X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad skal man med sin gamle pc?


Svar
Wired NickyWired NickySkrevet 14/03-06 20:35 
Nu når vi har to bærbare i lejligheden, er det nok på tid at jeg skiller mig med min stationære computer fra 1999. Den har stået næsten ubrugt i de sidste to år, og fylder trods alt en del.
Men er det ikke et sted som vil tage imod gamle edb udstyr til brug i ulande eller noget i den retning?

Hvis der nogen herinde fra Aalborg området, er de velkommen til at hente computeren + tilhørende 15 tommer skærm. Prisen bliver _meget_ symbolsk.
Lunch is for wimps.
KeenKeenSkrevet 14/03-06 20:39 
Ærgeligt at jeg ikke bor i nærheden, den kan da umuligt være værre end den jeg har i forvejen...
TLTLSkrevet 15/03-06 16:41 
Du kunne da bruge den til at spille gamle spil på. Installer Windows 98 på den?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
scavengerscavengerSkrevet 15/03-06 20:28 
Og så det kedelige forslag: Få fat i en stor billig harddisk og brug den som filserver og til at tage backup af dine laptops.
Nemo me impune lacessit
RonaldoRonaldoSkrevet 16/03-06 09:54 
Installer Linux på den og lav noget filserver eller andet sjovt. Hvis det bare er et tidspille så smid den ud.
ChronoChronoSkrevet 16/03-06 10:14 
Hvilken indmad er der i den? Det er da ikke utænkeligt at nogle af delene kan bruges...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
la0sla0sSkrevet 16/03-06 11:12 
få den væk! der er intet bedre end at rydde lidt ud i de overflødige sager man har, det føles altid godt. :)
Hvad sker der?
WehnerWehnerSkrevet 16/03-06 11:31 
Jeg henter den i aften.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig