X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Aaarrrgh-tråden

Svar
HeroldHeroldSkrevet 29/03-06 00:03 
Jeg ved ikke om vi har det, men nu syntes jeg at der er brug for en tråd til at lukke galde ud i.

Her kommer mit mavesure indlæg:

Jeg er forkølet. Det er i og for sig i orden, det er en del af livet, og det giver mig en undskyldning for at fordybe mig i Oblivion... Altså lige indtil i dag.

I dag valgte mit 4 mnd gamle 32" Samsung-LCD-TV at gå i stykker.... Se hele indlægget
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3'375 emne(r).

Svar
SumezSumezSkrevet 21/08 10:34 
Har ikke lige lyst til at gå i detaljer omkring en ligegyldig indskudt kommentar her og nu, men det er det såmænd ikke.

I min verden så er det generalisering at sige "folk der er har to biler har mange penge", men det er IKKE generalisering at sige "folk der har to biler har to biler". Du kan sikkert godt argumentere for at det teknisk set er, men det synes jeg er lidt ligegyldigt, og det var ikke tiltænkt som en joke. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
slk486slk486Skrevet 21/08 10:43, rettet 21/08 10:48 
Fair nok - det er bare *også* en punchline - ligegyldigt om din personlige semantik synes det eller ej. Begge dele er en fordømmelse af en gruppe, baseret på en enkelt property - ligesom min kommentar var :)

Med det sagt, så ER jeg altså enig i dit budskab.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 02/10 13:30, rettet 02/10 13:31 
Aaaargh har lige spildt 613 kr hos Coolshop. Købte at par BT headphones, men der var en defekt i den ene højtaler. Sender dem retur, som anvist på deres hjemmeside, med returnummer på kuverten. En måned senere, og efter intet svar, kontakter jeg den. Kuverten er forsvundet og efter lidt battle med deres kunde"service" fortæller de, at de at det er sælges ansvar at returvaren bliver leveret. (ifølge købeloven og bla bla bla...).

Altså hvor tit er det lige, at en kuvert aldrig når frem? Postnord er dyre, men leveringen plejer da at lykkedes.

Synes jeg er blevet tørret i røven på en uncool måde. Jeg har haft crazy mange ordre hos dem, og alt i alt 3 returvare-tilfælde.

Uncool Shop :(
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 02/10 14:00 
Surt :( Jeg sørger altid for returkvittering fra posthuset, netop for at undgå den situation. Har aldrig oplevet at have brug for det.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 02/10 14:18 
Ja, jeg var hurtig og utålmodig. Ville bare have den returvare ordnet hurtigt, så afleverede den som standardbrev på posthuset og kiggede mig ikke tilbage. F*ck.
slk486slk486Skrevet 05/10 19:19, rettet 05/10 19:19 
... Når man har budt på noget på ebay og ikke kigget ordentligt på billedet? :D
j/k
BeanoBeanoSkrevet 05/10 19:22, rettet 05/10 19:22 
millennium>
Ja, jeg var hurtig og utålmodig. Ville bare have den returvare ordnet hurtigt, så afleverede den som standardbrev på posthuset og kiggede mig ikke tilbage. F*ck.

Sidst jeg returnerede noget til coolshop fik jeg er returlabel med trackingnr, underligt du ikke fik det ifm. en defekt vare :/
WonderboyWonderboySkrevet 05/10 19:24 
Mener da man kan kontakte sælger på ebay og få dem til at annuller sit bud køb, det har jeg da selv gjort.
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 05/10 19:29, rettet 05/10 19:31 
https://www.coolshop.dk/care/reperation/

https://www.coolshop.dk/care/
I love monster land
slk486slk486Skrevet 05/10 19:30 
Wonderboy>
Mener da man kan kontakte sælger på ebay og få dem til at annuller sit bud køb, det har jeg da selv gjort.

Forsøget værd :)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 05/10 19:34 
Beano>
millennium>

Sidst jeg returnerede noget til coolshop fik jeg er returlabel med trackingnr, underligt du ikke fik det ifm. en defekt vare :/

Ja, man _kan_ hente en pakkelabel som så skal printes (jeg har ikke printer), men det fremgår ikke som et krav på Coolshops hjemmeside. Blot en option. Ellers kan man blot sende varen med et returnr. på kuverten.
For at undgå den slags situationer, burde label nok være et krav. Ikke et alternativ.
WonderboyWonderboySkrevet 05/10 19:34 
Mener under Ask a question i besked system at der er en af de valgmuligheder hvor man kan skrive til sælger og annuller sit bud eller køb :-).
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 05/10 19:36 
millennium>
Beano>
millennium>

Ja, man _kan_ hente en pakkelabel som så skal printes (jeg har ikke printer), men det fremgår ikke som et krav på Coolshops hjemmeside. Blot en option. Ellers kan man blot sende varen med et returnr. på kuverten.
For at undgå den slags situationer, burde label nok være et krav. Ikke et alternativ.

Tror de bruger Coolrunner til retur.
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 05/10 19:38 
millennium>

Den er gratis i modsætning til bare at sende retur som brev, men naturligvis kræver det en printer :)
Jeg har dog tidligere flere gange også returneret spil som brevforsendelse uden problemer så du har været uheldig, trals :(
WonderboyWonderboySkrevet 05/10 22:05 
Wonderboy>
Mener under Ask a question i besked system at der er en af de valgmuligheder hvor man kan skrive til sælger og annuller sit bud eller køb :-).

Request to cancel this order
I love monster land
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/11 16:01 
Nåh, så kom vi hele vejen rundt.
Efter at have vokset i en tid hvor man blev skidt på for at kunne lide spil af normies, til The Rise of Xbox hvor det hele blev edgy og cool og hvor alle havde en 360'er, men var lidt for meget fratboys og så "problematiske", så er vi endelig nået så langt at gamere er DIREKTE skyld i moderne racisme

https://www.nbcnews.com/think/video/how-disc...atform-1082921539520

Tak for kaffe :P
"Rings are cool" -- Knuckles, Sonic Boom (2014)
SumezSumezSkrevet 08/11 16:04 
Jeg kan slet ikke få den video til at virke pga. reklamerne
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Krion Conquest, The, Legend Of Heroes, The: ..., NieR: Automata
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/11 16:32 
Så går du glip af et fantastisk nyhedsindslag. De snakker om hvordan Discord primært er designet til gamere, men at alt-right medlemmer også bruger det. De er er anonyme servere, men på nogen af dem skal man åbentbart poste billeder af sin hvide hud for at kunne få lov at deltage.

Samtidig vises de disse billeder i baggrunden af en KKK march med en xbox 360 controller blendet ind over

Aaarrrgh-tråden
SumezSumezSkrevet 08/11 16:33 
Det er sgu journalistisk på et ufatteligt højt plan :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/11 16:34 
Fandt lige klippet på Youtube også

https://youtu.be/uN1P6UA7pvM
SumezSumezSkrevet 08/11 16:37 
Wow, der skal vist ikke meget til at få en Ph.D nu om dage :P
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/11 16:57 
University of Waterloo Games Institute lyder heller ikke helt som et rigtigt sted. Man kan da ikke få en doktograd i ét gammelt Amiga spil.
DunwichDunwichSkrevet 08/11 19:22 
Sumez>
Jeg kan slet ikke få den video til at virke pga. reklamerne

Videoen starter her, uden reklamer.
WonderboyWonderboySkrevet 08/11 19:31 
Okay måske et link? :-)
I love monster land
amnesiaamnesiaSkrevet 09/11 19:29 
Darkbeat>
Så går du glip af et fantastisk nyhedsindslag. De snakker om hvordan Discord primært er designet til gamere, men at alt-right medlemmer også bruger det. De er er anonyme servere, men på nogen af dem skal man åbentbart poste billeder af sin hvide hud for at kunne få lov at deltage.

Samtidig vises de disse billeder i baggrunden af en KKK march med en xbox 360 controller blendet ind over

Aaarrrgh-tråden

Aaarrrgh-tråden
Græsset ER grønnere på den anden side!
3'375 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig