X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/04-09 12:14 
Absolut. Faktisk har kortet været blocket for elektronisk betaling siden i Fredags (hvor jeg så ikke kunne få fat i nogen da det var weekend da jeg stod op) så det er fedt de er vågne inde hos Danske bank og får alarmer på når nogen prøver at hæve på en fjendtlig kapital :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/04-09 12:36 
Det er faktisk PBS der har æren, Danske Bank har ikke kontrol over transaktionerne på samme måde som PBS har.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/04-09 13:37 
Jamen, 30.000 rubler er vel, hvad, en femmer? Giv nu en skærv til de stakkels fattige scammere. :-)
HeroldHeroldSkrevet 20/04-09 13:38 
Det er faktisk omkring 5000 bobs :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 21/04-09 22:08 
Argh... det er for dumt det her. Jeg havde jo lånt Valkyria Chronicles ud, men fik så akut lyst til at spille det i går og købte derfor et nyt eksemplar. Men nu er det blevet væk! Har brugt den sidste halve time på at gennemsøge lejligheden, og der er intet spor af hverken DVD eller cover. Det er helt sikkert børnene der har lagt det et eller andet tåbeligt sted... Overvejer kraftigt at købe endnu et eksemplar i morgen, så jeg kan få spillet anden del af det DLC jeg købte!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 21/04-09 22:13 
Bare køb endnu et eksemplar, så vi kan booste salget og måske få en 2'er :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 22/04-09 07:17 
Så dukkede det op igen :)

De havde været så venlige at gemme det i skabet med spil jeg ikke spiller mere...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 22/04-09 07:53, rettet 22/04-09 07:53 
De må lære at holde dine PS3 og 360 spil adskilt ;)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/06-09 11:13 
Fik stjålet mit vasketøj igår :=(, nede fra vores fælles vaskekælder. Kan en indeboforsikring dække det?
Hoid to colony C05 where the computer is...
HeroldHeroldSkrevet 19/06-09 11:41 
Måske, hvis kælderen er aflåst?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 19/06-09 12:32 
Kælderen er, men selve rummet kan man ikke. Så der er flere opgange der kan komme der ned. Men jeg må jo bare ringe til dem.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/06-09 22:20 
Har fået det tilbage nu, der var bare en der stenede lidt :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
ElgenElgenSkrevet 12/07-09 23:06 
Den JAP-360-maskine jeg lige har hentet hos Rune i Ikast igår (iøvrigt et rigtig hyggeligt besøg på museet };-)), er IKKE en Jasper som antaget ved første øjekast men tilsyneladende en Falcon (14,2A på 12V-siden).
Udover at det naturligvis betyder øget risiko for RROD betyder det også at jeg IKKE kan bruge min EU-strømforsyning (jeg har den røde Jasper).
Udover det ved jeg positivt, at den kom til at vælte fra højkant og ned på siden i bagagerummet på køreturen hjem og jeg kan ikke engang teste om den stadig virker! Aaarrrgh!

Er der tilfældigvis nogen der ligger inden med en ekstra strømforsyning der leverer mindst 14,2A på 12V-siden (fx. efter en død box) og vil sælge billigt?
For så er jeg MEGET interesseret!
Ellers har jeg nemlig købt en meget dyr japansk bogstøtte };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 12/07-09 23:38 
Men stadig japansk dog ;-) Mon ikke du finder ud af noget.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 12/07-09 23:45 
Tro mig, jeg finder altid ud af noget (til sidst).

Tør dog ikke begynde på at skære i stikket på hverken xboxen eller kablet til psu'en (som mange 'smarte lægmand' ellers foreslår på diverse forums); er sgu bange for at brænde et eller andet af; -en forskel på næsten 2A ved 12V er ikke lige noget at spøge med };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/07-09 00:35 
Det skulle du have sagt Elg. Jeg har også planer om at hente min derovre men jeg er kun lige ved at være færdig med mit kørekort nu... Men jeg kunne da lige have hoppet med.

Anyway, regner med at måske kunne hente min i løbet af August.
ElgenElgenSkrevet 13/07-09 00:40, rettet 13/07-09 00:40 
@Darkbeat> Hehe, så skulle du lige have været på en uges campingferie ved Skagen sammen med mig, min kone og mine unger først samt en tur i Legoland bagefter };-D

Men havde jeg vidst det, kunne jeg da ha' taget din Xbox med hjem...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 13/07-09 08:06 
Ja jeg tror ikke min chef ville have været så glad for at jeg var på Skagen i en uge :D
GreaseballGreaseballSkrevet 19/07-09 14:01 
Af alle åndsvage lidelser... så er den gemene forkøldelse noget af det mest ireterrene at havde.
Lage mig først med en ond omgang halsbetændelse i ondsdag, gik over i feber den næste nat, så mistede jeg stemmem Oo og mit ene øre stoppede til senere.. så det var rigtig morsomt.

Så her til morgen da jeg vågner, så opdager jeg at jeg for satan da også har fået en omgang øjenbetændelse med i købet.
Nogen der ligger inde med et frisk hovede man kan få i bytte.

Håber bare snart jeg bliver mig selv igen...

Aaarrrgh!!!
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 19/07-09 14:46 
Jeg har lige mistet mit periode kort for anden gang i træk. 845 kr. : ( "heldigvis" var der kun 10 dage tilbage ud af de 30 dage i alt : (

det samme skete de sidste ti dage i sidste månede : (
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
HeroldHeroldSkrevet 19/07-09 21:07 
Hvis du har mulighed for at få abonnementskort, så ville det være en god idé.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 30/07-09 20:07 
AAARRRGH!

Af en eller anden sær årsag har jeg (og de andre på mit semester) kun været tilmeldt vores uddannelse frem til juli, hvilket vil sige at der ikke kommer SU i morgen. Vi har intet fået at vide om det overhovedet - flere af os har endda stadig brevene fra starten af året, hvori der står at vi står til SU hele året - med sats og det hele.

Nogen der ved hvordan det kan være?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 30/07-09 20:22, rettet 30/07-09 20:23 
Hvilken uddannelse er det?
Er det een der på naturlig vis er opdelt i flere dele?
Fx. Bachelor + Kandidat?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 30/07-09 20:49 
Det er Bachelor + Kandidat i Medialogi på AAUK. Vi har overstået et basis-år (første to semestre), men har intet fået at vide om at vi skulle tilmeldes igen, og det er heller ikke mit indtryk fra andre på universiteter landet over, at det er kotyme at skulle melde sig til igen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/07-09 09:29 
Det er heller ikke standard. Lyder som AAUK har lavet fejl i deres melding til SU-styrelsen. Jeg kan berolige dig med at det ikke er første gang, at der sker fejl i det system - slapper du ikke helt af nu? :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 31/07-09 09:35 
Jojo, jeg er HELT rolig.

Jeg har så fået mit nyligt søgte SU-lån - hvilket jeg synes er lidt spøjst. :S
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 31/07-09 10:18 
Det er to separate ansøgninger, og viser bare at de ikke krydstjekker :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/08-09 18:47 
Aaarrrgh! Jeg glemt at tømme min papirkurv/skraldespand før jeg tog på ferie, og nu er luften fuldstændig tyk af bananfluer på mit kollegieværrelse :/
AV Intelligent Terminal
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/08-09 12:37 
Tillykke! :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KeenKeenSkrevet 14/08-09 15:33 
jeg købte en ny telefon for 2 uger siden, og så glemmer jeg den i toget på vej til arbejde... og dsb havde stadig ikke fundet den her klokken halv 3..

AAAAARRRRGGGGG!!!!!!!!!!!
SumezSumezSkrevet 14/08-09 16:09 
Vildt at du kan få dem til at lede efter dem. Da jeg glemte en pose fuld af værdigenstande, og vidste præcis hvilket tog det lå i, var de ret ligeglade.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 14/08-09 16:30 
Jeg kan ikke finde ud af at styre fokus ordentligt på mit nye kamera, ARRRGGGHHH!!!!
For The Love Of The Game
dRxLdRxLSkrevet 14/08-09 16:34, rettet 14/08-09 16:36 
Jeg fortalte dig jo at autofokus er den eneste farbare vej med det kamera du valgte at købe? Det er først med HF S10/HF S100/HF S11 at Canon har tilføjet mulighed for ordentlig styring af fokus.

Se jeg gjorde dig opmærksom på det i dette indlæg: http://playright.dk/forumemne.php?id=30363#408713
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KalicolaKalicolaSkrevet 14/08-09 16:46 
ja det er også rigtigt. Men nogle gange må man nøjes. til gengæld har det super go auto fokus, og det ER kun i specielle tilfælde hvor jeg har brug for manuel fokus, som hvis man er meget tæt på ting, eller hvis jeg bare vil ha fokus på noget som ikke fylder mest i billedet, og i de tilfælde vil jeg ha tid nok til at rode med det inden jeg optager.

Mit argh problem er også bare at manuel fokus ikke er så brugbart fordi man også har svært ved at se på lcd skærmen om det er skarpt nok eller ej.
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 16/08-09 16:14 
Af alle tåbelig ting.. klip aldrig en gammel ledning før du ved om den føre et sted hen. Det lærte jeg idag XD
Var ved at ryde op i soveværelset og ville fjerne en gammel telefonstik dåse der bare lå og flød på gulvet med nogen gamle kanble til den. Så ikke ud at være noget specielt da alle andre stik i lejligheden er meget nyere. Det viser så da da jeg klipper den af så ryger nettet X( PIS!
Det kabel går hele vejen ude fra hoveddøren, rundt i gangen, ind i soveværelset og ud gennem et hul til studen og hen modsat til stikket under vinduet hvor mit net er sat til. Så nu har jeg måtte lave en mid. tidlig løsning med noget af den gamle ledning der blev til overs og noget tape.
Må hører nogen der kan trække ledninger bedre om hvad det vil koste at få det lavet ordenligt.
KeenKeenSkrevet 16/08-09 16:21, rettet 16/08-09 16:23 
hvad mener du at få lavet ordenligt? vil du have trukket en nyt kabel eller skal det gamle bare fikses og ind i vægen?

fjerne kablet og få trådløst netwærk?
HeroldHeroldSkrevet 18/08-09 09:16 
Min spritnye pc ville ikke starte op her til morgen - jeg kommer ikke længere end til startup-skærmen, og kan ikke engang komme ind i bios - nogen der har idéer om hvad det kan være, inden jeg fræser tilbage til forretningen med den?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 18/08-09 09:41 
Din RAM er sikkert defekt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 18/08-09 09:45, rettet 18/08-09 09:45 
Strømforsyningen?

edit: oh, ok :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 18/08-09 10:05 
Jeg har fundet ud af at hvis jeg fjerner harddisken, så kan jeg komme ind i BIOS, så det burde vel ikke være RAM'en? Jeg kan også godt boote fra en anden Windows-disk (men den BSOD'er tilgengæld).
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 18/08-09 11:31, rettet 18/08-09 11:32 
Du kan boote fra en anden Windows-disk, skriver du. Er denne Windows-disk fra et andet system med forskellig hardware? For så er det meget normalt, at du får BSOD. Driverne er jo forkerte så...

Normalt vil en defekt harddisk ikke låse hele systemet, så du ikke engang kan komme i BIOS, men omvendt er det da ikke en umulig situation.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 18/08-09 11:39 
Jep, det var også min lidt sene konklusion, at det var hardwarekonflikter der var skyld i BSOD'en.

Jeg har fået at vide at det er meget normalt at systemet hænger før BIOS, hvis det kan se harddisken, men ikke "finde" den. Jeg surfer ind med harddisken og får en ny, og ser hvad der sker.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 18/08-09 11:55 
Jeg prøvede lige en sidste gang, for at være sikker på at jeg ikke tog ind med noget der ikke var i stykker, og nu virker skidtet åbenbart. :S
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkenDarkenSkrevet 18/08-09 12:15 
Hvis det er forstået korrekt at den havde virket inden fejlen opstod, så bør du snarest kører nogle hardware checks på maskinen. Som KTC nævner lyder det meget som en ram fejl, både tidspunktet som maskinen bugger og at den så pludselig virker igen.. ramfejl er noget drilsk noget. Nu er det lang tid siden jeg har rodet med den slags, men den gang der bootede man maskinen med memtest86 som man så kunne sætte til at køre en en ordenlig spand ram tests... mon ikke der eksistere en nyere version eller et lignede program ;)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KTCKTCSkrevet 18/08-09 12:24 
Jo, jeg bruger stadig Memtest86 flittigt. I dag er der kommet en ny udgave kaldet Memtest86+, som fungerer fint med nyere maskiner.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 18/08-09 12:28 
Win7 har indbygget Memory Diagnostics, så den prøver jeg lige.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 18/08-09 12:39 
Nope, der var ikke noget der. Prøver også lige et alternativ.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 18/08-09 13:28 
FFS lorte post!

Har lille job som reklame/avisbud, imens jeg søger efter nyt job. Sender min seddel ind for kører penge, men fik ikke pengene på lønnings dag fordi de aldrig modtog brevet :@
Samme tid siger de mig at jeg bliver sat 75kr ned i løn hvergang jeg kører ruten(hvilket er 2 gange i ugen). Hvilket putter mig op til 30kr under mindstelønnen ½ delen af tiden.
Tidligere på året satte de min km for ruten laver end den er og de ændret min løn fra time lønet(120kr i timen) til antal af reklame/avis løn.

Vel ingen her der ved om der nogen man kan ringe spørger om alt det her lort er lovlig?(nej er ikke medlem af fagforening)
Er gået fra næsten 7000kr(med kører penge) til lidt over 3300kr(med kører penge) nå nye ændring starter.

Sikke en dårlig uge. Manglede på løn først også få at vide man bliver sat ned i løn....

Håber fandme jeg snart finder et bedre job også kan ringe ind til disse idioter og sig op og bande lidt af dem inde jeg smider telefon på.(Røvrender bare så mange med løn)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 18/08-09 17:02 
dpl>
Vel ingen her der ved om der nogen man kan ringe spørger om alt det her lort er lovlig?(nej er ikke medlem af fagforening)

Det er nok på tide at blive det så.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WonderboyWonderboySkrevet 23/08-09 15:58 
Øv Øv så blev det ikke mig det Vandt de 1.1 milliard kr i det italienske lotto. kunne da ellers godt lige have brugt dem :).
I love monster land
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig