X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP er et flop i Danmark


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/03-06 09:52 
I hvert fald ifølge Politiken...

PSP - et flop?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 16/03-06 10:15 
2005 har ringet...

Det var da en ekstremt gammel nyhed, de har taget fat i dér.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 16/03-06 10:18, rettet 16/03-06 10:19 
Det tog dem også lidt tid at komme rigtig i gang med "tegningerne". Måske tænker de før de skriver, lidt ala Valkyrie :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/03-06 10:25 
*Fnis*
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KilroyKilroySkrevet 16/03-06 16:09 
Lidt apropos, så har jeg lagt mærke til at "normale" butikker (Bilka, Fona, Merlin o.a.) tager bedre imod Sony og Microsoft-produkter end Nintendo-produkter. Er der andre der har lagt mærke til det?
Merlin og Fona, som jeg kender til, forhandler ikke eller næsten ikke Nintendo-produkter, mens andre sælger mange måneder gamle produkter. Sony og Microsoft er derimod altid på hylderne.
Kilroy Was Here
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/03-06 16:19 
Sån har det været "altid"
KillgoreKillgoreSkrevet 16/03-06 18:24 
Ja, de ansvarlige er IKKE gode til at sælge nintendo i Danmark - det er surt.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 16/03-06 18:57 
Mon ikke Sony og måske MS har noget af skylden? De har sikkert lagt sig ud og sagt at de ikke vil se Nintendo produkter i butikken. Sony har ihvertfald gjort det mod Sega dengang med Dreamcasten.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HulleHulleSkrevet 16/03-06 20:06 
Og Nintendo gjorde det i tidernes morgen mod Sega. Poor underdog.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 16/03-06 20:41 
GameCube blev langsomt fjernet fra de danske butikker, fordi i Danmark sælger Nintendos ikke-håndholdte produkter rigtig dårligt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/03-06 22:21 
Heldigvis er Me & My Katamari og Daxter på vej, håber de to kan få støvet til at fjerne sig fra min PSP.
dRxLdRxLSkrevet 16/03-06 22:30, rettet 16/03-06 22:33 
Jeg ønsker det.

Nintendo er svin. I samme liga som Sony og Microsoft.

edit:
Faktisk er det så vidt jeg ved Nintendon't der har opfundet de beskidte markeds-trick i konsolverdenen. Så de fortjener alt det ubehagelige det er muligt at sende deres vej. Ligesom Sony og Microsoft gør.

Må deres aktier brænde op i helvede :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 16/03-06 22:36, rettet 16/03-06 22:37 
Jeg har meget svært ved at sluge at PSP har solgt de der - hvad står der? 36.000? No way in hell. Jeg har set ét andet menneske med den, og jeg bor i København - stedet hvor alle rejser frem og tilbage hele tiden. :)

Edit: Hov hov, RJK - kom igen! :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
MadsMadsSkrevet 16/03-06 22:39, rettet 16/03-06 22:40 
dRxL>
Nintendo er svin. I samme liga som Sony og Microsoft.

Omend der ikke skal herske tvivl om, at SEGA står først på min ønskeliste, så tror jeg nu heller ikke de havde lysende glorie over hovedet, under Nintendo vs SEGA æraen. Havde de trukket det længste strå, kunne man sikkert også navngive dem svin.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RJKRJKSkrevet 16/03-06 22:40, rettet 16/03-06 22:48 
Uden kooiks ensidede indlæg virkede mit noget umotiveret ;)

Jeg forsøgte bare lige at få lidt realiteter med.

EDIT: Det er vist svært at få konsolsalgstal for Danmark alene. Men der er ca. 400 millioner mennesker i Vesteuropa, hvilket vil sige Danmark udgør 1/80. Hvis der skulle være solgt 75.000 maskiner i Danmark på fire måneder, så skulle der ganget op være solgt 6 millioner i Vesteuropa, eller 1,5 millioner om måneden. Det er svjh flere maskiner end Sony overhovedet leverer til Europa. Det er nok lidt optimistisk sat :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RuneSPRuneSPSkrevet 16/03-06 22:42 
Vinderen er altid et svin :p
dRxLdRxLSkrevet 16/03-06 22:46 
Hmmm ham jeg lavede sjov med slettede sit indlæg. Betyder det at jeg gik over stregen? I så fald vil jeg gerne beklage. Har bare været i et sjovt humør i dag >:)

Mads> De er er multinationale firmaer. De kan ikke gøre for det. Ingen af dem fortjener dog de små børns kærlighed. Og Sega er de største svin for at svigte mine ambitioner på deres vegne :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 16/03-06 22:56 
dRxL: jeg synes generelt at trådene dit humør har smittet af på er steget markant i godhed, så gerne mere med at sprænge ting i stykker også gerne svin eller andre pattedyr. Med andre ord flere guns, og gerne fart på, der er lidt over en time tilbage af dagen ;)
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 16/03-06 23:01 
Hvad med næbdyr, må jeg tage dem med som pattedyr eller hører du til "næbdyr" er en hån mod skabelsen/evolutionen skolen?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 16/03-06 23:13 
Enten er man for eller imod næbdyr!

Nej vi kan lave en aftale, jeg har altid haft en stor og dyb fascination af grus og lerduer, så hvis vi udelader dem fra pattedyrene så pløkker du bare næbdyr de sidste tre kvarter.

Iben Tranholm må du også gerne gøre noget nas ved.
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 16/03-06 23:15 
Kan næbdyr egentlig ikke få fugleinfluenza? :/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
la0sla0sSkrevet 16/03-06 23:16 
og hvad med flyvefisk?
Hvad sker der?
quadquadSkrevet 16/03-06 23:16, rettet 16/03-06 23:17 
Nej, tro mig - jeg har prøvet!

Altså næbdyrene selvfølgelig, flyvefiskene vil jeg ikke garantere for.
dRxLdRxLSkrevet 16/03-06 23:18, rettet 16/03-06 23:19 
Hvem er Iben Tranholm? Og hvad er jeres forbindelse? Er hun en eks. du har indebrændte følselser på?


Hvem ved om jeg googlede den gamle krage, før jeg spurgte? :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 16/03-06 23:18, rettet 16/03-06 23:20 
Næbdyr har også en patologisk forkærlighed for vold og destruktion


EDIT: Iben Tranholm er hende den bindegal nykonverterede katolik der optræder i smagsdommerne og mener blandt andet at Harry Potter er dæmoni der forpurer børn.... og andre vanvittige sager... lige nu er hun på.
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 16/03-06 23:25, rettet 16/03-06 23:29 
Siden de er udenfor kategori er det eneste der kan slå et næbdyr ihjel et andet næbdyr.

De der "Chuck Norris" anekdoter man kan læse på nettet for tiden handler faktisk i virkeligheden om nebdyrs egenskaber.
Af frygt for deres førlighed har forfatterne valgt at bruge "Chumpie Chuckie" som dæknavn for næbdyrene.

Jeg brude faktisk ikke skrive det her i et offentligt forum, men i aften skal der mindst én sandhed på bordet, og "de" har forbudt mig at skrive mere om firmaer hvis direktioner lider af "Sus domesticus"...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 16/03-06 23:31, rettet 16/03-06 23:38 
Chucktie Chuckle.

Chump Norris er også udenfor kategori, derfor dør han aldrig.

Nej apropos og lige i forbindelse med det du skriver om der, så er det jo interessant at Chuck Norris i virkeligheden blot er en form for ornamentik, en form for boligstil, iværksat af bo bedre og to eskimoer.

Jeg har også altid haft det hårdt med Susser... lidt for hjemlig. Canis Aureus derimod det er snask.

Jeg føler i øvrigt for Jørgen Leth.

edit: Resten af dagen må man godt kalde mig Rubin Aberglass
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 16/03-06 23:39 
Advarsler herfra til folk, der ikke kan forholde sig til emnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
millenniummillenniumSkrevet 17/03-06 07:23 
Det passer mig fint, for så kan det være at pionær-prisen hurtigere bliver droppet, og man inden længe kan få PSP til stærkt reduceret pris. - Så kan jeg også være med :)
The medium is the message.
BaggyBaggySkrevet 17/03-06 20:53 
Synes nu der en del PSP'er på mit uddannelsessted... Det ofte man ser en eller anden gut, sidde og underholde sig i en mellem time.. må da også indrømme at have skævet lidt til GTA af og til.. godt nok er jeg træt af konceptet, men når en 3-4 stykker sidder og spiller multiplayer bliver man alligevel grebet af det :)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig