X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Overdreven bas i nyere Xbox (360) spil


Svar
3of193of19Skrevet 26/03-06 21:23 
Er det bare mig der er blevet skør/har en skod subwoofer eller er Xbox spil som er udkommet den sidste års tid (og alle 360 spil) totalt overgearet hvad der angår bas lydstyrke?
Det første spil jeg lagde mærke til det ved er Jade Empire. 360 spil som Geometrz Wars og PGR3 er også meget larmende i bassen. Så idag sammenlignede jeg Outrun 2006: Coast 2 Coast med Outrun 2 (fordi grafikken i 2006 virkede totalt PS2 agtigt med meget shimmering, men mere om det i en anden tråd måske) og også der er bassen i musikken væsentlig mere larmende. Det er nemt at sammenligne her, fordi der delvist er de samme musikstykker. I OR2 lyder det fint, i 2006 er jeg konstant bange for at mine naboer skal komme forbi og lynche mig...
Er det måske bare mit anlæg? Eller er der også andre der har lagt mærke til det?
dRxLdRxLSkrevet 26/03-06 21:46 
Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, da aldrig rigtig har haft lydudstyr der kan gengive noget der ligner bass, men jeg kunne da godt tænke mig at høre mere om Coast 2 Coast, er det kommet til xbox? Og endnu vigtigere, virker det på X360? =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 26/03-06 21:55 
Check på Alwaysgame. Har skrevet lidt om mine første indtryk.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/03-06 11:01 
Jeg har intet problem med bas i mine spil. Jeg har dog ikke subwoofer, men mine højtaler(Cerwin Vega DC15)kan levere alt den bas jeg kunne ønske mig :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
enfenenfenSkrevet 28/03-06 17:53 
3of19>
Check på Alwaysgame. Har skrevet lidt om mine første indtryk.

Faldt lige over dette på Eurogamer (jeg har kun skimmet det igennem). De deler åbenbart ikke din mening. De har også kun spillet PS2 udgaven, ser det ud til.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63613
What is the Matrix?
3of193of19Skrevet 28/03-06 18:21 
Darthsol (en fra Sumo der poster på Gamefaqs) har tilkendegevet at 2006 bruger et andet grafik filter end OR2, som skulle være tættere på SP arkade udgaven. Det ser bare desværre ud til at have haft den sideeffekt at spillet på digitale skærme i progressive scan ser ud som noget 1. generations PS2 halløj hvad der andgår billedkvaliteten.
Jeg har efterhånden vænnet mig lidt til det. Men det er stadig meget skuffende
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig