X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så gik den i stykker?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 16/03-06 21:53, rettet 16/03-06 21:53 
Ville tænde min Xbox360 og pludselig opstår der grafik fejl på skærmen og maskinen lukker ned. Derefter prøver jeg at tænde den, men der lyser kun 3 røde lamper. Jeg går udfra, at min Xbox360 lige kradsede af der?

Hvad skal jeg nu gøre?... Den er købt i Merlin, men det tager sikkert 100 år, før jeg får en ny maskine af endten merlin eller Microsoft.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/03-06 22:00 
3 lamper, ikke 4? Med 4 røde lamper er det, i følge manualen, et problem med AV kablet.
Alt andet kræver åbenbart, at man ringer til support.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 16/03-06 22:08 
Det er spild af tid at kontakte Merlin. Du skal ringe direkte til MS, og jeg mener faktisk, det går forholdsvis hurtigt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KTCKTCSkrevet 16/03-06 22:15 
Ja, meget kan man sige om Microsoft, og deres support er typisk også kun på accent-præget engelsk, men de er ret hurtige og gode til at få sendt en kasse til dig, som du portofrit kan få afhentet din Xbox i. Spring over sælgeren, da det går hurtigere at tage direkte kontakt til MS.

Maskinen lyder ret færdig, så det er nok det eneste du kan gøre...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RaGeRaGeSkrevet 16/03-06 22:49 
Kan man ikke beholde harddisken, da jeg jo har alle mine saves derpå?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KTCKTCSkrevet 16/03-06 23:00 
Det er typisk bare selve maskinen du skal sende...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 17/03-06 06:47 
Nej, det er typisk det hele du skal sende, med stor chance for at miste harddisken.

Bare sørg for at sige at du vil beholde den når de laver din "klage", så de ikke tror der mangler noget i kassen når de modtager den.
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 17/03-06 08:59, rettet 17/03-06 09:10 
Har du prøvet at sende en 360 til rep, Rites?
Det har jeg nemlig, og her var kassen faktisk så lille, at der slet ikke var plads til mere end selve maskinen...

Typisk foretrækker firmaer, at man sender så lidt som muligt ind, og har man isoleret fejlen til selve kabinettet (den melder også fejl uden harddisk monteret), kan jeg ikke se nogen grund til at inkludere harddisken, som reelt set er tilbehør ved en Xbox 360.

Men ja, hvis man sender harddisken med, vil jeg også sige at sandsynligheden for at miste alt data er forholdsvis høj...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 17/03-06 10:23 
Harddisken er jo også at betragte som ekstraudstyr. Og kan maskinen ikke tænde uden, så har du jo fundet fejlen allerede der, og så er der ingen grund til at sende den med ind. Xbox 360 er jo lavet til at fungere uden harddisk... desværre :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RaGeRaGeSkrevet 17/03-06 16:48 
Nu fik jeg snakket med dem, men hvordan fungerer det lige med UPS? Skal jeg virkelig drage hele vejen til Kolding for at aflevere min Xbox360 til den nærmeste UPS station?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Klipsch JHJKlipsch JHJSkrevet 17/03-06 17:13 
RaGe>
Nu fik jeg snakket med dem, men hvordan fungerer det lige med UPS? Skal jeg virkelig drage hele vejen til Kolding for at aflevere min Xbox360 til den nærmeste UPS station?

Nej. Min havde også den fejl med 3 røde lamper. De kommer til din adresse. Hvis du ikke er hjemme lægger de en sedel i postkassen om hvilket tidspunkt de kommer næste dag. De kommer kun 3 gange og der efter må du selv tage hen til den adresse som de skriver på sedlen!
da jeg sendte min, gik der 5 arbejdsdage og så kom UPS med en ny til mig!
RaGeRaGeSkrevet 18/03-06 14:55, rettet 20/03-06 14:44 
Synes bare det lyder underligt, da jeg fik en mail hvor jeg skulle printe en label ud og så nedenunder et link, hvor man kan aflevere pakken henne. Der er intet blevet sagt om en kasse, afhentning og lign.

EDIT:

Plejer de ikke at give besked inden de henter ens pakke? Er ret i tvivl om, at de ikke gør, da jeg ingen besked fik omkring det, men at jeg bare skulle printe en label ud og sende den - hmmm...
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ChronoChronoSkrevet 31/03-06 10:53 
Jeg faldt lige over den her:

http://www.360sata.com/

Så kan man tage backup af sin harddisk inden den sendes til reperation. Jeg har ingen 360, så jeg ved ikke om det er totalt besværligt at bruge den...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig