X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hard- og software til P:R 6.1


Svar
HankyHankySkrevet 19/03-06 13:13, rettet 25/04-06 15:31 
Nu har vi haft et sådanne topic op til hvert træf, så selvfølgelige skal vi have det igen :)

Hvad kan folk hver især medbringe af TV, maskiner, tilbehør og lignende? Jo mere, desto bedre.

Denne omgang medbringer jeg selv et 28" 4:3 TV med RGB support og mit oldinge 14" TV as usual. Desuden lidt maskiner. Skriv, og det vil blive tilføjet - admins redigerer som d... Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
102 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/04-06 21:18 
Overvejer at tage en Master System Coverter og et par Master System controllere med, så vi kan spille nogen af de meget få gode multiplayer-spil, der findes til systemet, på en MegaDrive...

Er dog også temmelig tændt på blot at nasse lidt og nyde stemningen, da det trods alt er første gang, jeg kommer til et træf :)

Det er i hvert fald sikkert, at jeg slæber et 14" TV med, som kan æde 60 Hz og NTSC ;)
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 18/04-06 21:27 
Kunne vi ikke begrænse snakken og vende tilbage til emnets oprindelige formål? Det er godt at vi har "træf-n00bs" ;) der er entusiastiske om at deltage, men tråden er altså lavet med et mere praktisk formål in mente end trash-talk.

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TLTLSkrevet 18/04-06 22:51 
Okay så bliver anlægget hjemme. Så vil jeg igen spørge om der er en der kan tage en PSX multitap med (Den grå). PS2 multitaps virker ikke med Micromachines V3..
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
IqonIqonSkrevet 19/04-06 00:03 
Hvis du dog bare havde sagt det i går :)

Anyway, så regner jeg med at medtage en PSP med Wipeout, Lumines, Twisted Metal og GTA: LCS.

Det er mig også muligt at slæbe nogle controllere med til Xbox 360, NGC, SNES eller PS2, ligesom jeg har en multitap, der fungerer til PS2 (ikke PStwo), hvis det skulle være nødvendigt? Evt. kan der nok godt blive plads til en GC i tasken, hvis det skulle have interesse, men har ingen mulighed for at slæbe et tv med, sååå.

Ellers skal I - som så mange andre har tilbudt det før mig - da være velkomne til at kigge i min samling her på siden og afgøre, om der er noget interessant imellem, der bør slæbes med helt herovre fra Djævleøen.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Krans.KKrans.KSkrevet 19/04-06 08:39 
Haha, hvis de gode gamle PS2-multitaps ikke fungerer til PStwo, så har jeg da egentlig også en, jeg kan tage med... =D
Jeg havde egentlig troet, at min bare overhovedet ikke virkede længere. Anyway, jeg tager den med.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
FizbanFizbanSkrevet 19/04-06 11:20 
TL>
Okay så bliver anlægget hjemme. Så vil jeg igen spørge om der er en der kan tage en PSX multitap med (Den grå). PS2 multitaps virker ikke med Micromachines V3..

Skal nok tage et par gamle multitabs med, hvis jeg husker dem.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 20/04-06 23:21 
Er der nogle, der har guitar-controllers til Guitar Hero med? Ellers har jeg et par gamle Guitar Freaks controllers. Så vidt jeg ved, er Guitar Hero bare en klon af Guitar Freaks, så går ud fra at de virker dertil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/04-06 23:25 
Core og jeg tager vores med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 20/04-06 23:34 
Godt nok, så nøjes jeg med et par spil i år..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 20/04-06 23:37 
Og jeg har mit 100% complete savegame med.
Så kan vi spille alle sangene fra starten.
CoreCoreSkrevet 21/04-06 00:01 
Way ahead of you ;)

(Ikke 100 % men med alle sange)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
TLTLSkrevet 21/04-06 01:44 
Min endelige liste :

PS2:
- 1x konsol
- alle spil som er interesante at slæbe med.
- 2 x controllere

PSX:
- 1 x multitap
- 4 x controllers minimum
- alle spil der har interesse

14" eller 21" TV (Kommer an på om jeg kan have det)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 21/04-06 10:41 
Min Xbox 360 er lige røget sig en tur til reparation, så den må jeg undvære at medbringe - det eneste jeg måtte efterlade var min HDD.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 21/04-06 14:25 
TL, kunne du ikke tage en 5. controller med, for så ryger min psx også med(har kun en controller...)
HankyHankySkrevet 21/04-06 14:36 
Jeg skal nok slæbe flere PSX controllers med - har en 6-7 stykker.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CoreCoreSkrevet 21/04-06 18:06, rettet 23/04-06 22:49 
Nu syntes jeg efterhånden det er blevet noget rodet. Så for egen og andres nemheds skyld, smider jeg lige en opdateret liste, og sletter den gamle.

Jeg har været tråden igennem, og fulgt op på de ønsker der ikke ser ud til at være blevet efterkommet, som jeg vel og mærke kan klare.

Jeg kommer som sagt først lørdag eftermiddag, lige efter job, så konsoller er lidt svært for mig at stille op med.

Jeg medbringer:

NDS:
Nintendo DS konsol,
Animal Crossing: Wild World,
Resident Evil DS,
Mario Kart DS,
Advance Wars: DS.

PSP:
PSP konsol.
Socom: Fireteam Bravo,
Worms: Open Warfare,
GTA: Liberty City Stories,
Namco Museum,
Lemmings,
Twisted Metal: Head On,
Ridge Racers,
Midnight Clud 3: Dub Edition,
Tony Hawk Underground 2 Remix,
World Tour Soccer.

Playstation 2:
Controller,
Guitar Hero,
G-Con 2,
Crisis Zone,
Ninja Assault,
Time Crisis 3,
Bomberman Hardball,
Shadow Of The Colossus,
Drakengaard 2 (mest fordi at jeg godt kunne forestille mig at der er nogen der gerne vil lure det),
Killer 7 (Samme begrundelse som Drakengaard),
1 memory card eller 2.

Playstation:
Fear Effect,
Fear Effect: Retro Helix,
1 memory card.

Xbox:
Controller,
Star Wars: Battlefront II.

Xbox 360:
Controller,
Ghost Recon,
Tomb Raider,
King Kong (på request),
Battlefield 2 (Jo Martin, det gør jeg),
Dead Or Alive 4,
Call Of Duty 2.

Hvis jeg kan have det under armen, så tager jeg også et 14" TV med.

Selvfølgelig er i stadig velkomne til at gå i samlingen og komme med ønsker, men med mindre jeg bliver bedt om det, så tager jeg ikke andet med. Hvis Sega Megadrive-folkene stadig mangler controllere og spil, så har jeg også en håndfuld af begge jeg kan tage med.

Og så, har jeg også et par ønsker, jeg kunne godt tænke mig at se:

Steel Batallion,
Batallion Wars,
og 7 sins (Yep, I'm a perv).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
00Void00VoidSkrevet 21/04-06 18:15 
En fornuftig idé ellers.

Nintendo 64:
Konsol (PAL)
2x controllers
Bomberman 64
Turok 2 Seeds of evil
Tetrissphere
Tony Hawks Pro Skater 2


Sega Megadrive:
Konsol (PAL)
1x controller
Cyberball
Powermonger
Sonic The Hedgehog 2

14" flimmerkasse

Folk må meget gerne medbringe nogle sjove MegaDrive og N64 titler og evt. en ekstra sega controller.

Jeg dropper PS2'en og medbringer blot nogle spil.. Det ser ud til der er nok PS2'ere
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
TLTLSkrevet 21/04-06 18:29 
Knight Keen>
TL, kunne du ikke tage en 5. controller med, for så ryger min psx også med(har kun en controller...)

Jeg tager alle dem med jeg kan finde. Så måske.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KeenKeenSkrevet 21/04-06 19:30, rettet 23/04-06 22:08 
Saturn:

1x Konsol
1x Controller

Playstation:

1x Konsol
1x Controller
1x Uorg. Pistol
Arcade Party Pak
Bust-A-Move 2
Metal Slug X
Point Blank
V-Rally 2
Kula World
Einhänder(måske)

Sega Master System:

1x Konsol
2x Controllere
1x Pistol
Gangster Town

I er stadig velkome til at finde flere ting i min samling hvis i synes der mangler noget...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/04-06 17:59, rettet 23/04-06 18:12 
MegaDrive:

1x Konsol
2x Controllere
1x Master System converter
MegaBomberMan
Mickey Mania
The Story of Thor
Streets of Rage 2
Wonder Boy 3: Monter Lair
Wiz'n'Liz

Master System:

2x Controller
Psycho Fox
Castle of Illusion
Alex Kidd in Miracle World
Rampage
Dr. Robotnik's Mean Bean Machine
Bubble Bobble

Og selvfølgelig det førnævnte 14" TV :)

Er der forresten nogen, som kan tage en 4 Player Adapter(multitap), eller noget i den dur, med til MegaBomberMan?
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 24/04-06 22:46, rettet 25/04-06 10:40 
Ud fra hvad der ellers er taget med, så satser jeg på at komme med følgende:

TV: 1 x 21" + 1 x 28"

PS2: Buzz-controller + 2 x controller

GameCube: 1 x EU + GBA-tingen + 4 x controller

SNES: 1 x EU (moddet) + 2 x controller

Dreamcast: 1 x EU + 4 x controller

Neo Geo: MV1 (mini)

(Saturn: 1 x EU (moddet) + 10 x controller + 2 x multitap - hvis jeg lige får plads ;))

NDS: 1 x EU

PSP: 1 x US

Jeg går ikke ud fra der er nogen god grund til at have flere Xbox 360'ere?



Jeg vil gerne efterspørge følgende:

Kingdom Hearts II (Sumez)
Buzz: The Big Quiz
2 x Donkey Konga-controller + alle tre spil
Under Defeat+Ibara+Mushihimesama+Raiden III (Naiera)
Out Run 2006
Radirgy
Dragon Quest VIII
Me And My Katamari
Capcom Classics Collection Remixed
Exit
Gauntlet: Seven Sorrows
Atelier Iris
Grandia III
Magna Carta
PoPoLoCrois
Psychonauts
Radiata Stories
Stella Deus
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 25/04-06 01:34 
RJK>
Kingdom Hearts II (Sumez)

Bare prøv at forhindre mig i at medbringe det. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 25/04-06 01:42 
Er listen ikke ordenligt up-to-date, eller er der hverken NES, SNES eller Dreamcast med i år? Og hvad med Neo Geo? Har alligevel en del fede MVS-spil herhjemme, hvis nogen skulle have sådan en satan med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-06 02:27 
Jeg tager alt mit PS2 grej med. Bla. Grandia III og Kingdom Hearts II.

Sumez hvis du mener at Guitar Hero og Guitar Freaks kan bruge de samme controllere, så skulle du da tage et GF spil med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/04-06 04:28 
skal nok tage 2 bongoer med
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
The DaneThe DaneSkrevet 25/04-06 04:54, rettet 25/04-06 04:55 
Hvis du glemmer det skal jeg personligt køre dig tilbage efter det :p. Det skal prøves :D (ang. KH2, da jeg glemte at quote).

Kan da også hive en DC med hvis det skulle være, men sig lige til hvis jeg skal da jeg så skal have den med når jeg henter 28" fjernsynet.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 25/04-06 07:55, rettet 25/04-06 07:58 
Sumez>
Er listen ikke ordenligt up-to-date, eller er der hverken NES, SNES eller Dreamcast med i år? Og hvad med Neo Geo? Har alligevel en del fede MVS-spil herhjemme, hvis nogen skulle have sådan en satan med.

Rune skulle gerne tage et lille MVS-bræt med. Jeg har KOF 2003 og arcadekasse med, så uden MVS-bræt ville det ikke være så spændende en kombination ;)

Og nu har Rune jo lige annonceret at han medbringer en Dreamcast, så DC-panikken kan nok godt ligge sig igen ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 25/04-06 10:39 
Jeg tager mini MV1'et med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 25/04-06 10:44 
Naiera>
Jeg har KOF 2003 og arcadekasse med, så uden MVS-bræt ville det ikke være så spændende en kombination ;)

Har du (eller andre) fået en ekstra PS2->Neo Geo-converter, så folk kan spille på lige vilkår? Jeg kan godt tage et ekstra PS2 Namco stick med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 25/04-06 15:09 
Jeg har stadigvæk kun Neo Geo-controlleren og converteren + Namco stick, desværre.

Jeg regner med at tage følgende med:

Arcadekasse (og jeg har selvfølgelig de sjove shootere til konsoller med)

PS2 med chip + 1x DS2 og 1x Namco pind

Udover det kan jeg tage controllere med hvor det er nødvendigt. Jeg har dog ikke lige overblik over det.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HNHNSkrevet 25/04-06 15:18, rettet 26/04-06 16:25 
tager en xbox 360 + spil og to trådløse controller med.

28" tv

Tager også en ps2 med pes5 og begge buzz spil
Krans.KKrans.KSkrevet 25/04-06 15:25 
Rune -->> Jeg skal nok tage The Big Quiz og OutRun 2006 med... er der i øvrigt nogen, der har et ekstra sæt buzzers de eventuelt kunne medbringe? Så vi kan spille flere end fire, hvis det skulle blive nødvendigt.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
RJKRJKSkrevet 25/04-06 15:32 
Jeg har et sæt buzzere med. Kan man spiller otte i Big Quiz?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HNHNSkrevet 25/04-06 16:59 
RJK>
Jeg har et sæt buzzere med. Kan man spiller otte i Big Quiz?

ja
KTCKTCSkrevet 25/04-06 18:27 
Glæder mig til at prøve Big Quiz. Jeg kan også tage buzzere med, hvis det bliver nødvendigt...

Det første Donkey Konga og et sæt bongotrommer kan jeg også klare.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 25/04-06 23:22 
Jeg er glad, så længe der er en PS2, 4 controllers og et Gitaroo-Man :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
The DaneThe DaneSkrevet 27/04-06 01:46, rettet 27/04-06 01:46 
Nogen som kan tage deres advent children film med, gad godt se den på et tidspunkt :). Aner ikke lige noget andet specielt (udover KH2) jeg gad se lige nu.

Hiver bare w/e jeg har liggende tilbage med der har interesse (udover det jeg har nævnt).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HNHNSkrevet 27/04-06 02:31 
Nogen der har det nye fifa med???
Det lyder som om det endelig sku være rimelig, men det er jo fifa...
Alf81Alf81Skrevet 27/04-06 11:32 
Sumez>
Er listen ikke ordenligt up-to-date, eller er der hverken NES, SNES eller Dreamcast med i år? Og hvad med Neo Geo? Har alligevel en del fede MVS-spil herhjemme, hvis nogen skulle have sådan en satan med.

Ja, jeg har også en del MVS', så bare kom ønsker :)
Ting om dét og pis.
RJKRJKSkrevet 27/04-06 11:34 
Jeg regner forresten med at andre har NES med? Mine er vist alle ret ustabile omkring connectoren, så det gider jeg ikke bøvle med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 27/04-06 15:40 
Alf81>
Ja, jeg har også en del MVS', så bare kom ønsker :)

mmh, noget med store eksplosioner og mange skud :p (ja, jeg aner jo ikke hvad fanden de alle hedder :D).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 27/04-06 17:25 
De hedder Metal Slug, Pulstar og Blazing Star, og dem har jeg selvfølgelig med. :P
Last Resort har jeg desværre ikke skaffet endnu. Måske ku' Rune tage det med? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 27/04-06 17:29, rettet 27/04-06 17:32 
Er der nogen der kan tage en pistol med til psx og en til master system, det er lidt sjovere når man er to...

Edit: og nogle gode vertikale shootere til div. konsoller bla. Ikaruga
SumezSumezSkrevet 27/04-06 17:39 
Har en pistol til et master system-agtigt stik (se tråd om Famicom-klon fra Føtex), men ved ikke om den virker dertil. Har formodninger om at den virker til Megadrive.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 27/04-06 18:14 
Jeg skulle nok kunne tage ikaruga med - med mindre det var et af de spil som lå i æske da alt blev stjålet :p (kan lige tjekke holderne).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KeenKeenSkrevet 27/04-06 18:54 
Please do...
The DaneThe DaneSkrevet 28/04-06 00:41 
Jup, det "overlevede" så det har jeg med imorgen (eller rettere om en 18 timer :p).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
The DaneThe DaneSkrevet 28/04-06 12:49 
Nå, ser ud til at drevet til den ene amiga er lidt død i sværen (og den anden er stadig i aalborg). Så der kommer ingen amiga herfra.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Alf81Alf81Skrevet 28/04-06 14:54, rettet 28/04-06 14:54 
Ved godt at jeg er lidt sent ude, men er der nogen herinde der kunne tage ChiNoRondo med til PCE. Jeg tager selv min PCE med, så hvis nogen bare kunne medbringe spillet?
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 28/04-06 15:57 
Det kan jeg godt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
102 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig