X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
CoreCoreSkrevet 14/11-08 19:28 
Nu er en af jer nødt til at fortælle os hvad de skriver...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-08 19:41 
Ehm? Du kan vel trykke på det link Papand smed?
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 14/11-08 19:47 
NIX! Jeg vil høre det fra DIG!

...havde overset linket... :x
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-08 20:06 
Skal du så ha linket af mig eller har du været inde og se? ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 14/11-08 20:13 
Det er da ret blæret at blive tegnet til en avis - så er man altså ved at være kendt! :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CoreCoreSkrevet 14/11-08 20:25, rettet 14/11-08 20:26 
Chuck Norris har da været kendt længe...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GreaseballGreaseballSkrevet 14/11-08 22:38 
HA! Vi kan vist godt kalde de tre tyve for Svendborgs svar på Bjørnebanden ;P
HeroldHeroldSkrevet 15/11-08 03:10 
Konsolkongen>
Bortset fra at det er vildt overdrevet, ikke skete om natten, Morten er rødhåret og jeg har langt hår, så er det da meget sejt ;)

Artiklen kan heller ikke helt blive enig med sig selv om det er pc-spil eller PlayStation-spil. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/11-08 10:46 
Jeg skal lige høre chefen om hvor journalisten fik oplysningerne fra? Skidt at man ikke har noget at sige selv i sådan en situation for jeg ville nok hellere ha' været fri for at det var i avisen. Det var da meget sjovt at læse i går men nu synes jeg ikke det rager nogen i Svendborg at jeg har så mange spil i samlingen :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 18/11-08 20:56 
Cirkulationspumpen i fjernvarmeanlægget gik igår og huset er som følge heraf pissekoldt.
VVS'eren har været her idag, men kan først lave det imorgen. Der er åbenbart 2 pumper der skal skiftes; det vil tage ca. ½ dag koste i omegnen af 10K....

Det bli'r sgu små julegaver i år, øv };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/11-08 21:16 
Hold da kæft en skod regning at få lige op til Jul :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 18/11-08 21:22 
Elgen>
Det bli'r sgu små julegaver i år, øv };-(

Nej nej, det ER jo julegaven til familien der vil holde sig lidt varm ;) En herlig cirkulationspumpe mmm...
Jeg tror at vi bliver nødt til at starte en fond op til fordel for familier med pludselige og voldsomme udgifter. Jeg føler skam med dig/jer.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 18/11-08 21:50, rettet 18/11-08 21:50 
Ja, ja, så er det jo heller ikke værre (vi har en konto med høj kredit (og mega-høj rente)); det er jo kun penge, og nu har jeg jo et job hvor jeg tjener uforskammet mange af dem, så det skal nok blive jul i Van-(eller skulle jeg sige Varme-)løse.
Men det ER sgu da noget (r)øv!
Og så den kulde; den gør mig sgu i rigtig nederen humør.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/11-08 06:08 
Det er ikke noget forsikringen dækker Elg? :(
ElgenElgenSkrevet 19/11-08 06:28 
Det tror jeg sgu ikke; det er jo ikke en skade, men ren nedslidning (det hele er over 20år gammelt).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 19/11-08 08:30 
ARRRGH nogen har nakket min telefon til at sende beskeder til dyre SMS-services (for ialt 850kr!), og være frække nok til at lægge telefonen tilbage i min jakke bagefter. Så nu står jeg med en telefonregning på over 1000 kr pga. de røvhuller.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 20/11-08 23:10 
Aaaaaarrrrgh... Jeg har været på job, og passe børn på en skole, vi var ude og støbe lys, men ender så på Mac Makral bageefter, det havde børnene bestemet at vi skal spise der, jeg har ikke spist der i flere år, fordi maden virkelig er noget papværk. Jeg får en New York Supreme, fordi jeg havde hørt den skulle være god... Men ak nej mit mareridt er tilbage Mac Bræk er og bliver noget skrammel.. Så jeg spiser der ikke igen, hvis jeg kan undgå det..
Jeg måtte bare ud med det..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
QweetixQweetixSkrevet 20/11-08 23:12 
Mac'en pwns :D
HankyHankySkrevet 20/11-08 23:13 
Ja, what a problem :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 20/11-08 23:17 
Jeg har lovet mig selv at spise der en gang om året - for at minde mig selv om hvorfor jeg ikke gør det noget mere :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
solid snakesolid snakeSkrevet 20/11-08 23:25 
God ide, Men for mig behøver det ikke ske igen.. Jeg glemmer det ikke mere. Jeg må tilstå jeg kastede op, da jeg kom hjem.. Jeg havde det faktisk temmelig skidt.. Men har det bedre nu, hvor jeg har skrevet i denne tråd.. :o)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
jaesjaesSkrevet 20/11-08 23:29 
Selv min 65-årige mor kan lide McD's arterie-blokeringer, get a grip :P

Lad os alle henkaste os kritikløst til de multinationale selskaber, de vil os jo kun det bedste ;)
KeenKeenSkrevet 20/11-08 23:35 
jeg bor næsten lige ved siden af en mcd og nogle gange når man har været på druk og man dagen efter er sulten og der ikke er noget i køleskabet, så ryger man jo på mcd for at æde morgenmad, da man ikke orker andet :P
solid snakesolid snakeSkrevet 20/11-08 23:48 
Jeg kan bare undre mig, hvorfor man ikke vælger den lokale grillbar hvor maden er billigere og smager af mere efter min mening.
Men ja dette emne kan man jo diskutere til uendeligheder, da der altid vil være delte meninger om det bedste fastfood
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 21/11-08 00:02 
Og jeg som troede det uhyggelige argh bestod i, at du passede børn :p
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
solid snakesolid snakeSkrevet 21/11-08 00:07, rettet 21/11-08 00:08 
Jeg passer dem kun fordi, jeg så kan bortføre nogen af børnene engang imellem, også har jeg mad til den næste måned.. Det er der det uhyggelige ligger.. :-O Bøøøøøøhhhh
Børn er bedst når de er gennemstegte.. :-D
Men de kan også koges..

Nej det uhyggelige er jeg læser til pædagog.. :-D
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Alf81Alf81Skrevet 21/11-08 00:09 
solid snake>
Børn er bedst når de er gennemstegte.

Er det ikke H.C. Fields?
Ting om dét og pis.
solid snakesolid snakeSkrevet 21/11-08 00:17 
Jeg ved han hader børn, men om han har sagt dette ved jeg ikke. Jeg fandt på det, da jeg så dette foto..
Kan han have sagt det?

Steg dine børn, eller kog dem, så smager de bedst..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
GreaseballGreaseballSkrevet 21/11-08 01:22 
Faktisk hade han ikke børn ;) Det var et image han lavede om sig selv til showbizz. Privat var han meget god til børn og glad for dem.
HeroldHeroldSkrevet 21/11-08 02:02 
Alf81>
solid snake>
Børn er bedst når de er gennemstegte.

Er det ikke H.C. Fields?

Hvem?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/11-08 06:47, rettet 21/11-08 07:56 
W.C. Fields? Han har i hvert fald sagt noget lignende :D
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 21/11-08 07:59 
Greaseball>
Privat var han meget god til børn og glad for dem.

Lidt som Michael Jackson :!
HeroldHeroldSkrevet 21/11-08 08:21, rettet 21/11-08 08:21 
Killer Bean 2>
W.C. Fields? Han har i hvert fald sagt noget lignende :D

De virkede bare så enige om at det var H.C., og så tænkte jeg at han måske havde haft en mindre kendt bror? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
fumfumSkrevet 21/11-08 08:27 
Hvilket minder mig om den gamle vits:
Hvad er forskellen på en pædofil og en pædagog?
Den pædofile kan faktisk lide børn.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Alf81Alf81Skrevet 21/11-08 09:22, rettet 21/11-08 09:25 
Herold>
Hvem?

Æhæhæ... Det var også skrevet halvsent :D Men alligevel meget typisk mig.

EDIT:

Apropos pædojokes, så kan jeg en der måske lige er overkanten.

Hvad er forskellen på paven og Madeleine? Paven dør jomfru.
Ting om dét og pis.
HeroldHeroldSkrevet 21/11-08 11:30 
Jeg synes det mest komiske var de to der fulgte med på at han hed H.C som var det det mest naturlige i verden :D Det er menneskeligt at fejle, men der skal noget helt specielt til at tage andre med i faldet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 21/11-08 11:43 
Hans Christian Fields?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 21/11-08 12:08 
It ain't a fit night out for man or ducks.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/11-08 12:58, rettet 21/11-08 12:58 
Alf81>
Hvad er forskellen på paven og Madeleine? Paven dør jomfru.

Hvad mener du? Det er sgu da paven der står bag bortførelsen. Prøv at se på ham! :-P

Billedet til højre!
BeanoBeanoSkrevet 21/11-08 13:41 
Tror jeg ikke på - de er vist mest til små drenge :!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/11-08 14:53 
Har altid synes han er som snydt ud af næsen på kejser Palpatin :p
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 21/11-08 15:06 
Han er så også til små drenge.

Ooog nu er vi vist rigeligt off-topic, sorry, selvom man selvfølgelig uden problemer kan sige aaarrrgh til de sidste mange indlæg ;)
fumfumSkrevet 21/11-08 15:20 
Arrg, min datter på 7 vil gerne spille pengeby.dk.
Det virker fint i Firefox, pånær en butik der ikke lige virker.
Nå men så må vi jo brige ie til dette spil tænker jeg, og så skal ie installere flash. Det kan jeg bare ikke få til at virke. Den fejler konstant. Jeg har prøvet utallige workarounds, men det virker ikke. Hvad fanden kan jeg gøre for at få det møg installeret?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
jaesjaesSkrevet 21/11-08 15:35 
Der er noget med, at IE og Firefox bruger to forskellige udgaver af Flash. Prøv at finde et link med udgaven til IE. Kunne måske tænkes, at flash-sitet tror, du kun bruger Firefox.
BeanoBeanoSkrevet 21/11-08 16:27 
Echelon VI>
Har altid synes han er som snydt ud af næsen på kejser Palpatin :p

Palpatin's onde bror :D
HeroldHeroldSkrevet 21/11-08 21:39 
Aaarrrgh! Jeg har lige for tiden ondt i kæften, fordi en af mine fire visdomstænder er en klaphat, og kun lige titter ud af tandkødet i munden = basis for snavs = basis for betændelse, hvilket jeg selvfølgelig har fået. Så penicilin til mig, og indtil den virker, en rimelig enerverende smerte i venstre side af kæben.

Den 2. december skal jeg så ind og have tanden fjernet. Ikke til normal tandlæge, nej. De tør ikke, da røntgenbillederne viser at den sidder fast med en slags krog i kæben, så det overlader de til en specialkirurg. Woooh!

Jeg lider ikke at tandlægeskræk, men jeg kunne godt undvære den tur jeg har til gode her. :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 21/11-08 21:48 
Jeg havde engang en visdomstand der bestemte sig for at kigge frem, og i samme omgang gøre således, at jeg kun kunne åbne min mund en tre-fire centimeter. Sådan stod det på i et par uger, samtidig med at jeg lige var syg med feber i nogle af dagene. Det var pænt irriterende. Siden den kom frem og blev hvor den var, har der dog heldigvis ikke været nogle problemer. Men jeg føler med dig, i dine visdomstandsproblemer...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 21/11-08 21:48 
ARGH ikke rart at læse, for en der selv døjer voldsomt med (forhåbentlig) en visdomstand
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
HeroldHeroldSkrevet 21/11-08 22:01 
Der var en ude på Uni, der fortalte at hans mor havde haft samme problem med en kroget rod, og der var de gået ind nedefra. DÉT gider jeg godt nok slet ikke... :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 21/11-08 22:11 
Du er sikker på han ikke bare ville tage pis på dig, for at få dig til at skælve mest muligt i bukserne, inden d.2.december?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig