X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/08-09 17:19 
Har du da spillet med? Ellers er det jo ikke noget at brokke over - hvis du aldrig har haft chancen... :-)
WonderboyWonderboySkrevet 23/08-09 18:17 
Jo jeg har haft købt en kupun til det.
I love monster land
DarkenDarkenSkrevet 27/09-09 00:47 
Hvor lavt kan man synke... at hugge et "nej tak til reklamer" mærke og klister det på sin egen postkasse i samme opgang, hvor det er synligt ødelagt... det er små ting, I know, men jeg er lige kommet hjem fra en fødselsdag, finder min postkasse fyldt med reklamer og overstående situation... bringer bare mit pis i kog!!!

Har pillet det ødelagte mærke af den anden postkasse og smidt det ud og bestilt et nyt. Så vil jeg skrive en besked til alle beboerne i opgangen om at jeg anbefaler at de skriver deres lejligheds nummer på mærket og hvorfor.

pyyyha det gjorde godt lige få hamret dette ned på keyboarded for hvor dum kan man være? som om jeg ikke ville opdage det eller noget......
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
silverstarsilverstarSkrevet 28/10-09 22:36 
Darken>
Hvor lavt kan man synke... at hugge et "nej tak til reklamer" mærke og klister det på sin egen postkasse i samme opgang, hvor det er synligt ødelagt...

Hehe, det var godt nok ikke alt for smart, verden er fuld af nollerhoveder :D
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
DarkenDarkenSkrevet 22/11-09 01:22, rettet 22/11-09 01:22 
Dette er lige så meget et surt opstød som det er en "arrrrgh" post... AC2 preorderet i gamestop hvor det skulle være inkl. DLC. Jeg henter så mit eksemplar om fredagen, da dette nu var det tidspunkt det passede i forbindelse med arbejde. Så var der tilsyneladende ikke flere med DLC da preorders havde været større end forventet.. "og at den var jo released to dage før". Undskyld mig meget, men der er blevet indtastet navn, bopæl og telefon nummer da jeg preorderede, og så bliver man spist af med overstående når man står i forretningen og henter sit spil.

Kunne man rate spil shops her på forumet, var Gamestop City2 godt nok fået lav score herfra... Men så kan man vel lære at preorder fra en forretning der tager den slags mere seriøst. ævbæv
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
dpldplSkrevet 22/11-09 01:33 
Gamestop er stoppet med at ringe til folk med preorder. Og deres preorder ting har altid været først til mølle.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 22/11-09 09:33 
Lies, jeg er blevet ringet op to gange inden for den sidste måned, senest i tirsdags.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 22/11-09 10:59, rettet 22/11-09 11:00 
Da jeg pre-orderede forza 3 skulle der også medfølge en kode til noget DLC. Men det havde de ikke fået da jeg kom og hentede spillet. Så jeg fik bare spillet uden noget DLC.

Det her var i Game på fisketorvet.
For The Love Of The Game
silverstarsilverstarSkrevet 22/11-09 16:12 
Hvad var det for noget DLC der skulle følge med til Assassins Creed 2? Jeg havde også preordered og hentede mit samme dag som det blev frigivet, og jeg fik ikke noget med udover selve spillet.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
dpldplSkrevet 18/01-10 15:47 
....

Har haft et avis/reklamebud job i lang tid nu. Idag bliver så ringet op af dem og de siger jeg bliver fyret på stedet, pågrund af for mange klager over sidste.
Men var meldt syg imellem jul og nytår, så der kun jeg ikke gøre noget. Derefter havde vi problemmer med bilen(Sne, vinter dæk og styretøjet. Virkelig uheldig uge). Så kommer jeg fint ud med dem i denne weekend som jeg gjordet sidste 4 til 5 år.
Men så ringer de og siger idag at jeg er fyret pågrund af for mange klager over de sidste 3 uger, hvor de 2 uger enlig var meldt til dem og denne uge er gjordet som jeg altid har gjordet. Det hus de nævner som grund, har ikke fået nogen avis nogen sinde og aldrig givet en klag. Hvordan kan jeg så vide et de mangler ting?
Man skulle tro folk regner med de fortjener reklame når de ikke fjerner sne...... (Dette er en kører rute)

Samme tid giver de enlig folk under mindstelønnen, så kan jeg kun sige til hver person der vil tjene smule ekstra. HOLD jer væk fra Distribution Syd, de prøver at snyd dig hvor de kan. (gået fra helt 6000 om måned til under 2000kr)
De har da også prøvet snyd mig med kører penge engang (snakker 3 til 4 tusind skatte fri kroner). Tog mig over 6 måneder få banket ind i hovedt på dem jeg skulle have dem. Skulle fandme stoppet samme tid min fætter gjorde det (Han blev sat ned i løn fordi han tjente mere end andre. Ligemeget om hans ruten var langt større og tog længere tid. Så skulle han kun tjene same som en med mindrer ruter). Næste snyd for de unge der tager sådan et job uden at vide hvor meget de bliver røvrendt af dette firma.

Ønsk der var et sted man kun klage til og dette firma, for mig virker næsten ulovlig til tider. Men det måske bare mig.
Uh det ødelagt mit humør for resten af dagen, nå fik i det mindste råbt af dem hvor dårlig firma de er, hvilket jeg har haft lyst til i over et år nu.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GreaseballGreaseballSkrevet 13/02-10 10:53 
Føj for en uge..
Først bliver man syg med en omgang løbende næse. Det er til at klare... så ligger ens PC sig syg, det er være. Måtte bruger timer på at pille data ud af harddisken over til min externe disk for at være sikker på at alt er der. Så mens den formatere igår, så falder jeg i søvn, så går den i timeout, nu kan jeg begynder forfra med at formatere den.
Og så lige toppen af kransekagen, min ydervæk i mit soveværelse, der havde stået nogen kasser for tæt på væggen så der var kommet mug på væggen så måtte vaske det ned OG flytte jeg ved ikke hvor mange DVD'er og en reol for at komme til ved siden af den. Der havde åbenbart ikke været nok plads mellem den og væggen. Plus min gamle radiator ikke varmer godt nok i det rum, så nu skal jeg havde en blikkensager på i næste uge(må blive på bygningens regning, jeg gider ikke betale for at deres gamle lort ikke virker)

Ahhh.. det hjalp. Elsker denne tråd XD
SaftenSaftenSkrevet 13/02-10 11:42 
Husk at få desinficeret væggen ordentligt, og hold øje med den derefter. Mug og skimmelsporer kan godt overleve inde under tapetet og komme igen.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
GreaseballGreaseballSkrevet 13/02-10 11:58 
Jep! Gav det en ordenlig omgang med Rodalon igår aftes. Får igen idag og der bliver bare holdt øje med det. Også det pokkers kolde vejr vi har lige for tiden, samtidig med en radiator der kun kan klare halvdelen af rummet, så er det klart der danner sig fugt mellem væg og de kasser der står op af den.

Så intil jeg er har fået det ordnet sover jeg på sofaen XD
SaftenSaftenSkrevet 13/02-10 12:21 
Fin fin, har set nogle rimelige slemme skimmelangreb i forbindelse med mit tidligere arbejde. Og det kan hurtigt ende med at koste knaster hvis man ikke fanger det i starten.
Men held og lykke med det.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
GreaseballGreaseballSkrevet 13/02-10 13:33 
Jo tak.
Tror jeg har fået fanget det, da det kun var der hvor der havde stået noget. Resten af væggen ser fin nok ud.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/03-10 17:48 
Aaarrrgh! Jeg kommer hjem efter en uges ferie og opdager, at den ene af mine stikkontakter laver en seriøst gusten knitrelyd, når jeg tænder for den. Nu har jeg sat stikket i en anden kontakt, men med mit held brænder hele hytten sikkert ned i løbet af natten alligevel :(
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 07/03-10 17:51 
Prøv at ringe til dit forsikringsselskab. Det kan være at de har en vagtelektrikker de kan sende ud og lave det.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/03-10 19:14, rettet 07/03-10 19:23 
Nahh, det orker jeg ikke på en søndag. Jeg skal til at flytte en del møbler, før man kan kommet til, og da der ikke er kommet røg ud af den endnu, tager jeg chancen :)
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 08/03-10 17:44 
Har stadig ikke set skyggen af mit EspgaludaII
Tror snart at jeg græder };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Per SPer SSkrevet 08/03-10 17:46 
Mit kom i dag. Hvis det kan trøste dig. Nåh nej.. ;)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ElgenElgenSkrevet 08/03-10 18:41 
Hvornår blev det sendt og havde det været i kløerne på Told(ond)Manden?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Per SPer SSkrevet 08/03-10 20:05 
Jeg havde forudbestilt, men der var røget told på. Men alt taget i betragtning, så har jeg haft under 5 pakker på samme antal år.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-10 02:00 
Jeg modtog idag endelig min dejlige Intelevision konsol(en gammel retro en)
Så jeg var jo glad og alt muligt indtil jeg så toldregningen... Så forsvandt lidt af min glæde og jeg havde værsågod bare at hoste op med 950kr.... Fatter ikke en brik af told. Det er bare en ekstra skat:/ og intet andet.


Hitler havde det samme problem med sine konsoller i gamle dage. Se selv.
09:55 http://www.youtube.com/watch?v=NdBK6-SVcuo
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
ElgenElgenSkrevet 09/03-10 07:47, rettet 09/03-10 07:49 
Nu er jeg så priviligeret at jeg har et job hvor jeg tjener uforskammet mange penge };-D, så jeg er egentlig ligeglad med at skulle betale momsen; det er jo vilkårene når man bor i Danmark. Nej det der VIRKELIG pisser mig af er, at jeg skal betale ca. 200kr i GEBYR for en "service" der tager over en uge at ekspedere. Det hænger bare IKKE sammen!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
GreaseballGreaseballSkrevet 09/03-10 18:33 
Aaaarrrgh.. her står man og skal til en HTC præsention i aften. Så melder ens lift fra om morgen. Fint nok, jeg har min egen bil ståene i vinter opbevaring og jeg skal alligevel bruge den på Fredag og lørdag(gir pokker i det danske lorte vejr nu. Så må jeg bare vaske den lidt oftere) Så får man lige en lift ud til garagen hvor den er.. så er batteriet fladt.. POKKERS! Så ringer man lige efter en der kan kommet og aflevere en jump-starter. Så får man den og så er der ikke nok strøm på den DOBBEL POKKERS!!
Så ingen gratis mad og underholding i aften. Ingen bil før jeg har fået ladet jump-starteren op igen, BAH!

Oh nej.. jeg har ikke nogen vej-service da de af en eller anden grund sage, da jeg ringede tidligere på året og skulle bruge dem, at jeg ikke havde betalt sidste år.. ØH! Sender i så ikke en rykker eller noget? Nej.. åbenbart ikke. KEGLER! Så det skal jeg også havde lavet noget nyt af. Bliver ikke hos de samme som før ;p
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/03-10 18:48 
Det er første gang, at jeg har hørt nogen brokke sig over IKKE at have fået en rykker - alt kan åbenbart vendes.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SonicSonicSkrevet 10/03-10 11:08 
Vil lige brokke mig over, at jeg stadig ikke har modtaget mit Final Fantasy fra VG+. Det blev sendt i fredags, og det tager normalt 4 dage at få sine ting derfra. Så, et lille AHHHRG herfra :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 19/04-10 11:55 
For dælen da også nu kan det godt være der er lange udsigter til at få spil hjem fra udlandet hvis man er en af dem som elsker at købe ind overseas. Vulkanen (Eyjafjallajøkull) på Island har jo stoppet alt luft trafik efterhånden. Damn ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 19/04-10 12:01 
Nåja pis, det har jeg slet ikke tænkt på :o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 19/04-10 12:40 
Ahhhh, (r)øv, det havde jeg heller ikke tænkt på. Ketsui udkommer på torsdag...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/04-10 13:05 
Jeg var så "heldig" at få min seneste pakke fra USA til landet lige inden askeskyen ramte os. Men så blev den selvfølgelig snuppet i tolden :(
AV Intelligent Terminal
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/04-10 15:43 
Nedren jeg har bestilt MVC 2 sticket d. 13/4 fra USA, så kommer det nok ikke frem til SSFIV releasen :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 19/04-10 16:08 
Det er noget skidt!

Jeg har lige læst i avisen at luftrummet over europa kan blive lukket i flere måneder fra nu af :-(
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 19/04-10 17:25 
Lidt apropos, er der så nogen der ved, om det også kommer til at påvirke internationale udgivelser? Nærmere bestemt - Super Street Fighter IV?

Har ingen anelse om hvor og hvordan den slags bliver produceret. Om PAL skiverne bliver brændt i Europa og i så fald, i et land hvor fragten til DK kan klares med skib og/eller lastvogn?

Jeg bliver en meget bitter mis, hvis jeg skal vente flere måneder på det spil.
Ting om dét og pis.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/04-10 17:29, rettet 19/04-10 17:31 
neros>
Det er noget skidt!

Jeg har lige læst i avisen at luftrummet over europa kan blive lukket i flere måneder fra nu af :-(

Det er jo kun hvis der kommer endnu et udbrud fra en større vulkan.

Ren gætværk.

Fly trafikken er allerede åbnet flere steder i europa her idag.
Captain NCaptain NSkrevet 19/04-10 17:35 
Min DVD er gået i smadder. Den vil ikke længere læse åbne eller lukke DVD skuffen så nu kan jeg ikke få noget ud af maskinen til mine anmeldelser. Stort problem og aner ikke hva jeg skal gøre. Sådan noget ubrugeligt skrammel.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/04-10 18:02 
Alf81>
Lidt apropos, er der så nogen der ved, om det også kommer til at påvirke internationale udgivelser? Nærmere bestemt - Super Street Fighter IV?


Jeg har modtaget vores PS3-anmelder eksemplar i... fredags. Som jeg husker det har Sony en fabrik i Holland som brænder de europæiske skiver. Men det kan jo være mange steder.
SumezSumezSkrevet 19/04-10 18:08, rettet 19/04-10 18:09 
neros>
Jeg har lige læst i avisen at luftrummet over europa kan blive lukket i flere måneder fra nu af :-(

Det kan det bare vove på!! Jeg har betalt 4300 for en flytur til Canada i maj, den ville jeg savne rimelig meget :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 19/04-10 18:11, rettet 19/04-10 21:51 
Azzkikr>
Det er jo kun hvis der kommer endnu et udbrud fra en større vulkan.

Ren gætværk.

Fly trafikken er allerede åbnet flere steder i europa her idag.

Det er da dejligt, men jeg vil nu ikke kalde det gætværk.. men videnskab ;-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/04-10 18:27 
Så længe de ikke kan sige noget konkret eller sikkert og alle deres teorier er baseret på en masse "hvis'er" er det vel mere gætværk end videnskab.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/04-10 18:31 
Alf81>
Lidt apropos, er der så nogen der ved, om det også kommer til at påvirke internationale udgivelser? Nærmere bestemt - Super Street Fighter IV?

Har ingen anelse om hvor og hvordan den slags bliver produceret. Om PAL skiverne bliver brændt i Europa og i så fald, i et land hvor fragten til DK kan klares med skib og/eller lastvogn?

Jeg bliver en meget bitter mis, hvis jeg skal vente flere måneder på det spil.

jeg havde også lige glemt mit SSFIV var bestilt i Japan :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 19/04-10 21:55 
Azzkikr>
Så længe de ikke kan sige noget konkret eller sikkert og alle deres teorier er baseret på en masse "hvis'er" er det vel mere gætværk end videnskab.

Ja sikkert! Medierne har det jo også med at pumpe alt ting op. Men hver gang Eyjafjallajökull har været i udbrud kommer Katla også i udbrud. Så statistisk set kan man sige det vil ske, men ja stadigvæk lidt gætværk ;-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 19/04-10 22:16 
Nu må vi se hvad der sker, men den må godt vente til efter d.11 maj hvor jeg rejser :P
SumezSumezSkrevet 19/04-10 22:38 
Hehe præcis samme dato her
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/06-10 18:14 
Aaarrrgh! Jeg købte Judas Priest - Killing Machine for noget tid siden, men har ikke haft tid til at lytte til den før nu. Da jeg så sætter nålen på pladen, tordner Breaking The Law ud i fjæset på mig. Normalt ville det ikke være en skidt ting (tvært imod), men når jeg nu har British Steel i forvejen, er det bare lidt antiklimaks :(
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-10 18:32 
Nederen :( Breaking The Law er da ellers ikke det første nummer på min CD version af British Steel? Sjovt hvis der er forskel.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/06-10 19:21 
Konsolkongen>
Breaking The Law er da ellers ikke det første nummer på min CD version af British Steel?

Nej, så vidt jeg kan se, har du købt en såkaldt "extended version". Jeg hader den slags... hvorfor kan de aldrig holde snitterne fra de gamle værker? Det er også en af årsagerne til, at jeg lige har solgt alt, hvad jeg havde af 70'er rock på CD.
AV Intelligent Terminal
XiwanaXiwanaSkrevet 26/06-10 19:25 
Et lille argh:

Visse Gamestop-afdelinger insisterer på at forsegle deres spil med sådan et blåt "void"-klistermærke på tværs af coveråbeneren. Ud fra en sikkerhedssynsvinkel er det selvfølgelig helt i orden. Men er det virkeligt nødvendigt, at klistermærket efterlader et tyndt plastiklag med "void" skrevet i sølv? Det kan kun fjernes med kemikalier, der fjerner den glimsende overflade på selve plastikcoveret.
[inspirational quote here]
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/06-10 19:36 
Så er det KK du skal have fat i ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/06-10 19:48 
Killer Bean 2>
Nej, så vidt jeg kan se, har du købt en såkaldt "extended version". Jeg hader den slags... hvorfor kan de aldrig holde snitterne fra de gamle værker? Det er også en af årsagerne til, at jeg lige har solgt alt, hvad jeg havde af 70'er rock på CD.

Tracklisten på min er således:

Rapid Fire
Metal Gods
Breaking The Law
Grinder
United
You Don't Have To Be Old To Be Wise
Living After Midnight
The Rage
Steeler

Bonus Tracks:
Red, White & Blue
Grinder (Live)

De bonus tracks kunne jeg sagtens ha' været foruden. Er der andre forskelle?
Spiller nu: Phantasy Star IV
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig