X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oblivion - indeholder spoilers


Svar
CronossCronossSkrevet 22/03-06 18:13 
Jeg ved at jeg har :)
406 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
TLTLSkrevet 03/04-06 22:07 
Hvis man skal bruge bjørneskind, er de også til at få fat i hos div. merchants. Du kan bare købe dig til dem...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 04/04-06 09:57 
Er der nogen, der kan oplyse mig lokationen på en handelsmand, der har mange penge? Jeg er træt af at skule sælge Daedric Armour til max 1200,- fordi min dealer ikke har flere penge per transaktion.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 04/04-06 12:46 
Rustning til heste kan nu købes på Live Marketplace.

Link
Bede-xBede-xSkrevet 04/04-06 13:47 
Er det ikke lidt dyrt?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 04/04-06 13:49 
Ja, det burde være gratis IMO :!
dRxLdRxLSkrevet 04/04-06 13:53 
Ej hvor de knepper os. At det kommer så tæt på frigivelsen viser bare at det lige så godt kunne være integreret fra start.

Jeg tror de er ved at undersøge hvordan markedet modtager den slags "initiativer".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 04/04-06 14:01 
Så lad os da håbe, at folk ikke køber det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dRxLdRxLSkrevet 04/04-06 14:16 
Og gå glip af rustning til min stakkels forsvarsløse hest? Du må være gal! ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 04/04-06 14:21 
Til lige præcis Oblivion synes jeg ikke, det er noget problem. Når man tænker på, hvor mange ressourcer, der er brugt på spillet, synes jeg ikke, man kan klandre dem for at ville tjene lidt ekstra.

Jeg havde nok ikke været så positivt stemt, hvis det havde været et EA-spil.

Problemet er bare, at jeg har ikke nogen hest...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 04/04-06 14:26 
Men man får jo en hest af munkene lige før man tager til den første Oblivion gate i Kvatch.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 04/04-06 14:27 
Kan man overhovedet undgå det bare ved at have fuldført de første 2-3 små quests i Main Quest?
WehnerWehnerSkrevet 04/04-06 14:55 
Jo, den kære munk gav mig en hest, men den var ikke god nok til at forsvare sig selv, mens jeg gik i dungeons. R.I.P.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 04/04-06 15:09 
Den skulle have haft rustning. RIP.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 04/04-06 15:15 
Ja, for sølle $2,50 kunne du have reddet din hest! Hvorfor gjorde du ikke det? Kan du ikke lide heste?

Red en hest i dag - køb Bethesdas Horse Armour Skin!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/04-06 15:44 
Jeg har heller ingen hest. Rigtige vampyr-idioter bruger sgu ikke hest!
CoreCoreSkrevet 04/04-06 15:51 
Heller ingen hest her. Jeg fik en af Martins munkevæbner, men den sad fast i en busk på en bakke, og så ditchede jeg den.

Klarer mig til fods, de er alligevel irriterende. Jeg blev konstant uvenner med den, når jeg kom til at ramme den, mens jeg var i kamp med ulve og andet skrammel.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 04/04-06 16:02 
Spillets bedste hest, Shadowmere, (som iøvrigt ikke kan dø), blev efterladt ved en bro øst for Imperial City. Da jeg vendte tilbage var den væk. nu har jeg ingen hest længere... Hvis jeg nu bare havde haft den armor, så den havde været for tung til at gide at stikke af...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 04/04-06 16:19 
Min krikke overlevede i lang tid, lige indtil en ulv blev sulten. Da jeg fandt enhjørningen tænkte jeg: "Hurra, det er ret cool!" Desværre er det knap så fedt... Den angriber alle der har våben fremme, hvilket ikke er særligt godt for dens helbred. Hvorfor skulle den også angribe vagter? *Suk*
Kilroy Was Here
ChronoChronoSkrevet 04/04-06 16:22 
Kan man ikke binde sin hest fast? Eller i det mindste skyde en pil i benet på den, så den ikke går nogen steder i et par dage...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RuneSPRuneSPSkrevet 04/04-06 16:37 
Herold>
Spillets bedste hest, Shadowmere, (som iøvrigt ikke kan dø), blev efterladt ved en bro øst for Imperial City. Da jeg vendte tilbage var den væk. nu har jeg ingen hest længere... Hvis jeg nu bare havde haft den armor, så den havde været for tung til at gide at stikke af...

Når du fasttravler væk til en eller anden by kommer hesten så ikke automatik med og bliver placeret i den nærliggende stald udenfor den by man har fasttravelet til? Det bliver min i hvert fald...
HeroldHeroldSkrevet 04/04-06 16:47 
Det håbede jeg også på, så jeg fasttravelede bare videre. Jeg blev ret skuffet, da jeg så kom til byen, og fandt ud af at jeg var hesteløs. :)

Er jeg iøvrigt den eneste der er træt af stejle bakker?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 04/04-06 17:18 
Jeg har lige et mindre problem i spillet. Jeg er løbet tør for lockpicks og kan ikke finde dem nogen steder!. Jeg skal bruge nogen til en mission, hvor jeg skal ind af en bagdør.

Er der et hul et sted, hvor alle lockpicks på mysisk vis er faldet ned i :p

I starten var det nemt at finde lockpicks i div. kister, kasser og tønder. Men hvor end jeg leder er der ingen...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 04/04-06 17:22 
Kan du ikke bare købe nogen hos ham gutten der arbejder for Grey Fox?
(...)
TLTLSkrevet 04/04-06 17:26 
Hvor finder man den gut henne?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RuneSPRuneSPSkrevet 04/04-06 17:31, rettet 04/04-06 17:31 
Spørg diverse folk om rumours i Imperial City om grey fox / thieves guild og så burde det ikke være noget større problem at finde ham... :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/04-06 17:32 
Ellers kan du søge om optagelse i Thieves Guild. I den første mission kan du købe en masse lockpics.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 04/04-06 17:35 
Hvis du rejser til staldene ved Imperial Citys West Gate og går nordpå tæt langs muren (altså lige uden for byen) møder du den hidtil eneste lockpick-forhandler, jeg har set.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TLTLSkrevet 04/04-06 17:36 
Tak. Det vil jeg lige prøve så :)... Når jeg kommer hjem engang.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/04-06 17:50, rettet 04/04-06 17:52 
Herold>
Ja, for sølle $2,50 kunne du have reddet din hest! Hvorfor gjorde du ikke det? Kan du ikke lide heste?

Red en hest i dag - køb Bethesdas Horse Armour Skin!

Det er oven i købet billigere til PC end 360 :(

1.99 vs. 2.50$

Jeg har ikke så meget imod at de laver content der koster lidt. Så længe det har en form for indhold.

Horse Armor er bare åndsvagt. Det eneste min hest er død af er mig, der bevidst smækkede den 50 gange med sværdet. (Det gir skill points for fan')
Og når man så oven i købet kan få en pruhest der er udødelig så er det jo helt hen i vejret.

Men flere quests, våben og armor? Jo tak, gerne.

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
TLTLSkrevet 04/04-06 18:18 
Jeg er ikke ret glad for det koncept at man skal betale for nyt indhold. Skal man også til at betale for patches snart?? :-/
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
PapandPapandSkrevet 04/04-06 18:40 
TL>
Tak. Det vil jeg lige prøve så :)... Når jeg kommer hjem engang.

Blev medlem af Thieves guild. Så finder du en gut i kroen i Burma - eller hvad nu den by end hedder. Den der ligger nord for Imperial City. Han har altid 100 lockpicks du kan købe.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
CronossCronossSkrevet 04/04-06 19:30 
Få fat i den ultimative lockpick, der ikke kan gå i stykker, og som giver +40 til security.
HeroldHeroldSkrevet 04/04-06 19:37 
Forudsat at du er level 10 ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CronossCronossSkrevet 04/04-06 19:44 
Ja, og har noget ectoplasm ;)
quadquadSkrevet 04/04-06 20:53 
Nu vi snakker om ectoplasm, hvor samles det?
HeroldHeroldSkrevet 04/04-06 20:55 
Spøgelser kaster om sig med det, som var det spejderhagl. Jeg kan nærmest ikke komme af med mit igen, og jeg HAR Alchemy i højeste potens. :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 04/04-06 23:18 
Jeg glæder mig iøvrigt til de næste to downloads fra Bethesda. Det bliver ikke noget pjat som my-little-pony-armor'en, men se istedet ud til at der bliver lukket op for The Orrery i Arcane University, samt et mage tower et sted i bjergene. Fyldt med spændende ting. :D

Se DET har jeg intet imod at betale for.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 05/04-06 00:29 
Er der nogen der kan forklare hvordan jeg skal klare A Brush with Death quest'en? Man får jo 6 gift-potions, eller hvad det nu er, af maleren, som skal bruges til at dræbe de der irriterende trolde, men problemet er at jeg skal bruge 3 per trold for at nedlægge dem, så idet jeg når den tredje er det bare nighty night for mig... Uden potions ser mine våben ikke ud til at lave en skramme på de bæster. Ellers må jeg sige det er en kreativ quest og fedt at omgivelserne pludselig skifter til cellshading-lignende grafik :)

Som en sidebemærkning til det at levele op, så går det utroligt hurtigt her. Jeg er vist lvl 8 nu og har ikke lavet en eneste story quest endnu...
(...)
quadquadSkrevet 05/04-06 00:46 
Du nøjes med en enkelt og bruger våben med høj attackspeed.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 05/04-06 01:00 
Attackspeed fremgår da ikke i talværdier, gør det? Men det er vel generelt daggers man slår hurtigtst med, kunne jeg forestille mig?
(...)
quadquadSkrevet 05/04-06 01:40 
Ja, min daglige tale er bare ikke kommet videre end fra mit WoW-eventyr.
TLTLSkrevet 05/04-06 15:30 
Er det ikke muligt at finde lockpicks uden at starte Thieves guild questen. Det kan da ikke passe?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 05/04-06 15:43 
Der er lockpicks rundt omkring i kasser og tønder, det er bare med at lede.
Desuden står der en fyr i sort, uden for cirkelmuren ved Imperial city, som bl.a. sælger lockpicks.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 05/04-06 15:44, rettet 05/04-06 15:44 
Vi prøver igen...

Wehner>
Hvis du rejser til staldene ved Imperial Citys West Gate og går nordpå tæt langs muren (altså lige uden for byen) møder du den hidtil eneste lockpick-forhandler, jeg har set.

Edit: Da Kid var for hurtig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
TKTKSkrevet 05/04-06 16:15, rettet 05/04-06 16:24 
Har et problem:

Min lillebror befinder sig i Imperial City. Nede i kloakerne. Sammen med en gut der hedder Baurus, han skal til et hemmeligt møde, men mangler en nøgle for at kunne komme derind. Harledt i en helveds lang tid nu, og orker ikke mere. Nogen der liiige vil give ham et hint:)?

EDIT:

Problemet er eftersigende løst:)
HeroldHeroldSkrevet 05/04-06 16:50 
Det kan betale sig at høre efter hvad der bliver sagt :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 05/04-06 18:04 
Jeg har ledt et sted mellem 25 og 100 tønder og kasser igennem, fundet lidt guld og nogle repair hammers, og frugt og grønt. De er ikke til at finde som i starten af spillet. Men vil prøve at finde den sort-klædte fyr... Hmm.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
PlaykidPlaykidSkrevet 05/04-06 18:25 
De første mange timer, da jeg spillede Oblivion, gik med at rende rundt og finde gratis ting. Alt hvad der var værd at beholde, beholdt jeg.
Dette inkluderede en masse lockpicks, og jeg skrabede mig omkring 40 samme hvorefter jeg jævnligt begyndte at udforske min interesse for tyveri ;)
Jeg fandt jævnligt lockpicks, så jeg havde altid nok.

Meget senere fik jeg brug for nogen flere, men jeg havde heldigvis mine kontakter :)
Spiller nu: Halo 3
fumfumSkrevet 07/04-06 13:20 
Er de der hestedækner kommet som DLC?. Jeg synes ikke at kunne finde det.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RitesRitesSkrevet 08/04-06 14:17 
Nogen der kan fortælle mig hvordan man dræber Caelia Draconis til "Next of Kin" Dark Brotherhood quest, uden at få en 1000 guld bounty på hovedet?

Og evt. hvor Armand fra Thieves Guild befinder sig, så man kan komme af med førnævnte bounty : /
» a winner is you «
406 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig