X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Roskilde Festival 2006


Svar
jaesjaesSkrevet 17/03-06 00:08 
Så er det snart tid igen.

I år må jeg sgu' afsted:

Roger Waters (opfører Dark Side of the Moon)
Rumpistol
Goldfrapp (ikke officielt bekræftet endnu, men det står på deres hjemmeside)
Guns n' Roses (med Axel? Og kan han stadig synge?)
Bob Dylan
Coldcut
Arctic Monkeys
56 emne(r).
1 2 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 17/03-06 00:08 
Så er det snart tid igen.

I år må jeg sgu' afsted:

Roger Waters (opfører Dark Side of the Moon)
Rumpistol
Goldfrapp (ikke officielt bekræftet endnu, men det står på deres hjemmeside)
Guns n' Roses (med Axel? Og kan han stadig synge?)
Bob Dylan
Coldcut
Arctic Monkeys
HeroldHeroldSkrevet 17/03-06 00:38, rettet 17/03-06 00:39 
Jeg er foreløbig på:

Tool
Deftones
Franz Ferdinand
Bob Dylan
GnR
L.O.C.
Magtens Korridorer
Morrissey
Opeth
Placebo
Rumpistol
The Streets
Tool
Under Byen
Roger Waters
Kanye West

Der er selvfølgelig en del ting på den liste, jeg ikke SKAL se, men det ser godt ud.

Jeg håber på at Alice in Chains også liiige når med. Det ville være stort. :)

Edit: Ja, jeg skal åbenbart se Tool to gange. De er også på Must See-listen!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
solid snakesolid snakeSkrevet 17/03-06 12:18 
Om man er fan af Tool eller ej vil jeg gerne anbefale folk til at tage på Roskilde Festival for at se dem..
Jeg var ikke selv fan første gang jeg så dem på Roskilde Festival, men jeg blev fan med det samme så godt spiller de..

Og ja jeg skal også se Defttones, Franz Ferdinand, GnR,Placebo, og en masse mere.. Det bliver så fed en festival i år...
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 17/03-06 13:46 
Jeg regner også med at skulle afsted og der er jo allerede en masse spændende på programmet. Hvis rygterne er sande om at Burst, Radiohead og Kaizers Orchestra også kommer, ville det være alt for vildt...

Og så er det jo perfekt, at både Tool og Deftones spiller, så kan Keenan jo passende lige komme over og synge "Passenger" med Moreno :)
(...)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 17/03-06 14:10 
Coldcut

'nuff said ;)
BaggyBaggySkrevet 17/03-06 14:43 
Ingen af jeg har nævnt " clap your hands and say yeay".. ;)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
RuneSPRuneSPSkrevet 17/03-06 16:27, rettet 17/03-06 16:27 
HATESPHERE (DK)
VOLBEAT (DK)

'nuff said.
MajorPMajorPSkrevet 17/03-06 16:31 
Herold>
Jeg håber på at Alice in Chains også liiige når med. Det ville være stort. :)

http://vega.dk/Kalender/Kalender/2006/6/Alice%20In%20Chains.aspx - Ellers kan du bare se dem i Vega? :)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
HeroldHeroldSkrevet 17/03-06 16:31 
Nej, jeg kan _også_ se dem i Vega. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 17/03-06 17:19, rettet 17/03-06 17:21 
Her er de navne, jeg formentlig skal se på Roskilde i år (i prioriteret rækkefølge):
Front 242
Roger Waters
Bob Dylan

Og så muligvis Sigur Rós, Rumpistol og Morrissey hvis jeg ikke lige har andet at lave på det tidspunkt.
Derudover synes jeg ikke, der er andet af interesse på festivallen i år. Men det plejer jo også at være overraskelserne, der er interessante på Roskilde, de små, spændende navne, så der skal nok komme noget..


Baggy>
Ingen af jeg har nævnt " clap your hands and say yeay".. ;)

Alene navnet, fortæller mig at det er noget, der bør undgås.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BaggyBaggySkrevet 17/03-06 20:41 
Haha.. Hvilken genre tror du så vi er i ?

Kan da fortælle at det er en af årets største overraskelser, som virkelig trods en skæv vinkel har scoret flotte anmeldelser. Det hander nok snarere om at de ikke er så kendte igen (mennesket er jo flokdyr og forfærdelig mange kender kun det der bliver spillet i radio og på tv).
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Homer00Homer00Skrevet 17/03-06 21:02 
RuneSP>
HATESPHERE (DK)
VOLBEAT (DK)

'nuff said.

Helt sikkert!! :D
Must eat - So cheap...
dchangdchangSkrevet 17/03-06 23:15 
Skal også afsted igen, og planen indtil videre er at se Coldcut, Sigur Ros, Rumpistol, Kanye West, The Streets, WhoMadeWho (megafedt iøvrigt), Placebo og Tool.

Og så vil jeg hellere søbe i mig med varme Harboe-pilsnere i campen end se Arctic Monkeys. Nuff said!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HeroldHeroldSkrevet 17/03-06 23:20 
Du siger det som om det er en dårlig ting? Altså det med pilsnerne? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
OmenOmenSkrevet 18/03-06 00:36 
MajorP>
Herold>
Jeg håber på at Alice in Chains også liiige når med. Det ville være stort. :)

http://vega.dk/Kalender/Kalender/2006/6/Alice%20In%20Chains.aspx - Ellers kan du bare se dem i Vega? :)

DAMN, jeg havde slet ikke set at AIC kom til Cph (med hvem som forsanger?!) og så med Stone Sour som opvarming (!!!)...

En koncert mere til programmet...

Og ja, vi ses vel alle til Tool på Roskilde? ;)
Vote Ficus!
HeroldHeroldSkrevet 18/03-06 00:49 
Måske William DuVall, men det er vist langt fra sikkert. Jeg ved de har lavet noget på VH1 med ham og en anden.

Og ja, Tool skal ses! ;D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/03-06 07:41 
Herold>
Du siger det som om det er en dårlig ting? Altså det med pilsnerne? :D

Jeg skulle lige til at sige, at varme Harboe pilsnere og Coldcut er de to hovedårsager til, at jeg vil med :D
SumezSumezSkrevet 18/03-06 12:24, rettet 18/03-06 12:28 
Baggy>
Haha.. Hvilken genre tror du så vi er i ?

Du kan jo starte, så slipper jeg for selv at gætte. :) Lyder som kedelig, overglad poprock, men det er jo kun et gæt.

Omen>
Og ja, vi ses vel alle til Tool på Roskilde? ;)

Det skulle da godt nok kun være hvis jeg bliver for fuld til at fatte hvilken koncert jeg er til, og tror jeg er gået ind til Rumpistol eller sådan noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BaggyBaggySkrevet 18/03-06 12:42, rettet 18/03-06 12:47 
Det er det tætteste på en fornærmelse du kan komme :D

Genren er Indie Rock, og hvis du finder et tidspunkt.. bare et, hvor sanger synger rent(dvs manden kan reelt i old fashion way, ikke synge), så sig endelig til :)

Men ja, det ikke korn du træder ind til(hvem der så end har sagt at det skulle være godt-> kill me idon't care)


Men en gang skævt rock, med en undertone af happiness.. men pop bliver det aldrig.

Edit: Pop er jo noget populært.. og så populært er det ikke just, trods nogle fine anmeldelser.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SumezSumezSkrevet 18/03-06 13:15 
Baggy>
Genren er Indie Rock, og hvis du finder et tidspunkt.. bare et, hvor sanger synger rent(dvs manden kan reelt i old fashion way, ikke synge), så sig endelig til :)

"indie rock" er stort set også den genre, jeg beskriver ovenfor, mener bare det er et ekstremt misvisende navn, da det ofte bliver brugt om bands som The Strokes, Franz Ferdinand, Raveonettes, White Stripes, osv. der jo absolut er alt andet end indie.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BaggyBaggySkrevet 18/03-06 16:31 
Der ikke meget indie over de bands du nævner nej, og clap your hands er også væsentlig skævere.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
jaesjaesSkrevet 18/03-06 21:24 
dchang>
Og så vil jeg hellere søbe i mig med varme Harboe-pilsnere i campen end se Arctic Monkeys. Nuff said!

Hehe, det er jo nærmest payback fordi jeg engang talte dårligt om din electronica-guru ;)

Skal jeg være helt ærlig, har de nok lavest prioritet af dem på min liste, men ganske gode, synes jeg nu de er - og milevidt bedre end lunke øl, uanset mærke :)

Tror iøvrigt også jeg skal høre L.O.C. Og Alice In Chains, hvis de har lavet noget interessant siden grunge-dagene.
dchangdchangSkrevet 20/03-06 20:18 
Nah, payback er lige min stil. :-)

Men de har også laveste prioritet på min liste. Man behøver jo heller ikke se det hele. Lunkne bliver øllene nok ikke helt alligevel, har lige fået lovning på en kasse med tør-is fra en af min fars kontakter. Sweet! ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MalundMalundSkrevet 14/04-06 00:53 
Jeg skal nok se Guns 'n' Roses, og så skal jeg arbejde bag orange
00Void00VoidSkrevet 14/04-06 14:32 
Sigur Rós
Waters
Opeth
Rumpistol
Spleen United
lalala :)!
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
ckruseckruseSkrevet 17/04-06 14:31 
Kanye West
The Streets
Arctic Monkeys
Guns and Roses
Spleen
Tech N9ne
LOC
Roger Waters
Veto
Bob Dylan (hvis han overlever)

Bliver da deeejligt.
MarcusMarcusSkrevet 18/04-06 18:23 
Yes! Top nyhed. Silver jews kommer til roskilde i følge denne side:

http://www.weeblackskelf.co.uk/cordsuit/index.php?page=News

Noget af deres musik kan høres her:
http://www.weeblackskelf.co.uk/cordsuit/audio.php
00Void00VoidSkrevet 18/04-06 18:27 
Ej hvor er det hyggeligt :)

Sådan helt Red House Painters/Sun Kil Moon/Mazzy Star agtigt :) Det vil jeg da give en lytter hvis rygtet taler sandt.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
MarcusMarcusSkrevet 18/04-06 18:36 
Ja!

Deres officielle side, http://www.silverjews.net/ , henviser til den corduroy side, så jeg tror at den er pålidelig.
00Void00VoidSkrevet 18/04-06 18:48 
Det lyder fedt :) Jeg synes selv roskilde listen er lidt tynd efterhånden.. Glæder mig til at se den færdige liste.

Men Silver Jews er bestemt noget jeg vil høre noget mere af, så jeg kan synge med på dagen.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
MarcusMarcusSkrevet 18/04-06 18:55, rettet 18/04-06 19:20 
Ok, bare du ikke stiller dig ved mig så. hehe. :)

De har nogen på http://www.bibliotek.dk .
BaggyBaggySkrevet 18/04-06 19:32 
ja, silver jews har jeg da også fået hørt noget af, men mazzy star kvali, bliver det aldrig..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
00Void00VoidSkrevet 18/04-06 20:24 
Baggy>
ja, silver jews har jeg da også fået hørt noget af, men mazzy star kvali, bliver det aldrig..


Among My Swan er blandt de smukkeste albums i min samling :) Akustisk folk mixet med den britiske shoegazer scene. Det er så hyggeligt ^__^
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
00Void00VoidSkrevet 18/04-06 20:25 
Marcus>
Ok, bare du ikke stiller dig ved mig så. hehe. :)

De har nogen på http://www.bibliotek.dk .

Du kan sikkert høre mig alligevel :P . Men så tror folk selvfølgelig ikke du kender mig. Så kan jeg spare dig for det ;)
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
MajorPMajorPSkrevet 20/04-06 13:30 
Så er det i dag, at der kommer en stor bunke navne til Roskilde - 102 mere præcist.

Er der nogen der ved, ca. fra hvornår man kan se navnene på Roskildefestival.dk?
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
AmbyAmbySkrevet 20/04-06 13:35, rettet 20/04-06 13:39 
Der skulle være pressemeddelse her mellem 1 og 2 ifølge P3.

EDIT: Nu!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
GatmanGatmanSkrevet 20/04-06 15:25 
Listen er opdateret selvom der endnu ikke står noget om det på forsiden.

Tryk mig, 60.
SumezSumezSkrevet 20/04-06 23:29 
Hm, Dälek, Happy Mondays og The Seven Mile Journey røg vist lige på min skal-nok-se-liste..

Og Front 242 blev officielt. På tide.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dchangdchangSkrevet 21/04-06 10:39 
Lækkert selvom jeg personligt godt kunne bruge noget mere elektronisk.

Men på skal-se-liste røg der lige Death Cab For Cutie, Diplo vs A-trak, Editors, Goldfrapp, Immortal Technique, Koop, Melk, Phoenix, Radio Soulwax, Super Discount Live.

Men et fornuftigt program indtil videre. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
jaesjaesSkrevet 21/04-06 11:07 
Yay, Guns n' Roses. Fuldt møllehjul :)

Og Band Ane bliver også fedt.
SumezSumezSkrevet 21/04-06 13:20 
dchang>
Lækkert selvom jeg personligt godt kunne bruge noget mere elektronisk.

Der er da en god del elektronisk.
For meget poprock/"indie" for min smag, men det er bedre end for meget metal som de sidste to år. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
00Void00VoidSkrevet 21/04-06 15:19 
dchang>
Lækkert selvom jeg personligt godt kunne bruge noget mere elektronisk.

Jeg kan kun anbefale Rumpistol..

Søg ham på lytteposten.. Det er rigtig hyggeligt
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
dchangdchangSkrevet 21/04-06 15:46 
Det skal jeg også se (som jeg har skrevet længere oppe). Hvis du er tosset med Rumpistol, så tjek Acoustic. Det er også prima guf. Og Karsten Pflum. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 21/04-06 15:50 
Sumez>
dchang>
Lækkert selvom jeg personligt godt kunne bruge noget mere elektronisk.

Der er da en god del elektronisk.

Ja det er der, men der mangler nogle "store" elektroniske navne i forhold til sidste år. Altså nogle som kan overfylde Metropol og fyre den hårdt af ligesom Røyksopp, Mylo og Armand Van Helden gjorde. Sidstnævnte er nok en af de fedeste koncertoplevelser jeg nogensinde har haft.

Men jeg tror at Radio Soulwax og Super Discount Live nok skal trykke den af.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ckruseckruseSkrevet 21/04-06 16:22 
Radio Soulwax' 2 Many DJs bliver det hele værd. Det er indtil nu kun lykkedes mig at skaffe deres volume 2, men deres blandinger er både fjollede og vildt fede. Det skal ses.
00Void00VoidSkrevet 21/04-06 17:36 
dchang>
Sumez>
dchang>
Lækkert selvom jeg personligt godt kunne bruge noget mere elektronisk.

Der er da en god del elektronisk.

Ja det er der, men der mangler nogle "store" elektroniske navne i forhold til sidste år. Altså nogle som kan overfylde Metropol og fyre den hårdt af ligesom Røyksopp, Mylo og Armand Van Helden gjorde.

Röyksopp var så fedt!
Dog var Autechre federe ^__^

Efterklang var også ret gode..

Mand. Der var meget godt sidste år..
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
salsalSkrevet 25/04-06 15:09, rettet 25/04-06 15:12 
00Void>
Among My Swan er blandt de smukkeste albums i min samling :) Akustisk folk mixet med den britiske shoegazer scene. Det er så hyggeligt ^__^

Nu stopper du fandeme.

Roskilde-programmet er igen i år - ikke overraskende - kedeligt.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
HeroldHeroldSkrevet 25/04-06 17:22 
Takes one to know one!

Jeg syntes det er et fantastisk program :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BaggyBaggySkrevet 25/04-06 17:38 
sal>
00Void>
Among My Swan er blandt de smukkeste albums i min samling :) Akustisk folk mixet med den britiske shoegazer scene. Det er så hyggeligt ^__^

Nu stopper du fandeme.

Roskilde-programmet er igen i år - ikke overraskende - kedeligt.



Jeg skal ikke sige hvilken type festival du er til, men Roskilde rammer da mange af rockens unge men store navne i år.

Om du kun kan lide hård dødsmetal eller Psykadelisk techno skal jeg ikke kunne sige.. men så er der heldigvis også festivaler til det.. VooV foreksempel.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/04-06 19:06, rettet 25/04-06 19:07 
Faktum er bare, at jeg har set både et fantastisk program for psytrance og et fantastisk program for jungle på Roskilde i sin tid, og de fungererede begge rigtig godt sammen med den øvrige del af festivallen. Scenerne hvorpå det foregik var i øvrigt altid fyldte, så det har ikke været det, der var problemet.

Der er intet af den slags i år, og jeg kender da personeligt en hel del der savner det, om end jeg ved det ikke er den slags der står i høj kurs blandt P:R brugerne.

I mine øjne er programmet kedeligt
56 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig