X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Aaarrrgh-tråden


Reply
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'660 topic(s).

Reply
NaieraNaieraSkrevet 09/10-14 15:18 
Langsomme, sammenlignet med hvem?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 09/10-14 15:31 
Det kan tage op til to måneder at levere spil der er "på lager", det er temmelig langsomt sammenlignet med alt :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 09/10-14 15:37 
Det passer ca med den forsendelsestid jeg har oplevet fra play-asia de sidste par gange.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
BeanoBeanoSkrevet 09/10-14 15:45 
Sumez>
Det kan tage op til to måneder at levere spil der er "på lager", det er temmelig langsomt sammenlignet med alt :P

Og det holder dem ikke fra at trække pengene med det samme man bestiller.
SumezSumezSkrevet 09/10-14 15:53 
Le Roof>
Det passer ca med den forsendelsestid jeg har oplevet fra play-asia de sidste par gange.

De er IMO også et af de vildere eksempler :) Ville aldrig bestille derfra hvis jeg vil have noget hurtigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Soren47Soren47Skrevet 09/10-14 20:16 
Har lige købt en surround receiver og kan ikke få skidtet til at fungere ordentligt. Yay!
Den kan helt fint vise Wii U'en billede, men ikke lyd. Playstation 3'en kommer der slet ikke noget billede eller lyd.
Begge fungerer dog fint direkte op til tv'et, gennem HDMI-DVI kablet.
Dumme Denon AVR-2310 :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-14 21:20 
Hvis TV'et har ARC og HDMI CEC så kan det være at TV'et tager kontrollen over forstærkeren. Prøv at se om den står til mute, og hvis den gør er det ikke sikkert at du kan unmute på forstærkerens fjenbetjening, men i stedet skal vælge på TV'et at lyden skal komme fra forstærkeren.

På mit Sony TVs fjernbetjening skal jeg trykke på en knap der hedder Sync og så vælge "Use Audio System for audio".

Det er underligt med PS3'en, men måske det hjælper at holde power knappen nede på maskinen mens du tænder den, indtil den siger bip to gange. Herefter nulstiller den til 480p og man kan sætte opløsning igen.

Jeg håber det hjælper.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Soren47Soren47Skrevet 09/10-14 22:42 
Jeg tror slet ikke min tv kan det. Det er et ret gammelt plasma, der kun er HD-Ready og kun har DVI og SCART :)

Jeg har prøvet det med at holde powerknappen nede, men den kommer slet ikke med et signal som der kan vises, hverken hvis der er HDMI->DVI direkte til TV'et eller HDMI fra PS3 til receiver og så HDMI->DVI til tv'et.
Jeg har nu PS3'en sat til TV'et med et rgb-kabel, hvor jeg får billede, og sætter så HDMI->DVI direkte til TV'et og prøver manuelt at ændre hen til HDMI i indstillingerne. Det virker dog stadig ikke.
Jeg gætter på at det er fordi at når jeg vælger HDMI, så sætter PS3'en opløsningen automatisk til en som mit TV ikke kan vise.
Hvis nu man bare kunne vælge opløsningen først og så derefter at det skal være HDMI.. xD
Soren47Soren47Skrevet 10/10-14 12:27 
Godt så. Har fået både lyd og billede fra Wii U til at virke gennem receiveren. Netflix på Wii U har åbenbart ikke surround. Og kun få spil som fx Pikmin har egentlig surround :b
Kan stadig ikke få billedet eller lyd fra ps3 til at virke gennem receiveren xD
vyssenvyssenSkrevet 10/10-14 12:28 
Husk generelt at ARC ikke understøtter mere end stereo retur.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/10-14 12:40 
Så er mit spil sendt efter 10 dags vente tid. Så går der nok 10 mere før den ligger i min postkasse? :p
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Soren47Soren47Skrevet 10/10-14 12:47 
Jeg tror ikke rigtigt at ARC er relevant her, da mit tv kun har DVI?
Medmindre jeg misforstår noget :b
vyssenvyssenSkrevet 10/10-14 14:06 
Ups nej.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/10-14 14:33 
Aprospros ARC (system works) så fik jeg Persona 4 Arena Ultimax fra Canada igår, men havde glemt at det udkom og har defor ikke hentet de ekstra fighters der var gratis i launch-ugen af spillet. Nu koster de 6$ stykket.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-14 14:40 
Soren47>
Godt så. Har fået både lyd og billede fra Wii U til at virke gennem receiveren. Netflix på Wii U har åbenbart ikke surround. Og kun få spil som fx Pikmin har egentlig surround :b
Kan stadig ikke få billedet eller lyd fra ps3 til at virke gennem receiveren xD

Hmm, jeg mener da alle mine Wii U-spil understøtter Surround. 2D titler som New Super Mario kunne dog godt være stereo kun.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Soren47Soren47Skrevet 10/10-14 14:58 
Ja, okay - Der er måske flere end nogle få :b
Pikmin 3 lyder i hvert fald godt. Og prøvede også lige Sonic på Mega Drive. Det lyder fedt med lyden af ringene og jorden der går i stykker over surroundhøjtalerne, og Dolby Digital i Super Mario Sunshine virker også. :)
PS3'en fungerer stadig ikke. Tror du/I at det er sandsynligt at der er større chance for at det vil fungere bedre med et Componentkabel fra PS3 til receiver? Så prøver jeg nemlig at bestille sådan et. :)
Le RoofLe RoofSkrevet 10/10-14 14:59 
Darkbeat>
Aprospros ARC (system works) så fik jeg Persona 4 Arena Ultimax fra Canada igår, men havde glemt at det udkom og har defor ikke hentet de ekstra fighters der var gratis i launch-ugen af spillet. Nu koster de 6$ stykket.

Det var så lige nøjagtig derfor jeg ikke havde travlt med at bestille Launch Edition. Udgivelses dato i NA var 27/09 og man havde så 7 dage til at indløse dlc til de figurer hvis man ville have dem gratis. Men max 7 dages levering fra VG+ kommer jo aldrig til at ske alligevel ><
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-14 15:07 
Soren47>
Ja, okay - Der er måske flere end nogle få :b
Pikmin 3 lyder i hvert fald godt. Og prøvede også lige Sonic på Mega Drive. Det lyder fedt med lyden af ringene og jorden der går i stykker over surroundhøjtalerne, og Dolby Digital i Super Mario Sunshine virker også. :)
PS3'en fungerer stadig ikke. Tror du/I at det er sandsynligt at der er større chance for at det vil fungere bedre med et Componentkabel fra PS3 til receiver? Så prøver jeg nemlig at bestille sådan et. :)

Component vil være et dyk nedad i billedkvalitet, og HDMI skal virke på forstærkeren. Har du prøvet en anden HDMI indgang?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Soren47Soren47Skrevet 10/10-14 15:16 
Jeg har ikke prøvet alle HDMI indgange, men det fleste. Har også prøvet præcis den samme som Wii U'en sidder i, hvor alt jo fungerer fint, men hvor der heller ingen sker.
Har også prøvet at bytte HDMI-stikkene mellem Wii U og PS3. Wii U fungerer med begge, PS3 med ingen.
Har også prøvet at ændre mellem at opskalere og ikke at opskalere. (Har den som standard på IKKE-opskalere). Det ænderer heller intet.
Har også prøvet at sætte PS3'en til min SCART-indgang på TV'et, hvor der så er billede. Hvis jeg så bagefter sætter HDMI til og prøver kun at overføre lyd gennem HDMI fra PS3 til receiveren, så siger den noget alla at "der er fejl i HDMI-kablet".
PS3'en fungerer som sagt fint nok med HDMI->DVI direkte op til TV'et.
Jeg kan til gengæld godt sætte PS3'en direkte til receiveren gennem composite! ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/10-14 16:44 
Hvis du holder power knappen nede på din PS3 mens du tænder den, til den siger bip to gange. Så vil PS3'eren defaulte til 480p. Hvis der så stadig ikke kommer noget billede så må der næsten være noget galt med receiveren :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Soren47Soren47Skrevet 10/10-14 16:59 
Den defaulter ikke til 576p? For, dét er jeg rimelig sikker på min skærm kan tage.
Hvis det ér 480P som den defaulter til, giver det god mening, for mit TV kan nemlig ikke vise 480P :)
Soren47Soren47Skrevet 11/10-14 00:29 
Ah. Mit TV kan faktisk godt vise 480p, har lige prøvet på Wii U'en. Underligt nok kalder den det VGA i stedet for 480p.
Mit tv kan altså vise 480p, 576p, 720p og 1080i.
Min receiver kan tage alt det + 1080p.
Ville det give mening at grunden til at PS3'en ikke vises gennem receiveren er fordi, PS3'en opdager receiveren og ser den optimale opløsning for den er 1080p og at det så fucker op derfra?
Når jeg sætter Wii U'en til 1080p, ligner det i hvert fald nogenlunde det samme på receiveren, med intet billede.
Eller kan det være noget HCDP som ikke fungerer i PS3'en pga. der først er hdmi og så DVI-I bagefter?
.... hvis bare jeg havde en ekstra 1080p skærm jeg kunne troubleshoote med xD
3of193of19Skrevet 11/10-14 22:25 
Hmm hdcp lyder som en god ide. PS3 har ret hidsig hdcp (alt).
Soren47Soren47Skrevet 11/10-14 22:44 
Ok - Jeg prøver at købe et componentkabel til ps3en. kan jo altid bruge det til ps2en, hvis jeg får ps3en til at virke med HDMI :)
... Så kan jeg dog desværre ikke bruge den til blu-rays og Netflix xD
SonicSonicSkrevet 13/10-14 10:42 
Min kat kostede mig 600 kr. her i weekenden :/

Aaarrrgh-tråden
Parental Advisory: Explicit Lyrics
fumfumSkrevet 13/10-14 11:02 
Hvad er det? Det ligner noget avanceret til dobbeltsengen.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
3of193of19Skrevet 13/10-14 11:22 
Trådløs, trykfølsom stylus til at tegne/håndskrive på tablets mm
SonicSonicSkrevet 13/10-14 11:49 
Yes, det er min Grip Pen til Intuos 4. For dælen de er dyre.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Soren47Soren47Skrevet 13/10-14 11:54 
Aaargh, var kommet til at bytte om på to priser på dba.dk, så nu kom der en forbi og ville give 50 kr for noget jeg solgte for 125 kr.
Det er godt nok nedern at være dén person. xD
vyssenvyssenSkrevet 14/10-14 13:22 
Ps3 slettede ME 2 save. Hele karrieren faktisk. Utrolig nederen.
GreaseballGreaseballSkrevet 15/10-14 17:45 
Mit trofaste USB stik efter mange år opgave ånden og vil nu ikke genkendes af noget som helst.
Der ligger en masse gode ansøgninger og CV'er på. Som jeg ikke lige havde fået taget backup af. X(
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/10-14 18:32 
Hvis du er heldig, er det bare krystallen, der er stået af. Så kan man godt redde dine dokumenter.
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 15/10-14 23:46 
Hvordan?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/10-14 07:07 
Du skal have printet pillet ud af dyret, og så skal den gamle krystal loddes af og en ny loddes på.
AV Intelligent Terminal
SonicSonicSkrevet 18/10-14 10:39 
Jeg må undre mig over, hvordan GAME fra england sender deres ting. Fik sendt Evil Within sidste fredag, og det er stadigvæk ikke ankommet her. Handler der aldrig igen, never ever.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
3of193of19Skrevet 18/10-14 11:28 
Kunne det være dummebøde? Trækker Game dansk moms ligesom Amazon.uk gør?

Eneste grund til at handle med dem er de Limited Editions de ofte får. Håber inderligt at min Bay2 First Print Edition ikke kommer til at tage en evighed.
scavengerscavengerSkrevet 18/10-14 11:46 
De er altid et par uger om at sende.
Nemo me impune lacessit
SonicSonicSkrevet 18/10-14 12:53 
Nah de er bare ustyrligt langsomme, ingen ide hvorfor. Fik det idag kort efter at have brokket mig her :) Det undrer mig bare at alle andre, bl.a. shopto og amazon er så meget hurtigere til at levere. Kan huske den også var gal med Zelda ALBW fra dem.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
CamousCamousSkrevet 18/10-14 14:20 
Well, jeg fik solgt visse sager og brugte pengene på at købe Evil Within fra coolshop.dk

Normalt ankommer pakken 1-2 dage efter at de sender den men da der var gået 4 dage spurgte jeg dem hvad der forgår.

Det viser sig at post.dk ikke vil smide en pakke i din postkasse hvis din navn ikke står på den.

Kun initialer for mit fornavn står på kassen og det er vist ikke nok. Så nu ved jeg ikke hvor den pakke er. De kan åbenbart være 14 dage om at sende pakken retur.
CamousCamousSkrevet 20/10-14 10:56 
Fuck paypal og deres vi holder dine penge tilbage i op til 21 dage bullshit.
ElgenElgenSkrevet 20/10-14 12:28 
Haha, jeg er nu ret glad for det som køber };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CamousCamousSkrevet 20/10-14 14:30 
Ja, det er fint garanti imod scammer scum.

Men se nu her, når jeg har solgt og købt på den lorte side siden '99, har 100% positiv feedback fra flere hundrede mennesker og har solgt 3-4 gange siden deres nye fidus tog kræft kan de godt tage og bare lade mig få de penge med det samme de svin.
amnesiaamnesiaSkrevet 21/10-14 08:09 
Det er sku' bare IKKE hvad man har lyst til, når man åbner minibaren, hvorefter en dåse falder 10 cm ned på gulvet. Crap.

EXPLOSION! :O

https://drive.google.com/folderview?id=0Byp1Onynk50kTzVGTG8xRm85LW8
Græsset ER grønnere på den anden side!
TheDukeTheDukeSkrevet 21/10-14 20:13 
Min 360 havde stået og samlet støv i over et år uden at jeg har spillet på den, så da jeg vil spille RE: Revelations bliver jeg nødt til at installere den update der ligger på discen. Updaten læses og installeres fint fra skiven, men efter endt installation kan drevet sjovt nok ikke længere læse nogen discs. Microsoft er den værste parodi på et firma der nogensinde har eksisteret, og jeg er sikker på at en af de allerinderste cirkler af Helvede er reserveret udelukkende til de folk der arbejder der.
WehnerWehnerSkrevet 22/10-14 01:53 
Efter sigende hyrede Sony de folk, der designede den første Xbox 360's hardware, til at køre PSN.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/10-14 02:05 
Er det nede igen nu? :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 22/10-14 07:28 
PSN lorte-download-helvede. Nu har jeg to aftener prøvet af hente en update til GOW: Ascension, men efter timevis af downloading giver den op. Fuck that bitch.
The medium is the message.
EltanEltanSkrevet 22/10-14 10:14, rettet 22/10-14 10:14 
Ingen problemer herfra med PSN, hentede i denne uge BF4 og fik spillet et par timer uden antydningen af problemer.
Det må vist være ret lokalt eller spil afhængigt for mine oplevelser med PSN er kun positive.
millenniummillenniumSkrevet 22/10-14 10:30 
Jeg har heller aldrig problemer med login, opkobling, besøg butikken, m.v. Men ofte så er spillenes opdateringer urimeligt langsomme (selvom det kan være store filer).

Forringer de bevist hastigheden for ikke-plus-kunder? :-I
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 22/10-14 10:41 
Wired LAN?

Prøv evt. en hastighedstest fra konsollen.
3'660 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me