X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Endelig! PS3 launch detaljer


Svar
flottenheimerflottenheimerSkrevet 14/03-06 20:44 
Klip fra CVG

- - -

PS3 LAUNCH UNVEILING WITHIN 24 HOURS?

Sony's big Japanese summit expected to reveal PS3 launch plans, line-up and details. Plus, new PS product unveiled?

10:09 Sony is expected to unveil its launch plans for the PlayStation 3 tomorrow - including launch date, price and line-up - as the company finally comes clean, ending month... Se hele indlægget
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
160 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 16/03-06 18:53 
Jeg vil også sige at Fifa trods alt har en større værdi for mig end FF, da FF's grundidé for mig er mere forfejlet end Fifas. Og så er der så rigtig mange som ikke ser sådan på det, og det er fint nok.

Begge spil er i øvrigt lige uvæsentlige for mig, da det er de små titler der "stikker ud" og som prøver noget nyt jeg glæder mig over.
Typisk også titler der bygger på en gameplay idé, fremfor en episk historie eller en association til en specifik sportsgren.

Både Fifa og FF er i mine øjne "overproducerede".
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/03-06 19:00 
Naiera>
Men når du går så langt som at sige, at FF på ingen måde er bedre end FIFA, så mister du altså temmelig meget troværdighed. Det er jo helt ude i hampen.

Netop, det er jo kernen.
FF er på ingen måde bedre end FIFA. De er begge franchises, de er mainstream i hver sin verdensdel, og bliver malket igen og igen.
Du kan da slet ikke gøre dig til dommer over, hvad der er bedst?

Og hvis jeg er spilracist, så må du jo være spilsnob...? ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 16/03-06 19:08, rettet 16/03-06 19:09 
Der er nu lidt på det Naiera siger.

Produktionskvaliteten af FF spillene og viljen til at tænke nyt i dem, synes langt større end i FIFA.

Der er tydeligvis lagt så mange kræfter i hver FF produktion at jeg synes det ville være forkert at sige at serien bliver malket.

Omvendt vil jeg give dig ret når det gælder FIFA, hvor noget burde skamme sig, men sikkert ikke gør det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 16/03-06 19:10, rettet 16/03-06 19:34 
Hvis FF blev malket EA-style, så havde vi nok se mere end to reelle udgivelser i PS2's levetid :) Hvor mange FIFA-spil har der været i samme periode? Otte? 50 hvis man regner multiplatformtitler med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 16/03-06 20:23 
Herold>
Og ser vi på hvad der er i maskinen - BluRay + Harddisk... Så er vi altså oppe på Xbox 360 - and then some. :)

Måske, men glem ikke at Sony fabrikerer flere af "dimserne" selv sammmenlignet med MS, der er færre komponent leverandører der skal tjene penge.
Så selv om PS3 er dyrere komponent-vis, så har de en lavere kostpris end andre ville have :)
BeanoBeanoSkrevet 16/03-06 20:34 
dRxL>
Der er tydeligvis lagt så mange kræfter i hver FF produktion at jeg synes det ville være forkert at sige at serien bliver malket.

Ja, det vil jeg nu også sige!
Uanset som man syntes FF er fedt eller crap, så må man tage hatten af for Square's fantasifulde universer og historier som er meget forskellige fra spil til spil.
Er det malkning at lave solide opfølgere på succesfulde spil?
Så må enhver franchise falde i denne kategori.
HeroldHeroldSkrevet 16/03-06 20:53 
Beano>
Måske, men glem ikke at Sony fabrikerer flere af "dimserne" selv sammmenlignet med MS, der er færre komponent leverandører der skal tjene penge.
Så selv om PS3 er dyrere komponent-vis, så har de en lavere kostpris end andre ville have :)

True - tilgengæld har der været helt enorme udviklingsomkostninger forbundet med CELL'en - det er selvfølgelig ikke PS3, der skal bære den udgift alene, og den bærer jo også af IBM og Toshiba - men alt andet lige er PS3 ét af stederne, hvor pengene skal tjenes hjem. :)

En anden ting, der er vigtig at tænke på er at der ved denne launch er en ligeværdig spiller på markedet (og Nintendo), der sandsynligvis dumper deres maskine ned på en lavere pris, for at konkurrere på julesalget. Det er også en vigtig faktor.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 16/03-06 21:11 
Du har ren mht. at udviklingsomkostninger skal hentes hjem - men PS3 er heller ikke den eneste måde disse penge skal tjenes på... og da slet ikke hardwaren.

Jeg tviler på at Revolution bliver en reel konkurrent for PS3 eller Xbox 360.
Nintendo vil gå efter et andet "casual/non-gamer" marked end Sony og MS. Ihvertfald udfra de udmeldinger de er kommet med :)
HeroldHeroldSkrevet 16/03-06 21:21 
Helt enig på de punkter. :) Men jeg glæder mig til at se hvad de sætter prisen til - den må være dyrere at samle end Xbox 360. Samtidig er der også Bluetooth i, + en form for wireless (mener jeg - hvis den skal fungere som filserver og kunne betjenes af PSP), og så er vi altså oppe i en del komponenter.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 16/03-06 23:41 
Bluetooth er standard teknologi som bruges til kommunikation imellem enheder over små afstande, på PS3 imellem konsollen og controllers (vil tro headsets også vil køre via Bluetooth), Xbox 360 bruger bare deres eget system.
Kommunikation imellem PS3 og PSP vil foregå via std. wifi/wireless lan som er billig teknologi i dag :)
At MS ikke har inkluderet wifi i 360'eren som standard, finder jeg mærkværdigt nu hvor der er standard i alt muligt andet og er billigt :(

At PS3 også kommer til fungere som media hub/server, er rent software og kræver ikke noget ekstra hardware.
MS kan gøre det samme med Xbox 360 hvis de en dag syntes det er fornuftigt :)
HeroldHeroldSkrevet 17/03-06 00:35 
Ja, det er billigt, men ikke gratis. Mange bække små, you know ;) Det er alt sammen noget der i sidste ende tynger vægtskålen, og det er et regnestykke, der om mange år skal gå om (selvom konsolindtjening er noget værre noget at regne ud). Pointen er jo at der _er_ Bluetooth (som jeg går ud fra er licenseret teknologi, og licenser skal vel betales) PLUS trådløst netværk (til PSP'en) PLUS Ethernet, osv osv. Selvfølgelig er Xbox 360-tilbehøret meget overpriced, især WiFi-dingenoten, men det koster altså ikke gratis.

Men om det har nogen effekt på prisen, får vi at se i sidste ende. Kommer den til at koste det samme som Xbox 360, så fosser pengene ud af kassen, så den må blive dyrere.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 17/03-06 00:42 
Enig, den bliver selvfølgeligt dyrere end 360'eren :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/03-06 10:12, rettet 17/03-06 10:12 
En tanke slog lige ned i mig: Hvad nu, hvis der bliver mangel på PS3 til jul - og det er jo nok rimelig sikkert - hvad gør alle de forældre, der er ude for at købe en maskinen til ungen derhjemme? (Konsolnørderne har jo nok støvsuget alle butikker for PS3'ere)
Tror I ekspedienterne hellere vil anbefale, at man venter et par uger - eller bare snupper en 360 med det samme?
MS har haft god til til at køre en masse 360'ere ud til julesalget...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 17/03-06 10:19 
Det plejer at være sådan at de mindre oplyste forældre køber noget tilsvarende (eller billigere), hvis de går forgæves. :) Og selvfølgelig vil ekspedienterne opfodre til en Xbox 360 istedet for. Så får de jo det salg :)

Men med 6 millioner maskiner ude i år, så har jeg svært ved at se en umiddelbart mangel, hvis det tal holder stik.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 17/03-06 10:28, rettet 17/03-06 10:29 
Det kommer vel an på startprisen. Som du tidligere har været inde på. Hvis sony er klar til at sluge klatten i starten og få prisen langt nok ned vil de 6 millioner forsvinde hurtigere end østeuropæiske småpiger til en hvid-slavehandels-auktion.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MrCaseMrCaseSkrevet 17/03-06 11:11, rettet 17/03-06 11:11 
Herold>
Det plejer at være sådan at de mindre oplyste forældre køber noget tilsvarende (eller billigere), hvis de går forgæves. :) Og selvfølgelig vil ekspedienterne opfodre til en Xbox 360 istedet for. Så får de jo det salg :)


Lad os se...
Hvad er bedst for sælgeren?

1. Sælgeren anbefaler kunden at købe en 360 i stedet for en ps3. Han får et salg i kassen den dag. Kunden går hjem. Come christmas bliver ungen ulykkelig fordi han ikke får sin ps3 som han havde ønsket sig men en åndsvag 360, for han er nemlig en rigtig JAP-fan.
Kunden bliver sur på sælgeren fordi han havde sagt at en 360 var en fremragende løsning. Kunden sætter aldrig sine ben i butikken igen, fordi hun havde fået et dårligt råd.

2. Sælgeren siger til kunden at ps3'en er værd at vente på og at de skulle give ungen et gavekort. Kunden køber, lidt modvilligt, et gavekort da det jo ikke ser så pokkers imponerende ud (eller skriver et selv til ungen på en serviet for den sags skyld). Come christmas, bliver kunden slemt skuffet over at han ikke får sin ps3 men kun et dumt gavekort. Kunden lover sit barn at den nok skal få sin ps3 om 3 uger som sælgeren har lovet. 3 uger efter henter kunden sin ps3 til ungen der bliver glad glad og spiller resten af sine dage væk. Sælgeren har mistet et salg før jul, men til gengæld er det kommet i kassen 2 måneder efter. Kunden synes at sælgeren er en satans karl fordi han har sørget for at hendes unge blev en glad nørd. Næste gang hun skal købe en gave til sin unge( og det bliver jo nok spil), hvor går hun så hen?
Have you considered sucking less?
HeroldHeroldSkrevet 17/03-06 11:29 
Det var så også et supertænkt eksempel. :) Her går du ud fra at sælgeren er flink og rar, og at det rent faktisk lykkedes sælgeren at sælge et gavekort til Fru Konsolnoob på over 4.000 kroner.

Men! Sælgeren skal sælge. Og med den konkurrence der er i dag, så kan sælgeren ikke være sikker på at Fru Konsolnoob ikke bare går videre rundt for at finde en PS3, og derfor lægger sine penge et andet sted - eller endnu værre hos en konkurrent. Sælgeren vil derfor typisk foreslå en Xbox 360, da den er billigere, kan det samme, og vigtigst af alt - kan ligge under juletræet den 24. For damen er der ikke den store forskel på de to maskiner andet end navnet.

Af andre eksempler er der Mainstream-Brian. Han har en PS2, og skal have det nye FIFA - og også en PS3, nu hvor han har fået forsikringspengene fra da han kørte galt. Han kommer ned i butikken, og får at vide at det hele er udsolgt. Men han vil sgu gerne spille det nye FIFA, og sælgeren foreslår ham en Xbox 360 istedet - den kan jo det samme, er billigere, og har FIFA - og han kan få den med hjem nu, så han kan udleve weekendens kamp mellem Barca og Real Madrid. Så han kan vælge mellem FIFA, Xbox 360 + alufælge, eller en PS3 om nogle uger. PlayStation-brandet er selvfølgelig superstærkt over for mainstreamgruppen, men man skal ikke undervurdere udbud og efterspørgsel :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 17/03-06 11:31 
dRxL>
Det kommer vel an på startprisen. Som du tidligere har været inde på. Hvis sony er klar til at sluge klatten i starten og få prisen langt nok ned vil de 6 millioner forsvinde hurtigere end østeuropæiske småpiger til en hvid-slavehandels-auktion.

Sandt - Men når man kigger på Sonys prispolitik på PlayStation 2, så er det ikke noget de umiddelbart vil være tilbøjelige til. Heldigvis er det mere pressede nu :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
MrCaseMrCaseSkrevet 17/03-06 11:34 
Måske er det også fordi jeg arbejder i en butik hvor vi bruger mange kræfter på at opbygge loyalitet og hjælpe kunderne med at træffe det rigtige valg, selv om vi risikerer at bruge 2 timer på en kunde unden at få et salg i kassen.

Jeg er flasket op med at sælgeren ikke skal sælge, for en hver pris. Det er meget bedre at ikke at sælge noget, end at sælge kunden noget som de ikke bliver glade for eller som man ikke selv kan stå inden for.

..men men.
Du har da ret i din betragtning. På det marked vi snakker om, er det måske vigtigere at få et salg i kassen. Det er ikke ligefrem fordi folk er loyale over for merlin (....gad vide hvordan det kan være....)
Have you considered sucking less?
MrCaseMrCaseSkrevet 17/03-06 11:36, rettet 17/03-06 11:37 
Sjovt det der med prispolitik.

Hvad kostede ps2 da den udkom... 4k
Hvad kostede xbox da den udkom... 4k

Og de ligger begge to og roder lige over 1000 idag, og de har begge ligger lunt omkring 2.5k midt i deres levetid..

..Min overordnede opfattelse er at de ikke er så forskellige...
Have you considered sucking less?
WehnerWehnerSkrevet 17/03-06 11:49 
Men Xbox kostede altså kun 4000,- i omkring en måned, så jeg vil stadig mene, at dens reelle startpris skal findes efter den første lynhurtige prisnedsættelse. Var det egentlig til 3000,- eller 2500,-?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 17/03-06 11:53, rettet 17/03-06 11:54 
Hvorfor bliver I ved med de seks millioner i år? Det er jo tydeligt sagt at det er inden for regnskabsåret. Der produceres cirka en million maskiner om måneden, så det vi vil opleve er altså noget i retning af:

November 06, launch: 2 millioner maskiner
December 06: 1 million
Januar 07: 1 million
Februar 07: 1 million
Marts 07: 1 million

I alt 6 millioner i regnskabsåret 06 (der slutter marts 07).

Til julesalget ligner det altså 2-3 millioner maskiner til hele verden. Da Europa utvivlsomt får den seneste launch, og generelt får færrest maskiner, så ligner det noget i retning af 500-750.000 PS3'er til europæerne inden jul. Cirka 7.500 til Danmark. Det er ikke ret mange. Om de så koster 5.000,- så ligner det umiddelbart udsolgt, med mindre der sker noget specielt.

(grov spekulation, men...)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 17/03-06 11:58 
Wehner>
Men Xbox kostede altså kun 4000,- i omkring en måned, så jeg vil stadig mene, at dens reelle startpris skal findes efter den første lynhurtige prisnedsættelse.

Dens reelle startpris er selvfølgelig 4000,-, ligemeget hvor længe den kostede det. Maskinen solgte bare ikke, så de satte lynhurtigt skidtet ned.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MrCaseMrCaseSkrevet 17/03-06 11:59 
Hørt hørt..

Med en samlet udbudt mængde på 7500 (det lyder meget rimeligt i mine ører) er der kun nok til dem der står aller først i køen (Det er os!!*s*), så kunne de sælge dem til 8.000,- hvis det skulle være...
Have you considered sucking less?
HeroldHeroldSkrevet 17/03-06 12:08 
Du har selvfølgelig ret, RJK :)

Vi kan også spekulere i om Sony bliver nødt til at dumpe prisen, nu hvor rollerne er vendt - hvad tror I? Er PlayStation-brandet stærkt nok til at kunne holde prisen mod en billigere og næsten ligeværdig konkurrent?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 17/03-06 12:26 
Naiera>
Dens reelle startpris er selvfølgelig 4000,-, ligemeget hvor længe den kostede det.

Det er naturligvis forkert, specielt set i lyset af at de få personer, der havde købt den til fuld pris, blev kompenseret af Microsoft.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/03-06 12:31 
Mmm, ja, Halo og RalliSport. Courtesy of MS. Det var tider :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RJKRJKSkrevet 17/03-06 12:31, rettet 17/03-06 12:31 
Herold:

Hvis ikke, så kan Sony jo "bare" sætte prisen ned. Det vi snakker om er $499 vs. $399. Altså $100. Det ved andre sikkert bedre, men efter der derfra er trukket skat, moms, told, distributører, forhandlere og butiksled, hvor stor en forskel er det så reelt for Sony? Måske $40? Ganget med seks millioner enheder giver det noget i retning af halvanden milliard kroner i forskel på det halve år. Mange penge, men på den periode sælger Sonys spilafdeling - selv i halvsvage perioder som på det sidste - for omkring 20 milliarder kroner.

Sony forsøger at tjene penge, så de sætter prisen så højt som de tror de kan slippe afsted med. Xbox 360 har vel mere eller mindre allerede udspillet sin rolle på det japanske marked i forhold til PS3-launchen, så der skal det nok gå. Hvis vi skal håbe på lavere priser herhjemme, skal vi vel håbe på at Microsoft fortsætter med at sælge godt i USA.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 17/03-06 12:34 
Wehner>
Naiera>
Dens reelle startpris er selvfølgelig 4000,-, ligemeget hvor længe den kostede det.

Det er naturligvis forkert

Så dem der købte i starten betalte altså ikke 4.000,- for maskinen? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 17/03-06 12:48, rettet 17/03-06 12:49 
Nopes, de betalte 4000,- for maskinen og var det to spil + en ekstra controller?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 17/03-06 12:52 
Så jeg gav altså heller ikke 2.500,- for min Dreamcast, fordi importøren et år efter købet sendte mig to spil i kompensation for at onlineservicen ikke fungerede? :)

Jeg forstår godt hvad du siger, men det holder ikke rigtigt. Microsoft troede de kunne sælge konsollen til 4.000,- herhjemme. Det kunne de ikke, og de følte sig tvunget til at sætte prisen ned. Derefter kompenserede de måneder senere de tidligere købere for at undgå dårlig presseomtale. Det rokker ikke rigtigt ved at maskinen kostede 4.000,-.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/03-06 13:00 
Kostede DC virkelig kun 2500 fra ny?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 17/03-06 13:02 
Herold>Er PlayStation-brandet stærkt nok til at kunne holde prisen mod en billigere og næsten ligeværdig konkurrent?

Ja, fordi brands virker på idioter, og idioterne er i overtal. Derudover regner jeg også med at der vil komme et større udvalg og bedre software til PS3, med udgangspunkt i forskellen på PS2 og xbox1.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 17/03-06 13:03, rettet 17/03-06 13:03 
DeluxScan:

Jeg er faktisk i tvivl om det var 2400 eller 2500. Men det mener jeg, ja. Var PS2 ikke den første konsol der kostede over 3.000 herhjemme?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 17/03-06 13:05 
PSX kostede også rimeligt meget fra start. Jeg mener det var over 3000.

Dreamcast startede med at koste 2500 herhjemme, men der gik ikke lang tid før den lokale fona lod sig forhandle ned på 1800 :-/
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 17/03-06 13:05 
Bla bla bla, men er nogen mand/kvinde nok til et lille P:R-væddemål, med blæreretten som præmie? :)

3499 kr. satser jeg på.
RJKRJKSkrevet 17/03-06 13:12 
dRxL>
PSX kostede også rimeligt meget fra start. Jeg mener det var over 3000.

I de danske computerblade jeg har fra september 1995 står den til 2.595,-. Så jeg tror du tager fejl...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 17/03-06 13:21 
Okay så, men Dreamcast prisen er jeg ret sikker på.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/03-06 13:40 
Vildt nok, jeg troede den var i hvert fald 1000 dyrere.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChronoChronoSkrevet 17/03-06 14:27, rettet 17/03-06 14:28 
Jeg har stadig kvitteringen på min PS2.

3899,- i Bilka d. 27.11.2000.

Hertil kommer spil og ekstra controller.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
flottenheimerflottenheimerSkrevet 17/03-06 21:26, rettet 17/03-06 21:28 
Og jeg har stadig kvitteringen på min PS2, købt i FONA på releasedagen til 3999,- (Bilka er bare billigere, I guess :-). Såvidt jeg husker, så faldt prisen på PS2 stille og roligt - jeg mindes at der gik mere end et år inden prisen kom under 3000,-

Hvis PS3 får alle de features som Sony pt. siger den vil, så er den jo et oplagt alternativ til et windows media center (der koster fra ca. 9000,-) og så er det jo pludselig en god handel.

Nu er jeg bare spændt på om Sony har fået kølingen til at være stille. For der er ingen der gider at eje et larmende "media center", ligesom man heller ikke kan holde ud at høre på en Xbox360er.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
la0sla0sSkrevet 18/03-06 11:55 
Jeg gav også 3999kr for min PS2 dengang, og den har i parentes holdt rigtig godt, men men det var en vanvittig pris, lige meget hvordan man vender og drejer det. PS3 kommer højst sandssynligt til at holde det prisniveau. Sony har jo fattet at det kan de sagtens... mindst. Og hvis de, som de giver udtryk for, tror hårdt nok på deres brand, så kan de også gøre det. Sad but true, for mange folk betyder playstation netop konsol... preaching for the choir I guess...

Måske føler de sig truet nok af 360 til at skrue prisen ned, men mon det er nødvendigt?
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 18/03-06 12:13 
Men igen - det kunne de sagtens fordi de var de første og eneste - det er de ikke nu. Men har deres markedsføring holdt ved (PlayStation er i sig selv et uhyggeligt stærkt brand), så kan der være noget om snakken.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BaggyBaggySkrevet 18/03-06 12:44 
Drxl: Jeg købte DC'en på udgivelsesdatoen til 2250.- i Coolgames Kbh(det findes vist ikke mere)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
dRxLdRxLSkrevet 18/03-06 12:57 
Hmmm, kan det være jeg husker forkert så? Vi må have fat i RJK og hans gamle computerblade :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 18/03-06 14:00, rettet 18/03-06 14:37 
Jeg gav 500 DM for den til udgivelsen dengang. Dreamcast launchen var dejlig. Masser af gode spil og ingen tørke lige efter. Jeg har aldrig før eller siden købt så mange fantasktiske spil på så kort tid...
JAAJAASkrevet 18/03-06 14:17 
Jeg købte også min Dreamcast på udgivelsesdatoen (i Fona). 2499 lyder rigtigt.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/03-06 18:11 
Så har jeg forudbestilt en PS3 :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 05/04-06 20:52 


Friske PS3 rygter vedr. prisen i Europa.
EchoEchoSkrevet 06/04-06 18:18 
Beano, det er lige blevet afkræftet. Prisen vil ikke være så høj. Sony hævder at journalisten misforstod den franske chef.
De vil endnu ikke sige noget videre om hvad den så vil koste.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
160 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig