X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-10 19:50 
Azzkikr>
Så er det KK du skal have fat i ;)

Nah kan du ikke bare spørge i butikken om de ikke vil lade være med at sætte dem på? :) Jeg har ingen problemer med ikke at sætte dem på, bare kunden er indforstået med at varen så ikke kan byttes.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 26/06-10 19:54 
Er I gået væk fra 14 dages returret, selvom spillet er åbnet?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-10 19:59 
Ja man kan ikke længere prøve spillet og levere tilbage hvis man ikke kan lide. Vi fik at vide det var fordi der var for meget bøvl med det, men jeg kan ikke mindes at det var noget problem nede hos os :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 26/06-10 20:10 
Konsolkongen>

Nah kan du ikke bare spørge i butikken om de ikke vil lade være med at sætte dem på? :) Jeg har ingen problemer med ikke at sætte dem på, bare kunden er indforstået med at varen så ikke kan byttes.

Jeg spurgte skam også, om han ikke kunne lade være med at sætte dem på - men han var desværre ikke til at hugge eller stikke i.
Nå-men skidt pyt.. mærkerne er da til at få af. Det er bare små-irriterende at skulle have besvær med at rense coverne for alskens klistermærkerester, når man kommer hjem.
[inspirational quote here]
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/06-10 20:49 
Konsolkongen>
Er der andre forskelle?

På LP er rækkefølgen:

A:
Breaking The Law
Rapid Fire
Metal Gods
Grinder
United

B:
Living After Midnight
You Don't Have To Be Old To Be Wise
The Rage
Steeler

Det giver absolut ingen mening, at de har byttet rundt på numrene på den måde :/
AV Intelligent Terminal
silverstarsilverstarSkrevet 26/06-10 23:54 
Argh, hvor jeg afskyr teambuilding-arrangementer! Tendensen har længe været gående mod at de absolut skal være ekstreme "events" og/eller navlebeskuende pladder-psykologi.
Hvad fanden er der nu i vejen med at få noget god mad og drikke en fornuftig flok bajere i festligt lag?

You said it!
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/06-10 00:38 
Aaarrrgh! Blæseren på min bærbare computer er begyndt at have lange perioder, hvor den lyder som en seriøst syg og unaturlig barbermaskine :(
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 04/07-10 10:15 
Så er det vist min tur til at spy lidt galde.
Jeg skulle overføre lidt lydfiler fra min Iphone til pc'en. Inden dette skal gøres, bliver jeg bedt om at installere en nyere version af Itunes. Dette gør jeg. Så skal der åbenbart også lige installeres en ny version af Iphone's styresystem (vistnok 4.0). Dette gør jeg også og så er helvede ellers løs.
1. Min kalender er nu fuldstændig blank. Den var ellers opdateret i et par måneder frem med arbejdstider, møder, familiearrangementer mm.
2. De lydfiler jeg oprindeligt skulle overføre, er nu helt væk!
3. Alle ikonerne er "smidt" rundt på telefonen. Et mindre problem men stadigt endnu en dråbe i frustrationens tegn.
4. Alle programmer er koldstartet. De informationer der har været brugt, skal nu indtastes endnu en gang.

Kan der gøres noget for at finde de lydfiler? Sikke noget hø...:(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 04/07-10 10:48, rettet 04/07-10 10:51 
Er der ikke noget med at iTunes tager en auto-backup inden hver gang man syncer. Jeg ved dog ikke hvor på maskinen den dumper denne backup, men tænker at det da er værd at finde ud af.

Mht. til kalender fremover, kan jeg kraftigt anbefale at du baserer det på en eller anden online kalender (fx. google) og så syncer den med din iPhone. På den måde mister du ikke alle dine aftaler, hvis tlf. går i spunk igen.

Her står lidt om det, men det lyder ikke som der er håb for dine lydfiler
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/07-10 23:22 
Aaaaargh, lorte-EA har spasset min profil op, så jeg ikke længere kan logge ind i Battlefield 1943 XBLA! Jeg får "cannot connect to EA online" uanset hvad jeg prøver! Jeg har slettet spillet, genhentet, slettet save game, prøvet om jeg kan rode med min profil på battlefield1943.com og INTET hjælper. Jeg aner ikke hvad der ellers er at gøre, men hvis dette er fremtidens gaming gruer jeg for det... >8-(
kingsizekingsizeSkrevet 18/07-10 00:44 
Har haft samme problem med min Burnout Paradise profil igår og idag. Mon ikke bare de har sig nogle server problemer?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
DarklynoonDarklynoonSkrevet 18/07-10 07:51 
det har jeg også oplevet en gang imellem i bf1943, men hvis jeg prøver nogle timer senere eller dagen efter så logger den på som den plejer.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/07-10 13:05 
Jeg har været smidt offline i TO MÅNEDER nu, og dem jeg plejer at spille BF1943 med havde også lidt problemer for et par måneder siden, men de kunne spille igen efter få dage! Kan man slette sin EA-profil eller noget og starte forfra? Som sagt sker der ikke noget ved at slette game+save og reinstall, så jeg skal vel dybere ned og dræbe hele min EA-profil.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/07-10 15:22, rettet 18/07-10 15:24 
Jeg ved ikke om det vil hjælpe at logge ind hér eller sådan noget? Rette sin gamertag association eller halløj?

http://www.battlefield1943.com
DarklynoonDarklynoonSkrevet 18/07-10 20:40 
læste lidt på et forum om andre med samme problem,

http://forum.i3d.net/main-bf1943/63876-battlefield-1943-troubleshooting-guide.html
Mortal Kombat the mother of all fighting games
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/07-10 19:06, rettet 23/07-10 19:07 
For det første er Aaarrrgh tråden svær at finde når man ikke kan huske hvor manger A'er og R'er der er...

For det andet har jeg forudbestilt en hvid iPhone fra 3 og læser idag på extrabladet.dk at de bliver yderligere forsinket.
"Fint" tænker jeg så "Jeg kan også sagtens nøjes med en sort istedet" men så læser jeg så dette:

Og det kan blive et problem for dem, der har krydset af ved en hvid telefon - teleselskaberne har nemlig forpligtet sig selv til ekspedere efter rækkefølgen.

'Hvide' kunder risikerer derfor at komme helt bag i køen og vente på, at alle andre har fået en sort model - eller vente på, at den hvide måske kommer.

AARRRGH!

Kilde
HeroldHeroldSkrevet 23/07-10 19:55 
Tre af hver. Aaarrrgh! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/08-10 16:37 
AAARRRGHHHhhhhh... jeg kan gå amok over klam dobbeltmorale, når idioterne, der står bag Band Hero vælger at censurere teksterne! Der er fjernet flere ord i sangene - f.eks. er det forbudt at sige "whisky" i omkvædet til "American Pie" WTF IS WRONG WITH YOU GUYS! Tror de at ungerne på 10 år ikke kan tåle at lære ordet whisky, fordi de så render ud og drikker sig pingelstive? Hvad fanden er det for noget! >:-[
KilroyKilroySkrevet 16/08-10 16:49 
Jeg forstår dig godt, men hvori ligger dobbelt moralen henne?
Kilroy Was Here
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/08-10 16:56 
Er der bare en bip lyd over Whiskey eller siger de noget andet? Hvis der var en bip lyd ville jeg tolke det som om der blev sagt "Piss" og så er det jo straks top-grineren :D
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/08-10 17:27, rettet 16/08-10 17:34 
Whiskey-ordet er ikke bippet... det er muted, så man ikke kan høre det. Hvis man skruer max op kan man fornemme, at fjernelsen ikke har været perfekt, for man kan godt høre lidt hissen og hvislen og måske gætte sig til ordet.

EDIT: Er ikke helt med på Piss-kommentaren. Teksten er "...drinking whiskey and (in) rye." Man kan ikke misforstå det til piss på nogen måde - og slet ikke når man kender teksten. Eller også har jeg ikke den samme toilethumor som dig :-)

EDIT 2: Dobbeltmorale. USA - landet hvor du kan køre bil og bolle flere år før du må drikke en stille pils... det er sgu da en sygt system. Hvis noget, skal man da lære at drikke først, så kommer drukkørsel og spritstive engangsknald helt af sig selv :-)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/08-10 17:51 
Det er fordi at bip-lyden bliver brugt til at censurere bandeord med i Amerikanske TV programmer og såen. Da man som regel er så velkendt med de Amerikanske bandeord at man ikke er i tvivl om hvilket de bruger hvornår selvom det bliver bippet ud. Hvis jeg hørte teksten "Drinking BEEP and rye" ville jeg hurtig kunne tolke at det nok ikke var motherfucker eller bullshit der blev sagt men ville forbinde det med at være piss... Men nu kender jeg også sangen i forvejen så...
XiwanaXiwanaSkrevet 17/08-10 13:48 
Hvad sker der, hvis man lægger en coladåse i fryseren og glemmer den natten over? Det fik jeg svaret på her til morges - på den hårde måde. Fryseren er ny, så jeg slap for at skulle afrime - men føj for den da, hvor kan cola hurtigt komme til at virke ganske uappetitligt!
[inspirational quote here]
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/08-10 11:45 
Hvorfor er der ikke en ordentlig shuffle-funktion på custom soundtracks på X360? "Shuffle"-knappen lægger bare samtlige numre fra ens CD'er i alfabetisk rækkefølge... javist, den "blander" da numrene på den måde, men den er jo på ingen måde random. :-(
CoreCoreSkrevet 21/08-10 12:09 
Det gør den ikke, hvis de er rippet ind på HD'en i hvert fald...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/08-10 18:06 
Det er netop derfra jeg "shuffler" og det ikke fungerer overhovedet... :(
CoreCoreSkrevet 21/08-10 19:49 
Sært, det funker ellers fint for mig. Her er det eneste issue, at den ved spilskifte altid dropper hele "playlisten", og kun kører ét nummer på repeat.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 23/08-10 08:47 
Hyakotake>
Det er netop derfra jeg "shuffler" og det ikke fungerer overhovedet... :(

Er ikke sikker på hvad du mener, men vil gætte på at det er det samme hvis jeg shuffler på en playlist fra min iPod. Den lader til at favoritisere enkelte steder i playlisten som den bare springer frem og tilbage imellem, så hvis jeg f.eks. har en liste med ca. 1000 numre, er det de samme fem bands man hører stort set hele tiden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/08-10 09:00 
Jep... når jeg randomizer, er det eneste "random" at ALLE mine rippede albums numre lægges i alfabetisk orden. Dvs det er den samme playlist hver eneste gang, og jeg hører samme rækkefølge hver gang... det har jo intet med "random" at gøre :(
CoreCoreSkrevet 23/08-10 11:21 
I min playliste står de også i alfabetisk orden, men den springer stadig lystigt imellem dem.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SaftenSaftenSkrevet 23/08-10 16:05 
Noget jeg i længere tid har undret mig over, er hvilken algoritme der bliver brugt til shuffle/random i forskellige programmer og apparater.
Der syntes altid at være en favorisering på en eller anden måde.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
nerosnerosSkrevet 23/08-10 16:11, rettet 23/08-10 16:11 
Det ser ud til at jeg må lade min XBOX360 konto-gametag afgå ved døden og starte helt forfra med alt. Alle mine downloads spil data vil dø...

Det er bare så nederen! Havde jeg dog bare vist at mit LIVE ID sad på en tikkende bombe :-(
Bashful Neophyte
Captain NCaptain NSkrevet 23/08-10 18:14 
Jeg hader Xboxens hardware.
Begge mine controllere har en defekt hvor analog styrepinden peger en liiiiiie smule til højre, hvilket betyder at i alle mine spil når jeg slipper styrepinden så begynder min figur at liste til højre. Tænke jeg bare bruge min anden controller... Men det har det samme problem, bare til venstre.
Plus det er de genopladelige batterier noget fusk. Har købt 2 af de der kabler man sætter ind i controlleren. Begge to bliver defekte efter noget tid. Så købte jeg en man plugger ind i væggen men den virker kun når den selv vil nu. Enten lader den kun det ene batteri op eller også gør den ingenting.

En af mine PS3 controllere har samme problem med styrepinden. Det er virkelig belastende. Er der ikke noget man kan gøre ved det?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/08-10 18:19, rettet 23/08-10 18:20 
Saften>
Noget jeg i længere tid har undret mig over, er hvilken algoritme der bliver brugt til shuffle/random i forskellige programmer og apparater.
Der syntes altid at være en favorisering på en eller anden måde.

Problemet er, at ikke er fysik muligt at sætte en alm. processor, der arbejder med binære værdier, til at vælge en ægte tilfældig værdi. Det kræver en form for intelligens, computere ikke besidder endnu. Man kan jo så lave en "pseudo-tilfældig" værdi ved at generere den i forhold til det aktuelle tidpunkt på et ur eller en anden værdi, der ændre sig ofte. Men jeg kan godt forestille mig, at mange programmører er for dovne til den slags og bare laver den såkalde "shuffle"-funktion som en form for sortering :)
AV Intelligent Terminal
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/08-10 18:27 
Captain N>
Jeg hader Xboxens hardware.
Begge mine controllere har en defekt hvor analog styrepinden peger en liiiiiie smule til højre, hvilket betyder at i alle mine spil når jeg slipper styrepinden så begynder min figur at liste til højre.

Med samme problem er jeg nu på min SJETTE controller! Jeg har tidliger spurgt på forummet om man evt. kunne åbne en controller og stramme et eller andet op, så den kunne holde lidt længere... men ingen har svaret.
WehnerWehnerSkrevet 23/08-10 18:39 
Well, jeg har den specielle skruetrækker, der kræves. Hvad man specifikt kan gøre, ud over at håbe, at den vil funke efter en "reboot", ved jeg dog ikke :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 23/08-10 18:41 
Nåja, en controller per 17.000 gamerpoints lyder da i øvrigt ikke af så meget - det er jo en slitagedel om noget ;p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 23/08-10 18:56 
Uh 360 controller snak?

Mit også gjordt mig sur de sidste 3 dage, nu den enda fået slag i bordet et par gange (hjælper ><). Bliver ved med at miste kontakt til batterier og går ud.

Sgu meget irritere vis man spiller BFBC2 eller MW2 and ved snipe, også lige inden my trykker på trigger så går den ud. :/

Enlig heller ikke sjov at spille crackdown 2 lige nu, da svært open fra sted til sted når min controller hele tiden prøver at gå fremad.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/09-10 22:54 
Aaarrrgh!

Jeg har ikke lyst til at skulle vende mit store skrummel af et CRT TV, hver gang har lyst til at spille en shooter i Tate mode. Så jeg fik den geniale ide at lede efter et mindre CRT TV i min lokale Blå Kors.

Jeg fandt også et 14" TV, som var perfekt til formålet, og tænkte, at jeg da sagtens slæbe det de ca. 1,5km hjemad. Det lykkedes også snildt, men pga. TV'ets uheldige vægtfordeling lykkedes det mig at få en nerve noget så grusomt i klemme i den ene skulder.

Lidt tid efter skal jeg en tur på tønden og opdager, at den bevægelse der irriterer nerven maksimalt naurligvis er netop den bevægelse, jeg udfører, når jeg skal tørre mig efter en omgang nr. 2.

Det er bare ikke fedt at mærke bevistheden sive mellem fingrene på een, mens man står bøjet over kummen :(
AV Intelligent Terminal
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-10 00:25 
En af mine venner har en fladskærm til sin PC, som kan drejes på højkant som indbygget feature... den er vist 19 eller 21 tommer, så den er ok stor. (Kender ikke mærket, men skal gerne spørge)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-10 00:27, rettet 02/09-10 00:27 
LOL Killer Bean det var satme ellers en dårlig dag :)

:(
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 02/09-10 00:49 
Heh.. ja. Men han har vel stadig to hænder. Så det bare med at bruger den anden et stykke tid XD
(skal lige siges at med erfaring fra en brækket arm.. det er faktisk ikke så let som det lyder, prøv selv)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/09-10 04:52, rettet 02/09-10 04:52 
Jeg er lige blevet 3 kunde... Måske ihvertfald.

Jeg købte en iPhone 4 på deres Webshop den 10/8 og fik at vide at der kunne gå op til 10 dages levering.
Da der var gået 10 dage og jeg ikke havde hørt noget sendte jeg en mail som de ville svare inden for 5 hverdage.
Da der var gået en uge hvor jeg ikke havde hørt noget skrev jeg en ny mail.

I forgårs, da det så var 20 dage siden jeg havde købt den på deres webshop, gav jeg dem et kald og fik at vide at jeg åbentbart hørte til et fåtal af kunder hvor telefonen af én eller anden grund ikke var blevet afsendt fra dem af og de måske nok ville ringe til mig igår med status.

Jeg har godt nok ikke hørt fra dem overhovedet igår, så jeg håber da de ringer idag... Nu må vi se.

Jeg kan godt forstå de har travlt med alle de nye kunder, men jeg syntes det er en lidt skidt start jeg skal til at have hos dem hvis det hele skal være på denne måde...
JuggernautJuggernautSkrevet 02/09-10 07:00 
Darkbeat>
I forgårs, da det så var 20 dage siden jeg havde købt den på deres webshop, gav jeg dem et kald og fik at vide at jeg åbentbart hørte til et fåtal af kunder hvor telefonen af én eller anden grund ikke var blevet afsendt fra dem af og de måske nok ville ringe til mig igår med status.


Sjovt. Præcis det samme fik jeg at vide, da jeg ventede på min Iphone hos Telia.
Jeg håber dit udfald af sagen er bedre end mit var.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 02/09-10 08:44 
Arbejder i en Telekæden og jeg kan fortælle er der er STOR mangel på iPhones. Ingen butikker har fået nogen fra 3, gælder også 3's egne(de fik lidt til releash) Vi får nok en 4-5 stykker så ca. hver anden uge fra Telenor og Telia og vi har over stadig mange der er skrevet op til den.
Har i bestil en hvid kan i godt vente længe, Apple er slet ikke begyndt er fremstille den i nu.
Jeg har ALDRIG oplevet nogen ligene i de år jeg har arbejdet i telebranchen.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/09-10 08:56 
Hyakotake>
En af mine venner har en fladskærm til sin PC, som kan drejes på højkant som indbygget feature... den er vist 19 eller 21 tommer, så den er ok stor. (Kender ikke mærket, men skal gerne spørge)

Jeg takker for tilbudet, men jeg har selv en 19" PC fladskærm, som kan drejes på den måde. Jeg har dog primært kastet mig over Saturn shooters lige for tiden, og der du'r fladskærme bare ikke. Software scalering kan komme tæt på, men aldrig 100% :)
AV Intelligent Terminal
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/09-10 11:14 
Så TATE-spillene ser pænere ud på et gnidret CRT-tv?
HankyHankySkrevet 02/09-10 11:20 
Der er vist én der, der kun har benyttet sig af composite før i tiden :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 02/09-10 11:41, rettet 02/09-10 12:43 
Hyakotake>
Så TATE-spillene ser pænere ud på et gnidret CRT-tv?

Saturn + composite + software-scaling i TATE bliver til gengæld suuuuper skarpt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-10 12:38, rettet 02/09-10 12:38 
Saturn + RGB på CRT i TATE

Eller

Saturn + RGB + XRGB + TATE'ed HDTV med fornuftig scaler og lav input lag

- Det er hvad de unge vil ha! :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig