X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konvertering af musik fra iTunes?


Svar
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/03-06 10:43 
Selvom jeg kun har haft min Mac i ganske kort tid, har jeg allerede fundet en stak musikalske perler på iTunes, som jeg ikke har haft held med at finde i diverse pladeforretninger indtil videre. Da jeg i går plejede mine tømmermænd og legede lidt med maskinen, prøvede jeg at overføre m4b filerne til min MP3 afspiller. Da jeg ikke hører til iPod majoriteten, måtte jeg desværre konstatere, at min MP3 afspiller ikke kunne afspille filerne. Problemet bliver forværret af, at jeg af en eller anden grund ikke kan installere iTunes på min PC, så jeg er dømt til at lytte til filerne på de elendige højttalere der er i Mac'en.

Er der nogen der kender en nem måde at konvertere filerne fra iTunes til almindelige MP3'er? Jeg ved godt at iTunes selv kan konvertere, men det duer ikke med de beskyttede filer. Alternativt kunne jeg bare finde et program der optager alt hvad lydkortet spytter ud, men hvis jeg kunne finde et rigtig program til konvertering ville det være federe.
dRxLdRxLSkrevet 13/03-06 11:00 
Et ord: Kryptering.

Med andre ord: Glem det.

Beklager, og velkommen til den nye DRM styrede digitale medievirkelighed.

Og rend så ud og køb den iPod, det er jo det de vil have dig til :-p


ps. kunne aldrig selv drømme om at købe iGear.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 13/03-06 11:04 
Det har jo heller intet med Microsoft at gøre!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/03-06 11:19 
Næ, gu' vil jeg ej :P

Men ok, der er altså ingen nem metode kan jeg forstå :(
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/03-06 11:35 
Jo der er.

Link...
Home is where the hardware is..
dRxLdRxLSkrevet 13/03-06 12:03 
Der tog jeg fejl. Men jeg læste lige lidt i den tekniske forklaring og enten skal han have iTunes installeret på en PC eller også skal han have en iPod for at kunne fiske de ukrypterede nøgler derfra.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 13/03-06 12:04 
Wehner>
Det har jo heller intet med Microsoft at gøre!

Ovenstående giver ikke mening for mig i den her sammenhæng. Hvem har nævnt Microsoft?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 13/03-06 13:14 
Vi ved jo allesammen godt at grunden til, at du ikke køber iGear, er din indre skabsmicrosoftfanboy.

Jeg var nok for subtil :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 13/03-06 13:25 
Jeg går ud fra at min "indre skabsmicrosoftfanboy" var endnu en joke? Ellers spilder jeg da i hvert fald min tid med alle de der linux servere og konsekvente afstandtagen fra .NET og .ASP

Steve Jobs er i øvrigt i mine øjne langt mere usympatisk end Bill Gates og alle firmaer i deres størrelsesorden er kun ude på at dominere og "eje" deres kunder.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RonaldoRonaldoSkrevet 13/03-06 15:37 
Hvorfor tager du afstand fra stærke teknologier? Det er måske mere principielt end det er logisk?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/03-06 18:04 
Nu er styrke jo ikke altid et spørgsmål størrelse.
AV Intelligent Terminal
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 13/03-06 18:19 
Jeg skulle ellers lige til at foreslå Tunebite, men det kommer ik til mac vist nok :(

Tunebite
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dRxLdRxLSkrevet 13/03-06 19:11 
ronaldo>
Hvorfor tager du afstand fra stærke teknologier? Det er måske mere principielt end det er logisk?

Fordi de er properitære og jeg binder mig til Microsofts nåde og software.
.NET kan ingenting som jeg ikke kan lave med php+mysql+javascript.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig