X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Aaarrrgh-tråden


Reply
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 topic(s).

Reply
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/08-12 15:56 
RJK>
Hvis det er det nye sølvagtige, så er det bare et bruge et stykke blank tape på det - tryk det ned over snasket, og træk det af. Virker perfekt.

100% credit til Seeberg.

Cool, det virkede :)
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/08-12 16:22 
Kun såen lidt små-aaargh, men jeg besluttede mig for at købe en sølvgrå 3DXL idag i Elgiganten på vej på arbejde og stod og så på at ham foran mig ved kassen købte den sidste... Øv.
Har besluttet mig for at bestille en via nettet frem for at køre Danmark rundt efter den.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/08-12 16:50 
KroeboCop>
Lige til noget der ligner, hvis man har klistermærker på Gameboy papæsker eller ligende, så læg den på en radiator med god varme, det gør at klistermærket er let at fjerne.

en hårtørrer er også god
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/08-12 16:56 
Ah ja :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 04/08-12 18:03 
KillerBean2>
Af uforklarlige årsager valgte manden bag disken at sætte et klistermærke på æsken. Og nu, hvor jeg har fjernet det, står der "void" over det hele. Det er sindssygt grimt at se på, og det reagerer ikke på husholdningssprit. Hvordan får jeg det lort af!!? :((

Ja, det er noget af det hidtil værste!
Jeg købte et par brugtspil i GamesTop for nyligt, og han gjorde det samme. På brugtspil. Jeg spurgte hvorfor, og han sagde det var så de kunne byttes igen eller sådan noget. På brugtspil!
Jeg fjernede dem med det samme lige der i butikken før jeg lagde dem ned i tasken.
Helt vildt at de i det mindste ikke spørger, før de putter den slags på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/08-12 18:14, rettet 04/08-12 18:15 
Den Gamestop i Storcenter Nord (Aarhus) der var jeg oppe at købe SSFIVAE til PC. der sagde jeg til ham der arbejde der at han ikke skulle putte det på da jeg ikke ville bytte den, men han ville følge de regler han havde fået at vide, også selvom de var løbet tør for dem de skal bruge, så skulle han sætte noget på og det var så et klistermærke fra deres prisskilt. Det var helt blæst at gøre, de klistermærker lette at få af, uden han kan se det har været på.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KTCKTCSkrevet 04/08-12 18:29, rettet 04/08-12 18:49 
Jeg købte for nyligt et nyt spil i GamesTop, eller det vil sige, jeg fik en kammerat til at tage det med.
Da jeg åbnede spillet, var det voldsomt ridset. Lange, ret dybe ridser, som godt kunne se ud til at komme til at volde problemer.
Jeg tog straks ned i butikken for at få det byttet, hvorefter ekspedienten spurgte om jeg havde testet om spillet virkede. Jeg kiggede lidt undrende på ham og sagde så, at uanset om spillet virker eller ej, så vil jeg gerne have et spil uden ridser, når jeg køber det nyt. Han fandt så et andet eksemplar, som jeg selvfølgelig kiggede efter med det samme. Det havde også ridser, selv om det ikke var helt så mange og knap så dybe.
Jeg spurgte ham om han ikke havde et eksemplar i folie, hvilket han bestemt ikke mente han havde, men jeg fik ham dog til at kigge alligevel. På dette tidspunkt viste han tydelige tegn på irritation og en utvetydig holdning om, at det er noget pjat, når man gerne vil have et spil uden ridser.
Der var heldigvis alligevel et folieret eksempel i skabet, som jeg fik lov at få i stedet.
Det skal lige nævnes, at jeg ikke havde en negativ attitude da jeg kom ind i butikken, men må indrømme at jeg mest havde lyst til at råbe "idiot", da jeg forlod den.

Det er godt nok sørgeligt, at man kan behandle nye varer så uansvarligt i en dedikeret spilbutik, og at man oven i købet forventer, at kunderne er ligeglade med at de nye spil ligner noget, der er blevet vasket i grus.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
--Skrevet 04/08-12 18:35 
I dag var jeg nede i den lokale GameStop butik - hvor samtlige medarbejdere i øvrigt er yderst flinke, og hjælpsomme - hvor jeg i samme forbindelse fik en 20´er i rabat på Metal Slug pakken til Wii. Dog er det mega irreterende at han kun havde 7 NDS covers jeg måtte få gratis, da jeg stadig mangler en håndfuld til de resterende GBA spil. ARGH!!!!

Luksusproblemer!!!! :P
Spiller nu: Animal Soccer World
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/08-12 20:50 
Aaarrrgh! Jeg hader elektriske kogeplader! Det er fuldstændig umuligt at styre det lort!
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 07/08-12 21:45 
Jeg er såååå enig KB2
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 08/08-12 08:40 
Sad i går og baksede med et defekt bootleg SuperQIX. Een af de første ting jeg/man typisk gør, er at fjerne alle soklede ICer, rense dem lidt og sætte dem på plads igen, bare for at udelukke dårlig kontakt...

Men den fu... bootlegger der har lavet dette board, har loddet een af soklerne i den forkerte vej. Så da jeg sætter EPROMen i igen (og (naturligvis) vender den korrekt iht. soklen), får den strøm med omvendt polaritet, hvilket den ikke overlever....GRRR

For at gøre ondt værre, er 2732/27C32 ikke lige de mest alm. EPROMer på nyere boards, så dem har jeg ingen af på nogen af mine skraldeboards....GRRR...GRRRR };-S

Aaarrrgh!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 08/08-12 08:42 
Det går jo nok, hvis det er en bootleg :)

Hvad er "den forkerte vej"? Er det bare når den vender modsat de andre rommet på boardet, eller er der en mere generel tommelfingerregel?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 08/08-12 08:51, rettet 08/08-12 08:51 
Ligesom selve ICen, har de fleste sokler også et "hak" der markerer hvilken vej man skal indsætte ICen...
Denne her vendte forkert ift. ICen...hvilket jeg verificerede med et voltmeter EFTER at ROMen var knaldet af };-S
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 08/08-12 09:09 
Så soklen var loddet i den forkerte vej i forhold til hvordan IC'en skulle sidde? Ok, det kan jeg godt se er hul i hovedet. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 13/08-12 08:30 
Lige kommet hjem fra work, og havde printet nogle covers ud til mine GBA spil fra coverproject. Finder ud af at jeg har glemt at printe til 1 spil, og har først vagt igen om 14 dage. Så nu er der farvecover på alle, undtages 1 spil i sort hvid...
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 13/08-12 08:34 
Det er godt nok et luksusproblem, når 14 dages ferie er det værste der kan ske. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 13/08-12 08:39 
Helt enig, men stadig irriterende, når det drejer sig om et enkelt cover :D
Spiller nu: Animal Soccer World
ElgenElgenSkrevet 13/08-12 08:43 
Aaarrrgh!!! Alle de posts m1chelsen laver i denne tråd omhandler kun luxusproblemer };-S
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/08-12 11:58 
Der er heller ikke ret mange af os, der lever i slummen i Rio eller Johannesburg :D
AV Intelligent Terminal
--Skrevet 13/08-12 14:35 
Vores ene kat skal aflives i morgen, og har lige aftalt tid hos dyrlægen. Mega trist :(
Spiller nu: Animal Soccer World
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/08-12 15:34 
Nederen :(
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/08-12 18:36 
OSBC-30, PS-14-K, OBSC-30, PS-14-K, OBSC-30, PS-14-K?!
... Jeg er i vildrede, det ka' fandme ik' pas'!
Hvis jeg havde været i stand til at beslutte mig her og nu, så havde jeg sikkert allerede fået bygget mit ekstra arcade stick! (med et forsøg på fancy artwork endda!)

Måske irrelevant brok, men syntes det ville være i overkanten at oprette en tråd blot for det ene spørgsmål!
... Det er jo ikke fordi jeg _også_ står og skal vælge mellem 3-4 typer joystick dertil :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SumezSumezSkrevet 13/08-12 18:52, rettet 13/08-12 18:52 
OBSF-30, ingen grund til at tænke mere over det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 13/08-12 19:32 
Er der mon nogen mærkbar forskel på OBSF-30 og OBSC-30? Kunne godt tænke mig at klaske en form for artwork på, inkl. knapperne. :P

Har allerede OBSF-30'ere i min Q4RAF, og dem har jeg intet ondt at sige om.
Umiddelbart er jeg tilfreds med både modstand og "travel" i mit JLF joystick, så tanker om en form for LS stick er vist bare ren nysgerrighed. :)


Bliver næppe SÅ gennemført, men man har vel lov at ønske.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
NaieraNaieraSkrevet 13/08-12 19:43 
PS-14-G er det fedeste.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/08-12 19:20 
For fanden da hvor jeg hader hummerarme... Især når de tilhører mig!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
ElgenElgenSkrevet 23/08-12 08:17 
Arghh! Tror at mit skop er afgået ved døden. Kom ved en fejl til at lade det stå tændt i 2døgn, og nu er der bare een stor lysende prik midt på når man tænder det...strålen 'swiper' (eller hvad man skal kalde det) ikke };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 23/08-12 09:09, rettet 23/08-12 09:45 
Jeg ved ikke hvad skop er, men det er surt :(

Jeg købte igår aftes et .com domæne til mig og min vens kommende nystartede firma.. Udbyderen fuckede up, så lige nu ejer jeg det ikke alligevel, men står som om jeg vil have flyttet domænet til dem.
Skal bruge Auth-Id, hvilket jeg af gode grunde ikke har... De har endnu ikke reageret på min venlige mail.
Arghhh, jeg bestilte oprettelse ikke flytning..

Edit: Så gik mit i sig selv.. Yay :) Så mangler vi sgu da bare at dit også kan fixes, Morten. Så blev det en god dag.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/08-12 10:22, rettet 23/08-12 10:23 
Lyder umiskendeligt meget som et oscilloskop :)

Det var også sådan nogle fejl på oscilloskoper, vi sad og sporede, da jeg tog min uddannelse. Bare synd, at det i dit tilfælde ikke kan fixes ved flippe en toggle switch ;)
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 23/08-12 10:38, rettet 23/08-12 10:50 
Ja, og hvordan fanden repper man sådan noget...pisse-ærgerligt!

EDIT: Har lige prøvet at ha det åbent...mon man kunne være så heldig at det "bare" er forbindelsen til den horisontale afbøjning der er røget? Horisontalt reagerer den nemlig ikke på noget som helst...

Prikken ser noget større ud på billedet, den er kun ca 5mm X 10mm irl (hvor de 10mm er vertikalt).

http://img211.imageshack.us/img211/2397/imageuew.jpg
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/08-12 10:49 
Man kommer nok ikke langt uden en servicemanual. Men ellers kan man jo godt være så heldig, at det er nemt at fixe... eller et helvede. Man ved aldrig :)
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 23/08-12 10:51 
Et nyt er bare dyrt...og vil helst ha et "rigtigt" med CRT som jeg husker det fra mine egne fysiktimer...det har sgu sin egen charme <3
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/08-12 11:01 
Det paradoksale ved det er jo så også, at man nok skal bruge et andet oscilloskop, hvis man skal fejlfinde ordentligt på det, der er i stykker :D
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 23/08-12 11:04 
Præcis };-(
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
--Skrevet 26/08-12 14:03 
Var lige på forbrændingen med noget affald, og fandt i den forbindelse PS1 spillet Heart of Darkness i genbrugsbutikken for en 10er. Da jeg så komme hjem, finder jeg ud af at det fylder 2 skiver, og jeg kun har disc 1/2 :(!!!!!!! Ikke så meget nedtur at have "mistet" en 10ér, men mere at have et "halvt" spil!!! ARGH!!!
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 26/08-12 21:31, rettet 26/08-12 21:35 
Det er HELT VILDT så svært det skal være at finde et billigt hotel i Paris!

Alle andre steder i verden jeg har været, har man altid kunnet finde fornuftige etablerede hostels med alm. dobbeltværelser, eller bare billige hoteller, til max 200 kr pr nat pr. person, til tider endda under 100. Især i Tyskland kan man ofte få rigtig billige værelser uden at gå på kompromis med kvaliteten (klichéen om den tyske kvalitet passer trods alt), men hold da fest det har været en prøvelse i Paris!
Selv med priser op til 400 kr pr nat per person, virker det som om vi er ved at vælge en tvivlsom løsning, og stort set alle hoteller i byen fremstår som meget gamle boligbyggerier der kun med nød og næppe er blevet ombygget til snuskede hoteller, og adskillige anmeldelser på nettet rapporterer hele tiden om sløset personale, beskidte værelser inficeret med diverse kryb, og skjulte merudgifter, uanset hvor vi kigger. Alle de reelt etablerede hoteller i byen, der er opført som sådan, koster typisk 1000 kr pr person, hvilket er helt absurd i mine øjne, når man bare er ude efter et sted man kan sove, og opholde sig så lidt tid som muligt.
Efter at have ledt i over en uge, har vi været igennem jeg ved ikke hvor mange booking- og anmeldelsessider, en booking vi endte med at fortryde hvilket igen har kostet os ekstra, og vi var helt ufatteligt tæt på at smide penge efter wimdu.com før vi opdagede at det er en fuskerside. Men nu har vi vist endelig fundet et nogenlunde fornuftigt hotel til 660kr for et dobbeltværelse...

Helt utroligt at noget der er så simpelt i alle andre byer i verden, skal være så afsindigt kompliceret i "byernes by"! Jeg er allerede udmattet længe før vi overhovedet skal afsted på vores rejse. -_-
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 26/08-12 21:37 
Vi står faktisk og er ved at planlægge en forlænget weekend i Paris. Så du må endelig lige komme med en vurdering af hotellet.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 26/08-12 21:45, rettet 26/08-12 21:49 
Da vi var afsted sidste sommer endte vi med at tage en løsning til 600 pr. nat. Hotellet lå et stykke uden for centrum, men i gå afstand til en metro-station. Så vidt jeg husker var alt der lå bare nogenlunde centralt hundedyrt. Med andre ord er det ca. ligesom hotelpriser i Danmark. Jeg tror det er svært at finde noget til under 500 pr. nat i Paris, som også er til at holde ud at bo i.

Og ja, stort set alt er gammelt og småt, men det kan nu også være hyggeligt nok :) Det er noget med parisianerne synes det er helligbrøde at (rive ned) bygge nyt.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 26/08-12 21:48 
Papand>
Vi står faktisk og er ved at planlægge en forlænget weekend i Paris. Så du må endelig lige komme med en vurdering af hotellet.

Der er over en måned til vi skal afsted, så ved ikke om du kan bruge det til noget til den tid, men jeg skal nok fortælle hvordan det gik med det sted vi har fundet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 26/08-12 22:32 
Er boligløs pr. 1. september giv lyd hvis du kan hjælpe med noget i nærheden af København, eller kender nogen der kan. Gerne også hvis det blot drejer sig 1 eller 2 måneder. Alt har interesse.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/08-12 22:58 
Det lyder ikke så sjovt :( Håber du kan finde noget, eller har nogle venner eller familie du kan være hos hvis det skulle blive nødvendigt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 26/08-12 23:19 
Det må du altså gerne lave en separat tråd om, selvom det lyder yderst on-topic her :/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/08-12 23:38 
Eller han kan genbruge den her:

http://www.playright.dk/forum/emne/20984-hvordan-finder-man-bolig-i-koebenhavn#251060

Men seriøst, virkelig nederen situation at stå i :/
AV Intelligent Terminal
dRxLdRxLSkrevet 29/08-12 09:33 
Fandt et sted via facebook. Det er sgu smart.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
solid snakesolid snakeSkrevet 30/08-12 21:21 
Jeg bliver nød til at fortælle hvordan min dag er gået..

Og så skulle jeg med bussen idag ..går stille og roligt op og ligger mønterne på busmandens møntboks, og samtidigt er der en ældre dame bagfra der maser på der osse kaster mønterne derpå,så de roder sammen..nu der ikke styr på hvad der er hvad, og hun påstår så at det er hendes penge osv..
Jeg tænker bare yeaa right man, hold kæft en kegle.. Men jeg opgiver da hun er lidt gammelhysterisk ,og så venter jeg til hun er færdig,og så smider jeg bare nogle nye mønter til busmanden for billetten.

Jeg sætter mig så bare bagerst i bussen, det gør jeg næsten altid. Så efter ca 7 stoppesteder, så skal hende den gamle stå af bussen da hun ringer med klokken for at komme af.. jeg kan godt se hun har lidt besvær med sin indkøbsvogn og en pose og en pakke og en taske hun har med, hun er da osse ved at tabe posen og pakken.

Da hun så går ud af bussen,så kan jeg godt se at hun faktisk glemmer at tage sin pakke med.. Jeg vælger totalt ikke at sige noget, ja jeg er lidt ond, men hun stjal jo mine penge for billetten.
Så da hun stiger af, går jeg stille og roligt hen og tager pakken.
For mig skal hun sgu ikke stjæle fra, så stjæler jeg osse fra hende!
Og sådan kan en herlig dag forekomme.

God Torsdag allesammen :-)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 30/08-12 21:27 
Sådan helt alvorligt så håber jeg du forsøger at lave sjov! Ellers har du lige bevist, at brødet ikke var helt bagt da det røg ud af ovnen...
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/08-12 21:29 
Det var godt nok virkelig træls gjort. Bare fordi man selv er blevet lidt dårligt behandlet og i dette tilfælde af en ældre dame der muligvis er lidt forkalket, giver det ikke dig ret til at opføre dig sådan.

Hun har sikkert været forvirret i øjeblikket. Du stjæler fra hende. Det går ikke lige op i min bog.

I øvrigt havde det været alm god opførsel at hjælpe hende med at komme af bussen med alle hendes ting.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 30/08-12 21:29 
Hvad var der i pakken?
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 30/08-12 21:33 
Se, det er humor så alle kan fatte det!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
BeanoBeanoSkrevet 30/08-12 21:34 
Narko? Jimmy Hoffa's hoved? Guldhornene? Hundemad? Jeg vil vide hvad der var i pakken!
3'660 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me