X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wario Ware Inc.


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 25/05-03 17:09 
Jeg så at Boomtown Shoppen nu har dette spil på lager, og jeg synes det ser lidt sjovt ud.
Men er der nogen herinde der har det, og kan fortælle mig lidt om det, da jeg ikke rigtig ved hvordan det helt fungere...?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/05-03 17:15, rettet 25/05-03 17:30 
Jeg ved ikke noget om det (andet end et par videoer). Men det er et "Must-have" for mig.

Edit: Duh! troede det var Wario World :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AndyAndySkrevet 25/05-03 17:23 
Hejza jeg har det, og jeg synes det er rigtig sjovt at der er 200 minispil + bosser , i hver bane skal man gennemføre den på under 5 sekunder ellers skal man starte helt forfra.

ps. man for stress af det
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
RitesRitesSkrevet 25/05-03 17:34 
Super Florinda >
i hver bane skal man gennemføre den på under 5 sekunder ellers skal man starte helt forfra.

Det tvivler jeg stærkt på.
» a winner is you «
OmenOmenSkrevet 25/05-03 17:41, rettet 25/05-03 17:41 
Rites >
Det tvivler jeg stærkt på.

Ehhh ok, men så prøv spillet først, for det er rigtigt.

Wario Ware er uden tvivl det mest syrede spil jeg endnu har set/prøvet fra Nintendo, og man fristes til at tro at designerne af spillet har været på nogle stærke stoffer da de lavede det.

En masse utroligt simple små spil, som alle skal besejres for at få adgang til nye. Fordi hver bane kun er få sekunder lang, og tempoet hele tiden er stigende forbliver det utroligt sjovt, og ekstremt mystisk.

Syret er visdt ordet.
Vote Ficus!
RitesRitesSkrevet 25/05-03 18:23 
Prøvede det kort og jeg brugte mere end 5 secs på banerne.
» a winner is you «
la0sla0sSkrevet 25/05-03 19:21 
klart du gjorde.. alle banerne ( pånær boss'erne) skal gennemføres i omkredsen af de 5 sekunder...
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/05-03 19:47 
Det fik 9/10 af CVG!
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/05-03 19:57 
Jeg ved godt at jeg måske ikke er den rette til at svare, men spillet har boet hos mig siden torsdag og vi er tre der kæmper om at få lov til at spille det. Det er ret sjovt. Jeg har dog svært ved at vurdere hvor længe det holder.
RitesRitesSkrevet 25/05-03 20:30 
Med dit ikon er det jo næsten også påkrævet.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 25/05-03 21:46, rettet 25/05-03 21:46 
Det er nok et af de underligste spil, jeg nogensinde har spillet. Jeg havde svært ved at tro at det virkelig var det, første gang jeg prøvede det.
Åndsvagt koncept, men jeg anbefaler alle at prøve det...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 25/05-03 22:15, rettet 25/05-03 22:16 
Wario Ware, Inc. holder som singleplayer ikke længe. 1-2 dage højst. Det tager dog længere tid at få åbnet op for det hele. Det sidste jeg har åbnet op for, er en mini-version af Dr. Mario (Tetris klon).

Desuden åbnes der op for flere single og multiplayer spil eftehånden som man får gennemspillet med de forskellige personer.

Lysten til at spille videre for at få highscore er i top, og redder singleplayer udgaven.

Banen med Kat er helt suveræn. Komplet med digitaliseret sang og den fedeste japanske stemning. Min højeste score på Kat er 45.

Lyden i igennem hele spillet er kanon.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ckruseckruseSkrevet 26/05-03 15:05, rettet 26/05-03 15:05 
1-2 dage er da rimelig fint for et GBA-spil af den type som Wario Ware er.

Jeg er godt nok ikke så meget for min GBA mere, men efter din beskrivelse vil jeg da tage den op en ekstra gang :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 26/05-03 15:24 
Jeg synes nu det er flot at du har gennemført det på to dage. Jeg er ikke igennem endnu,... men på den anden side... min datter har først sluppet spillet her til morgen.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig