X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V-Poker Automat


Svar
HNHNSkrevet 21/03-06 19:51 
har fået tilbudt sådan en maskine med møntindkast og er 100% ok, er et compugames carbinet..

Hvis nogen kender den?

Havde skal jeg give for den???
ElgenElgenSkrevet 21/03-06 20:08 
Prøv at spørge om det samme på spille-maskiner.dk, der er mange der ved noget om hvad sådan noget bør koste.

spille-maskiner.dk
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 21/03-06 20:17 
Det er bare et pokerprint i et standard arcadekabinet (hvor kontrolpanelet er skiftet ud). Hvad du skal give for den kommer i første omgang an på, hvad du skal bruge den til?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HNHNSkrevet 22/03-06 00:27 
RJK>
Det er bare et pokerprint i et standard arcadekabinet (hvor kontrolpanelet er skiftet ud). Hvad du skal give for den kommer i første omgang an på, hvad du skal bruge den til?

skal have den der hjemme..

Er blevet ulovlig herhjemme, har jeg hørt og man ser den heller ikke i spillehaller mere..
RJKRJKSkrevet 22/03-06 00:33, rettet 22/03-06 00:34 
Nu ved jeg jo ikke hvor meget du kender til/har spillet de pokerspil, men hvis ikke vil jeg vurdere det er noget du lynhurtigt bliver træt af. Helt ærligt synes jeg det er noget forfærdeligt skrammel. W-Hold (som jeg formoder det er), regnes dog vist for blandt de bedste af slagsen, uden at det siger så meget efter min opfattelse. Ud fra stand og type af kabinettet er sådan en maskine vel 1.000-2.000 værd, formentligt nærmest førstnævnte. Primært fordi det er et arcadekabinet, som man jo kan bringe det tilbage til igen. Udover til illegale steder tror jeg ikke der er noget salg i pokermaskiner. Af de grunde er min anbefaling at du ikke giver så meget for den. Vær i øvrigt opmærksom på at skærmene ofte er totalt brændt fast på pokermaskiner, hvilket gør dem ubrugelige til andet formål.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig