X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
ElgenElgenSkrevet 09/12-10 10:25, rettet 09/12-10 12:31 
Elgen>
Hi
How can you have send my order at Nov 25.?
Because when I punch in the shipping number (RBXXXXXXXXXHK) in at http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
it says, that

The item (RBXXXXXXXXXHK) is being processed for departure from Hong Kong as of 7-Dec-2010.

I have not yet recieved my parcel...When will it depart for Denmark?

Morten Overgaard

Play-Asia>
Dear Morten,

Thank you for contacting Play-Asia.com.

We are sorry to hear about the delay in delivering your parcel. We did ship out your order on 25th November. There is a delay caused by the Hong Kong Post due to the sudden increase in postal volume near the Christmas season.

The supply of air cargo space might not be able to cope with the demand. The post office needs to spend more time to arrange the cargo space.

In your case, we would recommend you to wait for 1-2 weeks more.

Sorry for the inconvenience caused.

If you have any further questions, please do not hesitate to ask.

Best regards,
Kasel
Play-Asia.com
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/01-11 17:13, rettet 13/01-11 17:19 
Aaarrrgh! Jeg har lige købt Stargate SG-1 sæson 10 på DVD og opdager til min store glæde, at der absolut ingen undertekster er at vælge imellem. På æsken står der, at der skulle være undertekster på alle de nordiske sprog, men når jeg smider disken i er der intet at vælge imellem. Og når jeg bladrer med remoten er der kun "off" at vælge. Jeg ville have været tilfreds med engelske undertekster, men intet synes jeg er liiige groft nok. Det er da noget fandens noget at skulle ned i butikken og klage over :(

EDIT: Okay, nu prøvede jeg så lige med min PC i stedet, og det viser sig så, at der er et ekstra menupunkt som DVD-afspilleren åbenbart ikke kan finde ud af vise. Beklager Naiera, men det er altså noget værre skrammel, du har solgt mig. Nu ryger den sgu snart ud :/
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 04/02-11 12:07 
For pokker da!

Man ved jo ikke helt hvad man skal tro? Godt nok er det ca 20 år gammelt plastik, men når sælger skriver "NEW, Mint complet never opened". Går man jo ud fra, at det er sandheden. Da jeg så modtog mit Sengoku AES var selve casen fandme broken i den ene side og der var lidt underlige skrammer og skidt hist og pist. Måske er det postdk som har lavet numre!! Synes faktisk også det så ud som om pakken havde været åbnet. Den kom fra UK-land så det har de sådan set ingen ret til jo mindre spillet er faldet ud når de kyler den afsted 10 meter og lander i et af deres sorteringsbure..
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 04/02-11 14:01 
Aaaaarghhh - januar måned go to hell...

Først får min søn feber, én dag. Så får jeg feber, én dag. Så får min datter influenza og feber, en uge. Så får kæresten influenza og feber, fire dage. Og til sidst bliver vi alle sammen snot forkølede på samme tid.

Virus vig bort i februar.
The medium is the message.
JuggernautJuggernautSkrevet 04/02-11 14:06 
AAArrghh og apropos feber.. Min kæreste er sygeplejeske og der har de lige haft 2 inde med influenzasymptomer. Så finder man ud af at man hellere må teste for svineinfluenza. Svarene er negative og de plejer patienterne som vanligt. Samme dag kommer der en ny melding... At svarene var forkerte og at de HAR svineinfluenza. Så nu har de arbejdet uden at være beskyttet!!!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/02-11 22:53 
Aaarrrgggh! WTF? Så kommer det som en goddamn sidebemærkning, at Activison stopper arbejdet på True Crime Hong Kong... røvhuller!

- ...and Activision said it will also stop development on "True Crime: Hong Kong." -

Activision dropper alt Guitar og DJ Hero... og...!
millenniummillenniumSkrevet 15/02-11 17:12 
Aaaaargh... sygdomskrøniken del 2.

Sønnike starter søndagen med opkast og natten til mandag tilbringer jeg på toiletgulvet med en omgang Roskildesyge. Skridt the fuck af helvede til, virusbakterier og alverdens epidemier. Next time it's war!
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 23/02-11 03:43, rettet 23/02-11 13:49 
Urggggh. Så sidder man godt igang med sin helt nye bane i LBP2 og så går lortet i stå. Så genstarter jeg... Og så blinker min PS3 bare rødt.. Fandens.
Har nu også haft den stående i et kold rum natten over men skidtet brokker sig stadig så går ud fra den er død. Troede netop det var den slags man slap for med PS3en men nu er det sket både for mig, kæresten og en af mine venner.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
millenniummillenniumSkrevet 23/02-11 15:04 
Aaaaaargh.... mere sygdom.

Jeg har haft mellemørebetændelse siden lørdag, og er røget på penicillin kur. Så jeg har befundet mig i en osteklokke siden da, hvilket kun er næsten lige så slemt som kinesisk vand-tortur.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 23/02-11 15:07, rettet 23/02-11 15:07 
Ikke noget som mellemørebetændelse... havde for nogen år siden.. Penicillin virkede ikke.. så jeg måtte havde prikket hul på den. DET hjalp tilgengæld. Så forsvandt osteklokken. MEN AV FOR POKKKER!! X(
millenniummillenniumSkrevet 23/02-11 21:00, rettet 23/02-11 21:02 
F*** jeg gruer også for at pillerne ikke virker, og lægen skal finde nålen frem. Tror jeg er nødt til at drikke mig fuld inden, hvis det når så langt.

Det største problem er s'gu arbejdet. Da jeg i dag fremlagde ugens aktiviteter, hørte jeg mig selv som befandt jeg mig i en vandtank. Svært at tage seriøst.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 23/02-11 23:11 
Har du prøvet det før? Det gør ondt.. faktisk syns at selve rensningen af øret bagefter gør mere ondt. Men et halvt sek. smerte er hver at bytte for at kunne hører normalt igen.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/03-11 09:20 
Aaarrrgh, så hopper jeg med på sygdomsvognen. Troede lige jeg kunne slippe for den latterlige "svineinfluenza", da jeg fik den raget til mig under det oprindelige udbrud. Men jeg gætter på at den nu er muteret og er blevet en del af den alm. rundtur :(
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 03/03-11 11:07 
Der har været roskildesygdom i nærheden af mit fjæs, men tror jeg fik det undgået....sidder sådan lidt uroligt på min pin og beder til gud om at lade det passere!

LOL! Den her tråd er ved at udvikle sig til sygdomsbrokkeritråden :D
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 03/03-11 11:13 
Jeg går bare og venter på at væsken i venstre øre forsvinder, efter mellemørebetændelsen. (trykudligning, trykudligning, trykudligning - hele dagen).

Hvad skal man med Dolby stereo, hvis man kun kan høre på det ene øre?
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 03/03-11 16:33 
neros>
Der har været roskildesygdom i nærheden af mit fjæs, men tror jeg fik det undgået

Godt gået, Neo :P
ElgenElgenSkrevet 04/03-11 15:03 
Er SÅ færdig med Fusker-Play-Asia!
Fik 22/2 en mail fra dem om at de dd. havde sendt mit MuchiMuchiPork/PinkSweets, men på PostDK's T&T finder jeg flg.:

Dato Kl. Registrering
2. marts 2011 20:37 Registreret i udlandet
4. marts 2011 17:25 Afsendt til DANMARK
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 04/03-11 15:07, rettet 04/03-11 15:07 
Jeg er som før nævnt også færdig med Play-Asia, bestilte det fra Yes-Asia :)
Held og lykke med at undgå tolderen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 04/03-11 15:22 
Jeg er næsten SIKKER på at blive buttfucked af ToldOndManden, da det er en LE og den derfor sikkert bliver sendt i en monsterstor kasse.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 04/03-11 16:51 
Er der ikke bare soundtrack disc med i LE? Jeg gad det ikke. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 04/03-11 18:50, rettet 04/03-11 18:50 
Og lækker æske og betyder bestemt også noget at vide at jeg er så uforskammet rig at jeg har råd til at bruge så mange penge på et spil };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 04/03-11 19:58 
Så vidt jeg kunne finde ud af, var limited coveret det samme som den normale udgave?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 04/03-11 20:20, rettet 04/03-11 20:34 
De andre af Caves LE er kommet i fine papæsker som spillet og CDen så ligger i. Kan godt være at billedet på selve spilcoveret er det samme, men det har det ikke været på de andre };-P
EDIT:
Fx.
SE: http://playright.dk/infotitel.php?id=55682
LE: http://img821.imageshack.us/img821/302/imagexs.jpg

SE: http://playright.dk/infotitel.php?id=49913
LE: http://img121.imageshack.us/img121/5503/imagetglr.jpg
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 11/03-11 10:21 
Så er mit MuchiMuchi endelig landet i DK, blot for at blive snuppet af ToldOndManden };-( SUK!

2. marts 2011 20:37 Registreret i udlandet
4. marts 2011 17:25 Afsendt til DANMARK
10. marts 2011 19:15 Ankommet til DANMARK
10. marts 2011 19:16 Under toldbeh. hos Post Danmark
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Captain NCaptain NSkrevet 21/03-11 16:59 
Øv. Så var man lige tidligt oppe her idag og så at TV2 sendte den gamle Ninja Turtles fra 80erne... og så har de delme ændret alle de gode gamle stemmer til dem de bruger i TMNT showet.

Nu er al min nostalgi ødelagt xD
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 21/03-11 17:00 
Ja, det show er jo fra dengang man tvang børn til at lære at læse undertekster - synes det er ærgerligt at alle tegnefilm i dag får de forfærdelige danske stemmer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 21/03-11 18:14 
Jeg har heldigvis alle afsnitne med engelsk tale :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Captain NCaptain NSkrevet 21/03-11 18:24 
Sumez>
Ja, det show er jo fra dengang man tvang børn til at lære at læse undertekster - synes det er ærgerligt at alle tegnefilm i dag får de forfærdelige danske stemmer.

what. Ninja Turtles har da altid været på Dansk da det kørte på TV2 i gamle dage og det samme med de 10 VHSer der var med dem.
Tror kun det var TV Danmark og TV3 der viste dem på original sproget.

Noget der også er lidt nedderen er at man på den store Ninja Turtles boks kun kan vælge Dansk, Svensk, Norsk og Finsk men ikke på Engelsk, hvilket er komplet tåbeligt.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 21/03-11 18:42, rettet 21/03-11 18:42 
Wut. Ninja Turtles var på engelsk med danske undertekster, da det kørte på TV2 i gamle dage, og det hed ikke Ninja Turtles, det hed Teenage Mutant Hero Turtles. :)
Jeg har ALDRIG set Turtles med danske stemmer, det er bare forkert. Tænk på hvor ikoniske stemmer som Krang's og Shredder's er! Jeg har set de sælger de dvd'er der kun har nordiske sprog på, og har gået i en stor cirkel udenom dem af samme grund. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-11 19:04 
Turtles var helt sikkert på Engelsk da det første gang blev sendt på TV2. Men jeg mener faktisk også at have set det senere på dansk i TV og dengang havde vi ikke andet end DR1 og TV2 kanalerne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 22/03-11 16:24 
Hapset fra den danske wiki om TMNT:

"Dele af serien blev fra begyndelsen af 1991 og frem i flere omgange sendt i Danmark på TV 2, først med danske undertekster og senere med dansk tale. 21 udvalgte afsnit fra de første år er desuden udsendt på VHS og DVD med dansk tale men af et andet hold indtalere. 30. august 2008 påbegyndte TV 2 atter udsendelse af serien men denne gang med danske stemmer fra starten af et tredie hold indtalere."
[inspirational quote here]
SumezSumezSkrevet 22/03-11 17:10 
Fremstår Konsolkongen og jeg virkelig så utroværdige at du ikke tager vores ord for gode varer før du har læst det på Wikipedia? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/03-11 18:44 
Hvad Xiwana ikke ved, er at det er Konsolkongen, der har skrevet indlægget på wiki... :-D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-11 18:47 
Jeg er bannet fra nogensinde at rette i wikipedia igen... :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/03-11 19:13 
Haha, hvad har du lavet?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-11 19:15 
Jeg har bare rettet ting sådan som jeg synes de burde være ;p
Spiller nu: Phantasy Star IV
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/03-11 19:23 
Men det burde der vel ikke være noget i vejen med? Er det ikke det wikipedia gør et nummer ud af?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-11 19:24 
Nej, men det passer heller ikke. Et lidt halvskidt forsøg på at køre videre på Hyakotake's wiki joke :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/03-11 19:26 
Aha.... lidt vildledende. Synes det havde været ret sjov hvis det var rigtigt. :p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/03-11 19:29, rettet 22/03-11 19:32 
Der er ellers smily'er i samtlige indlæg. Så må man alt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JonassoeJonassoeSkrevet 03/04-11 23:01, rettet 03/04-11 23:01 
Sad lige og prøvede at gennemføre Ico, men så render jeg ind i en glitch, der gør at jeg ikke kunne gennemføre spillet. Jeg døde en enkelt gang i sidste kamp, og derefter sidder bossen bare på sin stol, og jeg kan ikke udløse den cutscene, der får kampen til at starte. Det værste er, at det sidste save point er like en time længere tilbage.

Efterfølgende blev jeg så vred, at jeg var nødt til at gå på nettet for at klage over det >:(
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
SumezSumezSkrevet 06/04-11 14:32 
Hvad hjælper det at Japans postvæsen er supersmart og får sendt min pakke afsted til Danmark på kun to dage, når den alligevel skal ligge hos det danske postvæsen i tre dage før de får sendt den til toldbehandling, hvor pakken så igen skal ligge to dage før de konkluderer at der ikke er nogen faktura i pakken (hvilket jeg heller ikke kan forstå), og nu skal jeg så vente på at få et brev fra dem, sende faktura retur til dem, og igen vente på at få pakken tilsendt, hvilket sikkert tager mindst en uge endnu...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-11 14:34 
Jeg har haft en pakke liggende hos post danmark siden d 22. Den er sendt som gave og de fatter absolut minus. Jeg har ringet til dem fem gange og fået afsender til at sende dem en email hvor han skriver at den ikke har en værdi der overstiger de 340kr jeg må modtage gaver for.
Det er tæt på at være træls :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/04-11 14:41, rettet 06/04-11 14:41 
Min blev vist også sendt som gave eller uden værdi angivet eller sådan noget, hvilket kan forklare hvorfor de skal have mig til at sende en faktura, men jeg skal ikke nyde noget af at forsøge at overbevise dem om det modsatte, så vidt jeg husker er straffen for dokumentfalsk temmelig vild i Danmark. :P
Jeg må jo bare punge ud, men det havde jeg også regnet med, når vi snakker en stor pakke med tre arkadespil i!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-11 14:50 
Det må jo være op til Post Danmark selv at bevise at pakken er mere værd end de 340kr når både afsender og jeg står inde for det. Det skal nok gå, men kæft det tar tid :)

I dit tilfælde ville jeg nok også bare betale :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-11 15:35, rettet 06/04-11 15:36 
Nu ringede der en flink dame fra Post DK og sagde at hun havde snakket med tolderne og de ville ikke gi' sig. De ville gerne sende den videre i dag, men så skulle jeg betale 30kr for at få den. Jeg aner ikke hvordan de kommer frem til det beløb, men fair nok :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 06/04-11 15:40 
Ja, det beløb jeg kommer til at betale kommer nok til at nærme sig 45 gange så meget :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 06/04-11 16:12 
Konsolkongen>
Nu ringede der en flink dame fra Post DK og sagde at hun havde snakket med tolderne og de ville ikke gi' sig. De ville gerne sende den videre i dag, men så skulle jeg betale 30kr for at få den. Jeg aner ikke hvordan de kommer frem til det beløb, men fair nok :)

Ha Ha! Det er så iorden. Tillykke med det :D

Hvor fa'en er mine Saturn spil??
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/04-11 17:09 
Æv så er de vel også røget i tolden :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 06/04-11 17:11 
Ja sikkert! De skrev ellers til mig fra Game Of Japan at jeg havde fået et T&T men det er krop umuligt at finde ud af deres system. Et eller andet med at jeg skal logge ind og finde det?!
Bashful Neophyte
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig