X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden


Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/09-10 13:21, rettet 02/09-10 13:22 
Ja, men jeg er ikke helt ung længere. Så jeg vil kun ha' Saturn + RGB på CRT i TATE :)
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/09-10 15:48 
Greaseball>
Arbejder i en Telekæden og jeg kan fortælle er der er STOR mangel på iPhones. Ingen butikker har fået nogen fra 3, gælder også 3's egne(de fik lidt til releash) Vi får nok en 4-5 stykker så ca. hver anden uge fra Telenor og Telia og vi har over stadig mange der er skrevet op til den.
Har i bestil en hvid kan i godt vente længe, Apple er slet ikke begyndt er fremstille den i nu.
Jeg har ALDRIG oplevet nogen ligene i de år jeg har arbejdet i telebranchen.



Nej jeg er godt klar over der er mangel på de dér iPhone 4. 3 begyndte jo at tage pre-orders så straks den blev annonceret og derfra har de sagt at de ikke ville sælge dem i butikkerne før de var nået igennem deres liste... Så nu må vi se. Apple har nok skudt lidt over målet ved at rushe den på gaden sådan, set i lyset af at Amerikanerne havde problemer med misfarvning på deres enheder da limen ikke var tør endnu.

Det er garranteret derfor at de ikke kan få lavet de hvide, fordi limen giver den gule misfarvninger over det hele.

Jeg arbejder selv i noget kundeservice relateret arbejde så jeg er villig til at give dem noget slack... Jeg er bare lidt skuffet over at jeg tilsyneladende var blevet helt glemt på trods af at jeg har købt og betalt for telefonen og fået en kontrakt på abonnement og alt muligt.

Jeg kan forestille mig at det føltes sådan hér at stå i en telebutik for tiden

Aaarrrgh-tråden
GreaseballGreaseballSkrevet 02/09-10 17:54 
Tæt på.. heldigvis er der masser af HTC Desire og Samsung Galaxy S... hvis operatørene ellers kunne skaffe nogen hjem "Aaarrrgh!" :p
Fik set en sammenligning af iPhone 4 og Galaxy S.. DANM! Galaxy er for fed på mange punkter.

Folk er blevet helt vilde med SmartPhones, utroligt som market har vendt sig, meget kan skyldes Apple's måde at lave en smartphone der kan bruges af alle.
JuggernautJuggernautSkrevet 02/09-10 18:17 
Jeg overvejer skam også at skifte. Er efterhånden træt af mit Apple produkt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PlaykidPlaykidSkrevet 02/09-10 19:50, rettet 02/09-10 19:52 
Jeg har lige modtaget min Iphone 4 i dag, jeg lavede en impuls opskrivning for 2-3 uger hos telenor. Det synes jeg er godt gået, når nu efterspørgslen er så stor.

Til gengæld, så virker kameraet vist ikke. Den virtuelle lukker, er konstant lukket og jeg har læst mig til det er et ret udbredt problem. Flot apple :)
Antenne signalet kan påvirkes med det såkaldte "death grip", men det er nu heller ikke en måde at holde sin telefon på.

Udover problemet med kameraet, som jeg håber er løst når min telefon er gendannet, så er det et meget lækkert produkt at sidde i hænderne med.

Edit: Gendannelsen virkede ikke, så den skal til reperation igen. Ligesom min første 3GS'er der havde en pixelfejl, doh!
Spiller nu: Halo 3
SonicSonicSkrevet 02/09-10 20:51 
Har du prøvet at smide 4.1 på? Der ligger nogle GM seeds rundt på nettet :) Men ja, hvis du skal have den byttet, er det måske en god ide at vente med opdateringen til næste onsdag. Der er dog nogle kamera relaterede updates i 4.1. Skal dog ikke kunne sige, om det retter dit problem :(
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dpldplSkrevet 02/09-10 21:04 
Greaseball>
Fik set en sammenligning af iPhone 4 og Galaxy S.. DANM! Galaxy er for fed på mange punkter.

Nu har jeg aldrig været stor fan af apple, men kan da sige vis folk vælger en Samsung galaxy x i stedet for, så skal man ikke være skuffet. Sgu den bedste telefon jeg har haft, håber froyo snart kommer og de får lavet tags til FLAC filer, så er dette tæt på perfekte telefon til mig.
Fatter ikke hvordan i kan klare vente så lang tid, jeg vil have været død, vis jeg skulle vente så lang tid på en ting. ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PlaykidPlaykidSkrevet 02/09-10 21:23, rettet 05/09-10 08:51 
Sonic>
Har du prøvet at smide 4.1 på? Der ligger nogle GM seeds rundt på nettet :) Men ja, hvis du skal have den byttet, er det måske en god ide at vente med opdateringen til næste onsdag. Der er dog nogle kamera relaterede updates i 4.1. Skal dog ikke kunne sige, om det retter dit problem :(

Jeg har fået opfattelsen af det er hardware relateret, der er i hvert fald mange der får den ombyttet.
Det bliver det jeg gør i morgen, det andet gider jeg ikke rode med:)
Så en på youtube der fixede problemet ved at banke sin telefon i bordet, heller ikke en løsning jeg har tænkt mig at gøre brug af ;)
Der går jo nok en uge eller to før jeg modtager min nye telefon, men skulle jeg mod forventning få den før updaten. Så vil jeg teste og se om 4.0.2 crasher kameraet.
Spiller nu: Halo 3
GreaseballGreaseballSkrevet 02/09-10 21:31 
dpl>
Nu har jeg aldrig været stor fan af apple, men kan da sige vis folk vælger en Samsung galaxy x i stedet for, så skal man ikke være skuffet. Sgu den bedste telefon jeg har haft, håber froyo snart kommer og de får lavet tags til FLAC filer, så er dette tæt på perfekte telefon til mig.
Fatter ikke hvordan i kan klare vente så lang tid, jeg vil have været død, vis jeg skulle vente så lang tid på en ting. ><

Hvis det er Galaxy S du har, så er 2,2 aka Froyo ude nu. Hvis telefonen er brandet af en udbyder så skal de først godkende update'en før man kan få den.
dpldplSkrevet 02/09-10 22:33 
Ja der er en uofficiel Froyo update, personlig venter jeg på Samsung officielle opdate som skulle kom engang slutningen af denne måned.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dchangdchangSkrevet 02/09-10 22:49 
Greaseball>
Folk er blevet helt vilde med SmartPhones, utroligt som market har vendt sig, meget kan skyldes Apple's måde at lave en smartphone der kan bruges af alle.

Det er en nok en del af grunden. Tror dog at Desire (har lagt nr. 1 på mobilpriser i et halvt år nu i træk) og Wildfire trækker et godt læs. Tager man så de populære Sony X10 i nærmest alle varianter og Samsung Galaxy S bl.a. oveni, så har man nok den store forskel. Syntes det er dejligt at se at folk tager Android til sig, troede der ville gå langt tid da jeg fik min Desire. Men mange af vennerne dukker lige pludselig op med Android-mobiler. Det går ihvertfald stærkt herhjemme, men det er også kun positivt. Konkurrence er sundt. Så også lige denne:

Android overhaler Apple i DK...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/09-10 22:52 
Nåh. De ringede godt nok heller ikke idag fra 3. Til gengæld har jeg fået en mail om at min ordre er blevet pakket og afsendt, så jeg glæder mig til at modtage den.

Mht til hele den dér iPhone vs Android, må jeg indrømme at det egentlig personlig er det software der er at finde i App-storen der har gjort at jeg har valgt som jeg har valgt.
GreaseballGreaseballSkrevet 02/09-10 23:13 
Faktisk er der lige så meget at finde i Android market.. hvis man altså ikke lige bor i DK "Aaarrrgh!" her må vi nemlig kun hente Light versioner og ikke dem som kan købe. Næsten alle apps der er i iStore kan findes på Android market idag. Der er bare ingen betalings løsning her hjemme i nu. Man kan hacke sin Android mobil så den tror den er på et udlansk net(hvordan ved jeg ikke)
Har selv en Wildfire på prøve fra HTC. Smart lille sag og meget hurtig.

Ser frem til se hvad Symbian^3 kan præsentere og Phone 7 fram MS.
KTCKTCSkrevet 06/09-10 17:46 
Så får man et latterligt brev fra PostDK, at de synes man skal betale told for en forsendelse. Jeg kan betale og afhente min forsendelse på posthuset. Men... Der står intet om, hvad de har vurderet forsendelsens værdi til, eller hvor jeg kan gøre indsigelse.
Jeg tager på posthuset med en udskrift af min mail fra paypal, som kan bevise at forsendelsen ikke koster så meget som de siger, men de siger at de ikke har noget med det at gøre, og at jeg kan lade forsendelsen ligge i op til 14 dage, mens jeg afklarer sagen med et eller andet toldhalløj, som de ikke kan oplyse mig kontaktoplysningerne til - flot!
Nå, men jeg skal bruge min forsendelse, og beslutter mig for at punge ud i første omgang, men vil selvfølgelig gerne have mit brev med mig hjem igen. Det må jeg bare ikke, for det skal de åbenbart beholde. Jeg siger, at de bare må tage en kopi så, og så kommer det, der fik bægeret til at flyde over. De bonner mig fanme en horribel overpris for at lave kopien også. Aaarrrgh!

Det var meningen, at jeg også skulle handle ind, men det holdte humøret altså ikke lige til, efter sådan en omgang svineri.
Hvordan kan man få lov at lange regninger ud uden dokumentation, indkassere pengene igennem andre og i øvrigt ikke oplyse nogen form for kontaktoplysninger? Og så havde de i øvrigt også tilsyneladende spillet fodbold med forsendelsen.

Lorteland!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
silverstarsilverstarSkrevet 06/09-10 18:34 
Postdks opkrævning af importgebyr (128 kr gebyr + 32 kr moms af gebyr) er ganske rigtigt noget svineri. Jeg har intet imod at betale selve import momsen, men når man typisk køber varer i prisklassen 100-200 kr, så udgør postdks "dummebøde", importgebyret, langt størstedelen af den samlede opkrævning.

Jeg er spændt på at høre hvad du når frem til angående klagen, lad os endelig høre hvordan det går. Jeg tror de har givet den en skalle med importopkrævningerne igen, der har været en lang periode hvor jeg ikke har modtaget nogle, men indenfor den sidste måned har jeg modtaget 3. Argh!
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
nerosnerosSkrevet 06/09-10 18:43 
Har det ikke også noget med størrelsen af pakken at gøre også?
Bashful Neophyte
silverstarsilverstarSkrevet 06/09-10 18:53, rettet 06/09-10 19:00 
Nope, det er rent på værdien, men der kan selvfølgelig være noget i at mindre pakker/kuverter lettere "smutter" igennem systemet.

Fandt forøvrigt denne lille omregner, så man kan se hvor meget man risikerer at blive bon'et for, når man handler udenfor EU (og kanaløerne):

Toldlommeregner
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/09-10 20:45 
Det vil sige at de 2 DVD'er jeg gerne ville bestille for samlet 230,- ryger op i 450,-! Det kan de kraftpetervæltemig godt glemme, de forbandede toldsvin! >:-[
nerosnerosSkrevet 06/09-10 22:12, rettet 06/09-10 22:12 
Så er det godt jeg købte min MVS to AES converter i UK for den var satme ikke helt billig ;-)

Men ja det er godt nok langt ude med de toldbøder. Jeg håber jeg kan finde et godt billigt sted i EU til køb af MVS titler.
Bashful Neophyte
Lim3HeroLim3HeroSkrevet 06/09-10 22:19 
AAARGH! Nogen på 4chan spoilede lige Halo Reach for mig! :(
ElgenElgenSkrevet 06/09-10 22:51, rettet 07/09-10 08:30 
Synes godt nok at AlanWake og BlazBlue har været liiiidt længere under vejs fra zavvi end godt er; bare de ikke ligger hos ToldOndManden };-( Tror bare de ryger retur, hvis det er tilfældet.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 07/09-10 08:08 
Jeg savner også mit BlazBlue fra Zavvi.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 07/09-10 08:15, rettet 07/09-10 08:51 
Bestilt med eller uden "fluebenet"? ;)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/09-10 20:29, rettet 07/09-10 20:30 
Aaarrrgh! Da jeg flyttede for en håndfuld måneder siden, orkede jeg ikke lige at skulle stille min scanner op igen. Nu har jeg endelig fået sat den til og må konstatere, at den konsekvent laver en lys stribe på resultatet af alle spil-covers, jeg forsøger at scanne. Piiiiiis! :(
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 07/09-10 21:00, rettet 07/09-10 22:16 
Aaarrrgh!! Har pisse ondt i venstre arm efter at havde over anstrengt en muskle til træning X( De er gået i gang med at installer nyt varme anlæg i den bygning jeg bor i, sådan et med solfangere på taget. jeg bor under taget, så rigtig dejlig larm der oppe fra, fra tidlig morgen, samt de graver nabo gården op med en dejlig "stille" gravko og på den anden side af huset er kommunen gået i gang med at lægge vejen om. Så de grave asfalt op til den store guld medajle.
Og som toppen på kransekagen idag så havde den butik jeg arbejde i lige besøg af en gut der lige skulle hjælpe os med noget. Siger bare godt jeg ikke arbejde for ham, godt nok lige typen der stryger mig den forkerte vej XD

Nu vil jeg lave noget middag og se lidt TV... brænder maden på... så smider jeg oven ud over altanen.
solid snakesolid snakeSkrevet 16/09-10 09:57 
ADVARSEL
Køb ikke skrabeæg! Der er ikke gevinst på ét eneste af dem. Det er fup og svindel!
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
ElgenElgenSkrevet 16/09-10 17:09 
Har haft indbrud og de har taget både min og min kones laptop samt ungernes sparegrise. Andet har jeg ikke opdaget. Lortelort!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KamekKamekSkrevet 16/09-10 17:14 
Det er så skide irriterende at man ikke kan have sine ting i fred :-(
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/09-10 17:15, rettet 16/09-10 17:15 
Shit jeg føler med dig :(

Du har forhåbentlig en forsikring der dækker, ikke?
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 17/09-10 08:35 
Jo, har forsikring, i princippet. Men skal lige ha' set på hvor hurtigt laptops nedskrives, selvrisiko osv.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SonicSonicSkrevet 17/09-10 11:19 
Ahrg! Efter 14 dages venten på Elmutanten, pga. en PS3 der skulle ombyttes, har jeg nu for 8. gang ringet til dem, og denne gang fået at vide, at de har returneret pengene for konsollen til min konto. Efter alt det bøvl går jeg ned i Fona, og køber en 320 GB nu :/
Parental Advisory: Explicit Lyrics
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 11/10-10 17:10 
arrgghhhh - jeg er lige trådt ind af døren efter at være kommet hjem fra Killerbeans træf (tog lige forbi Malmø på vej hjem) og så pakker jeg mit contra - shattered soldier ud og så ligner det at skiven er pudset med sandpapir :((((( !!!!!
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
GreaseballGreaseballSkrevet 11/10-10 22:40 
Sonic>
Ahrg! Efter 14 dages venten på Elmutanten, pga. en PS3 der skulle ombyttes, har jeg nu for 8. gang ringet til dem, og denne gang fået at vide, at de har returneret pengene for konsollen til min konto. Efter alt det bøvl går jeg ned i Fona, og køber en 320 GB nu :/

Det kan godt være Elmutanten kan være billige nogen gange... men det kommer på prisen af service. Jeg handler aldrig ting jeg bare ved kan komme lidt service på... så heller give lidt for tingene og få en god service.
ElgenElgenSkrevet 11/10-10 23:18 
Fleshmangler>
arrgghhhh - jeg er lige trådt ind af døren efter at være kommet hjem fra Killerbeans træf (tog lige forbi Malmø på vej hjem) og så pakker jeg mit contra - shattered soldier ud og så ligner det at skiven er pudset med sandpapir :((((( !!!!!

Hvor mange gange skal jeg sige det til dig: Du må IKKE blande hash på dine spil-diske! };-D
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dpldplSkrevet 19/10-10 17:37 
Tidligere på dagen fik jeg en email om min forudbestilling på Fallout: new vegas CE er blevet slettet, da de havde taget for mange order ind (FUCK YOU GAME.DK).

Ringer til gamestop får hører deres priser og for at vide de gået over til at tillad forudbestilling på CE/LE´s nu istedet fra først til mølle.......

Skulle fandme havde holdt mig til de engelsk sider og så ventet et par dage forsendelsen vil tage. Danske butikker skuffer mig kun for tid ><

Og nu efter flere timer søgen, har jeg ikke finde en ny sted jeg kan bestille den til 360 mere.
Det ødelagde min dag :'(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-10 14:11 
Aaarrrgh! Note til mig selv: Hvis du køber noget via Den Blå Avis, og sælger insisterer på at jeg som køber skal undersøge om hans (??!) adresse er ægte, fordi han selv ofte er blevet røvrendt, så skal alle alarmklokker ringe.

Der er åbenbart noget om ordsproget "Tyv tror hver mand stjæler" :/
AV Intelligent Terminal
HeroldHeroldSkrevet 28/10-10 14:23 
Kan du uddybe?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/10-10 14:37 
Tjahh, jeg overfører pengene til ham, og så hører jeg ellers intet fra ham, og pakken kommer ikke.

På et tidspunkt ringer han så og fortæller en historie om at han har givet sin gamle PC til sine unger og at han har glemt at slette sine mail-oplysninger i klienten, så børnene ved et uheld har hentet hans mails. Og derfor skulle han så ikke have set mine mails. Den historie køber jeg. Samtidig fortæller han at han havde sat samme vare til salg igen for at 'lokke mig frem', da han jo ikke længere havde mine kontaktoplysninger, og det skulle jeg ikke bekymre mig om... der virkede mine alarmklokker heller ikke optimalt.

Nu har jeg igen ikke hørt fra ham i en evighed, og pakken er heller ikke dukket op. Jeg er rimelig sikker på, han har taget røven på mig :/
AV Intelligent Terminal
Captain NCaptain NSkrevet 28/10-10 18:53 
Åndsvage DSB.

Jeg klippede lige et mit sidste klip her idag på mit klippekort. Da jeg så skal hjem igen siger chauføren at mit kort ikke virker fordi det er stemplet i zone 81.... Der skulle havde stået 01. Ihvertfald var jeg så nød til at finde et sted hvor jeg kunne købe et nyt kort (Det var mit sidste klip som sagt)

Da jeg så endelig kommer hjem, går jeg over på stationen og spørger om jeg lige kan få refunderet mit klip (Få mine klip tilbage på et nyt kort) Det mente de ikke jeg kunne fordi jeg kunne havde snydt og havde taget toget fra Zone 81 og så bagefter her..... Hvis jeg havde taget et tog i zone 81 ville jeg havde skulle bruge væsentligt mere end et klip. Men der var intet at gøre, de ville bare ikke.

Måske en lille ting men det er fandeme irriterende. Urrrg.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/11-10 17:20 
Aaarrrggh! Man kan sgu da ikke oversætte "achievements" til "gennemførsler" på Xbox 360! Hvilken hjernelam og sprogspastisk MS-idiot har stået bag denne fadæse-oversættelse!
SumezSumezSkrevet 30/11-10 17:47 
Hvad skal det ellers hedde? "Opnåelser"? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 30/11-10 17:56 
Jeg tænker helt umiddelbart præstation eller måske resultat. Eller bedrift... Mulighederne er mange, men så vigtig en oversættelse skal man lige sove på en uges tid.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/11-10 18:13 
"Bedrifter" er klart at foretrække.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/11-10 21:22 
Min allerførste indskydelse da jeg hørte det var også "Hvorfor brugte de ikke bare 'bedrifter'?" Det er da langt mere korrekt oversat, men der findes muligvis endnu bedre alternativer. 'Gennemførsler' er jo direkte forkert i forhold til det oprindelige ord!
millenniummillenniumSkrevet 01/12-10 08:50 
Killer Bean 2>
Aaarrrgh! Note til mig selv: Hvis du køber noget via Den Blå Avis, og sælger insisterer på at jeg som køber skal undersøge om hans (??!) adresse er ægte, fordi han selv ofte er blevet røvrendt, så skal alle alarmklokker ringe.

Der er åbenbart noget om ordsproget "Tyv tror hver mand stjæler" :/

Ja, med DBA kan man få meget ud af lidt Google. Jeg skulle sælge nogle spil til en eller anden dreng over i Jylland, så jeg Googlede ham og fandt adresse og fastnet til hans familie. Da jeg skrev at jeg accepterede salget, fordi jeg havde dobbelt-checket hans adresse, hørte jeg bagefter aldrig fra ham. ... hmm, gad vide om han havde tænkt sig at betale mig?!
The medium is the message.
Alf81Alf81Skrevet 01/12-10 09:21 
Så kunne jeg også sagtens finde på at afbryde handlen.
Ting om dét og pis.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 01/12-10 09:35 
Hvorfor tjecker du adresse når du selv er sælger? Det giver da ingen mening, du modtager vel alligevel pengene inden du sender varen?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/12-10 19:14 
Aaarrrgh! Jeg hader at have ondt i halsen!

Og for at det ikke skal være løgn, har jeg selvfølgelig også lige fået mega meget næseblod og har først opdaget det, efter jeg har dryppet blod på ALT! :(
AV Intelligent Terminal
AzzkikrAzzkikrSkrevet 01/12-10 21:25, rettet 01/12-10 21:27 
Hvordan kan du ikke mærke at der løber blod ud a næsen på dig?

For meget af den gode hostesaft :P?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/12-10 22:00 
Azzkikr>
Hvordan kan du ikke mærke at der løber blod ud a næsen på dig?

Når jeg har ondt i halsen, er det lige før, jeg trasker rundt og siger: "Braaaaains..." :)
AV Intelligent Terminal
3'660 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig