X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Trådløs netværk til DS?


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 26/03-06 15:41, rettet 26/03-06 16:26 
Jeg står og skal have trådløs netværk, men hvad skal jeg købe for at det passer til DS?
Og er der forskel, og er Nintendo Wi-Fi Adaptor bedre/nemmere?
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
QQSkrevet 26/03-06 18:04, rettet 26/03-06 18:09 
På den officielle Nintendo Wi-fi side, er der en liste over routere og Access Points der helt sikkert virker...

Supported Routers
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JAAJAASkrevet 26/03-06 20:10, rettet 26/03-06 20:12 
Den billigste, jeg kunne finde i Danmark, som understøtter Nintendo Wifi, er D-link 614+. Den står ikke på deres site, men virker 100%.

Jeg gav lige godt 300,- for den over edbpriser.dk
happyEDhappyEDSkrevet 26/03-06 20:13 
ok tak jaas
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
QQSkrevet 26/03-06 20:25 
JAA>
Jeg gav lige godt 300,- for den over edbpriser.dk

...hvilket er en meget fin pris! og D-Links routere er meget nemme at sætte op, så den får du formentlig ingen problemer med.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
happyEDhappyEDSkrevet 26/03-06 20:43, rettet 26/03-06 20:56 
nå kan ikke finde den:(

Er den her noget det samme?

http://www.expressdelivery.dk/asp/index1280.asp?varernr=DI-614PLUS&goto=productinfo&gruppe=netvaerk&undergruppe=net_wireless_router&mainkategori=Losdele&mainfunc=link&
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 26/03-06 22:12 
Mon ikke alle de normale trådløse routere virker? Vi har en ZyXel her i lejligheden, og den virkede heldigvis, og DS'en kan også opsnappe alle de andre forbindelser, som jeg kan se med mit eget trådløse kort i PC'en.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Zzap!Zzap!Skrevet 26/03-06 23:36, rettet 26/03-06 23:38 
Sumez>
Mon ikke alle de normale trådløse routere virker?

Desværre nej, med de allerbilligste er der ofte sprunget over hvor gærdet er lavest, med nogle af standardens konventioner (eller også er WiFi bare ikke rigtig modent til alm. forbrugere endnu).

Jeg kan kun anbefale Linksys routere. Jeg har en WRT54GS, som jeg fik til ca. 500 for et halvt års tid siden (det kan betale sig at snuse lidt rundt efter et godt tilbud. Mange gange er det de små butikker ude i forstæderne, der er nogle hundrede kroner billigere end de etablerede).

I mellemtiden har Linksys sendt nogle mindre, men sendestyrkemæssigt lidt svagere modeller på markedet, som nogle måske vil foretrække.

Personligt vil jeg have alt den sendestyrke det er muligt, fordi det sparer på strømforbruget i batteridrevne apparater og giver større bevægelsesfrihed.

Mit råd er at gå efter en af de kendte og alm. anbefalede mærker.
Selv om du måske betaler et par hundrede kroner ekstra så sparer du dig selv for en masse frustration og tidsspilde.
Born to kill space
JAAJAASkrevet 27/03-06 01:39, rettet 27/03-06 01:41 
Toat: Jeg fandt den lige nu i to butikker under edbpriser.dk. En af dem var den butik, du linker til. (dit link er blankt i min browser.

D614+ virker perfekt hjemme hos mig, når hele lejligheden selv når jeg sætter den til allerlaveste sendesignal og virker i det hele taget som et robust produkt.
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 27/03-06 07:49 
Kan anbefale Belkin og Topcom men helst Belkin.
HankyHankySkrevet 27/03-06 08:38 
Topcom er bestemt ikke anbefalesesværdigt (egen oplevelse)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
happyEDhappyEDSkrevet 27/03-06 09:26 
Faandt og 2 selv under edbpriser, men der er siderne også blanke.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
fumfumSkrevet 27/03-06 09:56 
Her er en, som jeg har fået til at virke. 449 ved pclager:

Pclager
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
WikzoWikzoSkrevet 27/03-06 20:24 
Jeg har et eller andet Linksys, som jeg ikke gider til at finde navnet på, som vistnok ikke virker med Wi-Fi. Derfor købte jeg en USB Connector, og jeg må sige, at jeg er positivt overrasket. Den er nem, og så er rækkevidden en del længere end normal DS to DS.

Derfor vil jeg anbefale dig, at hvis du kun skal bruge den til DS, og at du vil spare alt det tekniske-halløj, så køb en USB Adapter :)
happyEDhappyEDSkrevet 27/03-06 23:22 
skal også have trådløs til computer, så tænkte jeg lige så godt kunne få det til at virke dertil.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig