X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Megadrive II av til tv connector?


Svar
Jonas EdvardJonas EdvardSkrevet 24/03-06 00:52 
jeg kan bare ikke få min megadrive II sat til min fjerner, har sådan en "sega antenne og tv switch" som hører til, men kan kun sætte den i konsolen.
Der hvor man kunne forvente at sætte coax kablet fra tv'et i der er bare et lille hul!? - ved ikke om nogle af jer har en løsning på mit problem.. men jeg vil være yderst taknemmelig for noget hjælp..
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/03-06 11:11, rettet 24/03-06 11:28 
Kan du så ikke bare tage switchen fra og sætte antennekablet til igen, når du skal se TV?
Går ud fra at det bare er "ANT-IN" hun-stikket på switchen, der er blevet slået af/mangler?
Eller er det "TV OUT", som mangler?

Megadrive II av til tv connector?

Megadrive II av til tv connector?
AV Intelligent Terminal
Jonas EdvardJonas EdvardSkrevet 24/03-06 22:49 
fantastisk tusind tak for billederne de er nok for mig til at forstå hvad der lige er galt, min tv out er rykket ud af boksen så må jeg lige tænke over hvad jeg kan gøre, har haft skilt boksen ad, men det gav som sagt ikke mere mening i mit hoved, men tak for hjælpen.. må prøve at se om jeg ikke kan lode noget på det der er tilbage.. YO!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/03-06 10:49 
Om ikke andet er det Composite Video, der kommer ind ved "A/V IN" på switchen. Så hvis du klipper switchen af og lodder et par Phono-stik på i stedet, har du fået dig et CompVideo-kabel ;)
AV Intelligent Terminal
Jonas EdvardJonas EdvardSkrevet 27/03-06 11:57 
ok, men jeg har fået skilt kassen ad tror jeg lodder en ny tv-out på, det kunne lige som være federe ik?
men tusind tak for hjælpen..
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/03-06 14:21 
Tjahhh... Composite Video er en smule kønnere at kigge på end RF... men ikke meget. Så det er vel bare op til dig selv, hvilken løsning du finder lettest/mest praktisk :)
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 27/03-06 14:57 
Bortset fra at det jo er et composite signal der kommer igennem RF kablet ;) Men det er selvfølgelig ikke delt op, ligesom med det normale tre-delte composite kabel.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig