X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
SonicSonicSkrevet 17/09-06 18:18 
Det vil jeg da umiddelbart mene. Bare at deres support ikke engang er på dansk, er nok, for mange normalforbrugere, et stort irritationsmoment.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 17/09-06 18:22 
Den dag den sidste dansker der ikke kan klare sig på engelsk bliver lagt i graven, lader jeg champagnepropperne springe :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/09-06 18:35 
Det sker nok (desværre) hverken i min eller din livstid :D
AV Intelligent Terminal
SonicSonicSkrevet 17/09-06 19:21, rettet 17/09-06 19:22 
dRxL>
Den dag den sidste dansker der ikke kan klare sig på engelsk bliver lagt i graven, lader jeg champagnepropperne springe :-p

Haha, det sker aldrig :D
Men c'mon, det er da lidt underligt, at et verdensfirma som microsuck ikke har deres egne danske lavtlønnede supportslaver siddende?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KTCKTCSkrevet 17/09-06 22:30, rettet 17/09-06 23:43 
Stop nu da. Det var ikke min mening at gøre dette til en "Vi-hader-Microsoft" tråd...
Hvis vi tager Sony og Nintendo, så synes jeg de har mindst lige så mange dårlige sider som Microsoft, og teoretisk set burde jeg ikke være mere utilfreds, hvis de fikser maskinen for mig i løbet af kort tid.

Det med ikke-eksisterende serienumre har jeg aldrig hørt om før, og jeg da haft ting inde hos dem nogle gange.

Arbejder du i en selvstændig biks, for ellers kan jeg slet ikke forstå at det kan være nødvendigt, at din chef må betale for kundernes maskiner af egen lomme.
Microsoft kører selv service på deres produkter, men derfor skal kunden alligevel være i stand til at indlevere tingene det sted hvor de har købt dem, hvis de foretrækker dette. Hvis man får navn, adresse og telefonnummer burde det heller ikke være noget problem at smide den videre til Microsoft fra butikken...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
VasquezVasquezSkrevet 19/09-06 12:24 
Dette er hvad jeg har lyst til at skrige over (og har skreget over, nu jeg tænker mig om...):
Knuuur Knuuur GRRRRRR! Hvorfor kan man ikke få en Silent Hill tanktop?! Jeg har ledt over alt! Men lige lidt finder jeg... ak og ve... Jeg må gi' op, jeg er ikke meget for det men... so be it! GRRRRRRHH...

Vasquez
"Have you ever been mistaken for a man?" "No... have you?"Spiller nu: Resident Evil 4, Darkstalkers Chronicle:..., Silent Hill 4: The Room
lightyear dklightyear dkSkrevet 19/09-06 18:30 
dRxL>
Mmm hjortebøffer. Håber du er forsikret og ikke kom noget til.

Tænkte det samme, men konen kiggede lidt skævt på mig da jeg nævnte det.

Nej bilen var kun med ansvar, så er nu på udkig efter en 94/95 ny synet.

Lort at jeg ikke pissede i 2 sekunder mere inden jeg kørte.
are you CHICKEN?
fumfumSkrevet 19/09-06 19:27 
Så er det nu vi skal huske at sige, at når man skal køre i gammel lort fra 94/95, så er det nødvendigt at det skal være en toyota.
Har selv været nødt til at købe en Carina E, den gamle Carina ville ikke køre i fjerde mere. Aaaargh.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
lightyear dklightyear dkSkrevet 19/09-06 22:01 
Min afdøde peugeot 306 fra 94 kørte ellers super uden probs i næsten 3 år, men det er vel mere held end teknik.
are you CHICKEN?
SumezSumezSkrevet 21/09-06 12:14 
Hvad indebærer en Silent Hill tanktop? Er det ikke bare at strygemærke et logo på en blank en? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 22/09-06 17:02, rettet 22/09-06 18:39 
Så er det Nintendos tur...

Jeg sendte min DS til rep hos dem for snart en måned siden, og jeg har endnu ikke hørt noget fra dem. Fiks mine ting Bergsala, eller jeg skal komme efter jer. Aaaaaaaargh!

Min 360 er også røget afsted idag, og for at være helt ærlig tror jeg MS er hurtigere til at få den fikset end Nintendo. Ellers skal jeg nok skrive det her, i hvert fald.
Men det kan da ikke passe at man skal sende halvdelen af sine konsoller afsted, og så bare sidde og trille tommelfingre i over en måned.

Nå ja, så har jeg hovedpine oven på det hele.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 27/09-06 20:59, rettet 27/09-06 21:01 
Det skete helt uden min samtykke, jeg sværger. En dag for et par uger siden, satte jeg mig en sen aftentime foran flimmerboksen, efter en meget lang arbejdsdag. Der er ikke så meget at vælge mellem (har ikke kabel-tv eller lignende), men jeg havner på en genudsendelse af Desperate Housewives. "I mangel af bedre," tænker jeg og ser for første gang mere end 5 minutter af serien. Næsten et helt afsnit faktisk.

Et par dage efter er den gal igen. Lang dag. Træt og ugidelig. Desperate Housewives-genudsendelse. Og denne gang er jeg i mod min vilje nogenlunde godt underholdt.

Men det bliver værre. I løbet af de seneste par uger har jeg set omtrent 2-3 halve eller hele afsnit, og for lidt siden er der lige startet et nyt afsnit, og jeg har lidt lyst til at se det. Ikke brændende lyst, men alligevel.

En eller andet stik mig et topnøglesæt, en James Bond-dvd og en slagboremaskine, så jeg kan få denne østrogen-stank neutraliseret inden jeg begynder at hækle eller samle på nips. Af glas. Aaarghh.
KTCKTCSkrevet 27/09-06 21:43 
Beklager, men du kan vist lige så godt få købt nogle kjoler, for det lyder til at du er fortabt ;)

Opdatering: Der er nu gået 1 måned og 3 dage siden jeg sendte min Nintendo DS ind til rep, og jeg har ikke hørt et pip endnu. Aarrrrghh! Nintendo, Arrrrrgghhh!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GreaseballGreaseballSkrevet 06/10-06 22:00 
Hvad er det noget billigt møg mit Visa-kort er lavet af. Man bruger aldrig den pokkers chip og alligevel falder skidtet fra hinanden... bogstavelig talt.

Aaarrrgh!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/10-06 23:40 
Aaarrrgh! Min stationære PC crasher konstant... specielt når jeg har skrevet et indlæg og klikker på 'opret'... Aaaaaarrrgh!
AV Intelligent Terminal
KTCKTCSkrevet 07/10-06 10:52 
Nintendo: Min kammerat sendte sin identiske DS, og med samme fejl som min, ind til rep for omkring to uger siden, og det er over 1½ måned siden min røg afsted. Min kammerat har fået sin igen i repareret tilstand, og Nintendo påstår at de mangler en reservedel til min. Hvad sker der for dem? Uprofessionelt! Aaaaargh!!!

Microsoft: Jeg ringede ind for at tjekke op på min 360, da der nu er gået 3 uger siden jeg sendte den ind, og det lader til at Microsoft heller ikke har styr på en skid. Manden i den anden ende lød meget forvirret og spurgte mig om maskinen var blevet sendt til dem. Til sidst endte det med at han skulle "omregistrere mit serienummer", og så skulle den gerne komme snart. Jamen, det lyder da betryggende at I ikke engang ved om I har modtaget min maskine.

Aaaaargh, siger jeg - aaaaargh!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoChronoSkrevet 07/10-06 12:37 
Hvad har din kode gjort ved din DS? :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/10-06 13:18 
Greaseball>
Hvad er det noget billigt møg mit Visa-kort er lavet af. Man bruger aldrig den pokkers chip og alligevel falder skidtet fra hinanden... bogstavelig talt.

Ja, det er noget rigtig skidt. Der er jo flere forretninger som nu er begyndt af bruge chippen... men min virker ikke fordi kortet er kørt så mange gange igennem magnetstribe-læseren at overfladen på chippen er slidt af. Lorte system... og hvor er mit billede på kortet...aaarghh!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/10-06 13:26 
Min chip er af en eller anden grund rustet til uigenkendelighed - der er vist en række fysiske overvejelser dankort A/S ikke har gjort sig, da de kom med påstanden "det er meget bedre, nemmere, og hurtigere". ARGH!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SephirothSephirothSkrevet 07/10-06 17:24 
FFXII først ude om en måned - AARGH!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dRxLdRxLSkrevet 07/10-06 19:48 
Arrrgh .NET's "udokumenterede features"...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KamekKamekSkrevet 07/10-06 20:30, rettet 07/10-06 20:41 
Slut med Letterman på Zulu! Æv!! :-(

EDIT: Og ARGH!!!!!! ;-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SephirothSephirothSkrevet 07/10-06 20:33 
Hva?!
Først Leno og nu Letterman?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-06 20:58 
Skulle det ikke ha' været i YAY!-tråden?
Spiller nu: Phantasy Star IV
fumfumSkrevet 08/10-06 10:33 
LæspeLeno kan jeg ihvertfald sagtens undvære.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 08/10-06 15:53 
*Krydser fingre for at Zulu erstatter Letterman og hans efterhånden ret trættende humor med The Daily Show*
(...)
KLTKLTSkrevet 08/10-06 18:03 
Det er selvfølgelig et spørgsmål om smag og behag om man er til David Letterman, personligt har jeg altid været stor tilhænger af The Late Show og den specielle humor Letterman ligger for dagen.
Jeg mener fx at en personlighed som Alan Kalter er utrolig original, og ville faktisk ønske de fik ham til at spille en lidt mere aktiv del i de daglige udsendelser.
Blandt mange fans af The Late Show og David Letterman, var der i en periode stor enighed om at Letterman begyndte at gentage sig selv for meget, og at han ikke længere tog chancer med vanvittige former for humor.
På det seneste er Letterman dog vendt tilbage til rødderne, og byder igen på noget af det der gjorde han i sin tid slog igennem.

Jeg havde så godt nok ikke hørt noget om at Zulu ville stoppe med at sende David Letterman, men jeg har alligevel ikke rigtig tid til at se det længere da jeg aldrig er hjemme når det bliver sendt.
9/11 Was An Inside Job
KTCKTCSkrevet 10/10-06 16:25 
Nintendo: Jeg fik min DS tilbage fra rep i dag, og de har faktisk lavet den. Dog har de ødelagt min screen protector i processen, så den kommer de til at erstatte.

Microsoft: Jeg ringede til dem igen i dag, da jeg havde modtaget en mail om at jeg skulle forberede min konsol på at blive sendt ind til dem. Den er jo allerede inde hos dem, og efter at være blevet sat på hold i 5-10 minutter, havde mit temperament bygget sig op, så jeg var nødt til at udtrykke min utilfredshed med deres service og håndtering af sagen. Forbrugerloven og det hele blev nævnt, så jeg håber seriøst de tager sig sammen, da de ellers får en sag på halsen.


Aaaaaaaaaaaaaargh!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ElgenElgenSkrevet 11/10-06 10:19 
Arrrrrgh udokumenterede ændringer fra .NET 1.1 til 2.0, der dermed 'tilføjer' ens egen kode helt nye og hidtil ukendte dimensioner!!!! };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 11/10-06 11:21 
Glæden ved at være .NET abe =)

Stod det til mig skulle alting laves i ML serverpages :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 11/10-06 11:46 
Jeg kom hjem fra arbejde i går aftes og fandt ud af at Phantasy Star Universe betaen til Xbox 360 er blevet forsinket med et par dage. Betaen slutter stadig den 18, så det betyder mindre total tid på betaen :(((
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/10-06 11:53 
3of19>
Betaen slutter stadig den 18, så det betyder mindre total tid på betaen :(((

Mon ikke den dato bliver ændret så?
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 11/10-06 12:18 
Nej, betaen kører på de samme servere som den færdige udgave skal køre på, så Sega skal have tid til at opgradere dem så de er klar når spillet udkommer den 24.10.
John DoeJohn DoeSkrevet 21/10-06 19:50 
Jeg har lige købt en xbox 360 med Oblivion, som jeg fik ind af døren i går.

Mens jeg så sidder og spiller kommer der en sær lyd fra fjernsynet, det går ud og der breder sig en grim lukt i hele lejligheden.

Øv
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
HeroldHeroldSkrevet 21/10-06 21:17 
Det er vist freon. Samme lugt der kom, da jeg skrev det oprindelige indlæg.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
MajorPMajorPSkrevet 26/10-06 17:09 
Jeg skulle i går købe en billet til Odense via DSB's utroligt fantastisk smarte selvbetjeningsautomater.

Da jeg havde trykket koden på mit Visa, og beløbet var hævet og godkendt skete der intet. Derfor skal jeg nu ind til Købehnavn, bede personalet rode en milliard kvitteringer igennem, og derefter kan jeg så få svar på, om jeg kan få mine 214 kr. igen.

Aaargh...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 03/11-06 20:49 
Ok, nu må jeg ud med det. Jeg HADER de idioter i BF2, der hopper med ombord i ens tank og straks begynder at skyde løs med maskingeværet, selvom der ikke er en sjæl i nærheden. Altså ren kedsomhed. Alt hvad det gør, er at afsløre tankens position!
Endnu dummere: Når samme maskingeværskytte straks begynder at skyde på en helikopter ude i horisonten, som man møjsommeligt er i gang med at gemme sig for. Tracerne leder piloten lige til tanken, og så er det nat-nat. ARGH! Folk gør det igen og igen! Det burde da være almen viden, at man nok ikke bør afsløre sin egen position med et våben, der alligevel ikke kan nakke en uskadet helikopter. Lad dog tanken få tid til et skud eller to, så helikopteren bliver desorienteret og næsten død - og så skal de være velkomne til at skyde!
AAAARGH!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 03/11-06 23:07 
John Doe>
Mens jeg så sidder og spiller kommer der en sær lyd fra fjernsynet, det går ud og der breder sig en grim lukt i hele lejligheden.

Ja ja... bare giv fjernsynet skylden ;)
fumfumSkrevet 04/11-06 10:01 
Herold>
Det er vist freon. Samme lugt der kom, da jeg skrev det oprindelige indlæg.

Freon? Det er sgisme et avanceret fjernsyn, med indbygget minikøleskab. Sådan et må jeg bare eje.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 04/11-06 11:33 
ARGH!

Efter at have ventet en lille måned på en Nokia 1101 til mine forældre, valgte jeg at afbestille ordren hos GoBlue, der tilsyneladende ikke havde styr på noget som helst.

Telefonen blev istedet bestilt hos Slagsbutikken, og jeg modtog ordren igår. Men de havde, uden at spørge først, sendt en helt anden telefon, da den anden var udgået af deres sortiment. Siden hvornår er det blevet fast kotume, at sende en anden varer end den kunden har bestilt og derefter retfærdiggøre det ved at skrive "fuld returret" i fakturaen? ARGH!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 04/11-06 11:42 
Ja, mand! HDTV _og_ kolde øl!

Da jeg kom hjem i går, efter en tur hos frisøren blev jeg mødt af en væsende lyd, da jeg åbnede hoveddøren. Det vidste sig at være radiatoren i soveværelset, der havde besluttet sig for at hælde vand ud på gulvet. Heldigvis havde jeg blikkenslager ude hos mig inden for en times tid, som lukkede for radiatoren og fik skidtet skruet fra. Den bliver skiftet på torsdag.

Jeg er fandeme glad for at jeg var tidligt hjemme. Aaarrrgh!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 05/12-06 22:30 
Trode aldrig jeg ville få brug for tråden her, men...

...i aftes i EBgames Lyngby, blev jeg stemplet/anklaget for hæleri/tyveri, da jeg forsøgte at komme af med mine gamle Xbox spil, + en PSTwo i bytte handel. Han grundede med at der var for mange folie-indpakkede spil, til de kunne være lovligt ejede, og det var hans vurdering + at den PSTwo, havde de org. kabelsamlere, og det har man ikke til en brugt playstation konsol.
Jeg er aldrig blevet så groft fornærmet.

Og som om det ikke var nok, snakkede han så de omkringgående kunder kunne høre hvad han anklagede mig for.

I morgen taget jeg ned i forretningen, med kvitering på de købte, uåbnede spil, for at bevise min uskyld og forhåbenligt få en ordentlig undskyldning.
Hovedkontoret får også en mail.

Og til sidst, tak til idioten for at have ødelagt mit gode humør :/
Spiller nu: Halo 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/12-06 22:36 
Sikke dog et svin! Men glæd dig over at du kan få gjort pænt gengæld i morgen... og husk at være højlydt i butikken, så kunderne kan høre hvor dum en stodder han har været.

Så kan du poste i "Ahhhhh"-tråden i morgen :-)
FourDFourDSkrevet 05/12-06 22:47 
Så havde man lige investeret i et par iGrado høretelefoner og så går min iPod død.
ARRRGHH!!!
Godt at det snart er jul..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 05/12-06 22:56, rettet 05/12-06 23:26 
Playkid, EB ekspedienter er generelt bare provokerende, især dem i Odense i kongensgade :) Jeg havde også en dum episode med en ekspedient engang, som blev pisse sur på mig da jeg ville købe et brugt spil, og jeg så ombestemte mig da han ikke havde manualen. Jeg blev praktisk talt bedt om at forlade butikken, og ikke komme igen. Han mente ikke at man kunne tillade sig at ville have en manual med, til et spil som var brugt.

Man køber jo ikke kun CD'en. Hele produktet er CD, cover og manual. Hvis noget af dette mangler, burde de i det mindste gøre opmærksom på dette. Især fordi, at man jo ikke kan gennemchecke produktet, da kun coveret er fremme til skue. Så hvis man ikke er vågen, er det et rent lotteri om man får manual med når man køber brugt i EB.
KTCKTCSkrevet 05/12-06 23:04, rettet 05/12-06 23:53 
Playkid: Jeg synes du skal tage en person med, som virkelig forstår at slå i bordet. Det kan ikke være rigtigt, at man skal beskyldes for sådan noget! Seriøst, jeg var gået helt amok på sådan en nar. Han skulle være heldig, hvis han kunne få lov at stå i en pølsevogn når jeg var færdig med ham.

Sådan noget er bare utilgiveligt og bør koste et job på stedet!

EDIT: Og desuden synes jeg ikke du skal bevise noget som helst for ham! De fortjener heller ikke at have dig som kunde mere, men jeg synes du fortjener en formel undskyldning, og så skal det fjols bare smides på porten...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JuggernautJuggernautSkrevet 05/12-06 23:08 
Jeg vil med! :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GreaseballGreaseballSkrevet 06/12-06 00:22 
Pokkers, jeg skal arbejde i morgen. Ellers ville jeg sku' også gerne med. Org. kabelsamlere til en konsol... har den tåbe aldrig mødt en samler før? Vi gemmer stort set alt der følger med i æsken :)

Hvem var det ude i EB-lyngby, bestyren? For han virker ellers som en "rimelig normal" fætter.

Men husk endelig at skrive en opdate ;)
Bede-xBede-xSkrevet 06/12-06 00:43 
Svovlmunk>
Playkid, EB ekspedienter er generelt bare provokerende

Det er sjovt nok også mit indtryk baseret på erfaring her fra Aalborgområdet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
TheDukeTheDukeSkrevet 06/12-06 00:49 
Der er en af dem i EB Lyngby der er et fjols af særklasse, hans optræden over for kunderne minder mig mest om Comic Book Guy fra Simpsons. Jeg havde fundet Syphon Filter 1 & 2 til en rimelig pris og ville lige sikre mig at der fulgte manualer med til dem, så hellere end bare at begynde at flå i folien spurgte jeg ham om han kunne checke at de var der. Efter hans ansigtsudtryk at dømme kunne jeg lige så godt have sagt at jeg var på vej hjem til hans lillesøster for at give hende en ordentlig omgang, for han blev dybt forarget og nærmest hvæsede til mig at man kunne da virkelig ikke forvente at de fulgte med. Heldigvis kom hans chef ind i butikken og tog over lige der, og han havde ikke det fjerneste imod at åbne folien så jeg rent faktisk kunne se hvad det var jeg købte.

Hvis jeg ser at ham tossefar står alene i butikken, så gider jeg ikke at gå derind, så tager jeg Accord ved stationen i stedet for selvom deres udvalg er meget dårligere.
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig