X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/03-06 21:21 
Så blev det annonceret, et Zelda til DS er på vej, og med grafik i stil med Wind Waker med cel-shading.

Glæder man sig?! ;)
113 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/03-06 21:21 
Så blev det annonceret, et Zelda til DS er på vej, og med grafik i stil med Wind Waker med cel-shading.

Glæder man sig?! ;)
RuneSPRuneSPSkrevet 23/03-06 21:23 
Nizzle.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 23/03-06 21:39 
Filmen fra keynoten er nu kommet op på Nintendo-europe.com, kan ses...

... her!
WikzoWikzoSkrevet 23/03-06 21:55 
Er sindssygt hookedt på det lige nu, glæder mig MEGET! ^_^
KamekKamekSkrevet 23/03-06 22:00 
Ditto!
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SonicSonicSkrevet 23/03-06 22:04 
Zelda godness... det kan jo næsten ikke blive bedre :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Zzap!Zzap!Skrevet 23/03-06 22:49, rettet 23/03-06 22:51 
Lige for at sprede lidt skarntyde, Links ansigt!... Jeg håber seriøst at de gør mere ud af det i det færdige spil.

Ansigter er det objekt man aldrig må spare på polygonerne med.
Born to kill space
RuneSPRuneSPSkrevet 23/03-06 23:16 
Hold da kæft.. det ser da virkelig fedt ud... kan virkelig godt lide den måde de har "mixet" de gamle 2D spil med de nyere 3D spil...
JAAJAASkrevet 23/03-06 23:33, rettet 23/03-06 23:35 
Jeg er lidt skuffet over udseendet af dungeons. Det ligner et forsøg på at lave old school 2D dungeons. Jeg havde foretrukket dungeons i stil med OoT/WW.

/brok

Det bliver stadigvæk købt på udgivelsesdatoen :)
WehnerWehnerSkrevet 23/03-06 23:35 
Nå, men så ved jeg jo, at jeg skal have en DS på et tidspunkt. Håber stadig på at der ikke når at komme et must-buy for mig til PSP'en :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RuneSPRuneSPSkrevet 24/03-06 00:23 
Btw er der nogen som *ved* hvornår DS Lite udkommer i USA? og er der nogen som evt er interesseret i en ganske almindelig Nintendo DS + taske til den tid :D:D:D:D?
happyEDhappyEDSkrevet 24/03-06 07:23, rettet 24/03-06 07:24 
For lækkert, elsker gameboy og windwaker versionerne!
Så det der ser jo perfekt ud.

Video også her:

http://www.gamespot.com/news/6146526.html?autoplay=6146537
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoChronoSkrevet 24/03-06 07:34 
Yes - jeg skal ud og sejle igen! Det ser rigtigt fedt ud, og der er god brug af den trykfølsomme skærm - se bare hvordan han kaster boomerangen.

To nye Zelda-spil på ét år - nice!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/03-06 10:47 
Nu mangler Nintendo blot at annoncere muligheden for at spille DS spil på 'revo'.
Home is where the hardware is..
RuneSPRuneSPSkrevet 24/03-06 11:46 
Tvivler jeg nu stærkt på vil ske... kan heller ikke se det fungere særlig godt :/
BeanoBeanoSkrevet 24/03-06 11:53, rettet 24/03-06 11:54 
Jeg ville ihvertfald meget nødig til at bruge en stylus på mit TV... LOL :)
happyEDhappyEDSkrevet 24/03-06 14:27, rettet 24/03-06 14:27 
øh .. I har set hvordan REVO's controller funger ik? Meget li en stylus
Jeg hopper på vogenen med søgaard, da jeg tror det er meget sandsynligt de sker.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/03-06 16:29 
Det kan da ikke være så svært at forestille sig! Ligesom man kan købe en dims til sin GameCube, så man kan sætte GameBoy-cartridges i, kan de vel også lave en special-controller, man kan plug'e i sin Revo og derfra spille DS-spil.
BeanoBeanoSkrevet 24/03-06 17:18, rettet 24/03-06 17:19 
toAt>
øh .. I har set hvordan REVO's controller funger ik?

Selvfølgeligt, men fornemmelsen vil være en hel anden. Teknisk muligt, jow...

toAt>
Jeg hopper på vogenen med søgaard, da jeg tror det er meget sandsynligt de sker.

Jeg tvivler dog, tror Nintendo vil sikre at Revolution salget ikke går ud over DS hardware salget.
Omvendt var der jo også en GBA Player :)
happyEDhappyEDSkrevet 24/03-06 20:44 
Det kan også være, man bare bruger DS com controler eller noget.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RJKRJKSkrevet 24/03-06 20:59 
Det ville vist blive ret fnidret at få plads til begge skærme på én skærm.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 24/03-06 21:09 
Mmm, god oldschool Zelda, kan ikke vente med at få fingrene i det her. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KajikaKajikaSkrevet 25/03-06 00:12 
Jeg hader at være flueknepper, men ligefrem gud? :P Personligt er jeg ikke så meget for Zelda spillene, adventure delen tiltaler mig ikke så meget.
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
HeroldHeroldSkrevet 25/03-06 01:27 
Det er ellers det der gør spillene så fantastiske :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BlossomBlossomSkrevet 25/03-06 10:06 
Det her kan I altså ikke være bekendt ! ;-)

Nu har jeg gået og ventet i snart et år, på at få lov til at spille Twilight Princess.

Hvis I bare havde givet tråden et fuldstændig ligegyldigt navn, så kunne jeg måske have undgået at sidde og sørge over hvor lang tid jeg nu skal vente på hele 2 zelda spil.. ;-D
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
DommergaardDommergaardSkrevet 26/03-06 01:10 
Det er nu, at man fortryder, at man har solgt sin DS! :)
happyEDhappyEDSkrevet 26/03-06 01:40 
hvorfor, det er jo bare og vente på lite:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HeroldHeroldSkrevet 26/03-06 05:44 
Blossom>
Det her kan I altså ikke være bekendt ! ;-)

Nu har jeg gået og ventet i snart et år, på at få lov til at spille Twilight Princess.

Hvis I bare havde givet tråden et fuldstændig ligegyldigt navn, så kunne jeg måske have undgået at sidde og sørge over hvor lang tid jeg nu skal vente på hele 2 zelda spil.. ;-D

Tilgengæld har du dobbelt så meget at glæde dig til! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
MarcusMarcusSkrevet 26/03-06 14:01 
Jeg er spændt på at komme til at prøve det. Jeg har en søster der ikke kan modstå zelda spil, det har sine fordele. Ahh, den gamle zelda musik også. Fedt!
DommergaardDommergaardSkrevet 26/03-06 15:52 
toAt>
hvorfor, det er jo bare og vente på lite:)

Ahh... jeg tager bare ind i Fætter BR og gamer en time om dagen, så skulle det spil være klaret på to uger! ;)
SumezSumezSkrevet 26/03-06 17:37 
Kajika>
Jeg hader at være flueknepper, men ligefrem gud? :P

Hvem sagde noget om gud?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KajikaKajikaSkrevet 26/03-06 18:51 
Bah, antog at du mente 'good'- den må blive på min frakke :)
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
QQSkrevet 26/03-06 20:09 
RJK>
Det ville vist blive ret fnidret at få plads til begge skærme på én skærm.

Ja, medmindre man tager sit 16:9 fjernsyn og vender det på siden! ;)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 26/03-06 20:38 
Kajika>
Bah, antog at du mente 'good'- den må blive på min frakke :)

Der formåede du så at forvirre mig endnu mere.
Home is where the hardware is..
quadquadSkrevet 26/03-06 20:44 
Efter endnu en gennemlæsning kan jeg konkludere at Sumez siger: God* oldschool.... *(God, bedre, bedst)

Kajika troede han mente good, og jokede omkring at Sumez skrev God*.... *(Jvf. engelsk gud=god)

Derved mente Sumez faktisk bare god, og kajika antog det var en fejl, deraf hele misforståelsen omkring good, god og God.
SumezSumezSkrevet 26/03-06 22:19 
Men hvis jeg skulle bruge udtrykket "gud" om nogen form for spil, så er "gammeldags" Zeldaspil som 3'eren, 4'eren og Oracle-spillene ikke noget dårligt bud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 28/04-06 09:02 
Her er nogle scans fra et japansk magasin. Spillet ser stadig rigtigt spændende ud. Er der 3d-grafik på begge skærme, eller er det bare magasinets layout der snyder?

Phantom Hourglass scans
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
happyEDhappyEDSkrevet 28/04-06 19:34 
Ser lækkert ud.!
Ser ud som om man styer med stylesen!?

http://www.jeux-france.com/images7_4_15500.html

Det ved jeg nu ikke hvad jeg syntes om det, syntes også at Link bevægede sig lidt mærkelig i traileren, det er nok derfor.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Zzap!Zzap!Skrevet 01/05-06 13:25 
For f@en hvor er det bare suverænt karakterdesign: http://www.jeux-france.com/images6_4_15500.html
Han er så super nuttet at man har lyst til at knuse ham til det knaser.
Lad os håbe at de tager ingame modellen i samme retning, så han kommer til minde mindre om en vandskabt frø og mere om Link.
Born to kill space
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/05-06 14:30 
Van(d)skabt frø? Hehe! :-P
Zzap!Zzap!Skrevet 01/05-06 21:11, rettet 01/05-06 23:03 
Jeg undskylder mange gange for stavefejlen og håber på snarlig tilgivelse. Det er jo selvfølgelig. "van" som i vanartet eller vanskæbne. Undskyld igen.
Born to kill space
RuneSPRuneSPSkrevet 01/05-06 21:22 
lol, troede nu bare det var en dårlig joke med en "vand"skabt frø :D
happyEDhappyEDSkrevet 10/05-06 21:30, rettet 10/05-06 21:33 
Ja... man styer med sin stylus. Peg hvor link skal løbe hen så hoppper osv link selv.
tror nu heller jeg ville styre ham normalt.
Det har faktisk lige taget lidt af glæden til spillet fra mig. Håber det ændre sig..
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/05-06 21:59 
Mon ikke der bliver mulighed for begge styrings-former, som der er i så mange andre DS-spil?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
happyEDhappyEDSkrevet 10/05-06 22:02 
Håber det da men tror det faktisk ikke, og det kan da ske at styringsformen, viser sig at vær go.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
happyEDhappyEDSkrevet 13/05-06 12:02 
Så det officelt. Kun styles styring!

Der bliver faktisk ikke brugt en eneste knap i spillet.
Så en spille det og så ud som det gik udmærket, men jeg er godt nok stadig skeptisk.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 13/05-06 13:49, rettet 13/05-06 13:53 
Ditto. Jeg blev i hvert fald rimelig hurtig træt af stylus styring i Animal Crossing.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 13/05-06 16:38 
Det er fint de har en maskine der kan noget ekster, men de skal sku lige passe på ikke at bruge det for meget..

Jeg kan slet ikke se fordelen i at styre sådan i det spil.

nintendo laver super spil, men nu skal de altså lige passe på ikke at ødelægge de titler med dårlig styring.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Zzap!Zzap!Skrevet 13/05-06 18:55, rettet 13/05-06 18:55 
Det er i hvert fald helt sikkert, at det bliver obligatorisk med en screen protector.
Jeg synes egentlig at selve styrings aspektet i AC DS virkede rigtigt godt, men 1. skærmen bliver hurtigt slidt ned hvis man skal spille et helt spil udelukkende med pen og 2. interaktionen med andre objekter og dyrene var ikke optimeret i AC DS.
Born to kill space
ChronoChronoSkrevet 13/05-06 19:11 
Jeg styrer næsten altid kun med stylus i Animal Crossing. Det fungerer dog helt korrekt ikke optimalt, men det er bestemt ikke fordi det ikke kan komme til det. Eneste problem er jo at det er lidt svært når man skal "klikke" på noget - her har spillet lidt svært ved at finde ud af at man "klikker" på det man "klikker" på og ikke det man står tæt på. Står man tæt på et træ, så er det svært at samle noget op som ligger ved siden af det, da spillet tror man vil ryste træet.

At gå rundt ved at pege hvor man vil gå hen, er perfekt. Faktisk styrer man det spil jeg selv leger med at lave til DS på samme måde - så det kan jo ikke være andet end genialt :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
113 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig