X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
la0sla0sSkrevet 02/01-08 23:22 
Næppe én der kan alle tingene, har nemlig tjekket tidligere omkring universal fjernbetjeninger og mirai. Fik ikke indtrykket af at alle options kunne oversættes til sådan en. Måske jeg tager fejl.
Hvad sker der?
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 05/01-08 13:34 
ARRRGGHHHHHHH!!!!!

Min PC vil ikke starte op! (sidder og skiver på backuppen)
Den virkede fint i går, men nu starter den op i 3 sekunder og så lukker den ned - blæseren til strømforsyningen kører stadig, ellers ingen respons!! 8'( *snøft*
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
GreaseballGreaseballSkrevet 11/02-08 22:04, rettet 11/02-08 22:05 
Min PC's Harddrive opgave ånden sidste torsdag. Har været henvist til at låne min mor's bærbare indtil Dell sender en ny harddisk.

Havde ikke fået lavet nogen Backup da jeg ikke havde en extra harddisk.. har jeg nu. Så nu håber jeg ikke alt min data er gået tabt. *suk*
ElgenElgenSkrevet 12/05-08 12:08, rettet 12/05-08 12:11 
Min kone har lige ringet fra regionaltoget og bedt mig spærre sit VISA-kort, da hendes pung er væk.
Jeg får hos Danske Bank af vide at kortet allerede er blevet spærret af PBS pga. mistanke om misbrug, og da jeg går ind på min netbank kan jeg se at der allerede er trukket 6000kr på kortet i en automat (under 5min efter tyveriet).

ARRRGGGGGHHHHH!!!!!!

- en eller anden gemen lommetyv må have lure koden af, da hun købte billet i automaten, fulgt efter hende og listet pungen op af tasken, føj!

Har googlet mig til, at vi sikkert kommer til at hæfte for de 1200kr selv, øv!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/05-08 13:13 
Så'n noget pis! Men hvordan har PBS fået mistanken og selv spærret? Har han tastet forkert kode for mange gange? For det at hæve 6000,- er jo ikke specielt mistænkeligt.
ElgenElgenSkrevet 12/05-08 13:17, rettet 12/05-08 13:23 
På helligdage er max-hævegrænsen 6000kr/dag i Danske Bank, hvilket i denne situation er vores held (på en hverdag kunne han have sluppet af med 20.000kr), for det er da han prøver for anden gang at hæve 6000kr at PBS spærrer kortet (ved ikke om han har prøvet flere gange)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/05-08 14:12 
Ah, på den måde. Men det er jo banken der er heldige at det er helligdag, for jeres selvrisiko ville jo være den samme om tyvene havde hævet 6 eller 20 tusind :-)
ElgenElgenSkrevet 12/05-08 16:55, rettet 12/05-08 16:57 
Kan du self. have ret i. Men lad os nu se om banken går med til at selvrisiko er 1200. Der er 3 grænser (der afhænger af omstændighederne):

1) 0kr (ingen selvrisiko)
2) 1200kr
3) 8000kr

Men man skal vist virkelig have været en torsk for at havne i kategori 3) };-)

(faktisk er der også den sidste mulighed at man selv kommer til at skulle betale hele gildet; den er vist mest af teoretisk karakter)

Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 08/06-08 00:02 
- ENDELIG har jeg fået min DVD-optager tilbage fra Proshop. (En Panasonic DMR ES35V) Drevet var kaput og jeg fik det udskiftet, men.... Antenne-stikket er bøjet og det betyder at der ingen lyd kommer ud :(
- Alle kanalerne er endnu engang blevet tunet ind, men ingen audio - den afspiller tidligere optagede ting med lyd, men helt nye optagede ting vil er der ingen lyd på.
- Den eneste måde at optage lyd på bånd/skive er ved at sætte videoen på en AV-kanal og sørge for at man ser det program man vil optage - skifter man kanal eller slukker for TV'et så sker det samme på skiven/båndet!
- Dvs. ingen mulighed for at time-optage og ingen mulighed for at optage på én kanal og samtidig se en anden!!!

Skal jeg nu til at betale 240 kr for fragten på noget der blev beskadiget af dem der reparerede den?

OG test-DVD'en sad stadig i min maskine! SJUSK!
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
GreaseballGreaseballSkrevet 13/06-08 23:29 
DET VAR DOG FOR SYV SALTEDE SALTFISK!!

Jeg er ved at flytte, har lige vasket nogen hylder for støv. Skal slappe af med lidt BurnOut. Lægger 360 controlleren på sengen da jeg skal spise og rejser mig for a slukke konsolen. SÅ SKER DET DER IKKE MÅ SKE!!
Min controller glider ned, lige ned i spanden med sæbevand. ARRRRGGGH! Den var stadig tændt. Skyndte mig at fjerne batteriet, tørre den af og prøver at se om jeg kan skille den af så den bedre kan tørre. Men 360 controlleren er ikke lige at skille fra hinanden.
Nå men den har ligget i vinduet et par timer nu, ser ud til at virke ok. Lader den lige ligge til imorgen. Var altid noget det ikke var min HALO controller.
Men POKKERS DA OGSÅ!!
CoreCoreSkrevet 13/06-08 23:45 
Greaseball>
Var altid noget det ikke var min HALO controller.

Det var da ærgeligt at det ikke var Halo-controlleren. EB sælger Halo-controllerne billigere end de almindelige ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/06-08 09:04 
Greaseball>

Min controller glider ned, lige ned i spanden med sæbevand. ARRRRGGGH!

Haha... det er altså lidt sjovt... jeg laver selv den slags lort... hele tiden :D
GreaseballGreaseballSkrevet 15/06-08 03:32 
King Chaos>
Greaseball>

Min controller glider ned, lige ned i spanden med sæbevand. ARRRRGGGH!

Haha... det er altså lidt sjovt... jeg laver selv den slags lort... hele tiden :D

Ja det er morsomt XD Men pokkers da også at lige skulle være den eneste sorte kontroller, og så lige den som min sidste virkbare batteripack sider på :P
SumezSumezSkrevet 16/06-08 13:13, rettet 16/06-08 13:13 
AARGGH!
Havde sådan glædet mig til at komme igennem story-delen af Dead Rising, så jeg kunne spille spillet frit og koncentrere mig om at redde de overlevende og generelt bare lege rundt.

Men i den allersidste mission har de selvfølgelig lavet lort i tiden, så der kun kommer et par ekstra minutter for hver ny case. Jeg valgte at rende lidt rundt og ordne småting før jeg tog Isabella ned til Carlito's hideout, hvilket åbenbart var en ret dum idé, da det gav mig omtrent halvandet minut til at nå fra bosskampen mod slagteren og tilbage til hideout'et, hvilket er umuligt.

Så nu skal jeg spille HELE SPILLET FORFRA før jeg kan få en ORDENTLIG anden gennemspilning. Fandens provokerende...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kingsizekingsizeSkrevet 16/06-08 13:42 
Jeg er helt vild med gameplay'et i Dead Rising, men hele det der tidspres halløj, har gjort at jeg simpelhen ikke gider spille det færdigt.
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
KalicolaKalicolaSkrevet 16/06-08 13:50, rettet 16/06-08 13:53 
Enig... Det der tids halløj var en stor fejl.

Jeg har lige købt Blazing Angels 2 i Game på fisketorvet. Da jeg så kommer hjem og vil spille spillet, så opdager jeg til min skræk og rædsel at det er battlestations midway som ligger i coveret, ARGHH!!!

Så det bliver byttet idag.
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 16/06-08 13:54 
Jeg synes Dead Rising er et spil, der virkelig opfordrer til delte meninger. For det kan være noget så provokerende pga. tidspresset og manglen på checkpoints før bosser og lignende, men samtidig er det bare så gennemført og underholdende at man ikke kan undgå at elske det.

Men så længe man i første gennemspilning fokuserer på hovedhistorien og ignorerer de fleste af de valgfri bosser og redningsmissioner, unlocker man jo overtime mode, så man kan få tid til at spille mere løst... Problemet er bare det lort, som jeg nævner i mit indlæg ovenfor.

Jeg håber virkelig på en toer, der kan tage spillet et skridt videre og gøre det endnu mere omfattende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 16/06-08 15:03 
Jeg elsker Dead Rising! Det har klart sine fejl, især det med tidspresset er ret grelt - det er ren og skær dårlig spilmekanik... Men udover det, så får jeg helt lyst til at spille det igen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 16/06-08 15:08, rettet 16/06-08 15:11 
Om ikke andet så bare for at rende rundt i en lyserød damekjole og hestehoved og slå zombier ned med håndvægte

Iøvrigt synes jeg ikke det med tidspresset er så slemt, da det er en central del af konceptet bag spillet (modsat f.eks. GTA hvor tidsbegrænsning på missionerne ikke tjener andet formål end irritation), det egentlige problem ligger i at der ikke rigtig er nogen vej tilbage, hvis først man har forspildt sin tid.

Det burde f.eks. være muligt at loade/starte et gemt spil fra den seneste (eller valgfri) case-fil, man allerede har klaret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 16/06-08 15:25 
Jeg forstår stadig ikke hvorfor man forsøger at gennemføre historien på første gennemspilning.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 16/06-08 17:37 
For at unlocke overtime mode, så man kan få "mere" ud af anden gennemspilning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 16/06-08 18:54 
Ja, du vil gennemføre hovedhistorien på første gennemspilning, så du bare kan tosse rundt som det passer dig i anden gennemspilning, ikke sandt?
Men hvis du nu går efter den næstbedste slutning i første gennemspilning, så er du nået så højt op i level, at du ikke bliver presset specielt i tid anden gang du spiller det igennem.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/07-08 14:12, rettet 07/07-08 06:51 
Aaarrrgh!

Firmaet bag min email-service, som jeg har brugt siden tidernes morgen, har haft et monster server crash, og de har besluttet at skrotte hele servicen totalt. Det var ganske vist en crappy service, og jeg har desuden en anden adresse, jeg kan gøre brug af, men nøøøøj hvor kommer det til at tage lang tid at få ændret adressen alle de mystiske steder, hvor jeg har en profil :/
AV Intelligent Terminal
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/07-08 16:02 
Aaarrrgh!

Burde nok stå i dumme spørgsmål - men here goes:

Jeg har købt hos Leasy (Økonomisk wiz I know) på afbetaling og mit spørgsmål er nu - hvis jeg ringer ind og ber' om at betale skidtet ud, så er det vel kun restgælden jeg skal betale? Eller hvad? Ifølge deres hjemmeside er der intet gebyr ved indfrielse før tid...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ComradeComradeSkrevet 07/07-08 21:47 
Killer Bean 2>
Aaarrrgh!

Firmaet bag min email-service, som jeg har brugt siden tidernes morgen, har haft et monster server crash, og de har besluttet at skrotte hele servicen totalt. Det var ganske vist en crappy service, og jeg har desuden en anden adresse, jeg kan gøre brug af, men nøøøøj hvor kommer det til at tage lang tid at få ændret adressen alle de mystiske steder, hvor jeg har en profil :/

Jamen det virker stadig fint - Jeg kan godt komme ind på min Hotmail ;)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/07-08 22:08, rettet 07/07-08 22:09 
Ja, hehe. Jeg valgte bevidst at bruge en anden gratis service end Hotmail, bare for at være anderledes. Gmail eksisterede ikke på daværende tidpunkt. Nu er jeg så begyndt at benytte mail-aliaser, som tilhører min hjemmeside. Det føles også langt mere naturligt, men overgangsfasen bliver stadigvæk hård :)
AV Intelligent Terminal
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/07-08 10:43 
AArgh! Kan det virkelig passe, at man ikke kan bruge Gmail IMAP-opsætning i Outlook Express? Jeg kan godt modtage mails med IMAP-Gmail, men jeg kan ikke sende... den siger at et sikkerhedscertifikat ikke passer eller er udløbet. Kan man opdatere sikkerhedscertifikat eller må jeg bruge den dybt primitive POP3-opsætning og håbe at det virker?
ElgenElgenSkrevet 17/07-08 11:42, rettet 17/07-08 11:44 
Er det denne fejl du får?
Du nævner jo selv noget med at du måske før har brugt POP3 mod gmail };-)

(Har du iøvrigt huske at følge denne nøje? http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=77659
)

CN security certificate error faq
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/07-08 11:53 
Pyha! Jeg havde skrevet imap.gmail.com i udgående postserver i stedet for smtp.gmail.com

Tak fordi du fik mig til at chekke igen :-D Jeg syntes eller jeg havde gennemgået alle settings tusind gange, men 1001 er jo et magisk tal, så...
HeroldHeroldSkrevet 30/07-08 16:35 
AAARRRGH!

Jeg har søgt ind på Medialogi-uddannelsen som første prioritet på Aalborg Uni i Kbh, som har frit optag i år. Jeg får så at vide at jeg lige skal have et supplerende matematikkursus, og hvis jeg kan påvise at jeg har det, så er jeg stadig med i optagelsespuljen. Det gør jeg så, og har siddet og svedet Matematik de sidste 14 dage. I dag er så dagen, hvor man får at vide om man er inde eller ej - jeg er af gode grunde ikke hjemme, og køber derfor Berlingske for at se hvordan det ser ud. Great! Alle er optaget, og der er endda ledige pladser. Man skulle tro at det var en sikker vinder, nu hvor jeg sådan set bare skulle bestå mit kursus for at kunne suse direkte ind her til september.

Men nej. Da jeg kommer hjem, ligger optagelsesbrevet der ganske rigtigt... men fra min tredjeprioritet.

Jeg aner ikke hvad der er gået galt, da jeg er landet lige 10 min efter de lukker telefonerne på AAU, men jeg håber saftsuseme at der er gået noget galt et eller andet sted i systemet.

Jeg kender dog en der har haft samme problem med en anden uddannelse, som siger at der har været problemer med den elektroniske optagelse flere steder... Jeg håber fandeme det er rigtigt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 30/07-08 17:00 
Har du bestået kurset og indsendt bevis på dette? Eller de sagde måske at det var OK, så længe de modtog beviset inden studiestart? Jeg søgte nemlig også ind på Medialogi for et par år siden (stoppede igen, da det ikke var det rigtige for mig), men jeg blev færdig med at supplere matematik i juni...
(...)
HeroldHeroldSkrevet 30/07-08 17:17 
Det var nok for dem at de fik dokumentationen på at jeg var tilmeldt (det var i starten af juli, og kurset startede i midten af juli). De bad mig selv om at tilmelde mig og tilsende dem dokumentationen for dette inden den 11., hvilket jeg gjorde. Så nu føler jeg mig en lille smule røvrendt, og jeg kan sagtens gå og være bitter over det lige til jeg kan ringe derind i morgen, og/eller de svarer på min mail...

Jeg håber der er sket en fejl et eller andet sted - det er jo direkte tåbeligt at jeg ikke kan komme ind på en uddannelse, som der er ledige pladser på, når jeg opfylder de krav, de selv har bedt mig om at opfylde >_<
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 30/07-08 17:30 
OK, når de har sagt det på den måde, må der vel være tale om et screw up et eller andet sted i systemet. Forhåbentlig er de til at tale med - de vil jo også nødigt gå glip af en ekstra studerende og dertilhørende statskroner! Held og lykke med det.
(...)
HeroldHeroldSkrevet 30/07-08 18:02 
Ja, jeg har lige fundet brevet. Ifølge dét skulle jeg have modtaget et betinget optagelsesbrev i dag D: But I didn't.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
QQSkrevet 31/07-08 00:02 
Jeg har en buddy der havde Engelsk som førsteprioritet og Statskundskab som anden. Men han skulle have et par uger intensiv fransk for at kunne komme ind på Engelsk. Kurset lå her midt juli, men for at komme ind skulle han have gennemført og indsendt beviset pr. 5. juli.

Det vidste han dog godt, men tog det alligevel, hvis han nu skulle gå hen og vælge Engelsk senere, hvis Statskundskab ikke lige var hans kop te.

Måske du også skulle have taget det tidligere?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 31/07-08 00:18 
I og med at de ville have givet ham en betinget optagelse, så lyder det ikke til at han er for sent ude med suppleringen...
(...)
HeroldHeroldSkrevet 31/07-08 07:05 
Præcis. Jeg fik et brev, hvori de bad mig om at sende dem dokumentation for optagelse på kurset, hvilket ville give mig betinget optagelse.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 03/08-08 14:59, rettet 03/08-08 16:44 
Har lige købt MGS2 til Xbox og tænkte at nu skulle jeg til at introducere mig selv til serien, men ak og ve, den er ikke kompatible med 360 (og jeg har ingen Xbox), (r)øv!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 03/08-08 22:00 
Jeg vil også anbefale at du started med MGS1. Twin Snakes kan gå an, hvis du har GC eller Wii.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 26/08-08 16:53 
Fedt at komme hjem og se ens to måneder gamle cykel være blevet malet med graffiti af de lokale rødder... arggh!
GreaseballGreaseballSkrevet 26/08-08 18:40 
AV.. ja den bider. Hvis man så bare kunne fange bare en af dem og give dem samme tur med spraydåsen XD

Udover næste måneds husleje så skal jeg også betale 1000,- extra denne gang for nogen pokkers underskrifter på et pantebrev. Hvordan i heden hulen kan det koste 1000 bananer at lave lidt papir arbejde. Folk er syge i hovedet for tiden.
ChronoChronoSkrevet 26/08-08 18:53 
Jeg har også haft en AAARGH-dag med min cykel - først tog jeg den på arbejde i øsende regnvejr og blev totalt gennemblødt... og da jeg havde fri var den blevet stjålet! ARGH! Og den var kun 13 dage gammel :(

Det pinlige er at cykelhandleren solgte mig en stor extra wirelås sådan at jeg kunne låse cyklen fast til stativet - og den brugte jeg selvfølgelig ikke lige i dag.

På min næste cykel skal der monteres en selvdestruktionsmekanisme sådan at en evt. cykeltyv ikke overlever sin gerning!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/08-08 18:59 
Du kan fylde stellet op med krudt. Hvordan det så skal udløses er jeg ikke lige inde i, men en evt. random feature ville også være nice. Så får du også lidt spænding selv :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 26/08-08 20:03 
F.eks. vægtudløst ved tryk over 150 kilo? Så kan de fleste også slippe af med svigermor i samme ombæring :-D
ChronoChronoSkrevet 26/08-08 20:07 
Eller C-4!

Nu har jeg fået anmeldt tyveriet, og faktisk var min cykel kun 7 dage dage gammel. Stjålet på næsten samme adresse som den blev købt. Bør jeg mistænke cykelhandleren? :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BazeBazeSkrevet 26/08-08 20:12 
du kan altid gå ind til ham, giv ham dråber bilkket og derefter sig 'jeg ved hvad du har gjort, vil du eller skal jeg sige det til politiet' :D
Hvis det ikke er ham, så begynd at grin eller sådan noget
Alf81Alf81Skrevet 08/10-08 07:39 
Da jeg igår var blevet færdig med at flytte, manglede jeg seks DS cartridges. Jeg plejer at opbevare DS spil i en lille dedikeret mappe T.L.O tog med hjem fra Japan til mig, men har også en lille stofpose med spil i og det er denne der er forsvundet under flytningen - fucking pis!

Metroid Prime
Phoenix Wright
Point Blank
Puyo Pop Fever
Trauma Center
Wario Ware

Heldigvis er det noget af det mere tørkerens (udover Puyo Pop Fever) jeg har mistet og heldigvis er der ikke forsvundet andet.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 08/10-08 08:10 
Er "tørkerens" en tastefejl, eller er det bare jysk?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/10-08 08:22 
Det må jeg også bare vide! Hvor ligger trykket? Udtales det lige ud af landevejen, altså ligesom hvis man kunne rengøre en ikke-så-regnfuld periode?
Alf81Alf81Skrevet 08/10-08 08:25 
Hehe... Tænkte faktisk ikke over det da jeg skrev det. Det er vel udpræget århusiansk lingo?

Tørkerens; tørke, som i noget er tørt.
Ting om dét og pis.
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig