X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 20/10-11 17:21 
Hmm... men mener at selve stikket bag i maskinen er anderledes.
Captain NCaptain NSkrevet 21/10-11 20:19 
At min åndsvage iPhone på en uge har brugt mere Data end jeg har gjort på et helt år. Og har slet ikke brugt den næsten.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
GreaseballGreaseballSkrevet 22/10-11 12:57 
AVS! "Apple... Disconnecting people"
Undskyld ^^) Kunne ikke dy' mig.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/10-11 19:18 
Havde lige købt Dead Space til 360, men der er regionscode på :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/11-11 21:39, rettet 04/11-11 22:12 
Min PC er begyndt at lave BSOD med jævne mellemrum :(

(Støvfilteret var fuldstændig stoppet til.. så nu håber jeg, det bare var fordi, den fik et hedeslag)
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 04/11-11 23:59, rettet 05/11-11 00:01 
Her skal man lige se om der post(vores postkasser er i gården bag en gitterlåge) og på vej ud af gården knækker min nøgle i låsen. Aaarrgghh! Fanget i gården. Heldigvis kommer der en som også bor der forbi og hjælper mig ud og ind i min egen opgang. Men skal bruge min reserve nøgle som min mor har. Over til hende, men så nemt er det ikke... Nej nej.
Min søster som bor inde i københavn havde smækket sig ude i dag så min mor havde været inde med sit reserve nøglebundt til hende. Så gæt hvor min nøgler nu var, ja rigtigt... I København. Låne bil og ind efter nøgle -.-
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/11-11 12:37 
Killer Bean 2>
Min PC er begyndt at lave BSOD med jævne mellemrum :(

Noget tyder på, at det er mine RAM, der er stået af. Mega øv :(
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 05/11-11 12:46 
Det kunne ny være meget værre. RAM er blevet ekstremt billige.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/11-11 15:33, rettet 05/11-11 15:35 
Det er netop det billige RAM, der er kradset af :(

Nu har jeg smidt mine gamle dyre blokke i. De er hurtigere end de defekte, men er kun på 4GB :/
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 08/11-11 21:02 
AARRGH! Hvis jeg skal se reklamen for Dance Star Party til MOVE hver gang jeg åbner en Gametrailers film så bliver jeg snart sindsyg af at høre
Barbra Streisand
woo woo woo woo woo woo woo
woo woo woo woo woo woo woo
woo woo woo woo woo woo woo

*BANG!*
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/11-11 21:15 
Jeg kan ret godt li' Duck Sauce, så jeg synes bare det er pisse irriterende at den reklame kommer til at give mig traumer, som bliver fremprovokeret, hvis jeg nogensinde køber et album med dem :(

I det hele taget burde enhver person, der overhovedet overvejer at klaske en reklame (som ikke kan skippes!!), på starten af en internetvideo, omskæres øjeblikkeligt med en sløv brandøkse!.. eller noget.
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 08/11-11 21:19 
Killer Bean 2>
Jeg kan ret godt li' Duck Sauce, så jeg synes bare det er pisse irriterende at den reklame kommer til at give mig traumer, som bliver fremprovokeret, hvis jeg nogensinde køber et album med dem :(

I det hele taget burde enhver person, der overhovedet overvejer at klaske en reklame (som ikke kan skippes!!), på starten af en internetvideo, omskæres øjeblikkeligt med en sløv brandøkse!.. eller noget.

Heh.. ja sangen er morsom nok for sig selv.. men at få gentaget den samme bid igen og igen er nærmest kinesisk vand tortur.
Hmmm... med en sløv brandøkse siger du, ja det burde lærer dem.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/11-11 21:22 
Jeg kunne ikke helt vælge mellem en neglefil og en brandøkse. Neglefilen ville være en mere passende straf, men brandøksen er mere dramatisk, så den vandt.
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/06-12 20:17 
Aaarrrgh, jeg købte en LP i Stereo Studio for et par uger siden. Jeg har først fået pakket den ud nu, og så viser det sig at den er fuld af ridser og fedtefingre, på trods af at den var i folie. Det har jeg da godt nok aldrig oplevet før :(
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 17/06-12 20:40 
Og det er ikke noget af det der genpakningsfolie brugtplade-forretninger som Accord altid benytter? :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 17/06-12 21:42 
Aaaaaargh! Man kan ikke skippe cutscenes i Starhawk. Den slags skal dø!
The medium is the message.
XiwanaXiwanaSkrevet 17/06-12 21:48 
Her den anden dag var jeg også ved at få spat over, at man er tvangsindlagt til at se en 3 min og 2 sek lang instruktionsvideo om wii motion plus, når man propper Red Steel 2 i maskinen for første gang. Ikke nok med, at man ikke kan skippe den (og i den forbindelse er 3 min rigtig-rigtig lang tid), men min controller har indbygget plus!

3-minutters vanvid, "plus" moms
[inspirational quote here]
BeanoBeanoSkrevet 18/06-12 09:12 
millennium>
Aaaaaargh! Man kan ikke skippe cutscenes i Starhawk. Den slags skal dø!

Spillet loader for det meste under cutscenes. Du kan afbryde dem ved at holde O-nede hvis spillet er færdig med at loade.
SumezSumezSkrevet 19/06-12 10:01 
Ligesom man beslutter sig for at bestille tre spændende spil fra Planetaxel.com beslutter de sig for at gå fallit!!! D:

https://planetaxel.com/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 19/06-12 10:24 
Noooo! Hvor skal man nu købe US Nintendo DS-spil billigt, uden frygt for told? :(
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
NaieraNaieraSkrevet 19/06-12 10:28 
Jeg er i vildrede lige nu. Det var suverænt den vigtigste butik for mig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/06-12 15:51 
Jeg skal også til at lede efter en ny tilsvarende butik... alternativt bruge amazon :-/
SumezSumezSkrevet 26/06-12 09:07 
Lige som follow-up, så har jeg lige fået en e-mail om at et af de spil jeg ikke kunne få fra Axel, som jeg nu har måttet bestille direkte fra USA via eBay, er blevet sendt som forsikret pakkeforsendelse.

Superdejligt, så ved man jo godt hvad dét betyder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 02/07-12 18:10 
Hvor er jeg dog træt af ikke at have et lunt forhold til min pengepung, åh det kunne være så nice at se/høre understående næste år! hehe

Distant Worlds: music from FINAL FANTASY performs for the first time in Paris at Le Palais des Congrès (GRAND AMPHITHÉÂTRE) with a specially designed program to mark the occasion. Featuring powerful selections from throughout the 25 year catalogue of monumental FINAL FANTASY music, this will be an evening to remember in the City of Lights.

FINAL FANTASY composer Nobuo Uematsu will be in attendance, and of special note: Nobuo Uematsu and Arnie Roth will be the featured soloists with Nobuo Uematsu on organ and Arnie Roth on violin in FINAL FANTASY VI: Dark World.
Le Palais des Congrès
(GRAND AMPHITHÉÂTRE)
Friday, 11 January, 2013 at 8:00pm
Saturday, 12 January, 2013 at 8:00pm
Sunday, 13 January, 2013 at 2:30pm
Arnie Roth, conductor.
Nobuo Uematsu in attendance.
Pre-sale Tickets will be available at shop.wildfaery.com and the Palais des Congrès box office starting Saturday 30th of June at 10:00 am. Public on sale begins 7 July on the Fnac network
Standard tickets: €69. “Carré Or” tickets: €130. VIP tickets: €200.
VIP ticket Meet & Greet ticket holders include a seat in the “Carré Or” Area, and be able to meet with Conductor Arnie Roth, and Composer, Nobuo Uematsu, get autographs and have photo opportunities after the show.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Alf81Alf81Skrevet 07/07-12 12:16 
Ikke engang en uge efter jeg har fået en AES, bryder den sammen. Ingen ved hvorfor. Jeg spillede et spil. Slukkede. Satte et andet i. Tændte. Intet signal. Ingen indikation på at der er strøm i.

Lidt "Aaarrrgh". Men alligevel, hvad fanden kan man forvente af et så fucking retarderet, plastik b-system.
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/07-12 12:24 
Når den er fuldstændig død på den måde, kunne du måske godt være "heldig" nok til, at det bare er en sikring, der er sprunget i maskinen, eller at det er strømforsyningen, som er stået af.
AV Intelligent Terminal
Alf81Alf81Skrevet 07/07-12 12:29 
Går faktisk ud fra at det er strømforsyningen, da det er noget flimsy juks.

Men hold da kæft... Sikke en omgang pjatmaskine.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/07-12 14:52 
Hvorfor har du købt en når du bryder dig så lidt om den?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 07/07-12 16:52 
Har et par spil liggende jeg kunne tænke mig at prøve igen.
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 07/07-12 23:37, rettet 08/07-12 00:07 
Husk nu hvis du har kørt med min gamle konverter (går jeg ud fra) så skal strømforsyningen matche maskinen således her:

According to the producers of this product, some systems require the custom AC Adapter to have all the MVS games to work properly on their system. Here is the message from the producer regarding necessity of this AC Adapter:

SNK's NEO•GEO AES System's uses two type of AC Adapters,one uses 5V DC , the other uses 12V DC. The label on the AC Adapter indicates which voltage the system uses.

IF the output indicates "12V DC" ,then they can use the super AC adapter;
IF the output indicates "5V DC" , then there is NO need for the super AC adapter.

Husk også hvis du skrifter spil skal converteren tages ud af maskinen det andet not so good tror jeg :-)
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 14/07-12 08:39 
Sådan et muligt overstået aaarrgh... nogen ting glemmer man aldrig.. f.eks. at cykle.

Så da jeg vågnede op kl 5 i morges, med alt for velkendt smerter i min ene nyre,
så vidste jeg med det samme hvilket gave lotteri jeg _igen_ har vundet... Nyresten *wooohooo*

Den er så faldet til ro her 3½ times efter og jeg beder til alle de guder fra alle de spil jeg har spillet
at den passer på normalvis og ikke skal skyde med ultra lyd (igen).

Det falder selvfølgelig også på en dum dag, min mor holder fødselsdag idag, så jeg håber eddersparkperkemer at den ikke leger havne blokkade senere.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JuggernautJuggernautSkrevet 22/07-12 13:23 
Vi var på vej hjem fra ferie i går og kører på Sjælland ved Uggerløse. Foran kører der en Golf som slingrer i sådan en grad at jeg ikke vil overhale ham. Kæresten og jeg snakker lidt frem og tilbage i bilen om det muligvis kunne være en spritbilist og vi bliver enige om at kontakte Politiet. Imens vi har vagtcentralen i røret, drejer vedkommende af mod Nyrup. Vi drejer efter for at fortælle Politiet hvor vedkommende befinder sig. Inde i Nyrup by holder han så stille midt på hovedgaden og vi kører forbi ham og laver en U vending. Politiet informerer så at denne person er tæt på sin bopæl og de derfor ikke kan nå at stille noget op. Vi forlader så byen igen og kører mod Næstved igen.

Et lille minuts tid efter ser jeg denne Golf komme kørende meget roligt på en sidevej til Nyrup. Han ser os og gasser så op og begynder at følge efter os. Vi kører nu på en meget smal landevej med maks tilladte hastighed. Han ligger sig helt op i r**** af os (så tæt at jeg ikke kan se hans forlygter) og svinger kraftigt ud som om han vil overhale. Adrenalinen koger nu sindssygt i kroppen og jeg trækker helt ud i siden så der er plads til ham. Han vælger så at køre op på siden af os og ligger sig der med samme hastighed som os omkring en halv kilometer. Jeg kigger på ham og han sidder og stirrer på os mens vi kører 2 biler i samme retning med omkring de 80km/t. Nu begynder jeg faktisk at blive noget bange, da situationen ændrer sig til det vanvittige samt det faktum at kæreste og børn er med i bilen. Jeg vælger så at bremse op hvorpå han så fortsætter kort og blokerer bremserne på sin bil og blokerer vejen ved at holde på tværs. Ud af bilen kommer der en mand der hurtigt kommer over til os. Jeg ruller vinduet lidt ned. Han spørger med truende adfærd hvorfor vi følger efter ham, hvad fanden jeg bilder mig ind osv.. Her nævner jeg intet om ord om vores formodning om spritkørsel, blot at vi følger vores GPS. Han bukker sig og kigger ind i bilen og ser mine børn (som heldigvis er forholdsvis upåvirkede af situationen) og vælger så at tro på min historie. Herpå forsvinder han med hvinende dæk.

En egentlig uskyldig hændelse som godt kunne have været udviklet sig til noget ubehageligt. Så lige et godt råd... Tænk jer lige godt om før i, i god tro, vælger at køre efter nogen uanset hensigten...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/07-12 13:43 
Hold da op et fjols.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dRxLdRxLSkrevet 22/07-12 14:25 
@jugger: godt du var kvik i pæren og undgik mere ubehagelighed, men man kunne godt tænke sig at han havde fået lavet sig en blodprøve...
Synes du skal ringe næste gang også, men stoppe der hvor du fulgte efter ham.
Kan være en spritbilist ikke slår nogen ihjel på den tur hvor man ser vedkommende, men det er bare et spørgsmål om at vedkommende kører nok spritture før han rammer en eller andens barn i småstykker.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 22/07-12 14:34 
dRxL>
Kan være en spritbilist ikke slår nogen ihjel på den tur hvor man ser vedkommende, men det er bare et spørgsmål om at vedkommende kører nok spritture før han rammer en eller andens barn i småstykker.

Det har jeg så også lært af min lille tur. Sker der noget tilsvarende en anden gang, vil jeg afgjort også reagere med gårsdagens hændelse i tankerne. Og det du nævner omkring børn, er præcis min egen tankegang.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/07-12 18:38, rettet 22/07-12 18:41 
Omvendt er det altså heller ikke ret smart at køre rundt og lege landbetjent med kone og børn i bilen. Folk opdager som regel hvis de bliver forfulgt, især hvis det er en eller anden paranoid psykopat (som det lyder til at kunne have været i dette tilfælde).

Det er fint nok at anmelde en formodet spritbilist, men der er ingen grund til at risikerer at bringe sig selv eller andre i fare ved at begynde køre efter personen. Det har vi ordensmagten til.
millenniummillenniumSkrevet 22/07-12 18:56 
Omvendt synes jeg vi har et komplet latterligt køreskole-system, hvis denne slags jubelidioter overhovedet kan komme i nærhedens af et legalt kørekort. Der burde ikke kun være en teori-prøve og en praktisk køreprøve, men også en personlighedstest der forhindrer kraftidioter i at køre på vejene. Det er s'gu sværere at komme igennem en HR test i en større virksomhed, end at få et kørekort som kan koste andres menneskeliv. WTF?
The medium is the message.
JuggernautJuggernautSkrevet 22/07-12 18:57 
Azzkikr>
Omvendt er det altså heller ikke ret smart at køre rundt og lege landbetjent med kone og børn i bilen. Folk opdager som regel hvis de bliver forfulgt, især hvis det er en eller anden paranoid psykopat (som det lyder til at kunne have været i dette tilfælde).

Det er fint nok at anmelde en formodet spritbilist, men der er ingen grund til at risikerer at bringe sig selv eller andre i fare ved at begynde køre efter personen. Det har vi ordensmagten til.

Hør her, jeg har på intet tidspunkt leget landbetjent. Under det forholdsvis korte forløb, havde jeg konstant vagtcentralen i røret som ville vide hvor vedkommende befandt sig. Det kan måske tolkes således i mit indlæg, det ved jeg ikke, men jeg har kun drejet efter ham 2 gange.
Jeg har på intet tidspunkt bragt mig selv, eller min familie i fare ved denne hændelse. Det kunne have været sket, men gjorde det heldigvis ikke. Omvendt ville jeg have det rigtig, rigtig skidt med bare at vende den anden kind til, vel vidende om at muligheden for at han drøner ind i et barn foreligger.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
jaesjaesSkrevet 22/07-12 23:43 
Man kan godt blive marginalt træt, når man kommer til at leje The Avengers fra 1998 i stedet for den nye. Kan de da ikke bare kalde deres lede rebootimakenings for noget andet, så man ikke tager fejl. En undertitel måske.

Med en meta-score på 12/100 er den vist ikke værd at bruge tid på :P
dRxLdRxLSkrevet 23/07-12 00:27 
Har den ikke 'the hoff' som Nick Fury?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 23/07-12 00:41 
Jeg tror ikke den "Avengers"-film der kom i '98 har noget med Marvel-superheltene af samme navn at gøre. :P

Du tænker nok på Nick Fury-filmen med the hoff. Den er åbenbart også fra 98: http://www.imdb.com/title/tt0119781/combined
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/07-12 10:03, rettet 23/07-12 10:03 
Haha The Avengers, den havde jeg helt glemt... Næppe den film Sean Connery er mest stolt af at have medvirket i.

Faktisk et rimelig godt cast i den film, utroligt den kunne blive SÅ elendig.
jaesjaesSkrevet 23/07-12 21:16, rettet 23/07-12 21:17 
He, da coveret til Connery-Avengers så ret superhelte-agtigt ud, og da jeg bagefter hurtigt kiggede på iMDB og så, at der var noget Avengers-hejs fra 60'erne, gik jeg ud fra, at Joss Whedons udgave var en reboot eller et remake :) Et symptom af tiden... :)

Men nu vidste vi begge så også meget lidt om Avengers-universet (eller superhelte generelt).
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/08-12 13:23 
Tak, spasser-Microsoft! I kan ikke engang finde ud af at aflevere jeres egen post fra Xbox Live i Hotmail uden at det ryger i spam-folderen... skide amatører! >:-(
millenniummillenniumSkrevet 02/08-12 13:50 
Aaaarrghhh! Jeg har "kommet til" at købe Skyrim i samme måned hvor jeg starter nyt arbejde OG skal giftes.
Pis, pis, pis....
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/08-12 14:47 
Aaarrrgh! Jeg har lige købt et spil i Games Top. Af uforklarlige årsager valgte manden bag disken at sætte et klistermærke på æsken. Og nu, hvor jeg har fjernet det, står der "void" over det hele. Det er sindssygt grimt at se på, og det reagerer ikke på husholdningssprit. Hvordan får jeg det lort af!!? :((
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 04/08-12 14:55 
Jeg bruger normalt rensebenzin til den slags.
TheDukeTheDukeSkrevet 04/08-12 14:55 
Det kan skrabes af med en skarp kniv, men man skal være lidt forsigtig. Når man er kommet igennem overfladen virker spritten lidt bedre.
RJKRJKSkrevet 04/08-12 15:13 
Hvis det er det nye sølvagtige, så er det bare et bruge et stykke blank tape på det - tryk det ned over snasket, og træk det af. Virker perfekt.

100% credit til Seeberg.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KroeboCopKroeboCopSkrevet 04/08-12 15:23 
Lige til noget der ligner, hvis man har klistermærker på Gameboy papæsker eller ligende, så læg den på en radiator med god varme, det gør at klistermærket er let at fjerne.
Hoid to colony C05 where the computer is...
3'660 emne(r).
« < 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig