X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

God of War 2: Devine Retribution


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/03-06 09:06 
Wow. Jeg sad og så nogen scans(ved ikke om det er fy fy at poste sådanne herinde>.<) og jeg er virkelig overrasket over at de laver det til PS2 igen.
PS3 er nok bare længere væk end de fleste tror. Det ser ihvert fald fedt ud:)
Well crucify the insincere tonight...
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 30/04-07 14:46 
Sidste nyt

"Sony to conduct internal inquiry following dead goat incident"
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/04-07 16:27 
"The spokesperson added that the goat was not slaughtered specifically for the event; the organisers, a Greek production company, purchased the carcass from a butcher"

Så er spørgsmålet om det er ok at bruge (i forvejen) døde dyr i PR?
BeanoBeanoSkrevet 30/04-07 16:38, rettet 30/04-07 16:38 
Ja det sætter jo unægteligt tingene i et andet lys - lød jo i første omgang som om de havde dræbt den på selve eventen.

Syntes dog stadig det er ulækkert at rode med indvolde (hvis det så stadig passer) :)
nerosnerosSkrevet 30/04-07 17:31 
Ja helt enig, men det er stadig en usmagelig og klam måde at blande sådanne ting sammen. Et grimt PR stunt vil jeg kalde det.
Bashful Neophyte
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/05-07 07:27 
Som jeg har sagt andet steds... Goat of War, too!
BeanoBeanoSkrevet 01/05-07 07:45 
At du geder!
KLTKLTSkrevet 04/05-07 13:41 
dRxL>
Men vi slår jo dyr ihjel hele tiden. Hvor tror du kødet i supermarkedet kommer fra?

Ja det gør 'vi' jo, men så er der jo de personer, blandt andet undertegnede, som vælger IKKE at spise kød og blive vegetarer.
Derudover synes jeg, som andre også allerede har pointeret, at der er stor forskel på det du nævner - nemlig dyr der bliver slået ihjel for at sikre føde, og så til at slå dyr ihjel for andre ligegyldige årsager, her under kan nævnes eksemplet fra denne debat hvor det umiddelbart LØD som om at der blev slået et dyr ihjel for PR's skyld af et spil, samt andre eksempler som tyrefægtning mm.
Der er KÆMPE forskel på at slå ihjel for at få fødevarer, og så til at slå ihjel for 'sjov' skyld.
Husk så på at jeg jo som sagt ikke en gang går ind for at slå ihjel for at få kød at spise, og NEJ jeg er ikke hykler der ikke ved hvordan naturen fungerer...
Nej for jeg har jo netop sat mig ind i tingene og har vurderet mig frem til, at måden hvor på der bliver produceret kød osv til os mennesker på ingen måde længere er naturlig, fx er de dyr vi spiser jo på INGEN måde længere naturlige, de er tværtimod gennem århundreder blevet fremavlet til de dyr de nu er, og måden hvor på de bliver holdt er oftest utroligt kritisabel.
Jeg har andre venner som også er vegetarer, og vi plejer oftest at sige at hvis vi strandede på en ø en dag ville vi højest sandsynligt ligge vores vegetarisme bag os og jage dyr, NETOP fordi at i det tilfælde ville naturens orden fungere ordentlig.
Vil i øvrigt også gerne pointere at der i kød produktionen her i den vestlige del af verden foregår et ufatteligt stort ressource spil, alt det føde der går til at give landbrugsdyrene mad udgør et enormt stort antal som ellers kunne have været brugt meget bedre og hensigtsmæssigt.
Samtidig fører det industrialiserede landbrug til dårligere miljø via udledninger, og som sagt og vigtigst for MIG til oftest men IKKE ALTID dårligere dyrevelfærd.

Og ja jeg er stor fortaler for bedre dyrevelfærd, men mener alligevel at der ud over dyrevelfærd også er mange andre positive ting ved at blive vegetar.

Og for ikke at gå alt for meget off topic, vil jeg også mene at det var usmageligt det der blev gjort i forbindelse med PR for God of War 2.
9/11 Was An Inside Job
RooneyRooneySkrevet 06/05-07 14:49 
Man må jo trænge til mere søvn, når man efter at have gennemført GoW II, overvejer at sælge sit eksemplar.

Særligt når det er så fedt at starte på det igen, anden gang + alle de bonus herligheder der er at gå i gang med.

:-P
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig