X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 15/03-06 18:42 
Da jeg godt kan lide GTA serien, ville jeg lige høre om nogen kendte til spil der ligner det? til gamecube.

Def Jam Vendetta og True Crime, er der nogle af dem der ligner GTA
TLTLSkrevet 15/03-06 18:45 
Hvis du er vild med GTA så køb da en playstation, eller køb det til PC?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 15/03-06 19:34 
True Crime er lidt GTAish.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 15/03-06 19:50 
Jakob Stegelmann sammenlignede i mandags Shadow Of The Colossus med GTA ;)
Men det er selvfølgelig også til PS2
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
HeroldHeroldSkrevet 15/03-06 19:54 
Ouch :D

Det er selvfølgelig ikke hans skyld - det er jo ikke ham der skriver det der skal skrives.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
TLTLSkrevet 15/03-06 20:01 
omg. Der burde være en lov imod at sige direkte forkerte ting...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
John DoeJohn DoeSkrevet 15/03-06 22:36 
Simpsons: Hit and Run er vel også et godt bud
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 15/03-06 22:44 
Jeg vil bakke op om "True Crime Streets of LA" til GC som værende ret GTA-agtigt. Men hold nallerne LANGT væk fra "True Crime New York"; det kører ufatteligt dårligt på GC. Næsten uspilleligt lav framerate, besværlige saves (som man TIT skal bruge) og konstante crashes. Bras!
RJKRJKSkrevet 15/03-06 22:44 
Søster Salsa>
Jakob Stegelmann sammenlignede i mandags Shadow Of The Colossus med GTA ;)
Men det er selvfølgelig også til PS2

Man kan da også bemægtige sig et transportmiddel i begge spil. Og man spiller et hankønsvæsen. Og... eh... der er sikkert også et par andre ligheder...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 15/03-06 22:58 
Uden at have spillet det: Mercenaries. Det er dog med militærtema i stedet for gangstertema.
BaggyBaggySkrevet 15/03-06 23:03 
Klar mercenaries.. Kender godt nok kun ps2 udgaven, men ærlig talt det jo federe end GTA.. er vi ikke snart træt af de gangster missioner der under overfladen er fuldstændig ens ? ..

ja jeg er den store GTA fan.. :)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
HulleHulleSkrevet 16/03-06 08:28, rettet 16/03-06 08:28 
Nu er Mercenaries ikke udkommet til Gamecube..

Hvis du skal ha' et ordentligt "GTA" spil må du nok anskaffe dig en anden maskine. Hvis du har en PC på omkring 1000Mhz, og et nogenlunde grafikkort, så kan jeg varmt anbefale dig at købe GTA3, GTA: Vice City og Mafia til din PC.
Ved med sikkerhed at GTA3 og Mafia kører fint selv med disse specs.

Mafia
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 16/03-06 08:53 
Vi har jo glemt Gun. Det er da trods alt udkommet til Gamecube og er efter anmeldelserne meget bedre end True Crime: New York City.

Gun
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DommergaardDommergaardSkrevet 16/03-06 15:56 
Jeg ville ikke påstå, at Gun minder om GTA. Det er godt nok udviklet af de samme, men der er ikke meget GTA over det. Super fedt spil ellers!
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 16/03-06 16:05 
Gun er udviklet af Neversoft, folkene bag Tony Hawk-serien, mens Rockstar står bag GTA...
(...)
HeroldHeroldSkrevet 16/03-06 16:37 
Njåerh, der er da lidt Grand Theft Equestrian over det. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/03-06 19:42 
Sonic.dk>
Jeg ville ikke påstå, at Gun minder om GTA. Det er godt nok udviklet af de samme, men der er ikke meget GTA over det. Super fedt spil ellers!

Måske tænkte du på Red Dead Revolver?...

Men det findes heller ikke til cuben, gør det?
AV Intelligent Terminal
HulleHulleSkrevet 16/03-06 20:04, rettet 16/03-06 20:04 
Gun skulle da efter anmelderne være lidt GTA agtigt. Det kan godt være der ikke er så mange fede biler i det vilde vesten, men så hut jeg hvisker, er der noget om at det er en stor streamet verden man bevæger sig i. Den skulle er vist bare ikke så "immersive" som GTA spillene.

Og nej, Red Dead Revolver er ikke kommet til Gamecube.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DommergaardDommergaardSkrevet 16/03-06 22:51 
Killer Bean 2>
Måske tænkte du på Red Dead Revolver?...

Men det findes heller ikke til cuben, gør det?

Jo, præcis... jeg var lige for hurtig der! - Nej, det er kun på Xbox og PS2.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig