X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oblivion - indeholder spoilers


Svar
CronossCronossSkrevet 22/03-06 18:13 
Jeg ved at jeg har :)
406 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Svar
00Void00VoidSkrevet 12/01-08 15:10 
meget lig det virkelige liv. Hvem elsker ikke realtiske spil. TEENAGERIOT!!!! og sådan noget 69fis
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/01-08 16:04 
Wehner>
Omvendt er det er fantastisk spil, hvis man holder sig fra hovedhistorien og i stedet laver alt det sjove.

Ja det er nogenlunde det jeg mener :) Det samme gælder i øvrigt Morrowind. Ærgeligt at de skider sådan på historien i deres spil :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 07/11-08 16:25 
Jeg har et lille problem med Oblivion som jeg håber nogen har svaret på..

Jeg har for nyligt investeret i en ny Xbox, hvor jeg har puttet den gamle harddisk i. Hver gang jeg så vil spille Oblivion, kræver den at jeg skal være online på Xbox live før den vil loade Shivering Isles ind.
Jeg har læst at dette sker fordi man får to licenser når man køber ting på Xbox Live; et bundet til maskinen og et til Gamertag. Hvad der så ikke står er hvordan retter op på det..

Det er naturligvis irriterende at hvis enten Live eller min internet forbindelse svigter, så kan spillet ikke spilles :(

Mit spørsmål: Kan jeg rette op på dette, så jeg ikke behøver at gå på Live får at kunne spille Oblivion?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dRxLdRxLSkrevet 07/11-08 16:44 
Du bruger bare det her:
http://www.xbox.com/en-US/support/systemuse/xbox360/licensemigration/

Efter du så har kørt proceduren skal du ind og gen-downloade de ting du har købt licenserne til.
Jeg gjorde det for nyligt og det virkede fint.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 07/11-08 17:51, rettet 07/11-08 17:51 
Ja, det skulle også gerne kunne løses ved at bruge det licensopførselsværktøj, som vi før har omdiskuteret.

EDIT: Ja, hvad dRxL siger...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HulleHulleSkrevet 07/11-08 18:20 
Jeg siger rigtig mange tak for svaret.
Rart at Microsoft har tænkt på dette også. Men det bliver de jo også nød til med alle de "red ring of death" som mange oplever :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
406 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig