X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wonder Boy


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 23/03-06 20:37 
Hvilket firma udgav disse spil i sin tid? Og hvor mange spil findes der i serien? gerne navne.

Nogen der ved om der skulle komme en opsamling ligesom Namco museum?
132 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 15/03-12 20:30 
Nu får jeg lyst til at skrive dig et negativt svar, i hvert fald... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 02/02-15 22:34 
Der kommer et nyt spil i serien, sådan da, Monster Boy And The Wizard Of Booze. PS4 og pc er bekræftet, men det skulle komme på andre platforme også.

Udviklerne ikke har rettighederne til navnet, men de laver det i tæt samarbejde med seriens skaber, og ser det derved som et nyt spil i serien. Michiru Yamane, der har lavet musik til en lang række japanske spil, fx Castlevania: Symphony of the Night, komponerer flere af numrene.

http://www.pcgamer.com/monster-boy-and-the-wizard-of-booze-announced/

Wonder Boy

Wonder Boy
KillerBean2KillerBean2Skrevet 02/02-15 22:48 
Udviklerne ikke har rettighederne til navnet, men de laver det i tæt samarbejde med seriens skaber, og ser det derved som et nyt spil i serien.

Helt i seriens ånd :D
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 02/02-15 23:25 
The wizard of booze *rolleyes*
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 02/02-15 23:31 
KillerBean2>
Udviklerne ikke har rettighederne til navnet, men de laver det i tæt samarbejde med seriens skaber, og ser det derved som et nyt spil i serien.

Helt i seriens ånd :D

Haha ja. Synes det her minder mere om et fangame end et rigtigt Wonderboy-spil, men seriens historie beviser at der ikke er noget mere Wonderboy-agtigt end at blive udgivet under en helt anden titel :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 31/05-16 17:16, rettet 31/05-16 17:19 
DotEmu og Lizardcube lader til at have et remake af Dragon's Trap på vej:

http://www.thedragonstrap.com
http://www.lizardcube.com
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/06-16 15:29 
Ja tak!
Glæder mig til at se hvad det er og ser ud?
Fysisk ps4 tak!

Det er virkeligt et godt spil!!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
WehnerWehnerSkrevet 01/06-16 16:42 
Sidste i Monster World-serien, jeg mangler at gennemføre. Håber at det bliver nogenlunde tro mod originalen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-16 16:07, rettet 02/06-16 16:19 
Trailer: http://youtu.be/ibKf66tVoFw

Hello!
We are working on a modern version of cult classic Wonder Boy III: The Dragon's Trap!
Based on Westone Bit Entertainment's original masterpiece,
with the benediction of LAT and the cooperation of legendary series creator Ryuichi Nishizawa!

Wonder Boy
Wonder Boy
Wonder Boy
Wonder Boy

Købt!
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 02/06-16 16:38, rettet 02/06-16 16:39 
Umiddelbart ikke vild med stilen, men omvendt ikke sikker på hvordan det ellers skulle se ud :/
Le RoofLe RoofSkrevet 02/06-16 16:45 
Jeg bryder mig bestemt heller ikke om stilen. For mig ligner det bare et glorificeret flash spil.
Tror bare jeg finder min Sega Master frem igen og giver originalen en tur mere :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
WehnerWehnerSkrevet 02/06-16 16:53 
Uha, det ser discount-agtigt ud. Det kan godt ende med, at jeg køber det alligevel bare fordi, men jeg tænkte også straks flash.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 02/06-16 16:59 
Tegnestilen i sig selv synes jeg er ret fed, og de animerede sekvenser i traileren synes jeg rammer stemningen supergodt. Men spillet i praksis har et virkelig ulækkert look der ligner noget som burde være et Free2Play spil på mobilen :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-16 17:08 
Tough crowd. Ikke at jeg er specielt vild med stilen, men synes da det er tydeligt på traileren, at de har lagt mere kærlighed i projektet end det typiske flash spil. Det er selvfølgelig discount-agtigt. Lizardcube er et to mands team, så det var vel at forvente. Jeg synes det ser hæderligt ud og ikke kun rammerne taget i betragtning.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 02/06-16 18:17, rettet 02/06-16 18:19 
Pc only ?

Ser fint ud, men TG16 udgave er heller ikke dumt.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-16 18:19, rettet 02/06-16 18:21 
Nope. PC/konsoller, som man må formode er mindst PS4/XO. Der var en fin FAQ, der besvarede de mest væsentlige spørgsmål.. To sekunder..

EDIT: Factsheet:

http://www.lizardcube.com/presskit/sheet.php?p=TheDragonsTrap
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-16 18:27 
Det andet "Wonder Boy" spil, Jaes nævnte tidligere i tråden, har også fået en update i dag:

http://www.monsterboy.com/blog/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 05/06-16 09:03, rettet 05/06-16 09:04 
Sammenligning mellem original og det nye jeg så på Gaf:

Wonder Boy

Wonder Boy

Stadig ikke specielt begejstret for stilen i det nye, men bortset fra det glæder jeg mig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-16 10:11 
Sjovt som der hates på stilen. Jeg vil uden tøven gå så langt som at sige, at dette er det klart flotteste "flash-agtige" spil jeg længe har set.

Normalt hader jeg stilen så meget at jeg afholder mig fra at spille spillene. Castle Crashers står stadig for mig, som noget af det grimmeste der er blevet udgivet i nyere tid :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 05/06-16 15:01 
Helt enig ang Dragon's Trap remake KK.
Synes det ser rigtig pænt ud. Prøvede faktisk for et par måneder siden at spille det igen på min Mega Drive, men den er vist ikke helt rask mere.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-16 15:09 
Måske kan det laves :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 05/06-16 15:33 
Jeg er enig i, at de fleste flash-spil er endnu grimmere. Tror bare aldrig for alvor den stil bliver mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 05/06-16 15:50 
Stilen vil ikke holde mig fra at give det en chance. Kan også være det fungerer bedre når man spiller det. Håber på fysisk udgivelse.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-16 15:57 
Samme her, men det overrasker nok ingen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 05/06-16 15:58 
Forekommer det ikke ret usandsynligt med en fysisk udgivelse af et flash-spil?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/06-16 16:02 
Hah, jo egentlig :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 06/06-16 09:19 
Hvis Shantae får fysisk release er der da også en chance for Wonder Boy :)
j/k
OdinOdinSkrevet 06/06-16 09:21 
Wait, what? Får Shantae et fysisk release? Her? I Europa?
slk486slk486Skrevet 06/06-16 09:38, rettet 06/06-16 09:39 
Det er XSEED der står for udgivelsen, så det er en anden der skal håndtere det i Europa, men det er vel strengt taget ligegyldigt, når både PS4 og Vita er regionsfrie? :)

http://gematsu.com/2016/06/xseed-games-publish-shantae-half-genie-hero-touhou-scarlet-curiosity-exiles-end
j/k
SumezSumezSkrevet 06/06-16 09:40 
Det er derfor man aldrig skal støtte Kickstarters uden fysiske udgaver. Det kommer alligevel i sidste ende :3
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 06/06-16 09:41 
^ Jep :)
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 06/08-16 11:49 
En del gameplay fra det nye Dragon's Trap:

http://youtu.be/OjFsJyRX2m4

Stilen minder slet ikke om Wonder Boy, men ser isoleret set fin ud. Må formode det tearing er væk ved udgivelse.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/08-16 12:00 
Ser sgu godt ud. Er klar!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Bede-xBede-xSkrevet 23/09-16 09:23, rettet 23/09-16 09:25 
Oven på alt den kritik der har været af det nye Dragon's Traps stil herinde, så er det værd at erindre at det kunne være værre. Meget værre. Her er Wonder Boy Returns som er på vej til Steam:

http://www.polygon.com/2016/9/22/13020034/wonder-boy-returns-remake-steam-pc
http://youtu.be/7Hv0LYQ90-0
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 23/09-16 09:38 
Hmm, stilen er ikke lige min kop te, men synes det større problem i WBR er at det er zoomet for meget ind. Kunne mpske gå an på en handheld, men på en stor skærm virker det for trangt for mig i hvert fald. Knap tid til at se hvad der kommer når man løber fremad.
spectrespectreSkrevet 23/09-16 10:40 
Damn, det ligner virkeligt et dårlig mobil spil. Mangler der ikke rigtig mange frames animation over hele linien?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 23/09-16 10:51, rettet 23/09-16 10:51 
Ja, det ser virkelig forfærdeligt ud :/
j/k
SumezSumezSkrevet 23/09-16 11:01 
Helt ærligt synes jeg at det giver mig det samme vibe som Dragon's Trap remaken. Jeg kan godt se at der er langt højere kvalitetsstandard i Dragon's Trap, men stilmæssigt er det det samme der gør at begge spil fremstår temmelig ulækre i min optik. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-17 10:48, rettet 23/02-17 10:50 
Lidt mere gameplay fra Dragon's Trap remaken, der viser at man kan skifte mellem ny og gammel grafik (og tilsyneladende også musik) når som helst:

http://youtu.be/CTlpK9ZTBus

Så folk der hader den nye stil kan heldigvis helt slippe for den.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 23/02-17 10:53 
Man kan også bare smide det spil man allerede har i sin Master System eller PC Engine :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/02-17 11:01 
Fordi det har alle forbrugere naturligvis stående :D
SumezSumezSkrevet 23/02-17 11:31 
Hvis du ikke har, er du sikkert heller ikke så interesseret i at spille den originale udgave af spillet i forhold til den nye. Det har iøvrigt også allerede være genudgivet via Virtual Console.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/02-17 11:32 
Stadig en fin bonus feature at have hvis man er interesseret i at se/prøve det originale spil.
SumezSumezSkrevet 23/02-17 11:42 
Absolut. Jeg er dog overrasket over at funktionen eksisterer. Det må betyde at gameplayet er 100% uændret fra originalen, hvilket fjerner det eneste enticement for at købe det for mit vedkommende. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/02-17 11:44 
Ja det studsede jeg også over :)
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-17 11:53 
Sumez>
Jeg er dog overrasket over at funktionen eksisterer. Det må betyde at gameplayet er 100% uændret fra originalen,

Faktisk ikke, det har vi set mindst et eksempel på i de senere år :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/02-17 14:56 
Jeg sidder og sparker mig selv rigtig hårdt, fordi mit originale SMS-eksemplar bare står og samler støv på hylden :/
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 23/02-17 14:59 
Hold op med at sparke, og sæt spillet til :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-17 21:22 
Hold nu kæft hvor er det flot! Rart med et 2D-spil der ikke ligner fucking opkast (Castle Crashers o. lign.) eller er animeret som sprællemænd!

Jeg håber, sikkert naivt, at det får en eller anden fysisk udgivelse. Jeg er mega klar på det her :)

Giant Bomb spiller det:
https://www.youtube.com/watch?v=cF695rZoSXQ
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 26/02-17 21:35 
Jeg skal også have det. Skal du spille det med eller uden filter?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
132 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig