X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hard- og software til P:R 6.1


Svar
HankyHankySkrevet 19/03-06 13:13, rettet 25/04-06 15:31 
Nu har vi haft et sådanne topic op til hvert træf, så selvfølgelige skal vi have det igen :)

Hvad kan folk hver især medbringe af TV, maskiner, tilbehør og lignende? Jo mere, desto bedre.

Denne omgang medbringer jeg selv et 28" 4:3 TV med RGB support og mit oldinge 14" TV as usual. Desuden lidt maskiner. Skriv, og det vil blive tilføjet - admins redigerer som d... Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
102 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
HankyHankySkrevet 19/03-06 13:13, rettet 25/04-06 15:31 
Nu har vi haft et sådanne topic op til hvert træf, så selvfølgelige skal vi have det igen :)

Hvad kan folk hver især medbringe af TV, maskiner, tilbehør og lignende? Jo mere, desto bedre.

Denne omgang medbringer jeg selv et 28" 4:3 TV med RGB support og mit oldinge 14" TV as usual. Desuden lidt maskiner. Skriv, og det vil blive tilføjet - admins redigerer som de lyster.

---------------------------------------

Samlet oversigt (bliver løbende opdateret!):


Xbox:
- 4 x Xbox (3 med chip)
- 8 x Controller
- 3 x Light Gun
- 2 x Arcade stick

Xbox 360:
- 2 x Xbox 360
- 6 x Wireless Controller


PlayStation:
- 1 x PSOne (chip)
- 8+ x Controller
- 1+ x Multitap


PlayStation 2:
- 2 x PSTwo (chip)
- 5 x PS2 (1 x HDLoader, 1 x Chip)
- 7 x Controller
- 1 x Multitap
- SingStar Microphones
- Guitar Hero Controllers


GameCube:
- 1 x GameCube (EU)
- 4 x Controller
- 1 x Wavebird
- 1 x GBA Player


NES:


SNES:
1 x SNES (EU - moddet)
2 x controller


N64:
1 x Nintendo 64 (PAL)
2 x Controller


Dreamcast:
1 x Dreamcast (EU)
4 x Controller


Saturn:
- 3 x Sega Saturn (PAL) (1 x moddet)
- 1 x Hub
- 2 x Multitap
- +10 x Controller
- 2 x Light Gun


Amiga:


GBA/NDS:
- 2 x GBA SP
- 1 x GBA
- 4 x NDS


PSP:
- 4 x PSP

Tv:
- 4 x 28"
- 1 x 21"
- 1 x 20"
- 5 x 14"


Diverse:
- X-Arcade Dual Controller
- Switch med 5 porte
- Arcadekasse
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-06 13:17 
PStwo (chip)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 19/03-06 13:51, rettet 19/03-06 13:52 
Pakkes:
28" fjernsyn
2 Chippede Xboxe.
4-8 Controllere til Xbox
Lyspistol til Xbox
PS2 med HDLOADER
2-4 Controllere til Ps2
Multitap til Ps2
X-Arcade Dual Controller
1-2 PSP
NDS
GBA


Eventuelt hvis folk ønsker det (se min samling for flere requests):
Steel Battalion
Amiga 500/1200
C64
Playstation
NES
N64
Sega MegaDrive II
Gamecube
Dreamcast
1-2 dansemåtter til Xbox
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Alf81Alf81Skrevet 19/03-06 13:55 
Jep, folk kan også bare gå i min samling, for derpå at komme med ønsker ^~^
Ting om dét og pis.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 19/03-06 13:58 
PS2 og Singstar microphones.
KTC hvorfor tager du ikke din 360'er med? ;)
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
CronossCronossSkrevet 19/03-06 15:19 
Jeg tager Xbox'en med.

Derudover et 14' fjernsyn.
Og en masse kabler :)
HankyHankySkrevet 19/03-06 15:31 
Xbox eller Xbox 360? :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 19/03-06 15:35 
Vi går ud fra, at hvis man ikke specifikt skriver 360 på, så er der tale om den gamle.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 19/03-06 15:44 
Kristensen>
KTC hvorfor tager du ikke din 360'er med? ;)
Fordi de ikke har produceret min version 1.1 endnu :P
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
QQSkrevet 19/03-06 20:16 
Ville et 16-player Mario Kart: Double Dash! mm. GameCube LAN setup være helt hen i vejret?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
MusicManMusicManSkrevet 19/03-06 20:18, rettet 19/03-06 20:18 
Nej! :-D
QQSkrevet 19/03-06 20:33, rettet 19/03-06 20:41 
Lyder godt! hehe... Ved ikke selv om jeg kommer, men hvis jeg gør håber jeg at nogle andre er med på at sætte det op. Jeg kan selv stå for en fjerdedel af det nødvendige udstyr. Vi skal bruge følgende:

4x GameCube
4x Broadband Adapter
4x TV (formentlig 20" som minimum ;)
16x Controller
4x LAN RJ45 kabler
1x Hub/Switch (min. 4 porte)
4x MarioKart Double Dash
Og selvfølgelig 16 spillere (KAN det blive et problem? ;)

Evt også de andre LAN kompatible GC spil, 1080: Avalanche og Kirby Air Ride(180 hos Gamebits.dk).
Jeg gad også godt se PSO i aktion online, evt. flere mand samtidigt, hvis det er noget der er mulighed for på stedet... Og hvis PSO tillader flere spillere at logge på fra samme IP, hvis det kan blive nødvendigt...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
WehnerWehnerSkrevet 20/03-06 15:06 
Vi skal i hvert fald have en rematch af sidste træfs store Halo 2 link-up. Men mon ikke der kommer nok udstyr til det helt ad sig selv.

Jeg planlægger at medbringe flg. hardware (er der i øvrigt kun lørdag):

Xbox 360
Xbox (modificeret)
2x Xbox Arcade stick
2x Xbox Light Gun

Switch med 5 porte
20" TV

Et par ekstra gaffarepararede headsets til Xbox - venstre øre only. Husk at de også virker i system link, så det kan godt betale sig at tage med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CronossCronossSkrevet 20/03-06 15:09 
Var det ikke på tide at du så andet til træffet end Halo 2? :p
scavengerscavengerSkrevet 24/03-06 21:17 
Jeg tager føgende med:
Sega Saturn (PAL)
En 6 port controller hub
To controllere
To light guns
Et 14" TV
En del spil jeg længe har villet spille igennem (til Saturn naturligvis)
Nemo me impune lacessit
PalsgaardPalsgaardSkrevet 24/03-06 21:34 
jeg medbringer i hvert fald:

3 Wireless Controller Xbox360
1 Wavebird
PSP
NDS
GBA-SP

Derudover kan jeg tage Howl's Moving Castle med hvis det skulle have interesse?... vil også gerne hvis der var en der ka læse bagpå den for mig ;)

Hvis jeg er så heldig at have bilen så fylder jeg bare op med det der nu mangler af lækkerier :)

Jeg tager også Einhänder med fra SquareSoft til ps1 hvis der er én der vil tage en ntsc kompatibel playstation med :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/03-06 23:40 
Medbringes der en N64, som kan afspille JAP titler?
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 25/03-06 01:46 
Palsgaard>
Jeg tager også Einhänder med fra SquareSoft til ps1 hvis der er én der vil tage en ntsc kompatibel playstation med :)

Min PS2 er som altid med og som altid NTSC kompatibel ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/03-06 04:05 
Lyder lækkert Naira... glæder mig til at prøve det!... Hvis du gider rode min ps1 samling igennem må du da gerne sige om der er andet jeg skal tage med :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HankyHankySkrevet 25/03-06 18:21 
Havde i forvejen skrevet en PS1 med chip på listen ;-)
Kunne desuden godt tænke mig at se, Ehrgeiz og Xenogears fra din liste :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 25/03-06 19:15 
Ingen problem :) tror også jeg tager Symphony Of The Night og Chrono Cross med... vil så gerne prøve det :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HankyHankySkrevet 28/03-06 18:11 
Af andet software til P:R 6.1, kunne jeg da også godt tænke mig at (gen)se disse, hvis nogen ville være så venlige at medbringe:

Donkey Konga + drums (GCN)
GRAW (Xbox 360)
King Kong (Xbox 360)
Fight Night Round 3 (Xbox 360)
Touch! Kirby (NDS)
We Love Katamari (PS2)
Shadow of The Colossus (PS2)
Resident Evil: Deadly Silence (NDS)
Half-Life 2 (Xbox)
Mashed (Xbox) - Er det egentlig Xbox360 kompatibelt?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 28/03-06 20:49, rettet 29/03-06 01:08 
Disse spil tager jeg med:
Touch! Kirby (Kirby Canvas Course US)(NDS)
We Love Katamari (PS2)
Shadow of The Colossus (PS2)
Half-Life 2 (Xbox)
Mashed Fully Loaded (Xbox)

Hvis ikke andre kan, kan de overskydende titler nok også lade sig gøre at få med...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 28/03-06 21:03 
Jeg skal nok tage GRAW (360) med. Flere eksemplarer ville jo ikke være dårligt, for man kan spille LAN co-op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
00Void00VoidSkrevet 29/03-06 16:04, rettet 29/03-06 16:06 
Hvis jeg kommer med medbringer jeg en nintendo 64 med nogle spil. Desværre har ingen af dem (med enkelte undtagelser) så gode multiplayer funktioner.
Turok 2 er dog ganske sjovt.
Men jeg kigger ned i den lokale brugt-spil-butik en af dagene, og kommer med en opdateret liste.

Fjernsyn sørger jeg selv for
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
WehnerWehnerSkrevet 29/03-06 16:12 
Man venter naturligvis med at skrive i denne tråd, til man rent faktisk er tilmeldt træffet. Ellers bliver det noget rod.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
00Void00VoidSkrevet 29/03-06 16:22 
Høh.. når Hølmkjær må, må jeg også. øvbøv :P
nej selvfølgelig ikke. Men jeg går udfra folk læser folks indlæg igennem før de regner med noget.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
QQSkrevet 29/03-06 16:33 
00Void>
Høh.. når Hølmkjær må, må jeg også. øvbøv :P

Sorry... Regnede på daværende tidspunkt med at kunne komme, men det ser desværre ikke sådan ud længere... Ikke for at snerre, men nu var mit indlæg også mere ment som en idé og et forslag til hvad andre kunne tage med, ikke bare et indlæg om hvad jeg selv kunne tage med...

Men selvfølgelig, ingen indlæg om hvad man selv tager med, medmindre man ved man kommer... ;)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
00Void00VoidSkrevet 29/03-06 17:06 
Det er ikke mig du skal undskylde til, desuden var det ironisk :)
Men jeg vender tilbage når jeg har fundet ud af hvordan og hvorledes. Så er den skid slået. eller.. eh. hvad man siger x)
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
SøgAArdSøgAArdSkrevet 29/03-06 18:27 
Har nogen mulighed for at medbringe Pokémon Puzzle League og/eller Tetris Attack?
Home is where the hardware is..
00Void00VoidSkrevet 29/03-06 22:34 
Så er det fastlagt.

Jeg medbringer flg.
Nintendo 64 m:
2 controllere
gameboy adapter.
2 stk memory cards (hvis det har nogen som helst interesse xD)
spil:
Pokemon Staduim
Fifa 98
F1 Wolrd Grand Prix
Turok 2
Bomberman 64
(desværre ikke så mange spil. den er ny. opdaterer hvis jeg skaffer nogle nyeinden træffet)

14" fjernsyn

Kan evt. også medbringe Sega Megadrive. Den er også ny og jeg har på nuærende tidspunkt kun Sonic the Hedgehog 2. Så hvis der er nogle der ligger inde med nogle sjove multiplayerspil til konsollen må de gerne medbringe dem. Hvis jeg ikke bliver kontaktet omkring det er der vel ingen grund til at tage den med :o)

Ellers.
Playstation 2, dsv. kun med 1 controller.
spil:
Nhl 2004
Formula One 05
Star Wars episode III Revenge of the sith
Star Wars Battlefront
Fifa Football 2004
Grand Turismo 4
GTA - San Andreas

Jeg vil selvfølgelig opdatere løbende itakt med nye titler erhverves.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
Alf81Alf81Skrevet 29/03-06 23:39 
T.L.O og jeg, tager en shitload af Megadrive titler med, plus en mod'et Megadrive. Derudover, medbringer jeg også noget Saturn. Skal jeg også tage nogle MVS'er med?
Ting om dét og pis.
00Void00VoidSkrevet 30/03-06 08:42 
Det lyder godt. Så medbringer jeg maskinen ^__^
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/04-06 21:35 
Er der nogen der har mulighed for at medbringe Guitar hero til PS2?

Det ville bare være herre ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 06/04-06 06:28 
Jeg tager også min chippede Xbox med (+ 4 Dukes).
Eventuelt også en uchippet eller en 360, kan bare ikke lige finde ud af hvad der er bedst.
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 07/04-06 01:15 
Er der ikke nogle flere der tager deres psp med? det ville være fedt hvis vi kunne spille 8 player i wipeout! i stedet for 3 som ved sidste træf...
CoreCoreSkrevet 08/04-06 13:19 
Konsolkongen>
Er der nogen der har mulighed for at medbringe Guitar hero til PS2?

Den napper jeg. Men vi skal næsten have mere end et...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/04-06 14:09 
Jeg går lidt med tanken om at bestille fra Lik-Sang. Men jeg må hellere vente til jeg finder ud af om min PStwo overlever reperationen.

Får jeg fat i det tar jeg det selvfølgelig med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
00Void00VoidSkrevet 12/04-06 13:58 
Nintendoen er PAL.

- Det kunne være herligt hvis folk medbragte nogle sjove Nintendo 64 og Sega Genesis multiplayerspil (+ en ekstra Genesis controller. jeg har kun en :\), da min samling desværre er ret mangelfuld.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-06 02:34 
Jeg tar også Guitar Hero med.

Det kunne være fedt hvis der var nogen der kunne medbringe et beskedent Stereo anlæg med AUX ingange. Alt er jo bedre end højtalerne i et TV...
Spiller nu: Phantasy Star IV
Krans.KKrans.KSkrevet 18/04-06 13:23, rettet 18/04-06 22:06 
Jeg skal også nok medbringe Guitar Hero.

Derudover tager jeg nok også Buzz: The Music Quiz og The Big Quiz (vil jeg tro ligger klar til mig i dag) med.

OutRun 2006: Coast 2 Coast

PES 5 (selvfølgelig), og kan også godt medbringe et friskt save (hvor mine memorial matches osv ikke er medbragt) hvis der skulle være nogen, der gerne vil have en opdateret option file med kits, badges, navne osv, men ikke selv har et Max Drive eller x-port? Sig lige til, hvis det er tilfældet.

Virtua Tennis2

Altsammen til PS2.

Derudover har jeg også en PSP med GTA: LCS, Lumines og Ridge Racers.

Jeg tager nok ikke tv med, men jeg kunne vel godt medbringe min PStwo, hvis der ellers er nogen der tror, at de har et overskydende tv de kunne bruge en sådan til? ;)

Ellers er min samling her på PR, som de fleste andres, naturligvis åben for forslag til hvad jeg kunne medbringe, hvis nogen tror, jeg kunne have noget brugbart.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
TLTLSkrevet 18/04-06 13:39 
Jeg har ikke så meget at byde ind med. Men kunne godt medbringe et anlæg til Guitar Hero eller andre spil der kræver ekstra power, eller detalje i lyden. Har dog kun en stereo Reciver lige nu, da den digitale er gået i stykker... (Som jeg vidst også har lavet en tråd om her inde)

Ellers tager jeg et TV med, 6 PsX controllere, en PsX multitap V-Rally 2 og Micro Machines V3. Hvis en venlig sjæl vil tage en ekstra multitap (PsX) med, kunne vi spille lidt 8-player Micro Machines :-)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
WehnerWehnerSkrevet 18/04-06 13:51 
Generelt set er det vist snarere et problem med med megen støj end for lidt, så jeg tror godt, anlægget må blive hjemme.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The DaneThe DaneSkrevet 18/04-06 14:02 
Hvis jeg kan få kørertøj skulle det nok være muligt for mig at tage et 28" og et 14" med igen. Ellers bliver det nok ved en PS2, NGC+noget der, amiga 500 +2 joystick (skal lige se om den virker, den brokkede sig for en tid siden), og måske xbox.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/04-06 14:38 
Wehner>
Generelt set er det vist snarere et problem med med megen støj end for lidt, så jeg tror godt, anlægget må blive hjemme.

Svjh. så var der masser af plads sidste gang. Hvis vi bare rykker det helt ned i det bagerste lokale forstyrrer det nok ikke nogen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CronossCronossSkrevet 18/04-06 15:35 
Der skal ikke medbringes anlæg. Så meget skal vi heller ikke larme.
Christian OtteChristian OtteSkrevet 18/04-06 20:35 
Jeg regner med at nasse på alle jer andre.
Krans.KKrans.KSkrevet 18/04-06 20:40 
Jeg regner med at du skal sidde med våde trusser hele weekenden efter alt det buksevand jeg giver dig (sikkert sammen med Iqon).



Din lille møg-g'er.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
scavengerscavengerSkrevet 18/04-06 20:57 
00Void>
Nintendoen er PAL.

- Det kunne være herligt hvis folk medbragte nogle sjove Nintendo 64 og Sega Genesis multiplayerspil (+ en ekstra Genesis controller. jeg har kun en :\), da min samling desværre er ret mangelfuld.

Hvor mange Genesis/Mega Drive controllere skal vi bruge ;-)
Hvis der er noget i min SMD samling der lyder "spillevenligt" så sig til.
Nemo me impune lacessit
00Void00VoidSkrevet 18/04-06 21:00, rettet 18/04-06 21:13 
Eftersom jeg er ny på sega fronten er jeg selv i besidelse af kun en controller. Så én går jeg ud fra :)

Jeg vil lige kigge.. men igen. Jeg har ikke spillet så meget sega. Så jeg ved ikke hvilke titler der er gode. Men jeg stoler på folks vuderinger ;)


edit: Så har jeg kigget.. Du har godtnok meget >_< Også nogle titler jeg godt ville købe hvis det kunne have nogen interesse.

Hvis ikke alle her på siden er gået død i bomberman spil ville mega bomberman ikke være nogen dum idé., da jeg går udfra man kan være 2-player i det..
Men ellers. Kunne du ikke bare medbringe et par favoritter, så jeg kunne få en idé om hvad genesis maskinen har at byde på :)?
Jeg har trodsalt ikke for gode erfaringer med de spil jeg købte med til maskinen
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
102 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig