X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Roskilde Festival 2006


Svar
jaesjaesSkrevet 17/03-06 00:08 
Så er det snart tid igen.

I år må jeg sgu' afsted:

Roger Waters (opfører Dark Side of the Moon)
Rumpistol
Goldfrapp (ikke officielt bekræftet endnu, men det står på deres hjemmeside)
Guns n' Roses (med Axel? Og kan han stadig synge?)
Bob Dylan
Coldcut
Arctic Monkeys
56 emne(r).
« < 1 2

Svar
BaggyBaggySkrevet 25/04-06 22:13 
Jeg kan nævne flere steder jeg hellere ville til Psy festival end som en del af roskilde. Føler at det er en helt andet stemning.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SumezSumezSkrevet 25/04-06 23:12 
Baggy>
Jeg skal ikke sige hvilken type festival du er til, men Roskilde rammer da mange af rockens unge men store navne i år.

Om du kun kan lide hård dødsmetal eller Psykadelisk techno skal jeg ikke kunne sige.. men så er der heldigvis også festivaler til det.. VooV foreksempel.

Jeg tvivler på at Sal er til hverken rock, techno eller metal.
Til gengæld ved jeg at han er til postrock, og der er da i det mindste et par navne repræsenteret.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BaggyBaggySkrevet 25/04-06 23:15 
Så stiller jeg mig blot endnu mere uforstående med det i mente..

Men det jo klart, at Roskilde ikke er stedet hvor det vrimler med de helt små nichebands.. Folk vil høre store navne, også selvom det måske snarere er oplevelsen end musikken der i nogen tilfælde trækker.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SumezSumezSkrevet 25/04-06 23:18 
Hvis du spørger mig, er det da netop de små nichebands, der er interessante på Roskilde. Der er egentlig aldrig nogen af de "store navne", der trækker på mig..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/04-06 23:23, rettet 26/04-06 11:27 
Baggy>
Jeg kan nævne flere steder jeg hellere ville til Psy festival end som en del af roskilde. Føler at det er en helt andet stemning.

Min pointe var også blot, at et bredere udvalg af genrer fint kunne fungere på Roskilde... igen. Ville jeg have en ren psy festival var jeg taget til Cape Town nytårsaften, men jeg er ikke så vild med psytrance længere :)

Det ærger mig grænseløst meget, at der kun kom én Camp Electric festival i DK :( Dét var en festival med musik efter mit hoved.
RitesRitesSkrevet 26/04-06 08:28 
Det jeg glæder mig mest til, er nok Bullet for My Valentine.
» a winner is you «
56 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig