit?! :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 26/06-11 21:54 
retro fanboy så... 8)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/06-11 21:56 
Konsolkongen er 32 bit :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-11 22:04 
Ja :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/06-11 19:49 
Aaarrrgh, så er der endelig begyndt at være friske løg i butikkerne. For satan, hvor jeg tuder! :D
AV Intelligent Terminal
SonicSonicSkrevet 29/06-11 20:22 
UUUUHHHRG! Min Return of the living dead Bluray er region A kodet, så kan ikke se den på min EU spand :(( Mega nederen. Goddamn regions kodning :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/07-11 11:30 
Aaarrrgh, Midttrafik har lige sløjfet den snøvs af rutebilernes rute, som kører fra Århus og ud til det område, min mor bor i. Så nu er jeg fuldstændig f€€ked, når jeg skal ud og besøge hende. Jeg var i forvejen lidt træt af, at de for noget tid siden valgte at klippe ruten i to deles, så jeg var tvunget til at stå og glo i 20 min i Hornslet. Men nu fandt de så lige en måde at voldpule mig endnu mere på. Tak Midttrafik! Det er virkelig god kundeservice! :(
AV Intelligent Terminal
CoreCoreSkrevet 02/07-11 11:53 
Så bliv du hjemme, og split en Game Gear ad ;o)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/07-11 12:01 
Lol ja, den havde jeg glemt alt om. "Det' ikke noget, der haster" er en farlig sætning at smide i hovedet på mig :D
AV Intelligent Terminal
CoreCoreSkrevet 02/07-11 12:27, rettet 02/07-11 12:28 
...og i dag er endda alle tiders rain-check i Århus-området ;o)

EDIT: Det haster i øvrigt stadig ikke, jeg driller bare.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig