X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Billige spil!


Svar
D.B.M.D.B.M.Skrevet 26/05-03 10:38, rettet 26/05-03 10:52 
Jeg ville bare lige gøre jer opmærksomme på, at Axel Music nu også sælger spil til GameCube og GameBoy Advance på deres hjemmeside.

Man skal bare lige være opmærksom på, at spillene kommer fra USA, så til GC-spillene skal man bruge Freeloader for at kunne spille dem.

De er ikke allesammen lige billige, men til GC kan man bl.a. købe Animal Crossing og Wario World til 430 kr. stk., Splinter Cell til 400 kr., Zelda TWW incl. Freeloader for kun 500 kr. og til GBA kan man bl.a. købe Zelda - A Link To The Past, de nye Pokemon (Ruby og Sapphire), Wario Ware Inc. Mega Microgames, Castlevania: Aria of Sorrow for kun 300 kr. stk. og Super Monkey Ball Jr. til kun 250 kr.

Alle priser er iøvrigt incl. forsendelse.

Jeg har ikke prøvet at bestille spil hos dem endnu, men har bestilt et par film og her gik det hele fint og de var i min postkasse ca. 1 uge efter bestilling.

Deres varer bliver vist nok sendt til Danmark igennem Tyskland eller lign., så man på den måde slipper udenom tolden!

Link...
ckruseckruseSkrevet 26/05-03 15:01 
Endelig en chance for at slippe af med alle de klamme borders og 50hz.. desuden kan jeg kun bekræfte dig i at Axel Music er geniale at handle med, man slipper både for told og fragt, og så er det samtidig enormt billigt.
NaieraNaieraSkrevet 26/05-03 15:40 
Nu er klamme borders og 50 Hz jo ikke GC'ens største problem...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ckruseckruseSkrevet 26/05-03 18:36 
Ja, hvis du ikke slår 60hz til, naturligvis. NTSC spil er dog generelt mere optimerede end PAL, og det gælder alle platforme.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig