X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

God of War 2: Devine Retribution


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/03-06 09:06 
Wow. Jeg sad og så nogen scans(ved ikke om det er fy fy at poste sådanne herinde>.<) og jeg er virkelig overrasket over at de laver det til PS2 igen.
PS3 er nok bare længere væk end de fleste tror. Det ser ihvert fald fedt ud:)
Well crucify the insincere tonight...
58 emne(r).
1 2 > »

Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/03-06 09:06 
Wow. Jeg sad og så nogen scans(ved ikke om det er fy fy at poste sådanne herinde>.<) og jeg er virkelig overrasket over at de laver det til PS2 igen.
PS3 er nok bare længere væk end de fleste tror. Det ser ihvert fald fedt ud:)
Well crucify the insincere tonight...
HeroldHeroldSkrevet 12/03-06 09:17 
Du skal tænke på at så stor som den installerede userbase er, så betyder det flere penge at lave det til den gamle :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
EchoEchoSkrevet 12/03-06 13:15 
hvor har du set disse billeder, eller scans henne?
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
KilroyKilroySkrevet 13/03-06 14:54 
Det ser ganske givet godt ud, men jeg er bekymret. Dave Jaffe er så vidt jeg ved ikke indblandet (endnu). Hans entusiasme, der kom til udtryk i Making of- dokumentaren tror jeg var et vigtigt element i spillet.
Jeg håber virkelig at det her ikke bare er et forsøg på at malke God of War.
Kilroy Was Here
EchoEchoSkrevet 13/03-06 15:50 
det tror jeg næppe det er, var dog ikke særlig glad for det første spil, så 2eren bliver ikke noget jeg vil bruge penge på... Det ligner også 1eren til forveksling.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
nerosnerosSkrevet 13/03-07 22:35, rettet 13/03-07 22:38 
Tager lige denne tråd op igen. Synes det er mærkeligt det er den eneste omtale spillet har herinde eller ihvertfald nu da spillet udkommer snart. Det ser jo fantastisk ud! Jeg spillede 1'eren men solgte det igen. GOW2 skulle jo være et af de bedste spil til PS2 her på maskinens sidste levedage.

Hvornår udkommer det herhjemme i DK?

ign.com
Bashful Neophyte
KTCKTCSkrevet 13/03-07 23:07 
13. april, umiddelbart.
Jeg ser også meget frem til det :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 13/03-07 23:07, rettet 13/03-07 23:07 
Midten af april så vidt jeg ved.

Edit: For langsom ;)
WehnerWehnerSkrevet 13/03-07 23:26 
Jeg ser også helt vildt frem til GoW 2.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/03-07 12:36 
Gears of War 2? :-)
WehnerWehnerSkrevet 14/03-07 13:18 
*fnis*
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The DaneThe DaneSkrevet 14/03-07 17:57 
Hvis bare det er halvt så godt som det første bliver det fedt :).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/03-07 23:08 
Må da se at komme igang med det første så (nu hvor jeg jo fandt det i Kvickly til 150 kr :)). Har det egentlig noget tilfælles med Rygar: The Legendary Adventure (som jeg synes var ret storslået, uden at have spillet noget i den dur lige siden). Og ja, det er også mig en gåde, jeg har sprunget God Of War over :!
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 14/03-07 23:33 
God Of War minder en del om Rygar, men er væsentligt mere gennemarbejdet, finpudset og velproduceret. I det hele taget et klart bedre spil på alle punkter.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 14/03-07 23:54 
= godt så (havde det lidt på fornemmelsen :))
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
The DaneThe DaneSkrevet 08/04-07 15:57 
Fik lige set en enkelt film med det på amazon, og udover det selvf. ser fedt ud :p - så kunne jeg ikke helt se om de havde ændret den historie der blev lagt op til fra God of War.

Nogen som kan informere der - inden jeg ligefrem skal til at rode på nettet her i dasetiden :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RaGeRaGeSkrevet 08/04-07 18:35, rettet 08/04-07 18:36 
Jeg har overvejet at købe en PS3 bare for at retfærdiggøre et køb, så jeg kan spille GOW 1 og 2, og en PS2 har ikke min interesse.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RooneyRooneySkrevet 25/04-07 21:29 
Så står den på God of War 2 i morgen. Hold da op jeg glæder mig.

Andre der har fået det, og som har spillet det?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 25/04-07 21:56 
Jeg skal nok også have det, men jeg venter lige lidt med et evt. køb til jeg kan læse hvad folk synes om spillet.
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 25/04-07 22:02 
Gamespot giver det 9.2 og IGN giver det 9.7.

Jeg tror roligt du kan købe det :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 26/04-07 00:08 
Jo jo haha! Jeg har skam tjekket det ud. Men faktisk blev jeg lidt træt af 1'eren og solgte det. Det fængede ikke helt, men det er et godt spil det er jeg ikke i tvivl om. Ved ikke helt hvad det var der gjorde, at jeg ikke gad det aligevel. Håber så jeg bedre kan lide 2'eren fordi flot ser det jo ud.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/04-07 08:26 
Jeg har gennemført 2'eren, og det er præcis det samme som 1'eren, så hvis du var træt at det første, vil du også være træt af 2'eren... Ja, det er pænere, men præcis det samme...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 26/04-07 08:32 
Også hvad jeg hører i anmeldelserne, men er der ikke nye gameplay elementer i 2'eren ?

F.eks. grabbing.

Har ikke spillet nogen af dem (endnu!) så jeg spørger af uvidenhed ;)
RooneyRooneySkrevet 26/04-07 08:48 
Alle siger / skriver, at 2'eren er bedre end det første, så jeg tror ikke man går hen og bliver træt af det. Og det første var fuldstændigt fantastisk i min bog.

Mht. grabbing; I det første spil ku man da sagtens ta fast i fjenderne og dræbe dem på denne måde.

Nogen nævner at bosserne er RE 4 agtige, og så er jeg solgt på spillet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 26/04-07 08:56 
Rooney>
Mht. grabbing; I det første spil ku man da sagtens ta fast i fjenderne og dræbe dem på denne måde.

Jeg tænker på den måde man i 2'eren kan svinge rundt i omgivelserne. Ihvertfald i nogle baner.
nerosnerosSkrevet 26/04-07 09:09 
PalleJensen>
Jeg har gennemført 2'eren, og det er præcis det samme som 1'eren, så hvis du var træt at det første, vil du også være træt af 2'eren... Ja, det er pænere, men præcis det samme...

Øv! Men jeg skal have det ihvertfald og så må jeg se om det ikke falder i bedre smag end sidste gang. Hvis der er RE 4 bosser så glæder jeg mig også. Der er de fedeste Bosskampe i det spil.

Foresten så får jeg jo løn imorgen. ;-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/04-07 09:21, rettet 26/04-07 09:22 
Beano>
Også hvad jeg hører i anmeldelserne, men er der ikke nye gameplay elementer i 2'eren ?

F.eks. grabbing.

Man kunne også grabbe i den første, det er dog blevet udvidet og lavet lidt anderledes i 2'eren. Men det bruges dog desværre kun ganske få steder i spillet. Man kan nemlig ikke altid gøre det - kun når spillet tillader det.

Bosserne er ikke RE4-agtige (hvad der end menes med det) - de er præcis som i det første spil.

Men tag ikke fejl - det er bestemt stadig et fremragende spil - bare ikke så godt som det første, selv om det ligner forgængeren rigtig, rigtig meget.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 26/04-07 10:16 
PalleJensen>
Man kunne også grabbe i den første, det er dog blevet udvidet og lavet lidt anderledes i 2'eren.

Ok :)
RooneyRooneySkrevet 26/04-07 10:55 
I GoW 1 nedkæmpede man bosserne (de få der var) med bl.a knap kombinationer og QTE's. I GoW 2 er det samme princip, men jeg har ladet mig fortælle (og læst) at der sker mere i boss kampene nu (flere QTE's osv).

Samme princip som i RE 4, med QTE's og knap kombinationer i boss fights.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/04-07 11:05 
Ja, det er en kombination af knap kombinationer og QTE's - præcis som i det første spil. Der er flere bosser nu, men måden de nedkæmpes på, og antallet af QTE's, er ens så vidt jeg husker fra etteren.

Skulle der være en forkel i antallet af QTE's, er det virkelig småting, som ikke kan fjerne oplevelsen af, at GoW2 er meget lig det første spil, blot i et gear lavere.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 26/04-07 11:23, rettet 26/04-07 11:35 
I siger at begge spil ligner meget hinanden, men grafikken skulle være noget af det flotteste til PS2 ikke?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 26/04-07 11:42, rettet 26/04-07 11:42 
Tror de mener at gameplayet ligner - grafikken har ihvertfald fået et ekstra gear i 2'eren ;)
RooneyRooneySkrevet 26/04-07 12:05 
Jeg fik spillet for en times tid siden og har lige gamet det lidt. Ved ikke hvor meget PS3'en har at sige, under afviklingen af spillet, men HOLD OP det er flot! Dét, og koblet sammen med at der stort set ingen loade tider er i spillet, og styringen er ligeså tilgængelig - men dyb - som i det første spil gør, at det er en fornøjelse at spille.

Og så kører det 60 fps, og det ka' vi godt li'.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/04-07 15:03 
Beano>
Tror de mener at gameplayet ligner - grafikken har ihvertfald fået et ekstra gear i 2'eren ;)

Lige præcis
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RooneyRooneySkrevet 27/04-07 20:33, rettet 27/04-07 20:34 
9/10 på Eurogamer.

"As you'd expect, the animation is superb, and the character models (particularly of the bosses) are among the most lavish we've seen - better even than those in Shadow of the Colossus."

"So why isn't it a 10? Perhaps in purely PS2 terms it deserves that sort of hysterical mark, but we can't rate games in a vacuum, so it's a 9, but a 9 that stands up to any other game regardless of the platform. Maybe the one notable down-side of this incredible sequel is that it is 'just' the second part of a game we all loved two years ago, and even die-hards like myself have to acknowledge that. As such, as refined and honed as the gameplay is as a whole, you can never quite replicate the wow factor of the original - even if it ends up being a better game. Lack of innovation or not, the important thing to stress is that God of War II boasts some notable improvements in every area, and is therefore a game that any fan of action-adventures should rush out and buy immediately. Satisfaction guaranteed."

Jeg har kun spillet i en time og 42 minutter, så jeg kan forstå jeg har en masse at glæde mig til og blive glad for.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=75791&page=1
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 27/04-07 22:42, rettet 27/04-07 22:43 
Well, hvis du har spillet 1t 42m, så har du set alt gameplay i spillet - der kommer dog nogle fremrangende lokationer sidst i spillet.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SonicSonicSkrevet 29/04-07 17:44 
Ved ikke lige hvor denne hører hjemme henne, men da det omhandler dette spil, poster jeg den lige her...

Sony sælger nu shish kebab?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/04-07 21:10 
Usmageligt hvis det er sandt...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RooneyRooneySkrevet 29/04-07 23:04 
Usmageligt at der er så megen fokusering på en død ged, og næsten ingen fokusering på de topløse piger.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/04-07 09:15 
Uuuh ja - det er det samme at vise et par bryster som at slå et dyr ihjel i PR'ens navn. Vågn dog op.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 30/04-07 09:17 
Men vi slår jo dyr ihjel hele tiden. Hvor tror du kødet i supermarkedet kommer fra?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/04-07 09:19 
Ok - er vi på det niveau?? Så melder jeg pas i denne diskussion.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 30/04-07 09:27, rettet 30/04-07 09:28 
Må nok bakke Palle her - jow selvfølgeligt slagtes dyr for at vi kan få føde, osv. osv.
Men hvis historien passer at de dræbte en ged på en PR event og bagefter opfordrede publikum til at håndtere de varme indvolde, så mener jeg nu også det er meget usmageligt.

Jeg tror dog Rooney's bemærkning var ironisk ;)
RooneyRooneySkrevet 30/04-07 09:37 
Hvilket niveau er det? Lidt svært at leve isoleret i en lufttæt boble i dag, og ignorere den måde mennesker behandler dyr på. Hvilket vil sige, at jeg personligt ikke kan fordrage dyrplageri, og er af den mening at folk der bevist udfører sådanne handlinger, bør..- og det skriver jeg ikke her.

Dyr dør, og det er for vores fornøjelses skyld - mad, PR stunts åbenbart osv - og det er der ikke noget at gøre ved. Den primære årsag til at du, Palle, hidser dig op er, at du ikke bryder dig om _hvordan_ geden er blevet slået ihjel. Af samme årsag opsøger jeg ikke slagterier, for ved selvsyn at konstatere, hvordan en boltpistol fungerer. Jeg har ikke et behov for at vide mere, for så ville jeg også i en kort periode, på måske en dags tid ca, fortælle folk omkring mig, hvor meget imod det her jeg er. Ca. dagen efter, ville jeg igen spise pålæg på mit rugbrød.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 30/04-07 09:44 
dRxL>
Men vi slår jo dyr ihjel hele tiden. Hvor tror du kødet i supermarkedet kommer fra?

Det er satme ikke iorden at slagte dyr til at reklamere for sådan noget, men det kommer overhovedet ikke bag på mig for vi lever sgu i en syg verden efterhånden! Vi mishandler dyr på det groveste selv her hjemme i det dejlige Danmark.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 30/04-07 09:51, rettet 30/04-07 09:52 
For mig virker det usmageligt fordi at det er helt uden formål at dræbe en ged som et PR stunt. Gør det absolut ikke bedre at man bagefter står og håndterer indvoldene - yuck!

Selvfølgeligt ikke noget der betyder at dyret har lidt da den sikkert er dræbt hurtigt og "humant" - men ulækkert alligevel.

Og bare fordi at dyr slagtes i stor stil for føde og masser der direkte mishandler dyr, syntes jeg ikke kan bruges som alibi for Sony's stunt.
RooneyRooneySkrevet 30/04-07 09:58 
For lige at slå det fast, så forsvarer jeg på ingen måde Sony's stunt. Det _kan_ ikke forsvares, så simpelt er det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 30/04-07 10:01 
Min pointe var at det ikke er usandsynligt at lige netop denne ged er blevet slagtet mere "humant" end den behandling som jeres kødpålæg har mødt.

Når der foregår så meget klamt lige under næsen på jer, og ja Danmark er et af de værste lande mth. industriel svineproduktion, så kan jeg ikke forstå at I kan hidse jer op over et enkelttilfælde. Det giver bare ikke mening.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 30/04-07 10:12 
Sludder - læs hvad jeg skriver igen.

Jeg har ingen illusioner om hvordan godt/skidt dyr behandles i kødindustrien, inkl. den danske. Det er jo kvalmende at se f.eks. den måde svin behandles på.

Men det er jo overhovedet ikke noget forsvar for at Sony dræber en ged og håndterer indvoldene på kun for PR.
nerosnerosSkrevet 30/04-07 10:41, rettet 30/04-07 16:04 
dRxL

Når der foregår så meget klamt lige under næsen på jer, og ja Danmark er et af de værste lande mth. industriel svineproduktion, så kan jeg ikke forstå at I kan hidse jer op over et enkelttilfælde. Det giver bare ikke mening.

Det er uetisk så enkelt er det! Jeg hidser mig lige så meget op over vores svineproduktion som dette..Der er ingen forskel og det er dyreplageri.
Bashful Neophyte
58 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig