X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billig online MP3 shop


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/03-06 19:30 
Glem alt om iTunes Music Store! Den her online musikbutik er super billig (et album koster fra 7 kr. til 50 kr.) og de har det meste af det jeg søger i hvert fald.

Check den ud - jeg ved, at jeg kommer til at lægge mange penge i den butik. :-)

All of MP3
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
NaieraNaieraSkrevet 26/03-06 21:57, rettet 26/03-06 21:57 
Jeg mener siden er blevet omtalt her før, og der var vist noget tvivl om copyrighten på tingene. Det er en russisk side, så de mener nok ikke helt de samme ting om den slags som "os andre". Sjovt nok har denne side også ting, som man slet ikke kan finde hos f.eks. CD ON, Føtex/Bilka, Payload, iTunes, Box og de andre af samme slags. Desuden virker det hele jo også til at være lidt for billigt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 27/03-06 13:45 
Kunstnerne ser ikke en øre.
Så kan man se selv bestemme om man går ind for den slags eller ej.
Ellers har der været nævnt noget på www.newz.dk
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
yokanabsteryokanabsterSkrevet 27/03-06 13:49 
Hvis kunstnerne ikke får nogle penge, så kan man jo lige så godt downloade det ulovligt...!?
soon the world will be one big computer
NaieraNaieraSkrevet 27/03-06 14:56 
Dark-Light>
Kunstnerne ser ikke en øre.
(...)
Ellers har der været nævnt noget på www.newz.dk

Ja, jeg mente nok det var lidt slemt. Så kan man jo ligeså godt haXe det fra eMule eller lignende.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 27/03-06 16:56 
Enig.
Personligt bruger jeg helst iTunes, da jeg har hørt at det er der kunstnerne får mest.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 27/03-06 17:33, rettet 27/03-06 17:34 
iTunes er også langt nemmere at bruge end alle de andre jeg har prøvet. Det inkluderer vist alle de førnævnte, som simpelthen er for sløve. CDON har dog enkelte gange nogle ting iTunes ikke har, og nu kan Winamp godt lide deres WMA filer, lige pludselig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BaggyBaggySkrevet 27/03-06 20:39 
Itunes har også et bedre udvalg.. kan eks. ikke finde den nyeste archie bronson outfit, på all of mp3..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
NaieraNaieraSkrevet 27/03-06 21:08, rettet 27/03-06 21:08 
Det kan nok ikke siges så enkelt, jævnfør mit eksempel tidligere i tråden. Ikke dermed sagt at All Of MP3 nødvendigvis har bedre udvalg, men der er bare ting nogen har, som andre ikke har, og omvendt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
00Void00VoidSkrevet 29/03-06 17:45 
De har godtnok en del.. men ejg ville aldrig købe min musik sådan.. Der er bare et eller andet specielt over en stor cd og vinyl samnling.. Plade covers er fascinerende. og lyden af pickuppen når den rammer vinylen er uerstattelig.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
JAAJAASkrevet 30/03-06 01:00 
Hvordan ligger det med iTunes, hvis man ikke har en iPod, men gerne vil bruge en almindelig mp3 afspiller? Kan de konverteres (det kan de selvfølgelig, men måske er det blevet gjort besværligt)? Og Hvad med ting som J-Pop og andre ting? Har man adgang til alle regioners musikudvalg?

Jeg ville virkelig gerne bruge Yahoo Unlimited, men de tager kun amerikanere.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 30/03-06 07:26 
De kan godt konverteres, hvis du har installeret iTunes på din PC. Hvis du ikke er i stand til dette, ligesom mig, er du til gengæld på herrens mark :(

Jeg lavede en tråd om det for lidt tid siden, der står noget mere om det
NaieraNaieraSkrevet 30/03-06 07:58 
Kan man købe sange fra iTunes uden at have iTunes installeret?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig