X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mod-chip bortgives


Svar
dRxLdRxLSkrevet 26/03-06 13:18 
Multiregion mod-chip bortgives. 4 loddepunkter. Eneste "fejl" ved chippen er at den kun kan skifte region når man koldstarter maskinen. Altså slukker og tænder.

Hvis der er nogen interesserede der skal til PR6.1 kan jeg sørge for at den kommer med i en pakke til RJK.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 26/03-06 13:23 
P:R Mail sendt.
dRxLdRxLSkrevet 26/03-06 13:30, rettet 26/03-06 13:31 
Chippen er jo ikke noget særligt, men jeg synes den skal tilfalde én der er interesseret nok i P:R til at deltage så jeg smider den i konvolutten til RJK og så håber jeg der er en deltager til P:R-6.1 der samler den op.

Også en hurtig og bekvem måde for mig at dumpe den på RJK i stedet for selv at skulle mødes med folk :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 26/03-06 13:41 
Øv trode at jeg bare kunne hente den :(
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/03-06 13:42 
Hmmm... så kunne jeg da godt være interesseret :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 26/03-06 17:34 
Kunne jeg også godt, hvis KB2 skulle finde på at bakke ud. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/03-06 21:20 
dRxL>

Sikker på at der er fejl i chippen? Min DC skal også slukkes før den tager andet end Pal spil.
Min chip har så vidt jeg husker ikke noget navn, men den blev i sin tid købt hos lik-sang, og den har også 4 loddepunkter.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 26/03-06 21:33 
Det er ikke en fejl i chippen som sådan, men chippens måde at være dreamcast chip på. Jeg har en maskine der er chippet med en anden chip og der er det bare fjong!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/03-06 21:38 
Sumez>
Kunne jeg også godt, hvis KB2 skulle finde på at bakke ud. :)

Når det kommer til stykket, er jeg nok alligevel ikke så vild med at skulle pille (yderligere) ved min Dreamcast. Tror bare jeg holder mig til en evt. bootdisk, hvis jeg engang får snøvlet mig sammen til at købe nogle JAP spil. Så du skal være velkommen til at snuppe den ;)
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig