X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 08/10-07 01:01 
TheDuke>
Hvordan er det to forskellige sager? Det kan godt være at 100% af alt det hærværk der forekommer under disse demoer ikke bliver begået af tidligere brugere af huset, men det er immervæk hærværk der ikke ville blive begået hvis politiet ikke var nødt til at bruge deres resourcer andre steder.

Det er to forskellige sager fordi man som sagt ikke kan generelisere omkring brugere af huset. Der er et trist mindretal af brugerne som går bevist efter at skabe kaos. Og Wagner har formentlig også ret i at mange af disse folk er forkælede unger, der bare er ude efter at lave ballade, og egentlig ikke tænker særlig meget over hvad det er for en sag, de kæmper for, men det er svært at udtale sig om folk ingen af os kender. Dem, der aktivt var inde og drive Ungdomshuset, ønsker ikke den form for hærværk, så det er trist det skal gå ud over dem at andre er nogle idioter.

Jeg har boet på Nørrebro i 10 år snart, og jeg er så vanvittig træt af den flok forkælede møgunger der mener at de har mere ret til kvarteret end os der rent faktisk bor her. Og jeg mener at de ALDRIG skal have et nyt hus, de har kostet staten og private borgere millioner af kroner med deres hensynsløse egoisme, at give dem et nyt hus ville være at belønne denne antisociale adfærd.

...og det er den form for snævertsynethed der er skyld i al den mudderkastning. Hvis du var vokset op med negerslaver ville du sikkert også synes det var fuldstændig uberettiget at disse pludselig skulle gøre oprør.

Iøvrigt bor jeg jo selv i København, ikke på Nørrebro, men meget tæt på, og jeg har faktisk ikke set SKYGGEN af noget af den ballade, der har været i løbet af året.
Ikke at jeg mener, folk har overdrevet omfanget af volden, men antallet af "ofre". Jeg hører hele tiden folk sætte sig i en situation hvor de proklamerer at de er SÅ trætte af folk fra Ungdomshuset, og de bare vil af med dem, selvom de på intet tidspunkt har været udsat for nogen problemer selv. Men når først folk øjner muligheden for at se fjender i en gruppe mennesker, og føler de kan retfærdiggøre det, bliver det udnyttet på det groveste. Det gør begge parter og resultatet er gensidig mangel på forståelse.


Wagner>
Fordi det gamle hus bestemt ikke havde 4000 tætte brugere.

Få måneder før lukningen var jeg til en stor fest derinde, hvor alle rum og især haven og området omkring blev brugt. Der var fuldstændig stopfyldt. Der har været mindst et par tusind mennesker. Vi snakker ikke bare en lille gruppe forstyrrede autonome her, vi snakker et generelt tab for Københavns kulturliv.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 08/10-07 01:17 
Naturligvis, til festerne var der propfyldt, men dem som aktivt drev huset og brugte det - til andet end et hvilket som helst andet kommunalt drevet studenterhus også kunne bruges til.
TheDukeTheDukeSkrevet 08/10-07 16:52 
Sumez>
...og det er den form for snævertsynethed der er skyld i al den mudderkastning. Hvis du var vokset op med negerslaver ville du sikkert også synes det var fuldstændig uberettiget at disse pludselig skulle gøre oprør.

Mudderkastning som i at du lige kaldte mig snæversynet og racistisk? Og hvordan virker den metafor lige? Har jeg uden at være klar over det kørt en bomuldsplantage og brugt autonome og møgunger fra Rungsted som gratis arbejdskraft?
Eller er jeg bare et dumt svin fordi jeg gerne vil leve i fred og ro?

Din argumentation er mangelfuld, og for at sige det lige ud, ulogisk. Det passer dog fint med mit generelle indtryk af folk der støtter denne sag.

...Men det bliver værre endnu.

Sumez>
Iøvrigt bor jeg jo selv i København, ikke på Nørrebro, men meget tæt på, og jeg har faktisk ikke set SKYGGEN af noget af den ballade, der har været i løbet af året.
Ikke at jeg mener, folk har overdrevet omfanget af volden, men antallet af "ofre". Jeg hører hele tiden folk sætte sig i en situation hvor de proklamerer at de er SÅ trætte af folk fra Ungdomshuset, og de bare vil af med dem, selvom de på intet tidspunkt har været udsat for nogen problemer selv. Men når først folk øjner muligheden for at se fjender i en gruppe mennesker, og føler de kan retfærdiggøre det, bliver det udnyttet på det groveste. Det gør begge parter og resultatet er gensidig mangel på forståelse.

Hvis du ikke bor på Nørrebro er det vel i og for sig ikke specielt mystisk at du ikke har mærket noget til den ballade der foregår på Nørrebro, det behøver man sgu ikke at være Sherlock Holmes for at regne ud. Og selv om jeg ikke har fået en bil brændt af eller smadret min butik, så føler jeg et vist ansvar for mit kvarter. Med din logik kan man lige så godt bede folk om at holde op med at pive over militærdiktaturet i Burma, hvad har de nogensinde gjort dig?
SumezSumezSkrevet 08/10-07 20:31, rettet 08/10-07 20:34 
Det er jo nemt nok at svare sådan på mit indlæg, når du bevidst overser halvdelen af det jeg skriver.
Hvis der bare var en burmeser der havde brændt en person du har hørt om's bil af, ville du jo nok heller ikke begynde at kritisere hele landets regering. Det er en noget anden situation.

Men jeg har ikke rigtig lyst til at tage diskussionen videre, selv om det er off-topic forummet, jeg synes det er lige lovlig langt fra hvad P:R drejer sig om.


Men lidt morsomt at jeg bliver betegnet som at jeg støtter sagen, når jeg både forstår og kritiserer begge sider af sagen. Jeg ser neutralt på situationen og der er jo ingen af de involverede, der reagerer ubegrundet, det er det man må forstå.

Men det er åbenbart stadig ikke til at forstå at man kan synes det er en god idé med et ungdomshus, og alligevel ikke gå ind for vold, hærværk og hykleri....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KLTKLTSkrevet 09/10-07 15:24 
Er klart på samme side som Sumez i denne diskussion, jeg skulle selv have været med nogle andre oppe og deltage i demonstrationen lørdag.
Faktum er at de fleste af os støtter af Ungdomshuset går ind for at formidle budskabet via fredelige midler, og at visse uvidende personer så tror at man som støtter af Ungdomshuset automatisk går ind for at smadre alt omkring sig og skabe alle mulige andre problemer som ikke har noget med den reele problemstilling at gøre, ja det kan vi ikke tage os af.

Det er decideret dumt det vi har set med personer der har smadret ejendomme, butikker og andet på Nørrebro, altså steder som reelt ofte har huset personer som støttede sagen.
Dette har på mange måder skadet ryet og sagen omkring Ungdomshuset, men igen det er et klart mindretal der finder på at lave sådan noget crap.

Når alt dette er sagt vil jeg dog sige det oplagte, nemlig at vi i Danmark har et reelt problem med vores politi som, i forhold til indbyggertal, trækker deres pistoler og skyder meget oftere end i lande vi sammenligner os med, og vi har ikke en reel uafhængig endhed der tager sig af at undersøge de sager hvor politiet, for at sige det lige ud, fucker up og DET er et kæmpe problem.
Der er brodne kar inde for alle grupperinger.
9/11 Was An Inside Job
SumezSumezSkrevet 09/10-07 15:55 
Den aften hvor en masse butikker på Nørrebro blev smadret, blev jeg virkelig sur, og var på grænsen til at blive modstander af Ungdomshuset, men så ville jeg jo ikke være bedre end andre, der ikke forstår at adskille de involverede folk.
Det er virkelig synd at de skal ødelægge det så meget for de tilhængere af Ungdomshuset, der vil det godt. Som denne tråd meget godt beviser, er mange danskeres indtryk jo at Ungdomshuset bare er en rede for voldelige autonome.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 09/10-07 16:39 
Sumez>
Som denne tråd meget godt beviser, er mange danskeres indtryk jo at Ungdomshuset bare er en rede for voldelige autonome.

Problemet er jo at "kernen" i det tidligere undgomshus på intet tidspunkt har taget afstand fra de voldelige ekstremister. De taler løs om ikke-vold osv., men tillader samtidigt at de mest afstumpede sort-blokkere er med til samtlige demoer. Det er rent hykleri.
SumezSumezSkrevet 09/10-07 17:51 
TheDuke>
Problemet er jo at "kernen" i det tidligere undgomshus på intet tidspunkt har taget afstand fra de voldelige ekstremister.

Jo de har..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 09/10-07 18:27 
Hvorfor får disse voldelige typer så stadig lov til at være en del af en ikke-voldelig aktion?

Hvem tror du det var der begyndte at slå løs på politiets hollændervogne i lørdags?
HeroldHeroldSkrevet 09/10-07 19:25 
Hvordan havde du tænkt dig man skulle udpege dem og holde dem væk?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TheDukeTheDukeSkrevet 09/10-07 20:09 
Jeg kunne da tydeligt se dem i lørdags, og miljøet er jo ikke større end at arrangørerne godt ved hvem de er.
SumezSumezSkrevet 09/10-07 22:52 
Hvad mener du så de skal gøre? Sige til dem "gå nu væk, i må ikke være med her". Lyder som en fantastisk løsning.

Desuden var der hverken hærværk eller tilskadekomne (udover "lidt" tæsk fra politistave) i lørdags. Selv politiet udtaler at de var tilfredse med de autonomes opførsel.
Den kan måske ikke defineres som en "ikke-voldelig" demonstration, men slåskamp er slåskamp, og som jeg har skrevet, respekterer jeg at de kæmper for deres sag - Så længe det ikke går ud over uskyldige.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 17/11-07 21:18 
Grrrrrrr, jeg hader, hader, hader, HADER PostDanmark!!!!!
Jeg kommer glad og fro hjem fra D3 fast besluttet på, at der skal spilles online COD4 hele natten (havde Tracket mit brev på PostDanmarks hjemmeside, og set det skulle leveres i dag), blot for at finde en seddel i min postkasse hvor der står
'Vi har forsøgt at aflevere din forsendelse d. 17/11, den kan afhentes d. 19/11'; og det til trods for at min kone har været hjemme hele dagen!!!!

Det er 3. gang at PostDanmark har lavet det nummer med mig, altså at der har været nogen hjemme hele dagen, men at de ikke har giddet at banke på når de har haft en afbefalet forsendelse; denne gang klager jeg sgu, er der nogen der ved hvor man sender klager til PostDanmark hen?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 17/11-07 21:25 
Det er de også begyndt at gøre her. :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 17/11-07 21:44 
UPS kørte også den på mig i forgårs. Det er meget, meget annoying.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KamekKamekSkrevet 17/11-07 21:55, rettet 17/11-07 21:56 
Jeg sidder med Mario Galaxy foran mig - men jeg har ikke mulighed for at spille det før om en uge grundet kursus!

ARGH!!!
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/11-07 13:36 
Elgen>
Grrrrrrr, jeg hader, hader, hader, HADER PostDanmark!!!!!
Jeg kommer glad og fro hjem fra D3 fast besluttet på, at der skal spilles online COD4 hele natten (havde Tracket mit brev på PostDanmarks hjemmeside, og set det skulle leveres i dag), blot for at finde en seddel i min postkasse hvor der står
'Vi har forsøgt at aflevere din forsendelse d. 17/11, den kan afhentes d. 19/11'; og det til trods for at min kone har været hjemme hele dagen!!!!

Det er 3. gang at PostDanmark har lavet det nummer med mig, altså at der har været nogen hjemme hele dagen, men at de ikke har giddet at banke på når de har haft en afbefalet forsendelse; denne gang klager jeg sgu, er der nogen der ved hvor man sender klager til PostDanmark hen?

Det har jeg også også prøvet for nogle dage siden, hvor jeg var hjemme hele dagen. død over post danmark:=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 17/12-07 12:33 
Gul urin og lugtende bagdele!!
d. 4. dec. bestilte jeg nogle DVD-boxe hos axelmusic.com - jeg har fået én af dem men mangler resten, den ene er en julegave...
"Backordered with supplier. awaiting stock arrival" ja, tak! Sådan har det været i næsten 12 dage nu...

Den ene box jeg venter på er denne:

Blue Collar Comedy Tour - go' humor :-)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
SumezSumezSkrevet 17/12-07 12:53 
Min Guitar Hero 3 blev sendt for over tre uger siden fra play.com, og jeg har stadig ikke set skyggen af det...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
tastasSkrevet 17/12-07 13:05 
Lyder som tolden :S

Mine sidste spil jeg har bestilt for Play.com fik i hvert fald en tur igennem og kom først en 3-4 uger senere :/
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SumezSumezSkrevet 17/12-07 13:39 
Så vidt jeg husker blev vi da enige om at varer fra play.com ikke skulle fortoldes? (ellers ville jeg i hvert fald ikke bestille GH derfra..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 17/12-07 14:44, rettet 17/12-07 14:45 
Jeg mener at have læst mig til at det ikke er told, men moms + afgift på 75kr, der skal på pakker fra Play.com.

Edit: Men det er sikkert samme sted den sidder fast, uanset hvad.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 17/12-07 17:34 
Herold>
Jeg mener at have læst mig til at det ikke er told, men moms + afgift på 75kr, der skal på pakker fra Play.com.

Det er det jo alle steder udenfor EU..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/12-07 17:54 
Ja, netop. Udenfor EU. Lidt ligesom Jersey. :-)
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 17/12-07 19:39 
Min oplevelse i dette efterår har været at Play.com er hurtigere end CDWOW.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
QQSkrevet 17/12-07 21:53 
Min oplevelse er meget blandet.
Har ikke fået hverken told eller importmoms på ting fra Play siden 2004, dog fik en af mine venner importmoms på sin Alien Box for 2 uger siden.

Mht leveringstider får jeg altid CD'er og DVD'er inden for den lovede leveringstid, hvorimod spil typisk tager mellem 10 og 30 dage for at ankomme, især ved helt nye titler.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HulleHulleSkrevet 17/12-07 23:19 
AAAAAAARGHHHHH.. Min næsten helt nye telefon flækkede indeni lcd-displayet. Selvom den overhovedet ikke har nogen synlige skader udadtil mener telekæden at den har lidt overlast. Pis.. Jeg kunne forstå hvis lortet var flækket i skærmen, men det er jo ikke tilfældet.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
scavengerscavengerSkrevet 18/12-07 08:55, rettet 18/12-07 09:02 
Marvel-Man>
Gul urin og lugtende bagdele!!
d. 4. dec. bestilte jeg nogle DVD-boxe hos axelmusic.com - jeg har fået én af dem men mangler resten, den ene er en julegave...
"Backordered with supplier. awaiting stock arrival" ja, tak! Sådan har det været i næsten 12 dage nu...

Den ene box jeg venter på er denne:

Marvel-Man:
Jeg bestilte den hos iMusic der har den på lager og fik den efter to dage. 3 disc boxsæt Region 1 for 199,95 + 35,- i porto. Hilsener fra en øbo i eksil.

Blue Collar Comedy Tour
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 18/12-07 09:11 
Hyakotake>
Ja, netop. Udenfor EU. Lidt ligesom Jersey. :-)

Jeg tænkte bare på en tråd på P:R på et tidspunkt, hvor jeg mindes at konklusionen var at man ikke behøvede at betale moms for play.com-varer, men det er åbenbart stadig uopklaret....
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/12-07 09:13, rettet 18/12-07 09:13 
scavenger>
Marvel-Man:
Jeg bestilte den hos iMusic der har den på lager og fik den efter to dage. 3 disc boxsæt Region 1 for 199,95 + 35,- i porto. Hilsener fra en øbo i eksil.

Hvor kommer iMusic iøvrigt fra, lige pludselig?? Jeg har først opdaget den for nyligt, og de har godt nok meget interessant, som glemte perler fra starthalvfemserne, obskure genrer, og udgåede artikler.
F.eks. det forrige 2CD limited album fra Xotox, som jeg længe har left forgæves efter på eBay...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 18/12-07 11:28, rettet 18/12-07 17:31 
scavenger>
Marvel-Man>
Gul urin og lugtende bagdele!!
d. 4. dec. bestilte jeg nogle DVD-boxe hos axelmusic.com - jeg har fået én af dem men mangler resten, den ene er en julegave...
"Backordered with supplier. awaiting stock arrival" ja, tak! Sådan har det været i næsten 12 dage nu...

Den ene box jeg venter på er denne:

Marvel-Man:
Jeg bestilte den hos iMusic der har den på lager og fik den efter to dage. 3 disc boxsæt Region 1 for 199,95 + 35,- i porto. Hilsener fra en øbo i eksil.

235 kr... hmm... på axelmusic.com (med fragt), bliver det 22 € ~ 165 kr...
hmm... åbenbart så er der kontakt til Canada..?
-------------------
L.S. Distribution
P.O. Box 1500-1367
Ontario
M9C 4V5
Canada
-------------------

Men det der irreterer mig mest, er det de skriver ved filmen: (orange flueben) 'Usually ships within 0-3 working days! Item is available and on backorder with the supplier.'

Jeg håber den når at blive sendt i år... :P

Men takker for iMusic-linket :)

[EDIT]
YAY! 'Blue Collar Comedy Tour'-boxen er kommet videre i systemet :D - så mangler der kun én box endnu...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
dpldplSkrevet 20/12-07 00:40 
For lidt over 2 uger siden død min 360, lige da jeg kom hjem fra merlin med GH3 :/
Ringer til MS for vide det min strømforsygning, så der kommer en nye 2 dage efter. Men nej det er ikke den, så ringer jeg igen og får vide den skal af sted og laves. Fint nok jeg venter på UPS label kommer med email, den kommer lige efter supports lukke tid. Men mailen virker ikke. Så endnu en spildt dag, så ringer jeg igen næste dag og de sender en UPS fyr herud for hente den.

Nu 9 dage efter kommer min 360 hjem igen(Fået nyt bundkort i). Enlig meget fair tid for at lave den, da 4 dage er transport til tyskland. Synes lyder lidt forkert under opstart. Tænker ikke videre over det og henter burnout demoen og spiller det kort. Derefter blev tid til GH3 som jeg købte samme dag den døde. Smider spillet i og hører samme lyd som fra opstart, Og finder hurtig ud af mit dvd drev er dødt.

Fatter ikke hvordan fanden de kan udskifte bundkort også ødelægge en dvd drev(Normalt tester man sgu da om reparation har lavet anden skade!!). Selvom jeg tro de har skiftet dvd drev ud også(uden at sige det). Da det der plastic/tape eller wtf det er som var over chrome på dvd drev(for man ikke ridser det tro jeg?) var tilbage.

Nå ja positive side er jeg fået et 1 måned live kort, og får nok et mere. >< (Hvor mange reparation skal der enlig til for gratis spil?)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/12-07 02:12 
Der skal kun en reperation til så vidt jeg ved. Da min var til rep. fik jeg tilbudt kompensation uden videre.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dpldplSkrevet 20/12-07 02:48, rettet 20/12-07 09:32 
Godt jeg skal have fat i dem anyway, så ma jeg jo lige spørger hvorfor jeg ikke fået det tilbudt, når andre har >< (elsker gratis ting! :p)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ElgenElgenSkrevet 20/12-07 09:46 
Der var også det der plastik-fætter-halløj på mit drev, da jeg fik min tilbage (og der havde de ifølge følgesedlen også kun skiftet bundkortet); tror måske at de sætter det på som standard under rep, måske for ikke at lave ridser osv???
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dpldplSkrevet 20/12-07 11:05 
Hmm, måske. Synes bar mærkelig et drev der virket særdeles godt går istykker efter at et bundkort er blevet skiftet ud (snakker om den ikke kan læse nogen som helst dvd(spil og film) og disc´en stadig drejer rundt efter jeg åbner. Uh troede min GH3 spil vil blive smadret der!).

Nå ja, skal ringe til dem igen når min 360 er tilbage for snakke om en kompensation. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 21/12-07 16:51 
Endnu mere ARGH med MS support. Som sagt havde jeg ringet for få dem til hente den, så de kunne lave dvd drevet. Nu der gået 2 dage og UPS stadig ikke kommet. (en eller anden grund virker UPS label over mail ikke :S, så skal vente på ups kommer med det label.)
Så jeg ringer logisk vis til dem, så for jeg at vide systemet må have lavet en fejl og der ikke var lavet en ny anmeldelse af fejlen.......

Så nu bliver det en hurtig reparation, hvilket betyder de bytter min 360 ude med en "ny".(tvivler på de mener en HDMI version, gætter på bliver bare en ny af samme model. Nå ja, bare den tilbage inden nytår, hvilket jeg også tvivler på.)
Nå ja i det mindste får jeg en gratis wireless controller hvilket jeg enlig manglede(Flere spil penge til næste år ><) og 1 eller 2 måneder gratis live.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ChronoChronoSkrevet 30/12-07 19:08 
Argh! Jeg har lige fundet min ene Wiimote i toilettet! Det er min 1-årige søns værk... Det blev ekstra ulækkert af, at min 3-årige søn havde glemt at rykke ud.

Wiimote'en havde sin silikonedragt på, men den er jo desværre ikke vandtæt, så jeg måtte skylle den under vandhanen - det har den sikkert heller ikke haft godt af.

Der er dog håb, for den vibrerede lidt da jeg hev den op... fortsættelse følger når den er tør igen!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 30/12-07 19:11 
Jeg undskylder mange gange, Chrono, men det fik mig faktisk til at le :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 30/12-07 19:37 
Med lidt held skal det nok gå Chrono, bare den først bliver helt tørret igennem, før den bliver tændt :)

Jeg var ude for det samme nummer med min mobiltelefon for nogle år tilbage, har ingen anelse om hvordan den var havnet dernede :P Ved kun at telefonen lå på bunden af wc'et og lyste blåt. Det så ikke ud til den overlevede til at starte med, men den kom sig, jeg var dog nødt til at udskifte batteriet nogle måneder efter :)
Spiller nu: Halo 3
HulleHulleSkrevet 30/12-07 21:03 
Børn er fantastiske til at lave humor ubevidst :D Ret sjov historie, selvom jeg også selv var blevet irriteret under omstændighederne.. Heh, den fik sgu også mig til at le.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
jaesjaesSkrevet 30/12-07 21:34 
Good one :) Husk at pille batterierne ud, mens den tørrer.

Du må lige vende tilbage igen, hvis en af dine gæster efter en hård multiplayer-dyst udbryder: Enten sveder jeg ufatteligt voldsomt, eller også lækker din Wiimote farvet vand ;)
ChronoChronoSkrevet 31/12-07 08:55 
Pyh, nytårsaften er reddet - den virker stadig :D

Det er dog som om den ryster lidt mindre kraftigt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 31/12-07 13:05 
Det kan være den stadig er lidt bange :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 02/01-08 08:28 
Nu håber jeg der snart sker noget med min DVD-bestilling fra axelmusic.com...
Jeg mangler kun 'For The Term Of His Narural Life'. På selve sitet står der 0-3 working days, men i min oversigt siger de: Still backordered with supplier. This kind of time frame is seldom, but does unfortunately happen from time to time.

Der er meget langt fra 0-3 working days til de 20 arbejdsdage jeg har ventet (der har været weekender og ferie imellem)

'For The Term Of His Narural Life' 0-3 arbejdsdage....
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/01-08 20:58 
Aaarrrgh!

Jeg har bestilt delene til min drømme-PC fra en britisk hjemmeside (det eneste sted, jeg kunne finde, det jeg skulle bruge). Her til morgen havde Tracking History'en fået tilføjet et "Confirmed at Depot" og et "Out for Delivery", så jeg tænkte: "YES! Nu kommer pakken om et par timer :D Men i løbet af dagen kommer der så 2 stk. "Unable to Deliver, Address Query".

Aaarrrgh! Jeg har temmelig meget på fornemmelsen, at de ikke fatter, at den by, der nævnes i forbindelsen med postnummeret, blot er den tilkyttede postregion og ikke har noget at gøre med stedet, hvor pakken skal hen, at gøre. Det må jeg så skære ud i pap for dem, når jeg ringer til dem imorgen :[

Aaaaaaarrrrrrrgh!
AV Intelligent Terminal
la0sla0sSkrevet 02/01-08 21:06 
Hvad siger I til den her:

Min fjernbetjening til mit tv er død (og nej har testet batterier), den har jeg meldt til service.. nu vil fuckhovederne kraftsparkme have fjernsynet med. Seriøst! De er ikk til at hugge eller skære eller stikke i.
Hvad sker der?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/01-08 21:33 
Der er jo en vis risiko for, at fjernbetjeningen virker fint og det er TV'et, der ikke kan modtage ;)
AV Intelligent Terminal
la0sla0sSkrevet 02/01-08 21:50 
Ja teoretisk set, men det startede med at halvdelen af knapperne virkede og den anden del var døde, så røg resten. Oh well.
Hvad sker der?
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 02/01-08 23:06 
Du kan ikke smutte ned i Tigeren og finde en universal-fjernbetjening? Bare et forslag :)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig